Wat heb jij toch met die zaadverdediging van ons?quote:Op zondag 21 januari 2018 17:30 schreef PSVCL het volgende:
Brenet speelt goed, had ook 2 assist kunnen hebben als de jong scherper was
Waar zijn de haters?
Met een zaadverdedeging kan je niet 5 punten losstaan.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:32 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die zaadverdediging van ons?
Ben je serieus?quote:Op zondag 21 januari 2018 17:30 schreef PSVCL het volgende:
Waar zijn de haters?
Scorebordjournalistiek; gebruik verdomme je ogen nou eens.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Met een zaadverdedeging kan je niet 5 punten losstaan.
Pereiro zou met zijn talent altijd moeten spelen.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
Prima eerste helft. Lekker op de aanval gespeeld, en dan komt er wel eens een kans voor de tegenstander. Mauro werkt hard, wel wat balverlies maar meestal lost hij dat ook weer op. Mag vaker beginnen van mij, soort Pereiro maar dan met werklust.
Jij vond oprecht Brenet er verdedigend goed uitzien? Werd een paar keer bijzonder makkelijk te kakken gezet.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:30 schreef PSVCL het volgende:
Waar zijn de haters?
wtf?heeft niks verkeerd gedaanquote:Op zondag 21 januari 2018 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben je serieus?
Samen met Hendrix de slechtste man op het veld.
Keeper hoort ook bij je verdediging. En verder valt het allemaal reuze mee.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:35 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek; gebruik verdomme je ogen nou eens.
Drie keer op rechts doorgekomen.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
wtf?heeft niks verkeerd gedaan
Hendrix speelt idd wel minder
Shoarma.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pereiro zou met zijn talent altijd moeten spelen.
Maar belangrijker; wat moet ik mijn bits zeggen wat ze me voor eten moet maken Badder?
Zoet is idd bezig met een puik seizoen. Beetje vergelijkbaar met Feyenoord van vorig jaar, die hadden ook een matig duo in het centrum, hoewel die nog wel 2 aardige backs hadden.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Keeper hoort ook bij je verdediging. En verder valt het allemaal reuze mee.
Gewoon de tweede verdediging van Nederland, kan beter natuurlijk, maar ook met deze spelers kun je gewoon kampioen worden.
Ons centrale duo is beter dan dat van Feyenoord vorig jaar. En we hebben de beste rechtsback die de Eredivisie in jaren heeft gezien.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:38 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zoet is idd bezig met een puik seizoen. Beetje vergelijkbaar met Feyenoord van vorig jaar, die hadden ook een matig duo in het centrum, hoewel die nog wel 2 aardige backs hadden.
Jij onderschat hier Jan Scharie Badder...quote:Op zondag 21 januari 2018 17:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ons centrale duo is beter dan dat van Feyenoord vorig jaar. En we hebben de beste rechtsback die de Eredivisie in jaren heeft gezien.
verdedigend prima iddquote:Op zondag 21 januari 2018 17:40 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind Hendrix eigenlijk wel goed spelen. Die gaat vol voor iedere bal.
En levert hem daarna in bij of een Heraclied of bij het dynamische duo Isimat/Brenet die er ook niks mee kunnen.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:40 schreef Buitendam het volgende:
Mee eens, alleen aan de bal is het zo slecht. Hij moet hem meteen aan Maurogod geven.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:40 schreef Buitendam het volgende:
Isimat en Brenet? Ik zie hem meer opkomen. Balletje stadion uit dit/dat.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:41 schreef TehRocks het volgende:
[..]
En levert hem daarna in bij of een Heraclied of bij het dynamische duo Isimat/Brenet die er ook niks mee kunnen.
Uitzonderingen daargelatenquote:Op zondag 21 januari 2018 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Isimat en Brenet? Ik zie hem meer opkomen. Balletje stadion uit dit/dat.
Gyros ook goed?quote:Op zondag 21 januari 2018 17:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Shoarma.
En met talent alleen kom je er niet. Lui volk hoeft van mij niet te spelen.
Dan wordt het veel te druk voorin.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:41 schreef TehRocks het volgende:
[..]
In zo'n pot moet je als 6 kunnen ook voetballen, laat Rigo maar komen.
Die blijft gewoon voor z'n verdediging toch?quote:Op zondag 21 januari 2018 17:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan wordt het veel te druk voorin.
Heeft vast te maken met je Surinaamse bloed.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gyros ook goed?
Ik ben gewoon een enorme Pereiro fan. Ik hou van die luie spelers. Ik heb er zelfs een topic aan gewijt. Aan van die luie nummer 10's met heel veel flair.
voetballend moet ie beter ja , maar je speelt al met mauro en ramselaarquote:Op zondag 21 januari 2018 17:41 schreef TehRocks het volgende:
[..]
In zo'n pot moet je als 6 kunnen ook voetballen, laat Rigo maar komen.
Positioneel zonder bal is het vaak heel erg matig. Zowel aanvallend als verdedigend. Aan de bal gaat het. Verdedigend op de bal gewoon prima.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:40 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga pom eten. Dank.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heeft vast te maken met je Surinaamse bloed.
Racist ook.quote:
iig ex-psv-erquote:Op zondag 21 januari 2018 17:48 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hij is niet echt een fan van PSV he?
Die is 1.30 m.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:54 schreef Heufd het volgende:
Bergwijn mag wel een paar kilo kwijtraken heb ik het idee.
psv hatertjequote:Op zondag 21 januari 2018 17:48 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Hij is niet echt een fan van PSV he?
Nou doe maar nietquote:Op zondag 21 januari 2018 17:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pereiro zou met zijn talent altijd moeten spelen.
Maar belangrijker; wat moet ik mijn bits zeggen wat ze me voor eten moet maken Badder?
Hoppaquote:Op zondag 21 januari 2018 18:33 schreef luxerobots het volgende:
Als je kampioen wil worden, moet je dit soort wedstrijden winnen.
okquote:Op zondag 21 januari 2018 18:33 schreef luxerobots het volgende:
Als je kampioen wil worden, moet je dit soort wedstrijden winnen.
Ik zat erop te wachtenquote:Op zondag 21 januari 2018 18:37 schreef Scarface88 het volgende:
Wedstrijd zoals ik had verwacht. Slechte voorgevoel bleek weer eens te kloppen.
haha stream met vertragingquote:Op zondag 21 januari 2018 18:36 schreef tompsv18 het volgende:
Volgende week uit bij Twente verliezen en het seizoen is weer voorbij.
quote:Op zondag 21 januari 2018 18:32 schreef Buitendam het volgende:
Helaas, het is gewoon niet goed genoeg.
verstand vanquote:Op zondag 21 januari 2018 18:25 schreef PSVCL het volgende:
Hadden ze de jong maar verkocht ipv locadia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |