Ik heb wel eens ammonieten van Pyriet gevonden op het strand , maar dat was in Frankrijkquote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Deze kan je denk ik niet jutten op Vlieland
Ik vind alleen maar schelpen en stukjes glas, en heel erg veel zandquote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ammonieten van Pyriet gevonden op het strand , maar dat was in Frankrijk
Was tijdens een excursie vroeger, speciaal stukje strand waar die toen te vinden waren... Zullen nu wel uitgestorven zijn die fossielen daarquote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind alleen maar schelpen en stukjes glas, en heel erg veel zand
Ook een keer een steen waar fosiele visjes in zaten, dat was best gaaf.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Was tijdens een excursie vroeger, speciaal stukje strand waar die toen te vinden waren... Zullen nu wel uitgestorven zijn die fossielen daar
Bergkristalquote:Op dinsdag 23 januari 2018 17:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat er wel is besteld mag tree vertellen
Die beker bewoog ineensquote:
Ik weet wel Gropniksquote:
Siliciumquote:
Peterseliequote:
oh sorry Gopnikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Weet ik niet.quote:
2D silica is auxetischquote:
Wij hebben hier voor de 96e keer een Stenenbeurs en ik ben er pas twee keer geweest.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:00 schreef drakin het volgende:
Ik spaarde stenen als kind al, ik wil binnenkort eens naar een groothandel om mooie stenen uit te zoeken.
Straatstenen tellen niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:00 schreef drakin het volgende:
Ik spaarde stenen als kind al, ik wil binnenkort eens naar een groothandel om mooie stenen uit te zoeken.
Is mooi, maar wel een beetje teveel tegelijk en soms torenhoge prijzen.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wij hebben hier voor de 96e keer een Stenenbeurs en ik ben er pas twee keer geweest.
Maar nu dus for real.
Meeste kwamen uit het bos in Drenthe, daar had je weing straatsteen.quote:
Voorlopig kleine steentjes.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Is mooi, maar wel een beetje teveel tegelijk en soms torenhoge prijzen.
Drenthe was Noordpool ooit.lang geledenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Meeste kwamen uit het bos in Drenthe, daar had je weing straatsteen.
Zat zelfs een heuse handbijl tussen mijn verzameling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |