quote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Shit ik weet niet wat de opdracht is omdat ik dit topic aan het lezen was.
Ja, die wist ik zelfs nog.quote:
Wij hebben dit excuus, maar welk excuus hebben die kandidatenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Shit ik weet niet wat de opdracht is omdat ik dit topic aan het lezen was.
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:17 schreef essnhills het volgende:
De opdracht: Er hangen er een aantal in de lucht en di emoeten naar een podcast luisteren
Die op de grond hebben vragen over die podcast
Ze zit bij MolTalkquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:17 schreef skysherrif het volgende:
Ron wordt straks uit een vliegtuig gegooid en krijgen ze de keus om hem te vangen of om door te gaan voor het geld.
ETHORDISCIPLINEquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:17 schreef skysherrif het volgende:
Ron wordt straks uit een vliegtuig gegooid en krijgen ze de keus om hem te vangen of om door te gaan voor het geld.
Ron blijkt degene die deze podcasts heeft ingesproken.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:17 schreef skysherrif het volgende:
Op afstand bedienbare parachute.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:17 schreef skysherrif het volgende:
arme Ronquote:Op zaterdag 20 januari 2018 21:17 schreef skysherrif het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |