abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 januari 2018 @ 22:54:03 #151
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_176769428
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 09:47 schreef PriemGirl het volgende:
Chantal jaaa gefeliciteerd O+ *O* *O* O+

[..]

Nou... :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat leuk, gefeliciteerd!! :D
  zaterdag 27 januari 2018 @ 08:31:53 #152
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_176773455
Priem gefeliciteerd!!
pi_176773573
PriemGirl gefeliciteeeerd!! *O*
Dit, dat, alles.
pi_176774765
Mnohhh wat lief O+ O+ Thx iedereen :D
Alcoholvrije Pinkpop wordt het inderdaad haha *) Ah is helemaal niet erg hihi *;
Ik schuif een topic verder maar blijf wel nog wat lurken en duimen voor de rest :D ^O^ :*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_176781849
Hoera, twee streepjes voor Priemgirl *O*
pi_176785301
Gefeliciteerd priem *O*

Hier even de balen. Vandaag/morgen mn eisprong maar ik ben echt te beroerd om seks te hebben... sinds donderdag al griep..
Nouja, decemberbaby dan maar..!
  maandag 29 januari 2018 @ 13:23:02 #157
319308 Tink89
To live is to dance
pi_176817414
Balen aa.... Voel je je wel iets beter inmiddels?

En June, voel jij al iets? Jouw nod is al bijna. Spannend?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_176818076
Vanmorgen gelukkig iets beter. Alleen die hoofdpijn he :'(

Gister toch nog sort of gezellig gedaan. Wie weet waar het goed voor is!

Waar zit jij nu ergens in je cyclus tink?
  maandag 29 januari 2018 @ 14:14:05 #159
319308 Tink89
To live is to dance
pi_176818411
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 13:56 schreef aapieannie het volgende:
Vanmorgen gelukkig iets beter. Alleen die hoofdpijn he :'(

Gister toch nog sort of gezellig gedaan. Wie weet waar het goed voor is!

Waar zit jij nu ergens in je cyclus tink?
Op de voorlaatste of laatste dag van m'n menstruatie in ronde 5. Ik verwacht 6 of 7 februari te ovuleren.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_176821511
Beterschap Aapie! Hopelijk kan er toch gesekst worden voor het goede doel.

Ik ben nog altijd niet ongesteld en ook niet zwanger. :')
pi_176822838
Vanmiddag met t kleine aapje naar de oogarts geweest en daarna een uur liggen slapen, ben dus flink in conditie achteruit gegaan.. is ook te merken aan mn kleding. Ben denk ik een kilo of 4 kwijt. Nu is dat niet zo erg haha!
Hoop dat t gauw over is want dit is echt zo stom pff..!

Cholula hmm das vaag! Ik weet je verhaal even niet, recent gestopt met de pil voor een 2e?
pi_176823211
Ik kom weer bij jullie terug, de echo was vandaag niet goed.
Nu woensdag naar de gyn en kijken hoe snel de miskraam op gang komt anders ga ik aan de medicatie ik wil het liever snel achter de rug hebben.
♥ J & S
pi_176823964
:* Klaproos! Wat ontzettend rot en stom en oneerlijk!
pi_176824033
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 18:21 schreef aapieannie het volgende:
Vanmiddag met t kleine aapje naar de oogarts geweest en daarna een uur liggen slapen, ben dus flink in conditie achteruit gegaan.. is ook te merken aan mn kleding. Ben denk ik een kilo of 4 kwijt. Nu is dat niet zo erg haha!
Hoop dat t gauw over is want dit is echt zo stom pff..!

Cholula hmm das vaag! Ik weet je verhaal even niet, recent gestopt met de pil voor een 2e?
4kilo!?! Wat een hoop! Ik hoop dat het snel weer beter gaat.

Ik ben sinds de geboorte van Frits 1 keer ongesteld geweest, dat was in december. De pil gebruik ik sinds 2012 niet meer.
Het is gewoon afwachten wanneer mijn cyclus zich herstelt.
pi_176825291
Ach klaproos wat verdrietig! Ik hoop dat je het gauw achter de rug hebt.

Cholula is echt afwachten dus. Hoop dat er snel ritme inkomt, of dat je gewoon toch alweer zwanger blijkt te zijn!
Ja ongeveer 4 kilo, durf niet zo goed op de weegschaal.. nou mocht er ook wel wat af hoor dus ik mis ze niet haha!
pi_176825667
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 19:14 schreef Cholula het volgende:

[..]

4kilo!?! Wat een hoop! Ik hoop dat het snel weer beter gaat.

Ik ben sinds de geboorte van Frits 1 keer ongesteld geweest, dat was in december. De pil gebruik ik sinds 2012 niet meer.
Het is gewoon afwachten wanneer mijn cyclus zich herstelt.
Wanneer is hij geboren? En welke anticonceptie heb je in de tussentijd gebruikt? Want dat is wel heel vreemd.
pi_176825732
Klaproos ;(
Heb je al gesproken over verder onderzoek?
pi_176827015
Och jeetje Cholula dat is idd afwachten! Hopelijk zwanger en anders ineens plots een regelmatige cyclus!

B.ertha, de vk vroeg of we een bloedonderzoek willen laten doen. Voor nu denk ik dat er niet veel spannends uit zal komen, we hebben 2 gezonde kindjes. Maar goed, wellicht kan ik het woensdag even bespreken met de gyn. Even kijken wat zij te zeggen hebben.
♥ J & S
pi_176827425
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 20:21 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Wanneer is hij geboren? En welke anticonceptie heb je in de tussentijd gebruikt? Want dat is wel heel vreemd.
Maart 2015
In de tussentijd geen anticonceptie gebruikt, ja borstvoeding maar daarvan zeggen ze dat het niet zo betrouwbaar is. ;)
Het is vreemd (vooral stom eigenlijk) dat het nu zo lang duurt. Ik kijk het nog een maand aan en dan bel ik de gyn nog een keer. Hij zag 6 weken geleden een eitje dat zich klaar maakte voor de sprong, misschien durfde het eitje nog niet.
pi_176828614
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2018 21:19 schreef Cholula het volgende:

[..]

Maart 2015
In de tussentijd geen anticonceptie gebruikt, ja borstvoeding maar daarvan zeggen ze dat het niet zo betrouwbaar is. ;)
Het is vreemd (vooral stom eigenlijk) dat het nu zo lang duurt. Ik kijk het nog een maand aan en dan bel ik de gyn nog een keer. Hij zag 6 weken geleden een eitje dat zich klaar maakte voor de sprong, misschien durfde het eitje nog niet.
Wacht eens, je bent sinds maart 2015 één keer ongesteld geweest?! 2,5 jaar geen menstruatie?! Dat is niet normaal hoor. En waarom denk je dan dat je nu ineens na een maand alweer ongesteld zou moeten zijn?
pi_176829338
Ik heb ook 20 maanden geen menstruatie gehad met bv na een bevalling. Het is dan geen 2,5 jaar maar heel gek vind ik het niet.

Hier was het iig snel regelmatig van 40 dagen naar 36 naar 30.
♥ J & S
pi_176829702
Met de borstvoeding is het niet heel abnormaal om langere tijd geen menstruatie te hebben, al is de 2j9m van mij wat overdreven. Ik ben in het ziekenhuis geweest omdat ik me zorgen maakte over het uitblijven van het bloedbad. Een week voor de afspraak werd ik ongesteld.

Hormoonlevels waren op een normaal peil, er stond een ei klaar om te springen (of misschien deed dat eitje dat alleen voor de echo ;) ), dus ik had ondertussen wel iets van een menstruatie verwacht.

Jij werd weer redelijk snel regelmatig, Klap?

Ik moet gewoon geduld hebben.
pi_176835576
Klaproos :* -O-

Cd24 / 5dpo vandaag en ik heb buikkrampen. Ik vind het spannend :X
  dinsdag 30 januari 2018 @ 13:45:47 #174
208890 June.
Seriously?
pi_176837819
Ook nog een knuffel voor klaproos en ook voor Majo zie ik nu in het andere topic. Wat is het leven soms zo oneerlijk ;(

Hier flinke krampen en bloed. Bah. Toch de momenten dat ik weer terugverlang naar de pil zonder puisten en krampen :r Kruipt ook even onder een steen dekentje
Shine bright like a diamond.
pi_176878287
June hopenlijk er gauw weer van af!

Wat is het stil hier, iedereen op t wachtbankje of aan de knuffel?

Hier "wachtbankje" maar verwacht er niks van omdat ik zo ziek was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')