quote:Op vrijdag 26 januari 2018 09:47 schreef PriemGirl het volgende:
Chantal jaaa gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
[..]
Nou...Oh wat leuk, gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op de voorlaatste of laatste dag van m'n menstruatie in ronde 5. Ik verwacht 6 of 7 februari te ovuleren.quote:Op maandag 29 januari 2018 13:56 schreef aapieannie het volgende:
Vanmorgen gelukkig iets beter. Alleen die hoofdpijn he![]()
Gister toch nog sort of gezellig gedaan. Wie weet waar het goed voor is!
Waar zit jij nu ergens in je cyclus tink?
4kilo!?! Wat een hoop! Ik hoop dat het snel weer beter gaat.quote:Op maandag 29 januari 2018 18:21 schreef aapieannie het volgende:
Vanmiddag met t kleine aapje naar de oogarts geweest en daarna een uur liggen slapen, ben dus flink in conditie achteruit gegaan.. is ook te merken aan mn kleding. Ben denk ik een kilo of 4 kwijt. Nu is dat niet zo erg haha!
Hoop dat t gauw over is want dit is echt zo stom pff..!
Cholula hmm das vaag! Ik weet je verhaal even niet, recent gestopt met de pil voor een 2e?
Wanneer is hij geboren? En welke anticonceptie heb je in de tussentijd gebruikt? Want dat is wel heel vreemd.quote:Op maandag 29 januari 2018 19:14 schreef Cholula het volgende:
[..]
4kilo!?! Wat een hoop! Ik hoop dat het snel weer beter gaat.
Ik ben sinds de geboorte van Frits 1 keer ongesteld geweest, dat was in december. De pil gebruik ik sinds 2012 niet meer.
Het is gewoon afwachten wanneer mijn cyclus zich herstelt.
Maart 2015quote:Op maandag 29 januari 2018 20:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wanneer is hij geboren? En welke anticonceptie heb je in de tussentijd gebruikt? Want dat is wel heel vreemd.
Wacht eens, je bent sinds maart 2015 één keer ongesteld geweest?! 2,5 jaar geen menstruatie?! Dat is niet normaal hoor. En waarom denk je dan dat je nu ineens na een maand alweer ongesteld zou moeten zijn?quote:Op maandag 29 januari 2018 21:19 schreef Cholula het volgende:
[..]
Maart 2015
In de tussentijd geen anticonceptie gebruikt, ja borstvoeding maar daarvan zeggen ze dat het niet zo betrouwbaar is.![]()
Het is vreemd (vooral stom eigenlijk) dat het nu zo lang duurt. Ik kijk het nog een maand aan en dan bel ik de gyn nog een keer. Hij zag 6 weken geleden een eitje dat zich klaar maakte voor de sprong, misschien durfde het eitje nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |