Ze gooit zichzelf zo op als 'degene die het allemaal wel even gaat oplossen'. Vorige aflevering zat ze compleet onrationeel te haten op IEDEREEN uit de groep, en zijzelf was god. Terwijl ze zelf 500 piek in een envelop liet zitten, of moest plassen tijdens een opdrachtquote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:38 schreef Revanches het volgende:
Ik snap die haat tegen Olcay niet zo, volgens mij kan ze niet snel wat goed doen hier.
Vind alles aan haar vreselijk, kan ze ook niks aan doen.quote:
Ja, ook wel goede suggesties van Loes, om meerdere tegelijk te gaan rijdenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:38 schreef Redefine het volgende:
Zowaar fatsoenlijk overleg van te voren.
Olcay door de muur?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:39 schreef over_hedge het volgende:
Vrouwen achter het stuur. Dit gaat fout
Geen idee, heb hem ook gemist.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:39 schreef monkyyy het volgende:
Heeft iemand de titel van de aflevering onthouden?
Kreupelstraat.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:39 schreef monkyyy het volgende:
Heeft iemand de titel van de aflevering onthouden?
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:39 schreef Moira. het volgende:
Emilio zegt "Is it me you're looking for?"![]()
Omdat het nummer zo verder gaat?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:39 schreef Moira. het volgende:
Iemand anders zei waarschijnlijk "Hello"quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:39 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:39 schreef Moira. het volgende:
Kreukelgebergte ofzo iets met kreuk(el) stond er.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, heb hem ook gemist.
KREUPELSTRAAT!!!!quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, heb hem ook gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |