Deze is net iets te gedetailleerd wat mij betreft. Het paarse kostuum macht ook met eerdere opmerkingen van Keri Russel.quote:
Meerdere bronnen, waaronder Mark Hamill, die dit aangeven.quote:
Had je het geen trainwreck genoemd dan had ik je iets meer credit gegeven.quote:Op donderdag 28 maart 2019 10:58 schreef Aurelius het volgende:
Enige manier om deze trainwreck te redden, en mij weer geïnteresseerd te maken in deel IX.
Maar geef toe dat het leuk zou zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2019 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Had je het geen trainwreck genoemd dan had ik je iets meer credit gegeven.
Interessante theorie, maar we zien het vanzelf. Ik zou er niet op gokken.
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:16 schreef Komakie het volgende:
En uiteindelijk wint de Dark Side, houdt de Skywalker saga op en is het universum gedoemd tot het einde der tijden.
Het enige passende einde van deze saga, natuurlijk gaat Disney hier niet in mee want redenen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:16 schreef Komakie het volgende:
En uiteindelijk wint de Dark Side, houdt de Skywalker saga op en is het universum gedoemd tot het einde der tijden.
Real life imitates art...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:16 schreef Komakie het volgende:
Ja ik kijk er wel naar uit. En ik heb me ook prima vermaakt met het laatste deel.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het enige passende einde van deze saga, natuurlijk gaat Disney hier niet in mee want redenen.
Zijn er trouwens serieus nog mensen die uitkijken naar het vervolg?
Na de teleurstelling van de vorige en de wetenschap dat JJ Abrams weer aan het roer staat juist wel. TFA was weinig origineel, maar als je even de vorige films weg laat was het gewoon een meer dan prima popcornfilm.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het enige passende einde van deze saga, natuurlijk gaat Disney hier niet in mee want redenen.
Zijn er trouwens serieus nog mensen die uitkijken naar het vervolg?
Waarom zou Disney het niet durven?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Met de nieuwe triologie gaan ze terug in de tijd. Old republic. Met de makers van game of thronesquote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:39 schreef catfish het volgende:
[..]
Waarom zou Disney het niet durven?
Ze hebben enkel gezegd dat Episode IX de laatste is van de Skywalker saga, maar het lijkt mij evident dat er een Episode X komt. Ze hebben Lucasfilm niet gekocht voor 3 films en 2 spin-offs.
Luke is dood, het lijkt er op Leia zal dood gaan in Episode IX, dan schiet enkel Kylo nog over.
Ze kunnen dus perfect Kylo ook laten dood gaan in Episode IX (= laatste Skywalker) en een 4de trilogie starten met Rey, Poe en Finn.
Episode III eindigde ook "slecht" (ontstaan van het Empire), waarom zou Episode IX dan moeten eindigen als een sprookje?
Maar is dat werkelijk X? Ik dacht stand alone.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 00:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Met de nieuwe triologie gaan ze terug in de tijd. Old republic. Met de makers van game of thrones
geen X want dat zou suggereren dat het Skywalker-verhaal weer wordt doorgezet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar is dat werkelijk X? Ik dacht stand alone.
Wordt dus allemaal los weer. Zoals het hoort als we terug de tijd in gaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:59 schreef Tokus het volgende:
[..]
geen X want dat zou suggereren dat het Skywalker-verhaal weer wordt doorgezet.
Nee is niet deel 10. Gewoon nieuwe films die niks met de films van nu te maken hebben. Behalve dan dat het in het star wars univers is.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 08:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar is dat werkelijk X? Ik dacht stand alone.
Dus net als Solo en Rogue One.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 09:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee is niet deel 10. Gewoon nieuwe films die niks met de films van nu te maken hebben. Behalve dan dat het in het star wars univers is.
Als je écht een verrassing wil: Han Solo die terugkomt als Force geest.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 11:18 schreef Komakie het volgende:
Toch ben ik benieuwd hoe het eindigt. Vooral met Kylo.Is hij nu echt zo slecht dat er geen land meer mee te bezeilen is, of toch nog een stukje menselijkheid?
Ik zie liever wat losse films eerlijk gezegd, met de Skywalkers zijn we dadelijk (hopelijk) klaar en dan kunnen we eens de breedte in. The Mandalorian, de trilogie van Benioff en Weiss (Old Republic hopelijk) en dan de nieuwe trilogie van Rian Johnson nog.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 23:39 schreef catfish het volgende:
[..]
Waarom zou Disney het niet durven?
Ze hebben enkel gezegd dat Episode IX de laatste is van de Skywalker saga, maar het lijkt mij evident dat er een Episode X komt. Ze hebben Lucasfilm niet gekocht voor 3 films en 2 spin-offs.
Luke is dood, het lijkt er op Leia zal dood gaan in Episode IX, dan schiet enkel Kylo nog over.
Ze kunnen dus perfect Kylo ook laten dood gaan in Episode IX (= laatste Skywalker) en een 4de trilogie starten met Rey, Poe en Finn.
Episode III eindigde ook "slecht" (ontstaan van het Empire), waarom zou Episode IX dan moeten eindigen als een sprookje?
Nee. Rogue One had wel degelijk met het verhaal van de rest te maken.quote:Op zondag 31 maart 2019 08:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dus net als Solo en Rogue One.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |