Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jordan Peterson en idd alle LHBTQ gekkies gaan compleet op rood als die vent ergens komt spreken. Hij heeft beveiliging nodig omdat hij wetenschappelijke vraagtekens zet bij bepaalde aspecten van de genderdiscussie.
Waarvan aktequote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jordan Peterson en idd alle LHBTQ gekkies gaan compleet op rood als die vent ergens komt spreken. Hij heeft beveiliging nodig omdat hij wetenschappelijke vraagtekens zet bij bepaalde aspecten van de genderdiscussie.
Broodje hamburger met aardappeltjes.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
zeugquote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Broodje hamburger met aardappeltjes.
quote:
gekookte?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Broodje hamburger met aardappeltjes.
Sushi.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
En een bamischijf?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Shiit
Als West Ham scoort heb ik 5 donnies gewonnen
Bakken in de schuur met de deur open (ik heb een vetput noch een Airfryer)..quote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Topapparaat. Het gezondheidsaspect kan mij gestolen worden maar geen stank in huis is genot
Ik kom liever niet buiten.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Bakken in de schuur met de deur open (ik heb een vetput noch een Airfryer)..
komt er rook uit jouw frituurpanquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:06 schreef Doublepain het volgende:
Gezien de omstandigheden lijkt me een frituurpan wel goed voor huize LR, de rook houdt je huis warm
Ga dan gewoon meteen onder de blusdeken liggen..quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:06 schreef Doublepain het volgende:
Gezien de omstandigheden lijkt me een frituurpan wel goed voor huize LR, de rook houdt je huis warm
quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:07 schreef Doublepain het volgende:
Lekker op een zaterdagavond pietje precies doen
Wat zuip je dan, alleen maar bier?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:10 schreef JanCees het volgende:
ik heb me gistert toch een stuk in de kraag gezopen niet te zunig
Dat kan ik ook met mijn macbook alleenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het genot van een tweede scherm: tegelijkertijd Twente kijken en de foks in de gaten houden
Je gaat toch niet dichtbij schapen wonen, je bent toch geen turkquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben bij mensen die huren een boerderij met 4 hectare grond voor 800 euro net over de grens in België
Wtf man
Ja, maar dan zit je te alt-tabben of heb je twee halve browserschermenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat kan ik ook met mijn macbook alleen
Ik hoor een beek door de tuin lopenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat toch niet dichtbij schapen wonen, je bent toch geen turk
Varg woont in Frankrijk lul de behangerquote:Op zaterdag 20 januari 2018 18:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LR moet zich niet aanstellen varg loopt met 13 graden in een t shirt joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |