Wat vond jij er achterlijk aan?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze onprofessionele reactie, die meer weg heeft van een baviaan die een scheldpartij op zet, hem meer reputatieschade heeft opgeleverd dan hem lief is. Lekkere zakenman ben je dan.
Iemand die zó absurd en hatelijk reageert op een doodnormaal zakenvoorstel (want dat is het uiteindelijk) is gewoon een enorme arrogante eikel eerste klas met issues.
Hij had ook gewoon 'nee geen interesse' kunnen antwoorden.
Het gaat niet om het afwijzen van het voorstel, het gaat om de enorm achterlijke manier waarop.
Ik denk dat het slim is om echt eens over de inhoud van wat er nou gebeurd is na te denken.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen bagger reactie. Vloggers zijn geen reviewers maar narcisten
Dit is geen zaken doen. Dit is via overschoten drama hopen aandacht te krijgen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij er geen hol van. Deze zakenman heeft het verschrikkelijk goed begrepen.
Kijk, jij snapt het.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen bagger reactie. Vloggers zijn geen reviewers maar narcisten (wat ze met haar slachtoffergedrag bevestigt) en het is goed dat ze op d'r plek gezet is. Bovendien is het publiek van een vlogger niet interessant voor de meeste ondernemingen.
Een goede reviewer wint respect van bedrijven/ondernemers door producten te reviewen waar ze in de eerste instantie gewoon voor betaald hebben. Vervolgens zal het bedrijf ze gratis producten aanbieden in ruil voor een review.
Het mooie is dat hij het drama niet maakt, maar dat domme blonde wicht wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit is geen zaken doen. Dit is via overschoten drama hopen aandacht te krijgen.
Van de vlogger in kwestie ja. Hij heeft het anoniem op internet gezet en ZIJ is vervolgens in een hissyfit ontstoken.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit is geen zaken doen. Dit is via overschoten drama hopen aandacht te krijgen.
Jawel hoor.. maar reageer enkel op je eerste zin.. Misschien had ik hem even in het vet moeten zetten..quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij hebt mijn post niet gelezen dus? Ok.
Hij gooit een overtrokken reactie op een prive-mail zijn openbare FB page. In welk universum is dat geen drama maken?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij het drama niet maakt, maar dat domme blonde wicht wel.
Zij had er ook voor kunnen kiezen er niet verder op in te gaan. Professioneel enzo.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:44 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk dat het slim is om echt eens over de inhoud van wat er nou gebeurd is na te denken.
Ik snap dat jij een hekel hebt aan vloggers. Het soort mensen wat graag in de spotlights staat, wat zichzelf als snel belangrijk vind, etc... begrijp ik helemaal....
Maar.... dat neemt niet weg dat dit gewoon een redelijk voorstel was.
Ik denk dat het een teken van volwassenheid is als je kan differentiëren tussen het gevoel wat je bij een bepaald soort mensen hebt en de droge feiten.
Nah. Gewoon reageren op mijn hele post volgende keer. Ik typ niet voor mijn gezondheid.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jawel hoor.. maar reageer enkel op je eerste zin.. Misschien had ik hem even in het vet moeten zetten..
Maar wel anoniem, Harrie. Zij gooit het vervolgens in de openbaarheid.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hij gooit een overtrokken reactie op een prive-mail zijn openbare FB page. In welk universum is dat geen drama maken?
Niks overtrokken aan zijn reactie. Hij scheld niet en meld op redelijke wijze dat hij het schooieren van vloggers zat is.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hij gooit een overtrokken reactie op een prive-mail zijn openbare FB page. In welk universum is dat geen drama maken?
Ik denk eigenlijk dat deze reactie dermate kinderachtig was dat het voor haar prima was om er op in te gaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zij had er ook voor kunnen kiezen er niet verder op in te gaan. Professioneel enzo.
Maar je laat wel even selectief haar gedrag uit beeldquote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:47 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nah. Gewoon reageren op mijn hele post volgende keer. Ik typ niet voor mijn gezondheid.
Ik wil een auto.. gratis.. dan zeg ik dat ik hem heel leuk vind tegen iedereen in mijn leven oke?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:39 schreef Metro2005 het volgende:
doodnormaal zakenvoorstel (want dat is het uiteindelijk)
Ik lees zijn post... het is echt... bizar vreemd verwoord.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Niks overtrokken aan zijn reactie. Hij scheld niet en meld op redelijke wijze dat hij het schooieren van vloggers zat is.
Wie had het over professionaliteit?quote:Zij gaat vervolgens over de zeik en maakt zichzelf bekend met een 13 minuten durende huiltirade met alle emoties.
Wie is er hier nu niet professioneel ?
Zou ik ook doen als ik haar was.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar wel anoniem, Harrie. Zij gooit het vervolgens in de openbaarheid.
Joh als ze een keer goed haar gezicht wast ziet ze er vast stukken beter uit.quote:Op donderdag 18 januari 2018 23:23 schreef Kim-Holland het volgende:
22 jaar en nu al zo uitgeblust uitzien..ik voel een burn-out aankomen.
Professioneel van haar om te gaan huilen in een filmpje idd. Erg goed. Toppertje. Goeie reactie.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat deze reactie dermate kinderachtig was dat het voor haar prima was om er op in te gaan.
Ze heeft nl. gewoon gelijk. Dit is echt een bullshit reactie.
Moet jij niet bij de feiten blijven Harrie ? Dat verwijt je anderen toch ook?quote:
En als je genoeg volgers hebt dan zou dat nog best wel eens kunnen gebeuren. Neistat krijgt regelmatig elektrische skateboards van tussen de 500 en 1500 euro toegestuurd.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik wil een auto.. gratis.. dan zeg ik dat ik hem heel leuk vind tegen iedereen in mijn leven oke?
Ze wilde het combineren met haar vakantie. Waarom zou je Dublin 2x gaan bezoeken?quote:Niets normaals aan.. als het haar om hotelreviews ging dan kon ze gewoon buiten het seizoen op een woensdag voorstellen..
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:43 schreef thekolere het volgende:
[..]
Het is geen zakelijk voorstel! Het is schooien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |