abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176611996
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:07 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Zo werkt het nu eenmaal vaak. Of krijg jij nooit telemarketeers aan de telefoon of aan de deur.

[..]

Dat zij als een volslagen debiel hierop reageert staat hier verder los van.
Het gaat mij even om de reactie van dat hotel wat echt gewoon nergens op slaat.
Die reactie was nergens naar te herleiden. Als het te herleiden was naar haar, had ik je gelijk gegeven. Nu was het gewoon een random post om te laten zien hoe hij reageert op mensen die gratis willen verblijven. Hij maakt daar een punt en laat dus weten dat anderen ook niet hoeven te vragen naar een gartis verblijf.

Daar was de kous mee af geweest.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 15:10:11 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_176612014
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 14:58 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik heb 80.000 volgers, ik maak reclame voor je bedrijf in ruil voor.... x

Hoe is dat geen zakenvoorstel, leg uit.
het is wel een beetje een schimmig zakenvoorstel hoor ... laat mij gratis logeren en dan raad ik andere mensen een verblijf bij jullie aan

reclame maken kun je het iig niet noemen want op die manier is het iig in Nederland in deze vorm waarschijnlijk verboden (misleidend)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_176612030
quote:

[..]

Zo werkt het nu eenmaal vaak. Of krijg jij nooit telemarketeers aan de telefoon of aan de deur.

[..]

[..]

Aangezien er een heleboel vloggers er hun fulltime baan van hebben kunnen maken denk ik dat zij beter snappen hoe het werkt dat jij.

Lol ik zeg dan ook een aantal en ik snap het weldegelijk beter dan jij je wss voor kunt stellen.
Ik ben alleen ook in staat om te het kaf van het koren te scheiden.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_176612038
quote:

Dat hotel wat wel weet hoe Social Media werkte gezien het feit dat dit hun standaard manier van communicatie is? Bekijk hun facebook eens, ook klaagbrieven vanuit de gemeente worden er zo openbaar geanonimiseerd opgezet.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:12:37 #280
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_176612065
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:09 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Die wimpel ik gelijk af. Als ik ergens naar op zoek ben benader ik zelf wel iemand. Dat opdringerige werkt bij juist averechts.
En ga je dan ook gelijk roepen dat ze een echte baan moeten zoeken en hoe ze de brutaliteit hebben om aan de deur te komen etc?

Of zeg je: Geen interesse, zoals een normaal communicerend persoon (iets waar fok blijkbaar een compleet gebrek aan heeft gezien alle reacties :X )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_176612067
quote:

[..]

[..]

[..]

Aangezien er een heleboel vloggers er hun fulltime baan van hebben kunnen maken denk ik dat zij beter snappen hoe het werkt dat jij.

Wat raar dat je alleen zijn reactie er uit haalt. Waarom doe je dat? Waarom wil je alleen dat stukje van het verhaal bespreken?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176612077
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:12 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

En ga je dan ook gelijk roepen dat ze een echte baan moeten zoeken en hoe ze de brutaliteit hebben om aan de deur te komen etc?

Of zeg je: Geen interesse, zoals een normaal communicerend persoon (iets waar fok blijkbaar een compleet gebrek aan heeft gezien alle reacties :X )
Ze krijgen van mij dat wel te horen ja :D pleurt op, verdoe mijn tijd niet met je zielige geschooi.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:13:44 #283
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_176612081
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ze krijgen van mij dat wel te horen ja :D pleurt op, verdoe mijn tijd niet met je zielige geschooi.
_O- nee ok, dan begrijp ik dat je dit een bazenactie vindt.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_176612101
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat hotel wat wel weet hoe Social Media werkte gezien het feit dat dit hun standaard manier van communicatie is? Bekijk hun facebook eens, ook klaagbrieven vanuit de gemeente worden er zo openbaar geanonimiseerd opgezet.
En ze hebben nog veel meer volgers dan die 'Influencer' ook _O- wat een faal van zo'n chick, met de shotgun methode. Doe even wat research voordat je uberhaupt iemand aanschrijft.
pi_176612112
quote:

[..]

Als iemand aan mij opbelt met de vraag of hij mijn wagen mag hebben en dat hij als tegenprestatie zal zeggen dat ik zo aardig ben geweest om dat te doen, zeg ik idd iets anders dan 'geen interesse'.

Elke vraag krijgt van mij het antwoord dat het verdient.
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 15:15:49 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_176612117
ik heb nog nooit een telemarketeer aan de telefoon had die mij een dienst aanbood en vervolgens zichzelf uitnodigde om er gebruik van te maken

dat zou ik er wel ergens in een slowchat uitfloepsen _O-
pi_176612122
quote:

[..]

Die bedelbrief was van niveau basisschool en totaal niet zakelijk. Misschien moet die huilbaby van een vlogster eens normaal leren communiceren.

Zij vraagt zelf om deze aandacht. Get over it

Je bent viesmad, zelf een vlogger die niet tegen kritiek kan misschien?
  Moderator vrijdag 19 januari 2018 @ 15:16:04 #288
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_176612124
naam en rugnummers erbij
pi_176612132
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

En ze hebben nog veel meer volgers dan die 'Influencer' ook _O- wat een faal van zo'n chick, met de shotgun methode. Doe even wat research voordat je uberhaupt iemand aanschrijft.
We hebben het over dezelfde man die deze 'rel' toen veroorzaakte:
http://www.dailymail.co.u(...)y-Facebook-post.html

Dan zou je als 'social media influencer' toch weten wat je kan verwachten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:16:45 #290
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176612133
quote:

[..]

Als ze bellen doe ik dat inderdaad.. Ik heb een bedrijf en sta in het bel me niet register...
Toch blijven ze het af en toe proberen..
En dan had je inderdaad beter ander werk kunnen zoeken.. want het kan best zijn dat ik ergens aan een klimlijn hang..

Dus dan ben je een behoorlijk tyfusmongool als je met je verkooppraatjes belt.. en dat krijg je dan ook te horen.. want ik heb dan al de moeite gedaan om op te nemen..
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:18:09 #291
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_176612151
Na ja, ok. Beide partijen staan ff in de aandacht. Win-win.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_176612154
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

_O- ja maar hun weten niks van social media...o wacht meer volgers dan die vlogster cq influencer.

Ik ga ook een brief schrijven, maar dan naar haar. Ik heb ook een YouTube kanaal. Dan stel ik aan haar voor dat ik er een keertje overheen mag, en dan krijgt zij van mij een positieve revieuw op internet
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:20:16 #293
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_176612197
Flikker op domme influencer hoer
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:22:05 #294
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176612242
quote:
**ALL BLOGGERS BANNED FROM OUR BUSINESS**

Following the backlash received after asking an unidentified blogger to pay for a hotel room, I have taken the decision to ban all bloggers from our hotel and cafe.

The sense of entitlement is just too strong in the blogging community and the nastiness, hissy fits and general hate displayed after one of your members was not granted her request for a freebie is giving your whole industry a bad name. I never thought we would be inundated with negative reviews for the simple reason that somebody was required to pay for goods received or services rendered.

The girl in question was never identified in my original post, but she herself went on to create a video explaining how she was “exposed” with “malicious intent” for asking for a freebie. This kind of victimization is very prevalent in the blogging industry, and is in keeping with their general modus operandi of wanting everything for nothing.

If any of you attempt to enter our premises from now on, you will be ejected.

Many thanks,

Paul Stenson
www.charlevillelodge.ie

P.S. Perhaps if you went out and got real jobs you’d be able to pay for goods and services like everybody else. Just a thought!
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:23:12 #296
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_176612248
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

ik WIST dat ik die naam al eens eerder voorbij heb zien komen!

En als je die facebook pagina van hun verder bekijkt en hoe ze met klachten van klanten omgaan.......... :X Kolere wat een stel brutale arroganten daar zeg.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:24:08 #297
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176612265
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:23 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

ik WIST dat ik die naam al eens eerder voorbij heb zien komen!

En als je die facebook pagina van hun verder bekijkt en hoe ze met klachten van klanten omgaan.......... :X Kolere wat een stel brutale arroganten daar zeg.
Kijk dat onderste filmpje even die ik net postte..
Das een filmpje van hem.. _O-
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:24:17 #298
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_176612268
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 14:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Je wilt toch zakelijk zijn? Dan ben je professioneel. Jij hamert dat het een zakelijk voorstel is, dus beoordelen we haar reactie ook als zijnde zakelijk.

Als ik zo zou janken tijdens mijn werk lacht iedereen me uit
Een van haar 'professionele doelstellingen' is om zo veel mogelijk volgers te werven. Door dit gejank krijgt ze wel naamsbekendheid en dus meer volgers. :7
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 19 januari 2018 @ 15:26:29 #299
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_176612303
How to get worldwide publicity without spending a penny:

_O- Wat een baas..
pi_176612325
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2018 15:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja, dom van dat wicht. Business Development is niet haar ding :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')