Ik vind het acceptabel dat er soms infrastructuur kapot gaat en overlast is en zélfs dat er doden vallen omdat er bomen zijn. Als je je ergens druk over wil maken, ga je dan druk maken over de zeventien verschillende ERTMS-versies die ze in NL uitgerold hebben en wat voor veel meer vertraging zorgt dan die enkele zuidwesterstorm die we eens per jaar hebben. En helemaal eentje met een kracht zoals de afgelopen keer.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:54 schreef Bitlord het volgende:
Het is fijn dat Deadlock2k zich kennelijk één voelt met bomen, maar ik heb niet de intentie om mij tegen jou te ageren, maar tegen een overlastgever waar in alle ons omringende landen iets tege wordt gedaan, behalve in ons land.
Dat is net zo relevant en nuttig als aan een zuigeling vragen wat ze vinden van kernenergie.quote:Wat is de gedachte van Maatschappij voor beter OV hierontrent eigenlijk?
Probleem is, dat de mens de neiging heeft om te denken "Dat overkomt mij niet, dat gebeurt alleen bij een ander"...quote:Op vrijdag 26 januari 2018 20:00 schreef Bitlord het volgende:
Maar als eigenaar van de boom heb je wel een zorgplicht. Waait de boom om of breekt een grote tak af, omdat je er geen onderhoud aan uitvoert dan is de vervolgschade van 6 uur treinvervangend vervoer en een ton aan GTBV ook voor jou als grond- en boomeigenaar.
Zie PM.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:14 schreef Bitlord het volgende:
Een zuigeling heeft over het algemeen geen verstand, een reizigersklub wel.
Waarom ik er specifiek naar vraag is omdat ik enerzijds in de doelstellingen van voorbeterov zie dat zij streven naar betrouwbaar vervoer en dat dit stipt uitgevoerd moet worden . Anderzijds zie ik dat een storm met een grote hoeveelheid bomen op het spoor schijnbaar altijd als een gegeven wordt gezien, terwijl het beleid uit omliggende landen lijkt dat er met preventieve maatregelen wel iets te voorkomen valt. Vandaar dat ik benieuwd ben naar een mening in dit geval, omdat het de betrouwbaarheid van het spoor alleen maar ten goede doet komen.
Voor een reactie voor wat betreft het eerste gedeelte verwijs ik graag naar de inhoud van een forumpost door iemand hier om 20:48 gepost.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:19 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dat zou je denken! Maar in het geval van VBOV is het opgetelde IQ voor wat betreft openbaar vervoer van alle medewerkers/vrwijwilligers ongeveer even groot als de totale populatie ijsberen op Antarctica.
[..]
Snap ik best maar er zijn genoeg andere problemen die een veel hogere prioriteit moeten hebben.
En de achterkant?quote:
De 1100 als das.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 17:56 schreef Maegrim het volgende:
blijft laf dat ze geen 1100 als speld geven
Ik vind dit het leukste gesprek van dit topic.quote:
Samequote:Op vrijdag 26 januari 2018 22:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind dit het leukste gesprek van dit topic.
greavy heeft een nieuwe baan?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 23:20 schreef Bitlord het volgende:
Ik vond trouwens op de website van Prorail, afdeling plantsoenendienst en groenbeheer,
Zo, nu wel weer enigszins.quote:
Schade wordt verhaald op dader mag ik hopen? Wat een mongool moet je dan zijn zegquote:Op zaterdag 27 januari 2018 02:43 schreef dennistd het volgende:
Van die ICB die 1,5 week terug in Wierden strandde zijn nu ook beelden van de schade aan het bistrorijtuig: https://www.facebook.com/(...)1165/?type=3&theater
En toevallig ook nog een filmende machinist in de achteropkomende IC die een extra stop in Wierden maakte. Hier vanaf Almelo, filmpje begint al in Enschede:
Van een kale kut kun je niet plukkenquote:Op zaterdag 27 januari 2018 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schade wordt verhaald op dader mag ik hopen? Wat een mongool moet je dan zijn zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |