Weer eens wat anders dan champagne.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik zal gingerale als per departure drink vragen
Besjes.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zou je hier meer van moeten plassen dan van een glas cola, appelsap of water?
Champagne sap of water is het vaak.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan champagne.
Deze gezonde vruchtjes dragen bij aan het voorkomen van een blaasontsteking en een infectie van de urinewegen. Ze bevatten echter ook zuren, wat betekent dat ze problemen kunnen veroorzaken voor mensen met aandrangincontinentie.quote:
Geen idee wat dat is. Even googlen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Deze gezonde vruchtjes dragen bij aan het voorkomen van een blaasontsteking en een infectie van de urinewegen. Ze bevatten echter ook zuren, wat betekent dat ze problemen kunnen veroorzaken voor mensen met aandrangincontinentie.
Heb jij aandrangincontinentie?
Dat als je voelt dat je moet dat je het dan niet op kunt houden.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is. Even googlen.
Dit had ik de laatste keer dat ik in ziekenhuis lag door medicatiequote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat als je voelt dat je moet dat je het dan niet op kunt houden.
Had je wel een plasfles in de buurt?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dit had ik de laatste keer dat ik in ziekenhuis lag door medicatie
Ik lag zodanig verdoofd dat ik nauwelijks op kon staanquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had je wel een plasfles in de buurt?
Ik ben een groot fan van cranberry's.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan kun je met een gerust hart mors drinken.
Jammer dat de zangeres is overleden.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van cranberry's.
Zal hem zo opzetten na mijn Bring me the Horizon.quote:
Zeker. Al heb ik mij nooit echt verdiept in de band. Was dat beroemde liedje nou t.t. van de noord-ierlandonrusten?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat de zangeres is overleden.
Ja, Zombie gaat over Noord-Ierland, specifiek de dood van 2 kinderen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zal hem zo opzetten na mijn Bring me the Horizon.
[..]
Zeker. Al heb ik mij nooit echt verdiept in de band. Was dat beroemde liedje nou t.t. van de noord-ierlandonrusten?
Ben jij wel eens in die richting op vakantie geweest? Denk dat ik nooit verder ben geweest dan Lutonquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Zombie gaat over Noord-Ierland, specifiek de dood van 2 kinderen.
Moet je ook niet willenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in die richting op vakantie geweest? Denk dat ik nooit verder ben geweest dan Luton.
Dublin ben ik geweest. En in Newcastle. Nooit in Schotland of Noord-Ierland.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in die richting op vakantie geweest? Denk dat ik nooit verder ben geweest dan Luton.
Zag ik ook ja, best crazyquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik zag gister een leuke redditthread over skeerste plekken van uk. Leek wel de derde wereld
Zon mens van Vice was geloof ik in de armste plek van Engeland. De tering wat een debiele bende daar.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:32 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik zag gister een leuke redditthread over skeerste plekken van uk. Leek wel de derde wereld
Bespaart wel veel problemen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zon mens van Vice was geloof ik in de armste plek van Engeland. De tering wat een debiele bende daar.
JA, en het was voor de oorlog een dure badplaats.quote:
Telt Yorkshire als het noorden?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
In noord Engeland kom ik alleen in knutsford. Heerlijke bubbel
Ik zat in Bangkok toen in Prom Ratchada Residence. Was wel prima, op de weg naar het vliegveld en niet ver van een metrostation.quote:
Belfast is natuurlijk niet een mooie stad maar ik vond het qua musea en tours door die gesegregeerde wijken wel super indrukwekkend om te bezoeken.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In dat geval vond ik York wel tof. Best rijk ook daarquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:35 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Alles boven London is up north.
Hoelang ben je daar verbleven eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Belfast is natuurlijk niet een mooie stad maar ik vond het qua musea en tours door die gesegregeerde wijken wel super indrukwekkend om te bezoeken.
Insomnia coffee ook heerlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Belfast is natuurlijk niet een mooie stad maar ik vond het qua musea en tours door die gesegregeerde wijken wel super indrukwekkend om te bezoeken.
Dat was van vrijdag tot maandag dacht ik. We werden ontvangen door een groep jongeren, die hadden ook het een en ander voor ons geregeld dus dat hielp ook wel mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoelang ben je daar verbleven eigenlijk?
Een protestmars zeker?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was van vrijdag tot maandag dacht ik. We werden ontvangen door een groep jongeren, die hadden ook het een en ander voor ons geregeld dus dat hielp ook wel mee.
Ik geloof dat dat in Dublin was. Dat scheelde een paar maanden met het bezoek aan Belfast. Maar het was heerlijk inderdaad.quote:
Ja, die heb je in Dublin ook. Ik ga dit najaar weer een paar dagen naar Dublin voor het werk.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat in Dublin was. Dat scheelde een paar maanden met het bezoek aan Belfast. Maar het was heerlijk inderdaad.
Als goed katholiek steun je de Ieren natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik heb niks met dat conflict. Het brengt een loyaliteit dilemma met zich mee voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |