Hoezo? De keuze is duidelijk, je bent een katholiek of je bent een terrorist.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik heb niks met dat conflict. Het brengt een loyaliteit dilemma met zich mee voor mij
Genot, ik vond het daar erg prettig om de trein te pakken en te wandelen bij dat schiereiland vlakbij de stad, Howth geloof ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, die heb je in Dublin ook. Ik ga dit najaar weer een paar dagen naar Dublin voor het werk.
ZO DANquote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoezo? De keuze is duidelijk, je bent een katholiek of je bent een terrorist.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:03 schreef Doublepain het volgende:
Heeft iemand een goeie 'breek de hele kk tent af' playlist op Spotify?
Zoek meer in deze richtingquote:
Oh, dan is mijn link ook niet in de goede richtingquote:
- Code Blackquote:
Deze voeg ik even toe als je het niet er vindtquote:
Natuurlijk niet. CodeBlackgodgenot.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deze voeg ik even toe als je het niet er vindt
Oh man als ik wat pre workout had, GENOTquote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. CodeBlackgodgenot.
Dit is dan weer te, die andere was primaquote:
Zoek naar Euphoric Hardstyle. Dat is wat jij zoekt.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is dan weer te, die andere was prima
Die voeg ik gewoon even toe hoor, hoewel dit net over het randje is.. Moet wel beetje die vybe houden snaptequote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Deze is te blij vind ik, maar kan jij misschien wel waarderen DP.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die voeg ik gewoon even toe hoor, hoewel dit net over het randje is.. Moet wel beetje die vybe houden snapte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |