quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:31 schreef Poes. het volgende:
Nieuwe TT; ''Leuker kunnen we het niet maken...''
Het is echt binnen 10 minuten gebeurdquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Overigens doet hij er uiteraard verstandig aan om alsnog de huurtoeslag op de juiste wijze aan te vragen.
Heeft hij in ieder geval die 40 euro nog terug. (nouja niet in ieder geval. en nog wat meer hopelijk)quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Overigens doet hij er uiteraard verstandig aan om alsnog de huurtoeslag op de juiste wijze aan te vragen.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vertrouwde erop dat een ieder zou inzien dat dat een superieure TT is en dat dat vanzelf goed zo komen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha ja had je sneller moeten zijn oma
dan weet ik het voor het volgende deelquote:Op donderdag 18 januari 2018 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Vertrouwde erop dat een ieder zou inzien dat dat een superieure TT is en dat dat vanzelf goed zo komen.
Ik hoop dat hij dat ook gaat doen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Mwa, ALS ze het toekennen zal het ook niet meer teruggevorderd worden. Het is niet zo dat hij andere inkomsten heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:48 schreef Poes. het volgende:
De BD kent overigens snel toe, maar kan het later nog herberekenen/terugtrekken.
Zou wat zijn als hij een paar duizend gestort krijgt, het impulsief uitgeeft en daarna alles mag terug betalen
Dat zou hij nooit doenquote:
yeah was one of my best songs you know yeahquote:
Bijv als hij aangeeft een eigen voordeur te hebben, maar de BD later vindt van niet.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:50 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Mwa, ALS ze het toekennen zal het ook niet meer teruggevorderd worden. Het is niet zo dat hij andere inkomsten heeft.
Dan wordt het dubbel aangevraagd, krijgt hij twee keer zo veel geld, geeft hij alles uit, belastingdienst vordert het terug, probleempjequote:Op donderdag 18 januari 2018 17:46 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Inderdaad. Hij beweerde een tijd terug ook in een stream nooit meer te lezen op FOK! maar wist wel precies wat er gebeurde.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij logt wel vaker demonstratief uit, maar leest dan ondertussen gewoon nog mee.
Misschien stuurt Danny hem wel updates met de hoogtepunten van de week.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:54 schreef Steenkool het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij beweerde een tijd terug ook in een stream nooit meer te lezen op FOK! maar wist wel precies wat er gebeurde.
Ik heb weer wat gemist vgm.quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij logt wel vaker demonstratief uit, maar leest dan ondertussen gewoon nog mee.
1 februari 14.23quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als Braad dit drie dagen volhoudt wint Dark_Anelus de poule.
De wanneer stopt Braddie met FOK! voorspellingswedstrijd
Plompzakker: 14 januari 23:00 uur
LeTourdeFrance: 16 januari
BozeHaas: 17 januari
Dark_Angelus: 18 januari 21:39 uur
Oberkullie: 20 januari
Mozy: 21 januari 22:55
Nostra: 24 februari 21:00 uur
Chloroform: 24 januari 22:36 uur
Tailfox: 26 januari
PrisTheShiz: 26 januari 12:34 uur
Marsan: 26 januari 23:39
MPC60: 28 januari 17:35 uur
Sheffield: 31 januari 23:06 uur
LCMS: 1 februari
Voszje: 2 februari 23:58 uur
LurkJeRot: 3 februari
Metalfrost: 6 februari
Toto69: 7 februari 19:40 uur
Guus_Geluk7: 17 februari
KoningPils: 17 februari 22:46 uur
Monopolie: 18 februari 22:12 uur
Butzors: 26 februari
Richolio: 2 maart 20:00 uur
saparmurat_niyazov: 4 maart
Blaadjes: 15 maart
LompeHork: 1 april 13:37 uur
Defokkingfoker: 16 mei 2018 21:53 uur
Braddie: 1 september 19:39 uur
Geelman: 14 januari 2031
Voorwaarden:
Bij niet gespecificeerde tijdstippen ga ik uit van 12 uur 's middags op de aangegeven dag.
Braddie kan op twee manieren stoppen met FOK!:
1) Hij post 72 uur of langer niet meer. Moment van stoppen is dan zijn laatste reactie. De reden voor afwezigheid is hierbij irrelevant, dus ook een ban van drie dagen geldt als stoppen.
2) Hij kondigt zijn afscheid aan. (Met 24 uur bedenktijd: dus als hij binnen 24 uur weer begint met FOK!ken was het een vals afscheid en geldt het voor deze poll niet als stoppen). Als moment van stoppen zal dan zijn afscheidsverklaring worden genomen.
Ook meedoen?
Quote mij dan en laat je voorspelling achter.
Wattequote:Op donderdag 18 januari 2018 18:03 schreef Geelman het volgende:
Huurtoeslag? Dat kon brad toch niet aanvragen voor z'n huidige auto was het verhaal?
Huurtoeslag voor een auto? Que?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:03 schreef Geelman het volgende:
Huurtoeslag? Dat kon brad toch niet aanvragen voor z'n huidige auto was het verhaal?
Wat heeft auto met huurtoeslag te maken?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:03 schreef Geelman het volgende:
Ongeveer even groot dus ik begrijp je verwarring welquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:06 schreef Geelman het volgende:
SORRYYYYYYYYY![]()
Bedoelde z'n kamer natuurlijk.
Hedde drugs op?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:06 schreef Geelman het volgende:
SORRYYYYYYYYY![]()
Brad heeft huurtoeslag 'aangevraagd', dacht dit bij de BD te hebben gedaan.. Maar dat was dus niet zo.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:06 schreef Geelman het volgende:
SORRYYYYYYYYY![]()
Natuurlijk doet hij dat niet, die gaan hem vertellen dat hij zijn auto weg moet doen, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:07 schreef isax het volgende:
braddie neem eens hier contact mee op
https://www.wijdemeren.nl/swt
misschien kunnen zij jou helpen aan een woning en kijken hoe dat deze keer wel goed loopt kwa financiën.
en nee het is niet zwak om hulp te vragen, zou ik juist sterk vinden.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ongeveer even groot dus ik begrijp je verwarring wel
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:07 schreef Voszje het volgende:
[..]
Brad heeft huurtoeslag 'aangevraagd', dacht dit bij de BD te hebben gedaan.. Maar dat was dus niet zo.
Waarschijnlijk bij deze site of een soortgelijke variantquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:07 schreef Voszje het volgende:
[..]
Brad heeft huurtoeslag 'aangevraagd', dacht dit bij de BD te hebben gedaan.. Maar dat was dus niet zo.
nah maar die zorgen wel dat het duidelijk is en je niet zomaar ergens op klikt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:08 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Natuurlijk doet hij dat niet, die gaan hem vertellen dat hij zijn auto weg moet doen, wat denk je zelf?
Nee dat is de correcte sitequote:Op donderdag 18 januari 2018 18:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij deze site of een soortgelijke variant
http://mijntoeslagen.nl
Oh, we waren al een heel topic verder...quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:08 schreef Poes. het volgende:
Terug lezen kan vanaf hier; ONZ / [Braddie SC #5] volgende auto een roze Renault?
net zo sterk als brads benen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:07 schreef isax het volgende:
misschien kunnen zij jou helpen aan een woning en kijken hoe dat deze keer wel goed loopt kwa financiën.
NIET BASHENquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:10 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
net zo sterk als brads benen?
Quote site:quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:07 schreef isax het volgende:
Ik kan al 1000 dingen noemen waarom dit voor braddie niet gaat werken.quote:Heeft u meerdere vragen over of problemen met zorg, welzijn, opvoeden, opgroeien, werk of inkomen?
Dan zoekt het Sociaal Wijkteam samen met u naar oplossingen. Zo dicht mogelijk in de buurt, met hulp van familie en vrienden. Is er professionele hulp nodig? Dan kijken we samen welke hulp bij u past. De regie ligt altijd bij u.
Het niet onderkennen dat je überhaupt een probleem hebt gaat natuurlijk niet helpen bij het oplossen van welke hulpvraag dan ook.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Quote site:
[..]
Ik kan al 1000 dingen noemen waarom dit voor braddie niet gaat werken.
hoezo niet?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Quote site:
[..]
Ik kan al 1000 dingen noemen waarom dit voor braddie niet gaat werken.
SAMEN met u oplossen, de regie ligt altijd bij u?quote:
Een van de insteken is om zo'n persoon zelfredzaam te maken, dus om hem te leren hoe hij dat soort shit zelf kan doen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
SAMEN met u oplossen, de regie ligt altijd bij u?
Dus dan moet Braddie het alsnog zelf doen en heeft ie alsnog geen tyros.
maar misschien wel een dak boven zijn hoofd over 2 maandenquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
SAMEN met u oplossen, de regie ligt altijd bij u?
Dus dan moet Braddie het alsnog zelf doen en heeft ie alsnog geen tyros.
Huurcontractje van z'n kamer is zo verlengd toch.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:15 schreef isax het volgende:
[..]
maar misschien wel een dak boven zijn hoofd over 2 maanden
prioriteiten enzo jeweetz
Ja, ze zijn best sneakyquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:17 schreef houdjemond het volgende:
Ik snap jullie eventjes... ooh is met puntje ertussenmea culpa.
Eigenlijk zijn het ook vuile oplichters natuurlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:17 schreef houdjemond het volgende:
Ik snap jullie eventjes... ooh is met puntje ertussenmea culpa.
Snap ik.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een van de insteken is om zo'n persoon zelfredzaam te maken, dus om hem te leren hoe hij dat soort shit zelf kan doen.
Uiteraardquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:18 schreef Geelman het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar dan moet die persoon dat wel willen leren.
Ja, ik snapte het uitlachen al niet zoquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:17 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het ook vuile oplichters natuurlijk.
ken zijn huurcontract niet en geloof dat hij het niet wil omdat er mensen naar zijn huis komen om te schreeuwenquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Huurcontractje van z'n kamer is zo verlengd toch.
Mja, een nieuwe woning zoeken is wel veel werk, dan kan je soms beter wat geschreeuw op de koop toenemen als die nieuwe woning je niet wordt aangedragen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:19 schreef isax het volgende:
[..]
ken zijn huurcontract niet en geloof dat hij het niet wil omdat er mensen naar zijn huis komen om te schreeuwen
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:19 schreef isax het volgende:
[..]
ken zijn huurcontract niet en geloof dat hij het niet wil omdat er mensen naar zijn huis komen om te schreeuwen
Ik denk ook dat hij dat schromelijk overdrijft. net als dat hij nog elke dag pizza's en taxi's aan zijn deur krijgt.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:20 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mja, een nieuwe woning zoeken is wel veel werk, dan kan je soms beter wat geschreeuw op de koop toenemen als die nieuwe woning je niet wordt aangedragen.
Dat geloof ik ook niet. Maar dat hij daar liever niet wil blijven wonen (voor ¤ 450 p/mquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:21 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij dat schromelijk overdrijft. net als dat hij nog elke dag pizza's en taxi's aan zijn deur krijgt.
Als de andere optie op straat is? mwa.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet. Maar dat hij daar liever niet wil blijven wonen (voor ¤ 450 p/m) kan ik ook wel weer begrijpen.
Het zijn inderdaad teringlijers, en het is ook sneu voor hem.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja, ik snapte het uitlachen al niet zo. Maar met puntje kom je inderdaad netjes op de DigiD uit.
Denk dat er ook weinig anders op zit. Of weer intrekken in het schuurtje te H.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:23 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Als de andere optie op straat is? mwa.
En als hij huurtoeslag krijgt zou ik het gewoon lekker uitzitten tot je situatie wat verbeterd is.
Nee ik maakte de fout van een puntje, hij zat op toeslagenaanvragen.NET die het even regelen zonder DigiD.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:24 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad teringlijers, en het is ook sneu voor hem.
Maar het het feit dat hij al dat aandringen van ander users gewoon dit doet... is toch best priceless snap je
Nouja, die site vraagt het wel voor je aan, alleen was het totaal onnodig.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:24 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad teringlijers, en het is ook sneu voor hem.
Maar het het feit dat hij al dat aandringen van ander users gewoon dit doet... is toch best priceless snap je
Dit.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:24 schreef Moira. het volgende:
My goodness. Ik wilde hier niet posten en shit maar hier moet ik nu toch echt gepost hebben
Brad, wat doe je
Wordt z'n laatste geld nu niet ook nog geplunderd?!quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee ik maakte de fout van een puntje, hij zat op toeslagenaanvragen.NET die het even regelen zonder DigiD.
Dat kan ook wel, die werken gewoon als tussenpersoon, en die hebben in feite geen Digi-D nodig.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee ik maakte de fout van een puntje, hij zat op toeslagenaanvragen.NET die het even regelen zonder DigiD.
Moira!!!!!!!quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:24 schreef Moira. het volgende:
My goodness. Ik wilde hier niet posten en shit maar hier moet ik nu toch echt gepost hebben
Brad, wat doe je
39.50 aftikkenquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wordt z'n laatste geld nu niet ook nog geplunderd?!
En daarvoor zijn z'n persoonsgegevens gestolen? Of is het wel legit?quote:
Ja maar bij jou en mij was er wel een alarmbelletje afgegaan denk ik?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:26 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Dat kan ook wel, die werken gewoon als tussenpersoon, en die hebben in feite geen Digi-D nodig.
Ja daarom juistquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:26 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nouja, die site vraagt het wel voor je aan, alleen was het totaal onnodig.
Ze regelen het wel geloof ik, alleen 40 pleurie neerleggen voor iets wat je zelf gratis had kunnen doen als je al geen geld hebt is natuurlijk een beetje jammer.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:27 schreef Geelman het volgende:
[..]
En daarvoor zijn z'n persoonsgegevens gestolen? Of is het wel legit?
Ja, zou sowieso al niet naar die site zijn gegaanquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja maar bij jou en mij was er wel een alarmbelletje afgegaan denk ik?
Wel vies dat dat allemaal zomaar mag..quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:28 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ja, zou sowieso al niet naar die site zijn gegaan.
Zo zijn er ook sites die zich voordoen als het nummer van de politie, die verbinden je ook wel door, maar kost je wel 90 cent per minuut
Naja, als ze het maar regelen dan. Scheelt braddie ook weer wat werk. Mja, geld had ook in de tyros kunnen worden gestoken. Keuzes, keuzes...quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze regelen het wel geloof ik, alleen 40 pleurie neerleggen voor iets wat je zelf gratis had kunnen doen als je al geen geld hebt is natuurlijk een beetje jammer.
Maargoed dan krijgt hij wel 2.5k geloof ik met terugwerkende kracht.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
Naja, als ze het maar regelen dan. Scheelt braddie ook weer wat werk. Mja, geld had ook in de tyros kunnen worden gestoken. Keuzes, keuzes...
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:29 schreef Embraer89 het volgende:
http://geenspoedwelpolitie.nl/
Bijvoorbeeld
In bradgeld is dat 2,5 miljoen!quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maargoed dan krijgt hij wel 2.5k geloof ik met terugwerkende kracht.
Dat is natuurlijk wel binnen een maand op.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Op die site staat wel een artikel “Waarom is het 90 cent per minuut nummer 0900-0235 legaal?”quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:29 schreef Embraer89 het volgende:
http://geenspoedwelpolitie.nl/
Bijvoorbeeld
12 april om 23:30quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als Braad dit drie dagen volhoudt wint Dark_Anelus de poule.
De wanneer stopt Braddie met FOK! voorspellingswedstrijd
Plompzakker: 14 januari 23:00 uur
LeTourdeFrance: 16 januari
BozeHaas: 17 januari
Dark_Angelus: 18 januari 21:39 uur
Oberkullie: 20 januari
Mozy: 21 januari 22:55
Nostra: 24 februari 21:00 uur
Chloroform: 24 januari 22:36 uur
Tailfox: 26 januari
PrisTheShiz: 26 januari 12:34 uur
Marsan: 26 januari 23:39
MPC60: 28 januari 17:35 uur
Sheffield: 31 januari 23:06 uur
LCMS: 1 februari
Voszje: 2 februari 23:58 uur
LurkJeRot: 3 februari
Metalfrost: 6 februari
Toto69: 7 februari 19:40 uur
Guus_Geluk7: 17 februari
KoningPils: 17 februari 22:46 uur
Monopolie: 18 februari 22:12 uur
Butzors: 26 februari
Richolio: 2 maart 20:00 uur
saparmurat_niyazov: 4 maart
Blaadjes: 15 maart
LompeHork: 1 april 13:37 uur
Defokkingfoker: 16 mei 2018 21:53 uur
Braddie: 1 september 19:39 uur
Geelman: 14 januari 2031
Voorwaarden:
Bij niet gespecificeerde tijdstippen ga ik uit van 12 uur 's middags op de aangegeven dag.
Braddie kan op twee manieren stoppen met FOK!:
1) Hij post 72 uur of langer niet meer. Moment van stoppen is dan zijn laatste reactie. De reden voor afwezigheid is hierbij irrelevant, dus ook een ban van drie dagen geldt als stoppen.
2) Hij kondigt zijn afscheid aan. (Met 24 uur bedenktijd: dus als hij binnen 24 uur weer begint met FOK!ken was het een vals afscheid en geldt het voor deze poll niet als stoppen). Als moment van stoppen zal dan zijn afscheidsverklaring worden genomen.
Ook meedoen?
Quote mij dan en laat je voorspelling achter.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:33 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Op die site staat wel een artikel “Waarom is het 90 cent per minuut nummer 0900-0235 legaal?”
Weekje denk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:32 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel binnen een maand op.
als het echt gaat en zijn huisbaas geen gelijk heeft. anders 40 euro wasted.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nu kan hij in een keer 2,5k krijgen begrijp ik. Is toch een wereldbedrag voor hem.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:38 schreef Rectum het volgende:
Heeft ie na driekwart jaar eindelijk door dat hij gewoon recht heeft op huurtoeslag? Goed nieuws voor Cafetaria De Schakel.
Ja maar Brad kennende wordt het nu uitgegeven aan een tweedehands keyboards i.p.v. levensbehoeften.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nu kan hij in een keer 2,5k krijgen begrijp ik. Is toch een wereldbedrag voor hem.
Een 'nieuwe' auto lijkt mij ook zeer waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:40 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ja maar Brad kennende wordt het nu uitgegeven aan een tweedehands keyboards i.p.v. levensbehoeften.
Als je zo teringdom bent dat je niet eens huurtoeslag aan kan vragen zonder jezelf te scammem op internet verdien je echt geen cent verderquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nu kan hij in een keer 2,5k krijgen begrijp ik. Is toch een wereldbedrag voor hem.
Ik denk zelf ook dat z'n persoonsgegevens gestolen zijn voor ¤ 40...quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zo teringdom bent dat je niet eens huurtoeslag aan kan vragen zonder jezelf te scammem op internet verdien je echt geen cent verder
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik denk zelf ook dat z'n persoonsgegevens gestolen zijn voor ¤ 40...
Huh? Hoe snel gaan 24 u bij jou?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:43 schreef Braddie het volgende:
Ah, nog 3 minuten tot de poll was gewonnen.
Sorry
Wat? Ga je over 3 minuten stoppen met FOK?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:43 schreef Braddie het volgende:
Sorry
Tuurlijk niet, Corsaatje is gewoon betrouwbaar autootje, gewoon een leuk dingetje voor weinig. Geen enkele reden voor Bradje om die te weg te doen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een 'nieuwe' auto lijkt mij ook zeer waarschijnlijk.
Maakt niet uit, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:43 schreef Braddie het volgende:
Sorry
Jij kent Braddie dus niet.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Corsaatje is gewoon betrouwbaar autootje, gewoon een leuk dingetje voor weinig. Geen enkele reden voor Bradje om die te weg te doen.
Maar ja, als je opeens 2,5k hebt, wil je toch wel een segmentje omhoog kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Corsaatje is gewoon betrouwbaar autootje, gewoon een leuk dingetje voor weinig. Geen enkele reden voor Bradje om die te weg te doen.
Mooi stukje zelfreflectie, brad.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Foutje
Maar eh, ik ben inderdaad naar die site gegaan
Achteraf pas beseffende wat voor oen ik was/ben, en heb ze nog ff verder gegoogeld.
Ze regelen het (gelukkig) wel gewoon voor je, het is een tussenpersoon alleen eh, het is inderdaad voor de impulsieve/onhandige/oudere mensen. want ze troggelen je wél 40 euro af![]()
En als je dan toch geen huursubsidie krijgt ben je die 40 euro kwijt, maar goed.. Als je het dan wel krijgt
Nu verder geen impulsieve acties doen, omdat je in gedachten binnenkort 2,5 gaat binnen harken hè.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Foutje
Achteraf pas beseffende wat voor oen ik was/ben, en heb ze nog ff verder gegoogeld.
Ze regelen het (gelukkig) wel gewoon voor je, het is een tussenpersoon alleen eh, het is inderdaad voor de impulsieve/onhandige/oudere mensen. want ze troggelen je wél 40 euro af![]()
En als je dan toch geen huursubsidie krijgt ben je die 40 euro kwijt, maar goed.. Als je het dan wel krijgt
Maar ik las dat die 40 euro eenmalig is en je dan onbeperkte dienstverlening krijgt. Heel die Belastingdienst leegplunderen dan!quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Foutje
Ik zou ze gewoon bellen zodra dat kan, en zeggen dat je het niet wil, en het gewoon zelf aanvragen via TOESLAGEN.NLquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Foutje
Maar hoe willen zij zonder jouw digid het aanvragen? Of heb je ze gemachtigd om dat te doen? Want in dat geval kunnen ze dus in jouw naam allerlei soort shit regelen bij de overheid.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Foutje
Dit dus. Volgens mij kan het helemaal niet. Of het is schimmige business.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar hoe willen zij zonder jouw digid het aanvragen? Of heb je ze gemachtigd om dat te doen? Want in dat geval kunnen ze dus in jouw naam allerlei soort shit regelen bij de overheid.
Ik had ze direct nadat ik ze gegoogeld had, ze een mail gestuurd, hopen op antwoord z.s.mquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:48 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon bellen zodra dat kan, en zeggen dat je het niet wil, en het gewoon zelf aanvragen via TOESLAGEN.NL
Dan gaat er nog heel veel shit voorbij komen..quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dit dus. Volgens mij kan het helemaal niet. Of het is schimmige business.
Nee, ik heb helemaal niks/niemand gemachtigd om dat te doen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar hoe willen zij zonder jouw digid het aanvragen? Of heb je ze gemachtigd om dat te doen? Want in dat geval kunnen ze dus in jouw naam allerlei soort shit regelen bij de overheid.
regel anders in de tussentijd zelf via de belastingdienst je huurtoeslag.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had ze direct nadat ik ze gegoogeld had, ze een mail gestuurd, hopen op antwoord z.s.m
Hmm. Zou het geld als verloren beschouwen. Gewoon jezelf goed inlezen en dan via de goede site aanvragen. Of ga even naar een formulierenbrigade of zo, dan word je tenminste goed geholpen ipv uitgelachen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had ze direct nadat ik ze gegoogeld had, ze een mail gestuurd, hopen op antwoord z.s.m
Ik ben verder niet bekend met NLD, maar kun je geen medicijnen krijgen of iets om dit wat tegen te gaan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Dit zijn echt van die dingen die mij alleen kunnen overkomen door die impulsieviteit![]()
Maar het lijkt vooralsnog mee te vallen
Maar wel een hele lijst gegevens ingevuld gok ik? IBAN, NAW etc?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik heb helemaal niks/niemand gemachtigd om dat te doen.
En heb ze ook een paar minuten nadat het gebeurde een mail gestuurd met de vraag om het terug te draaien etc etc
Dus gewoon zelf aanvragen, en als ze het afschrijven storneren. Je hebt recht om het terug te draaien lijkt me.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier dus.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
regel anders in de tussentijd zelf via de belastingdienst je huurtoeslag.
https://www.belastingdien(...)en_op_mijn_toeslagen
hier staan linkjes en uitleg van hoe of wat
Haha adres. Die site is een val van een FOK!ker om te zijner tijd Braddies nieuwe adres te achterhalen en op FOK! te openbaren.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar wel een hele lijst gegevens ingevuld gok ik? IBAN, NAW etc?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:53 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Haha adres. Die site is een val van een FOK!ker om te zijner tijd Braddies nieuwe adres te achterhalen en op FOK! te openbaren.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
het is inderdaad voor de impulsieve/onhandige/oudere mensen.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Dit zijn echt van die dingen die mij alleen kunnen overkomen
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:59 schreef Braddie het volgende:
Ik heb een bericht terug van dat bedrijf, HET IS GEANNULEERD!
Alleen dat mailtje..
Kan je toch weer goed eten vanavond.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:59 schreef Braddie het volgende:
Alleen dat mailtje..
Goed opgelostquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:59 schreef Braddie het volgende:
Alleen dat mailtje..
Goed geregeld!quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:59 schreef Braddie het volgende:
Alleen dat mailtje..
Thanks.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:00 schreef Geelman het volgende:
Maar even zonder gekheid, dit is gewoon lullig voor braddie. Dus brad, als je er zelf niet uitkomt, ga dan even naar deze club: https://www.versawelzijn.(...)stratie/voor-elkaar/
Zij kunnen je adviseren en helpen met invullen! Succes.
Alle buren in het pand de kop ingeslagen met zijn keyboard.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:01 schreef Sheffield het volgende:
[..]
RIP alles in de Loosdrechtse fapcave
Ik moet sowieso eerst een weer een Digid aan vragenquote:
Braddie ook niet. Echt niet, hoor.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle buren in het pand de kop ingeslagen met zijn keyboard.
Ik snap echt niet waarom het display kapot is hoor.
dit komt als een complete verrassingquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:02 schreef Braddie het volgende:
Want ik had alle wachtwoorden en gebruikersnamen voor sites en dergelijk opgeslagen/opgeschreven, maar natuurlijk die van m`n Digid NIET
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Thanks.
Het bedrijf heeft het gelukkig voor mij geannuleerd omdat ik er zo snel bij was, denk ik.
uit de algemene voorwaardenquote:10. Indien de Wederpartij een geplaatste order geheel of gedeeltelijk annuleert, dan zullen de daarvoor bestelde of gereedgemaakte zaken, vermeerdert met de eventuele aan- afvoer- en afleveringskosten daarvan en de voor de uitvoering van de overeenkomst gereserveerde arbeidstijd, integraal aan de Wederpartij in rekening worden gebracht.
11. Met het invullen van het online formulier en het (na betaling) ter indiening versturen van het online vragenformulier, wordt tevens direct gebruik gemaakt van de dienst van Gebruiker. Gebruiker komt daardoor direct haar verplichtingen na. De Wederpartij stemt uitdrukkelijk in met directe nakoming van de dienstverlening door Gebruiker, waarmee tevens het recht van ontbinding van de Wederpartij ex artikel 6:230o BW is uitgesloten.
Dat is fijn. Maar weet je nu hoe je die toeslag kan aanvragen?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Thanks.
Het bedrijf heeft het gelukkig voor mij geannuleerd omdat ik er zo snel bij was, denk ik.
Ik zie je echt nog wel een keer per ongeluk tijdens een van je livestreams dat papiertje met je gebruikersnamen en wachtwoorden voor de cam houdenquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik moet sowieso eerst een weer een Digid aan vragen![]()
Want ik had alle wachtwoorden en gebruikersnamen voor sites en dergelijk opgeslagen/opgeschreven, maar natuurlijk die van m`n Digid NIET
Hij word kosteloos geannuleerd, staat in de mail.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:04 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
[..]
uit de algemene voorwaarden
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik moet sowieso eerst een weer een Digid aan vragen![]()
Geld terug?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij word kosteloos geannuleerd, staat in de mail.
Enkel stiekem lurken.....quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:24 schreef Moira. het volgende:
Brad, wat doe je
Even later reageerde Braddie:quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die hebben het allebei fout btw.
Je kan trouwens met T E R U G W E R K E N D E K R A C H T huurtoeslag aanvragen, is in jouw geval 214 p/m sinds 1 maart 2017. Dan ontvang je 25 februari ineens 2354 euro op je rekening.
En het kost niet eens veel moeite, maar ja die 2,5k kan jij toch niet gebruiken dus laat maar zitten. Vraag maar niet aan.
quote:
Vervolgens wijzen mensen Braddie erop dat huurtoeslag aanvragen altijd gratis is, met onderstaande reactie tot gevolg:quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:24 schreef Braddie het volgende:
Alleen een beetje kansloos dat ze pas NADAT je het hebt aangevraagd/teruggevraagd, je een mail krijgt waar in staat:
Tenslotte zullen wij rond vrijdag 26 januari 2018 de vergoeding voor onze dienstverlening ad ¤ 39,50 automatisch van uw bankrekening incasseren.
Waarom Braddie moest betalen werd even later ook duidelijk, met dank aan embraer89quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:27 schreef Braddie het volgende:
Goed, doe ik een keer iets, is't weer niet goed.
De groeten.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:28 schreef Embraer89 het volgende:
Ik zie het al, Braad heeft op de eerste googlelink geklikt
[ afbeelding ]
Yes, via m`n digid bij de belastingdienstquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is fijn. Maar weet je nu hoe je die toeslag kan aanvragen?
even voor de volgende keer: je hebt altijd het recht om diensten online te annuleren.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Thanks.
Neequote:Op donderdag 18 januari 2018 19:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]en je naam weet je ook niet meer? Want dan kan je wel een nieuw wachtwoord aanvragen.
Phew. Dat is mooi.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij word kosteloos geannuleerd, staat in de mail.
Never a dull momentquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
NeeDacht dat de naam op m`n kladblok goed was, maar eh, dus nieettttt
Je wachtwoord weet ik al welquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
NeeDacht dat de naam op m`n kladblok goed was, maar eh, dus nieettttt
Ben m'n DIGID naam ook zo vaak vergeten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]en je naam weet je ook niet meer? Want dan kan je wel een nieuw wachtwoord aanvragen.
Oh spuit11quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:07 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Je wachtwoord weet ik al wel
Dat is berenpak2
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ok, ik vat de rel wel even snel samen:
Braddie dacht dat hij geen recht had op huurtoeslag, omdat dit hem door zijn huisbaas was verteld. Toen wees kwaliteitsuser Mozy hem erop dat hij daar wél recht op heeft, en dat hij het zelfs met terugwerkende kracht aan kan vragen:
[..]
Even later reageerde Braddie:
[..]
[..]
Vervolgens wijzen mensen Braddie erop dat huurtoeslag aanvragen altijd gratis is, met onderstaande reactie tot gevolg:
[..]
Waarom Braddie moest betalen werd even later ook duidelijk, met dank aan embraer89
[..]
Beter.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er is niks afgeschreven, dus er hoeft ook niks teruggestort te worden van hun kant
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
GevondenJouw handschriftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!!! Wat the fuck
Is een imitatie van hoe ik me dat van Braddie voorstel.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:08 schreef bamibij het volgende:
[..]
Jouw handschrift_!!! Wat the fuck
Belangrijke vraag is ook: kan Braddie z'n huur toch weer verlengen mocht dit nodig zijn?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:08 schreef cofi het volgende:
Maar Brad, nu vraag ik me nog steeds af waarom je je huur opgezegd hebt, zonder dat je een alternatieve woning heb?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:08 schreef Braddie het volgende:
Oh, en dat van de Tyros is ook opgelost!
Gewoon een composietkabel van nog geen 3 euro achterin dat ding, vervolgens de andere kant van de kabel in de TV, kanaal veranderen en hoppa.
Vanavond live dus?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:08 schreef Braddie het volgende:
Oh, en dat van de Tyros is ook opgelost!
Gewoon een composietkabel van nog geen 3 euro achterin dat ding, vervolgens de andere kant van de kabel in de TV, kanaal veranderen en hoppa.
ja daar gebruikt hij de tv dus voorquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar hij had toch een kapot scherm oid? Of gebruik je daar nu de tv voor?
Door de internetpesters. Dit zou nog echt een aflevering voor Peter R de Vries zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:08 schreef cofi het volgende:
Maar Brad, nu vraag ik me nog steeds af waarom je je huur opgezegd hebt, zonder dat je een alternatieve woning heb?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
GevondenOh geloof mij, mijn handschrift is echt een stuk erger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat dusquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Belangrijke vraag is ook: kan Braddie z'n huur toch weer verlengen mocht dit nodig zijn?
Heeft een kapot scherm, maar daar gebruik ik nu de TV voor.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar hij had toch een kapot scherm oid? Of gebruik je daar nu de tv voor?
Heeft Ad L thuisbezorgd al kunnen beteugelen? Zo ja, dan kan Brad bij Ad advies inwinnen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
Door de internetpesters. Dit zou nog echt een aflevering voor Peter R de Vries zijn.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Is een imitatie van hoe ik me dat van Braddie voorstel.
Adquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heeft Ad L thuisbezorgd al kunnen beteugelen? Zo ja, dan kan Brad bij Ad advies inwinnen.
Dat snap ik wel, maar je kunt dan toch wachten met opzeggen tot je een nieuwe woning hebt?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
Door de internetpesters. Dit zou nog echt een aflevering voor Peter R de Vries zijn.
Dat is de Bradge Experiencequote:
die maakt hij die niet genoemd mag worden gewoon zelf!!quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar zijn er sperziebonenschotels van voldoende omvang te bestellen dan
Dacht meer aan de ongewenste bestellingen die Henk teisterden, maar weer niet of dit nu nog zo is.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar zijn er sperziebonenschotels van voldoende omvang te bestellen dan
hij ziet er een stuk gezonder uit dan toen braddie hem nog belachelijk maakte in zn streamsquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ah hij laat zijn haar groeien. Super.
Die introquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:12 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
die maakt hij gewoon zelf!!
GOEDENAVOND!!!!!!!!
Huh maakt Braddie mensen belachelijk? maar hij weet zo goed hoe vervelend het is als anderen dat bij hem doen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:14 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
hij ziet er een stuk gezonder uit dan toen braddie hem nog belachelijk maakte in zn streams
Wil je wel even je mond houden over die intro?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:14 schreef Geelman het volgende:
[..]
Die intro![]()
Dat haar![]()
Ik ben gruuuuuuuwelijk chagarijnig
Nee. een ''brief''quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch niet een of ander darmverhaal he
Nah, ik kan me voorstellen dat het niet heel prettig is als anonieme mensen je adres hebben en dat vervolgens gebruiken om je lastig te vallen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:14 schreef Sheffield het volgende:
Ik vind dat verhuizen maar extreem om van thuisbezorgd.nl af te komen. Als je nou eens begint met niet 16x per maand daar te bestellen, dan komen ze ook een stuk minder vaak langs
Jij irriteert je aan die intro?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:14 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Wil je wel even je mond houden over die intro?
Snap ik ook wel.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nah, ik kan me voorstellen dat het niet heel prettig is als anonieme mensen je adres hebben en dat vervolgens gebruiken om je lastig te vallen.
Iets met je thuis op je gemak willen kunnen voelen enzo.
welk gedeelte?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:18 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Snap ik ook wel.
Toch heb ik mijn twijfels over de echtheid van dit verhaal van Brad
quote:
Nee, die vele pizza's en taxi's die besteld zouden zijnquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
welk gedeelte?
over de huurtoeslag bij toeslagen.net?
Ja, maar die Henk-reeks was toch wel saai geworden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij mocht toen niet meer besproken worden i.i.g
Ad had zelf gemaild, doordat 'ie ook werd lastig gevallen enz.
Jij mocht ook al 782x niet besproken worden.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij mocht toen niet meer besproken worden i.i.g
Ad had zelf gemaild, doordat 'ie ook werd lastig gevallen enz.
Wat een ransaap is het ook...quote:
Net zoals die reeks over een of andere gothicquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:22 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, maar die reeks was toch wel saai geworden.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:26 schreef murp het volgende:
Jullie mogen je eigen Posts leeg editten wat over die gast gaat. Anders blijft het topic effe langer dicht
dus. Half uur open en binnen het half uur weghalen. Tijd gaat nu in!quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:26 schreef murp het volgende:
Jullie mogen je eigen Posts leeg editten wat over die gast gaat. Anders blijft het topic effe langer dicht
je post editten als je iets over hij die niet genoemd mag worden gezegd hebt.quote:
story of my lifequote:Op donderdag 18 januari 2018 19:42 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
je post editten als je iets over hij die niet genoemd mag worden gezegd hebt.
edit: jij hoeft dus niks te doen![]()
Hij had daar geen erg in.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:50 schreef Mozy het volgende:
e
[..]
ER STAAT TOCH HET VERBODEN WOORD IN JE POST
Wil je geen advertenties plaatsen aub?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
ik heb nieuwe ADidas schoenen vet cool
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:51 schreef Geelman het volgende:
Wat een verzameling deugmensen hier...
They say jump you say how highquote:
Leuke advent gehad?quote:
Ook advies gekregen?quote:
Goed zo.quote:
Er zit ook vast nog wel een addertje onder het gras.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:56 schreef Mozy het volgende:
De oplossing van Murp is wel erg ad hoc.
denk dat iedereen wel ouder dan 21 is tochquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:58 schreef Oberkullie het volgende:
Wat een stelletje half adolescenten hier
Jawohl Adolf.quote:
nopequote:Op donderdag 18 januari 2018 19:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
denk dat iedereen wel ouder dan 21 is toch
Er wordt nu een random reden gezocht om de sc te sluiten denk ik.quote:
brADdie welke live isquote:Op donderdag 18 januari 2018 20:00 schreef Chai het volgende:
Het is live trouwens, dus bij de stream kan verder gechat worden
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahw *knijpt in wang
Werken doe ik alleen voor geld.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]af en toe meewerken doet geen pijn.
Het zij je vergeven.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:58 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
ewaaa rustig was even weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |