quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:29 schreef Embraer89 het volgende:
http://geenspoedwelpolitie.nl/
Bijvoorbeeld
In bradgeld is dat 2,5 miljoen!quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maargoed dan krijgt hij wel 2.5k geloof ik met terugwerkende kracht.
Dat is natuurlijk wel binnen een maand op.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Op die site staat wel een artikel “Waarom is het 90 cent per minuut nummer 0900-0235 legaal?”quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:29 schreef Embraer89 het volgende:
http://geenspoedwelpolitie.nl/
Bijvoorbeeld
12 april om 23:30quote:Op donderdag 18 januari 2018 17:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als Braad dit drie dagen volhoudt wint Dark_Anelus de poule.
De wanneer stopt Braddie met FOK! voorspellingswedstrijd
Plompzakker: 14 januari 23:00 uur
LeTourdeFrance: 16 januari
BozeHaas: 17 januari
Dark_Angelus: 18 januari 21:39 uur
Oberkullie: 20 januari
Mozy: 21 januari 22:55
Nostra: 24 februari 21:00 uur
Chloroform: 24 januari 22:36 uur
Tailfox: 26 januari
PrisTheShiz: 26 januari 12:34 uur
Marsan: 26 januari 23:39
MPC60: 28 januari 17:35 uur
Sheffield: 31 januari 23:06 uur
LCMS: 1 februari
Voszje: 2 februari 23:58 uur
LurkJeRot: 3 februari
Metalfrost: 6 februari
Toto69: 7 februari 19:40 uur
Guus_Geluk7: 17 februari
KoningPils: 17 februari 22:46 uur
Monopolie: 18 februari 22:12 uur
Butzors: 26 februari
Richolio: 2 maart 20:00 uur
saparmurat_niyazov: 4 maart
Blaadjes: 15 maart
LompeHork: 1 april 13:37 uur
Defokkingfoker: 16 mei 2018 21:53 uur
Braddie: 1 september 19:39 uur
Geelman: 14 januari 2031
Voorwaarden:
Bij niet gespecificeerde tijdstippen ga ik uit van 12 uur 's middags op de aangegeven dag.
Braddie kan op twee manieren stoppen met FOK!:
1) Hij post 72 uur of langer niet meer. Moment van stoppen is dan zijn laatste reactie. De reden voor afwezigheid is hierbij irrelevant, dus ook een ban van drie dagen geldt als stoppen.
2) Hij kondigt zijn afscheid aan. (Met 24 uur bedenktijd: dus als hij binnen 24 uur weer begint met FOK!ken was het een vals afscheid en geldt het voor deze poll niet als stoppen). Als moment van stoppen zal dan zijn afscheidsverklaring worden genomen.
Ook meedoen?
Quote mij dan en laat je voorspelling achter.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:33 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Op die site staat wel een artikel “Waarom is het 90 cent per minuut nummer 0900-0235 legaal?”
Weekje denk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:32 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel binnen een maand op.
als het echt gaat en zijn huisbaas geen gelijk heeft. anders 40 euro wasted.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:31 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nu kan hij in een keer 2,5k krijgen begrijp ik. Is toch een wereldbedrag voor hem.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:38 schreef Rectum het volgende:
Heeft ie na driekwart jaar eindelijk door dat hij gewoon recht heeft op huurtoeslag? Goed nieuws voor Cafetaria De Schakel.
Ja maar Brad kennende wordt het nu uitgegeven aan een tweedehands keyboards i.p.v. levensbehoeften.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nu kan hij in een keer 2,5k krijgen begrijp ik. Is toch een wereldbedrag voor hem.
Een 'nieuwe' auto lijkt mij ook zeer waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:40 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ja maar Brad kennende wordt het nu uitgegeven aan een tweedehands keyboards i.p.v. levensbehoeften.
Als je zo teringdom bent dat je niet eens huurtoeslag aan kan vragen zonder jezelf te scammem op internet verdien je echt geen cent verderquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:39 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nu kan hij in een keer 2,5k krijgen begrijp ik. Is toch een wereldbedrag voor hem.
Ik denk zelf ook dat z'n persoonsgegevens gestolen zijn voor ¤ 40...quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zo teringdom bent dat je niet eens huurtoeslag aan kan vragen zonder jezelf te scammem op internet verdien je echt geen cent verder
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik denk zelf ook dat z'n persoonsgegevens gestolen zijn voor ¤ 40...
Huh? Hoe snel gaan 24 u bij jou?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:43 schreef Braddie het volgende:
Ah, nog 3 minuten tot de poll was gewonnen.
Sorry
Wat? Ga je over 3 minuten stoppen met FOK?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:43 schreef Braddie het volgende:
Sorry
Tuurlijk niet, Corsaatje is gewoon betrouwbaar autootje, gewoon een leuk dingetje voor weinig. Geen enkele reden voor Bradje om die te weg te doen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Een 'nieuwe' auto lijkt mij ook zeer waarschijnlijk.
Maakt niet uit, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:43 schreef Braddie het volgende:
Sorry
Jij kent Braddie dus niet.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Corsaatje is gewoon betrouwbaar autootje, gewoon een leuk dingetje voor weinig. Geen enkele reden voor Bradje om die te weg te doen.
Maar ja, als je opeens 2,5k hebt, wil je toch wel een segmentje omhoog kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, Corsaatje is gewoon betrouwbaar autootje, gewoon een leuk dingetje voor weinig. Geen enkele reden voor Bradje om die te weg te doen.
Mooi stukje zelfreflectie, brad.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Foutje
Maar eh, ik ben inderdaad naar die site gegaan
Achteraf pas beseffende wat voor oen ik was/ben, en heb ze nog ff verder gegoogeld.
Ze regelen het (gelukkig) wel gewoon voor je, het is een tussenpersoon alleen eh, het is inderdaad voor de impulsieve/onhandige/oudere mensen. want ze troggelen je wél 40 euro af![]()
En als je dan toch geen huursubsidie krijgt ben je die 40 euro kwijt, maar goed.. Als je het dan wel krijgt
Nu verder geen impulsieve acties doen, omdat je in gedachten binnenkort 2,5 gaat binnen harken hè.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Foutje
Achteraf pas beseffende wat voor oen ik was/ben, en heb ze nog ff verder gegoogeld.
Ze regelen het (gelukkig) wel gewoon voor je, het is een tussenpersoon alleen eh, het is inderdaad voor de impulsieve/onhandige/oudere mensen. want ze troggelen je wél 40 euro af![]()
En als je dan toch geen huursubsidie krijgt ben je die 40 euro kwijt, maar goed.. Als je het dan wel krijgt
Maar ik las dat die 40 euro eenmalig is en je dan onbeperkte dienstverlening krijgt. Heel die Belastingdienst leegplunderen dan!quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Foutje
Ik zou ze gewoon bellen zodra dat kan, en zeggen dat je het niet wil, en het gewoon zelf aanvragen via TOESLAGEN.NLquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Foutje
Maar hoe willen zij zonder jouw digid het aanvragen? Of heb je ze gemachtigd om dat te doen? Want in dat geval kunnen ze dus in jouw naam allerlei soort shit regelen bij de overheid.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Foutje
Dit dus. Volgens mij kan het helemaal niet. Of het is schimmige business.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar hoe willen zij zonder jouw digid het aanvragen? Of heb je ze gemachtigd om dat te doen? Want in dat geval kunnen ze dus in jouw naam allerlei soort shit regelen bij de overheid.
Ik had ze direct nadat ik ze gegoogeld had, ze een mail gestuurd, hopen op antwoord z.s.mquote:Op donderdag 18 januari 2018 18:48 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon bellen zodra dat kan, en zeggen dat je het niet wil, en het gewoon zelf aanvragen via TOESLAGEN.NL
Dan gaat er nog heel veel shit voorbij komen..quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dit dus. Volgens mij kan het helemaal niet. Of het is schimmige business.
Nee, ik heb helemaal niks/niemand gemachtigd om dat te doen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar hoe willen zij zonder jouw digid het aanvragen? Of heb je ze gemachtigd om dat te doen? Want in dat geval kunnen ze dus in jouw naam allerlei soort shit regelen bij de overheid.
regel anders in de tussentijd zelf via de belastingdienst je huurtoeslag.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had ze direct nadat ik ze gegoogeld had, ze een mail gestuurd, hopen op antwoord z.s.m
Hmm. Zou het geld als verloren beschouwen. Gewoon jezelf goed inlezen en dan via de goede site aanvragen. Of ga even naar een formulierenbrigade of zo, dan word je tenminste goed geholpen ipv uitgelachen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik had ze direct nadat ik ze gegoogeld had, ze een mail gestuurd, hopen op antwoord z.s.m
Ik ben verder niet bekend met NLD, maar kun je geen medicijnen krijgen of iets om dit wat tegen te gaan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Dit zijn echt van die dingen die mij alleen kunnen overkomen door die impulsieviteit![]()
Maar het lijkt vooralsnog mee te vallen
Maar wel een hele lijst gegevens ingevuld gok ik? IBAN, NAW etc?quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik heb helemaal niks/niemand gemachtigd om dat te doen.
En heb ze ook een paar minuten nadat het gebeurde een mail gestuurd met de vraag om het terug te draaien etc etc
Dus gewoon zelf aanvragen, en als ze het afschrijven storneren. Je hebt recht om het terug te draaien lijkt me.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier dus.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
regel anders in de tussentijd zelf via de belastingdienst je huurtoeslag.
https://www.belastingdien(...)en_op_mijn_toeslagen
hier staan linkjes en uitleg van hoe of wat
Haha adres. Die site is een val van een FOK!ker om te zijner tijd Braddies nieuwe adres te achterhalen en op FOK! te openbaren.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Maar wel een hele lijst gegevens ingevuld gok ik? IBAN, NAW etc?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:53 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]
Haha adres. Die site is een val van een FOK!ker om te zijner tijd Braddies nieuwe adres te achterhalen en op FOK! te openbaren.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
het is inderdaad voor de impulsieve/onhandige/oudere mensen.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:47 schreef Braddie het volgende:
Dit zijn echt van die dingen die mij alleen kunnen overkomen
quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:59 schreef Braddie het volgende:
Ik heb een bericht terug van dat bedrijf, HET IS GEANNULEERD!
Alleen dat mailtje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |