Oh spuit11quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:07 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Je wachtwoord weet ik al wel
Dat is berenpak2
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ok, ik vat de rel wel even snel samen:
Braddie dacht dat hij geen recht had op huurtoeslag, omdat dit hem door zijn huisbaas was verteld. Toen wees kwaliteitsuser Mozy hem erop dat hij daar wél recht op heeft, en dat hij het zelfs met terugwerkende kracht aan kan vragen:
[..]
Even later reageerde Braddie:
[..]
[..]
Vervolgens wijzen mensen Braddie erop dat huurtoeslag aanvragen altijd gratis is, met onderstaande reactie tot gevolg:
[..]
Waarom Braddie moest betalen werd even later ook duidelijk, met dank aan embraer89
[..]
Beter.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er is niks afgeschreven, dus er hoeft ook niks teruggestort te worden van hun kant
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
GevondenJouw handschriftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!!! Wat the fuck
Is een imitatie van hoe ik me dat van Braddie voorstel.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:08 schreef bamibij het volgende:
[..]
Jouw handschrift_!!! Wat the fuck
Belangrijke vraag is ook: kan Braddie z'n huur toch weer verlengen mocht dit nodig zijn?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:08 schreef cofi het volgende:
Maar Brad, nu vraag ik me nog steeds af waarom je je huur opgezegd hebt, zonder dat je een alternatieve woning heb?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:08 schreef Braddie het volgende:
Oh, en dat van de Tyros is ook opgelost!
Gewoon een composietkabel van nog geen 3 euro achterin dat ding, vervolgens de andere kant van de kabel in de TV, kanaal veranderen en hoppa.
Vanavond live dus?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:08 schreef Braddie het volgende:
Oh, en dat van de Tyros is ook opgelost!
Gewoon een composietkabel van nog geen 3 euro achterin dat ding, vervolgens de andere kant van de kabel in de TV, kanaal veranderen en hoppa.
ja daar gebruikt hij de tv dus voorquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar hij had toch een kapot scherm oid? Of gebruik je daar nu de tv voor?
Door de internetpesters. Dit zou nog echt een aflevering voor Peter R de Vries zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:08 schreef cofi het volgende:
Maar Brad, nu vraag ik me nog steeds af waarom je je huur opgezegd hebt, zonder dat je een alternatieve woning heb?
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
GevondenOh geloof mij, mijn handschrift is echt een stuk erger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat dusquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Belangrijke vraag is ook: kan Braddie z'n huur toch weer verlengen mocht dit nodig zijn?
Heeft een kapot scherm, maar daar gebruik ik nu de TV voor.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef Muisspinrat het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar hij had toch een kapot scherm oid? Of gebruik je daar nu de tv voor?
Heeft Ad L thuisbezorgd al kunnen beteugelen? Zo ja, dan kan Brad bij Ad advies inwinnen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
Door de internetpesters. Dit zou nog echt een aflevering voor Peter R de Vries zijn.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Is een imitatie van hoe ik me dat van Braddie voorstel.
Adquote:Op donderdag 18 januari 2018 19:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
Heeft Ad L thuisbezorgd al kunnen beteugelen? Zo ja, dan kan Brad bij Ad advies inwinnen.
Dat snap ik wel, maar je kunt dan toch wachten met opzeggen tot je een nieuwe woning hebt?quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
Door de internetpesters. Dit zou nog echt een aflevering voor Peter R de Vries zijn.
Dat is de Bradge Experiencequote:
die maakt hij die niet genoemd mag worden gewoon zelf!!quote:Op donderdag 18 januari 2018 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar zijn er sperziebonenschotels van voldoende omvang te bestellen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |