abonnement Unibet Coolblue
pi_176575092


Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager is hèt spel als het gaat om realistisch managen.

Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten! Vergeet dan niet te zeggen welk team je bent én in welke versie van Football Manager je dit hebt bereikt.

Handige sites
ManagersUnited
FMInside
FM Base
FM Scout
Sortitoutsi
Sports Interactive Community

Voorgaande topics
Bekijk de topicchain.
pi_176575117
FM :') :') :')
14 punten voor met 5 wedstrijden te gaan, en dan slecht reageren als ik zeg dat we de titel kunnen pakken...


[ Bericht 9% gewijzigd door lord_bono op 17-01-2018 20:56:17 ]
pi_176575512
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:49 schreef lord_bono het volgende:
FM :') :') :')
14 punten voor met 5 wedstrijden te gaan, en dan slecht reageren als ik zeg dat we de titel kunnen pakken...
[ afbeelding ]
Mja :')

En zometeen het hele team over de zeik waardoor je alles verliest en de nummer 2 het kampioenschap pakt :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176579628
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:49 schreef lord_bono het volgende:
FM :') :') :')
14 punten voor met 5 wedstrijden te gaan, en dan slecht reageren als ik zeg dat we de titel kunnen pakken...
[ afbeelding ]
Laat je transfers eens zien? :)
pi_176581918
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 23:56 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Laat je transfers eens zien? :)
Niks geks eigenlijk. Toen ik begon wel Perr Schuurs verkocht aan Ajax en terug gehuurd zoals in het echt. Vidigal ook gekocht en verder Respen back-up spits (VVV), Fonseca verdediger (transfervrij) en in de winter Nicolas Feldhahn gehuurd (middenvelder Bayern 2).

Door Perr te verkopen voor 2 miljoen heb ik een aardig spaarpotje voor in de Eredivisie, en geheel in de stijl van de club heb ik wat Portugezen op het oog :+ Verder gebruik ik een 4-2-3-1 tactiek die ik gevonden heb, straks in de Eredivisie ga ik wel een eigen tactiek proberen te gebruiken.

pi_176676193
We zitten momenteel in 2036 met mijn Roda-JC FMM-game. Al 11 jaar op rij zijn we kampioen geworden. Vaak al in de 29e of 30e wedstrijd. Dit keer was het nog eerder, in de 28e wedstrijd. Met nog 1 wedstrijd te gaan, maken we kans om de eerste "Invincibles" te worden sinds jaren. Kampioen worden zonder te verliezen. Ik ken eigenlijk alleen Arsenal die dat in real life gelukt is.

In de beker werd ik helaas uitgeschakeld door FC Utrecht (de vaste nummer 2 tegenwoordig samen met Vitesse). Dat kon ik accepteren aangezien we met een B-ploeg speelden. In de Champions League naar de finale doorgestoten waar ik tegen Napoli moet. Vooral de kwartfinale en halve finale waren een genot om te volgen. Veel kansen, veel doelpunten en veel billenknijpen.



PSV helemaal kapot gespeeld. Grote helden Seuntjens en Gomez doen het weer. Wat een heerlijk duo.



Seuntjens. Komt uit de eigen jeugd. Kan nog wel even mee gelukkig. Wat een held. Vorig jaar zijn debuut mogen maken in het eerste en al twee jaar op rij onverslaanbaar. 20+ doelpunten in de Eredivisie. De enige persoon die hem tegenzit is zijn kompaan in de spits.


En dat is deze Gomez. Opgepikt voor 700K. Dat bleek een schot in de roos te zijn. Schiet er elk seizoen tot nu toe 25+ in in de competitie. Los nog van alle andere competities.


[ Bericht 29% gewijzigd door Kn0x op 22-01-2018 16:57:37 ]
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_176697926
Lyon is het geworden :



En we kunnen los :D!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_176724854
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_176726158
quote:
_O- :D

Blunderende keepers komen toch wel redelijk vaak nog voor, hetzelfde geldt voor spelers die de bal op de achter-/zijlijn stil leggen zodat de tegenstander er mee vandoor kan gaan :')
pi_176736642
Met Gibraltar van plek 182 naar 96, terug naar 147e en nadat ik me heb gekwalificeerd voor het EK 48 plekken omhoog naar 95e.



[ Bericht 31% gewijzigd door bobjuh op 25-01-2018 13:21:58 ]
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_176736669
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:16 schreef bobjuh het volgende:
Met Gibraltar van plek 182 naar 96, terug naar 147e en nadat ik me heb gekwalificeerd voor het EK 48 plekken omhoog naar 95e

[ afbeelding ]
_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176736774
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

_O_
Won dus me groep in de European International League in Divisie D en mocht dus in de playoff meedoen zowel tegen Macedonie (met penelties) als ook Cyprus gewonnen dus we gaan naar het EK *O* Heb niet de illusie dat ik ook maar iets ga winnen tegen Duitsland, Portugal en Kroatie in de poule -O-

[ Bericht 5% gewijzigd door bobjuh op 25-01-2018 13:52:26 ]
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_176737450
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:22 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Won dus me groep in de European International League in Divisie D en mocht dus in de playoff meedoen zowel tegen Macedonie (met penelties) als ook Cyprus gewonnen dus we gaan naar het EK *O* Heb niet de illusie dat ik ook maar iets ga winnen tegen Duitsland, Portugal en Kroatie in de poule -O-
4-6-0 spelen en alles op de counter :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176739691
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

4-6-0 spelen en alles op de counter :P
Helaas heb ik daar niet de spelers voor :P
In een landje van maar 30000 mensen heb je maar beperkt aantal spelers wat nog redelijk kan spelen, moet helaas me taktiek aanpassen aan me spelers
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_176740300
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 15:29 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Helaas heb ik daar niet de spelers voor :P
In een landje van maar 30000 mensen heb je maar beperkt aantal spelers wat nog redelijk kan spelen, moet helaas me taktiek aanpassen aan me spelers
Leuke uitdaging :9 Ben je van plan om door te spelen tot dat je het EK wint of is het WK halen de volgende doelstelling?
  donderdag 25 januari 2018 @ 16:40:11 #16
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_176740844
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:22 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Won dus me groep in de European International League in Divisie D en mocht dus in de playoff meedoen zowel tegen Macedonie (met penelties) als ook Cyprus gewonnen dus we gaan naar het EK *O* Heb niet de illusie dat ik ook maar iets ga winnen tegen Duitsland, Portugal en Kroatie in de poule -O-
Erg leuk om te lezen. Bondscoach zijn vind ik erg leuk in FM, maar was tot nu toe een beetje een uitgekamde versie van het clubtrainersschap. Is bondscoach zijn een beetje veranderd in FM 18?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_176741309
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:03 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Leuke uitdaging :9 Ben je van plan om door te spelen tot dat je het EK wint of is het WK halen de volgende doelstelling?
Heb er al over nagedacht om over te stappen naar een ander land, ik kreeg uiteindelijk zelfs de baan van bondcoach van Belgie aangeboden waar je toch wel ver mee kan komen op een EK of WK en zelfs misschien met een beetje geluk kampioen kan worden. Uiteindelijk toch niet gedaan en nu dan toch met Gibraltar het EK gehaald. Ik wil nog het Wk halen maar ik weet niet of dat gaat lukken.Ik denk dat het EK of WK winnen een brug te ver is, dat is een gebed zonder einde zeker gezien de spelers en het matige regens dan zou je allemaal genaturaliseerde spelers moeten hebben en dat haalt de lol er ook wel een beetje vanaf. Er zal de komende jaren in het spek best wat buitelanders zich laten naturaliseren tot Gibraltees gezien de selectie van de twee grooste clubs na mij bijna alleen maar bestaat uit buitelanders. Hoe dan ook Ik denk als ik het WK haal dat ik overstap naar een groter land.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 16:40 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Erg leuk om te lezen. Bondscoach zijn vind ik erg leuk in FM, maar was tot nu toe een beetje een uitgekamde versie van het clubtrainersschap. Is bondscoach zijn een beetje veranderd in FM 18?
Ik speel nog FM17 dus ik zou je het niet kunnen vertellen

[ Bericht 12% gewijzigd door bobjuh op 25-01-2018 17:22:05 ]
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_176762586
10 wedstrijden onderweg in de competitie :


Wedstrijd tegen PSG kwam niet op tv ofzo :') _O-


Top 5 moet sowieso lukken ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 2 februari 2018 @ 12:52:07 #19
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_176902540
Vanmiddag nog een presentatie en dan twee weekjes vakantie _O_

Een goed moment om FM18 eens binnen te gaan hengelen denk ik zo
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 12:54:57 #20
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176902588
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2018 17:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
10 wedstrijden onderweg in de competitie :

[ afbeelding ]
Wedstrijd tegen PSG kwam niet op tv ofzo :') _O-
[ afbeelding ]

Top 5 moet sowieso lukken ^O^
Het is dat we weten dat je met Lyon speelt, anders was het niet duidelijk uit het tweede plaatje :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176905627
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 12:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Het is dat we weten dat je met Lyon speelt, anders was het niet duidelijk uit het tweede plaatje :P
Nee maar deze laat wel fatsoenlijk de stand zien. ouwe morrowind krijger :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_176905709
Ben met Stuttgart bezig! Leuke shit, genoeg geld voor talentjes.
  Moderator vrijdag 2 februari 2018 @ 16:26:56 #23
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176907096
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 februari 2018 15:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nee maar deze laat wel fatsoenlijk de stand zien. ouwe morrowind krijger :D
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 5 februari 2018 @ 17:10:37 #24
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_176974639
Straks even FM kopen. Beginnen met Fortuna of Feyenoord? :+
pi_176974971
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:10 schreef Wicky15 het volgende:
Straks even FM kopen. Beginnen met Fortuna of Feyenoord? :+
Domme vraag, Fortuna natuurlijk.
  maandag 5 februari 2018 @ 17:27:43 #26
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_176975003
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 17:26 schreef Leonos het volgende:

[..]

Domme vraag, Fortuna natuurlijk.
:D

Denk het ook ja.
pi_176977603
Kun je ook uitstel voor een wedstrijd aanvragen?

Ik ben bondscoach van NL en trainer van Feijenoord en die spelen nu beide op dezelfde dag een wedstrijd.. :') Overigens zitten in de selectie van NL 9 van mijn Feijenoord spelers, dus moet ik ook ernstig verzwakt de beker halve finale tegen Ajax spelen.
pi_176979545
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 19:41 schreef hoekandit het volgende:
Kun je ook uitstel voor een wedstrijd aanvragen?

Ik ben bondscoach van NL en trainer van Feijenoord en die spelen nu beide op dezelfde dag een wedstrijd.. :') Overigens zitten in de selectie van NL 9 van mijn Feijenoord spelers, dus moet ik ook ernstig verzwakt de beker halve finale tegen Ajax spelen.
Simpel toch, gewoon geen Feyenoorders oproepen en alle Ajacieden. Speelt ajax met een zwaar verzwakt elftal
  Moderator maandag 5 februari 2018 @ 20:58:47 #29
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_176979654
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:54 schreef alopio het volgende:

[..]

Simpel toch, gewoon geen Feyenoorders oproepen en alle Ajacieden. Speelt ajax met een zwaar verzwakt elftal
:7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_176979885
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:54 schreef alopio het volgende:

[..]

Simpel toch, gewoon geen Feyenoorders oproepen en alle Ajacieden. Speelt ajax met een zwaar verzwakt elftal
Ik wil met NL ook winnen natuurlijk. ;)

Maar beide potjes gewonnen, als trainer is het blijkbaar mogelijk om te teleporteren tussen Georgië en Rotterdam
pi_176980403
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2018 13:16 schreef bobjuh het volgende:
Met Gibraltar van plek 182 naar 96, terug naar 147e en nadat ik me heb gekwalificeerd voor het EK 48 plekken omhoog naar 95e.

[ afbeelding ]
Ik heb het met San Marino ook wel eens geprobeerd, maar het is erg lastig en duurt enorm lang voordat je daar iets qua progressie maakt.

Waar haal je je spelers vandaan, en is er een competitie daar of clubs die ergens spelen waar je iets mee kan?
pi_176994996
quote:
5s.gif Op maandag 5 februari 2018 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik heb het met San Marino ook wel eens geprobeerd, maar het is erg lastig en duurt enorm lang voordat je daar iets qua progressie maakt.

Waar haal je je spelers vandaan, en is er een competitie daar of clubs die ergens spelen waar je iets mee kan?
Ja er is een competitie in Gibraltar, in RL is het 2 divisies maar diegene die ik heb gedownlad van steam is 4 divisies. Ik was dus helemaal onderaan begonnen en na 3 opeenvolgende promoties in de hoogste divisie waar ik in mijn eerste seizoen gelijk aantal punten had met Lincoln Red Imps FC maar werd dus 2e op onderling resultaar. Sta op het punt om voor de 5e keer op tijd kampioen te worden met mijn club in Gibraltar.

Maar idd, duurt allemaal wel heel erg lang voor je maar iets van resultaat hebt, je moet heel veel geduld hebben.

Oh en we zijn weer aan het terufgzakken naar waar we begonnen. Op het EK hebben we geen punt gehaald, we waren European International League gepromoveerd en in divisie C hadden we weinig te zoeken, hetzelfde voor de kwalificatie voor het WK al die landen zijn ook te sterk



[ Bericht 7% gewijzigd door bobjuh op 06-02-2018 17:27:46 ]
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_177002580
FM2018 pas gekocht en nu halfweg in PL met Newcastle. Mijn club is overgenomen en had 8 trainers, wat eigenlijk veel te weinig is wil je je spelers fatsoenlijk trainen. Ik wil juist graag uitbreiden om 4+ sterren te kunnen geven aan mijn spelers, alleen moet ik nu naar de overname terug naar 6. Hoe pakken jullie dit altijd aan? Mijn spelers klagen steen en been dat de ze weinig tactische trainingen krijgen aangeboden.
pi_177003032
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 22:07 schreef poiuytr het volgende:
FM2018 pas gekocht en nu halfweg in PL met Newcastle. Mijn club is overgenomen en had 8 trainers, wat eigenlijk veel te weinig is wil je je spelers fatsoenlijk trainen. Ik wil juist graag uitbreiden om 4+ sterren te kunnen geven aan mijn spelers, alleen moet ik nu naar de overname terug naar 6. Hoe pakken jullie dit altijd aan? Mijn spelers klagen steen en been dat de ze weinig tactische trainingen krijgen aangeboden.
Ben blij dat ze je niet ontslagen hebben; ik zat eindelijk bij een PL club en werd na een seizoen overgenomen en toen vond het nieuwe bestuur dat er een manager met meer ervaring/statuur moest komen en kon ik oprotten.

Enige wat je kunt doen is wachten waarschijnlijk.
pi_177003100
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:07 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Ja er is een competitie in Gibraltar, in RL is het 2 divisies maar diegene die ik heb gedownlad van steam is 4 divisies. Ik was dus helemaal onderaan begonnen en na 3 opeenvolgende promoties in de hoogste divisie waar ik in mijn eerste seizoen gelijk aantal punten had met Lincoln Red Imps FC maar werd dus 2e op onderling resultaar. Sta op het punt om voor de 5e keer op tijd kampioen te worden met mijn club in Gibraltar.

Maar idd, duurt allemaal wel heel erg lang voor je maar iets van resultaat hebt, je moet heel veel geduld hebben.

Oh en we zijn weer aan het terufgzakken naar waar we begonnen. Op het EK hebben we geen punt gehaald, we waren European International League gepromoveerd en in divisie C hadden we weinig te zoeken, hetzelfde voor de kwalificatie voor het WK al die landen zijn ook te sterk

[ afbeelding ]
Uiteindelijk heb ik de handdoek in de ring gegooid met San Marino; te weinig aanvoer van spelers en toen er eens een redelijk talentvolle speler was vond die het leuker om voor Italie te gaan spelen waar die welgeteld tot 2 caps gekomen is.

Ik heb er ook de tijd niet meer voor zoals ik vroeger nog wel eens meende te hebben.
pi_177003345
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Uiteindelijk heb ik de handdoek in de ring gegooid met San Marino; te weinig aanvoer van spelers en toen er eens een redelijk talentvolle speler was vond die het leuker om voor Italie te gaan spelen waar die welgeteld tot 2 caps gekomen is.

Ik heb er ook de tijd niet meer voor zoals ik vroeger nog wel eens meende te hebben.
In Gibraltar heb je iig niet het probleem dat je bijvoorbeeld voor Spanje of Engeland gaan spelen. Of iig dat probleem heb ik nog niet. Toevoer van goede spelers is ook niet echt geweldig, het is een landje met 30.000 inwoners ik vraag me al af waar al die jeugdinstroom ieder jaar weer voor al die clubs vandaan komt xD
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_177077504
Ook wel opvallend dat de 2e cub qua financiele waarde in Gibraltar een club is uit de laagste (4e) divisie. Dubbel zoveel waard als andere topclubs zoals Lynx en Lincoln.



[ Bericht 5% gewijzigd door bobjuh op 10-02-2018 17:44:12 ]
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 00:34:24 #38
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177142720
Heuj, seizoen twee met Telvanni na de grote database-schoonmaak en heb Ziyech aan kunnen trekken omdat zijn contract niet verlengd werd. Won de JL omdat ik 1 puntje meer had dan Volendam en steven nu met nog twee wedstrijden te gaan af op de 14e plek in de eredivisie.



_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 01:16:53 #39
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177142973
Laatste ronde van seizoen 2014/15 en ik win met 1-0 van FC Utreg:



Keurig seizoen gedraaid.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177142988
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, seizoen twee met Telvanni na de grote database-schoonmaak en heb Ziyech aan kunnen trekken omdat zijn contract niet verlengd werd. Won de JL omdat ik 1 puntje meer had dan Volendam en steven nu met nog twee wedstrijden te gaan af op de 14e plek in de eredivisie.

[ afbeelding ]

_O_
Dus je komt net uit de JL en gaat één speler gelijk zo'n dik salaris geven. Bijzonder.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2018 01:21:31 ]
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 01:26:42 #41
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177143005
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 01:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dus je komt net uit de JL en gaat één speler gelijk zo'n dik salaris geven. Bijzonder.
Het mocht, dus deed ik het. Tevens heb ik flink wat lui verkocht, en na wat schuiven was het mogelijk. En had bijna m'n eerste ED-seizoen achter de rug.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177143387
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, seizoen twee met Telvanni na de grote database-schoonmaak en heb Ziyech aan kunnen trekken omdat zijn contract niet verlengd werd. Won de JL omdat ik 1 puntje meer had dan Volendam en steven nu met nog twee wedstrijden te gaan af op de 14e plek in de eredivisie.

[ afbeelding ]

_O_
Ik snap echt niet dat mensen die bedragen op 'per week' hebben staan, lijkt me echt heel verwarrend en onoverzichtelijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 03:39:02 #43
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177143448
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 03:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet dat mensen die bedragen op 'per week' hebben staan, lijkt me echt heel verwarrend en onoverzichtelijk.
Heb het sinds het begin zo en weet niet beter.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177144214
Zijn we weer jongens!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator dinsdag 13 februari 2018 @ 16:23:53 #45
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177154864
Zo, ben aan het derde seizoen begonnen. Heb naast Ziyech nog wat 30-plussers en redelijk onbekende namen aangetrokken, doelstelling is wederom degradatie voorkomen en de seizoensstart is op papier loodzwaar, doch de uitslagen vallen me niet tegen:

- 0-0 thuis tegen Twente;
- 1-2 uit bij Roda (dus winst);
- 1-0 uit bij PSV;
- 0-0 thuis tegen Fey

Zometeen komt Vitesse op bezoek, kww.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177179330
Weinig mis met de competitiestart, sta na 12 duels 9e met 16 punten:



Ben wel blij dat ik wat meer begin te scoren, want na zeven duels had ik er nog maar 3 gemaakt en 5 tegen, dus in de laatste vijf duels 10 voor en 5 tegen ^O^
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177190604
Zeu, halverwege de competitie:



Verloor net met 1-0 van Twente (treffer viel in de 87e minuut, terwijl ik twee onmeunige knoeperds van kansen kreeg, maar de spits faalde tweemaal zowat voor open doel ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177201289
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 februari 2018 01:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Het mocht, dus deed ik het. Tevens heb ik flink wat lui verkocht, en na wat schuiven was het mogelijk. En had bijna m'n eerste ED-seizoen achter de rug.
De hele jeugd verkopen of een free transfer geven op twee beloftes na (als die er zijn) is vaak wel een goede optie in de mindere competities.
pi_177201761
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 12:58 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De hele jeugd verkopen of een free transfer geven op twee beloftes na (als die er zijn) is vaak wel een goede optie in de mindere competities.
Er werden twee jonge turkjes gekocht door Bursaspor en Trabzonspor, dat was wel lekker :D Ze begonnen met boden van 100 tot 125k en ik bleef het opvoeren tot de ene voor 600k en de ander voor 425k weg ging. Kassa! Altijd handig als Turkse clubs op een of andere pauperregen bieden :7

Daarnaast liepen er wat contracten af van spelers die al in het tweede zaten omdat ze er ondanks hun stats geen flikker van bakten. Kon ze niet in de winterstop verkopen, en een vrije transfer werd tegengehouden door het bestuur.

Heb mede daardoor tijdens de afgelopen zomerstop gratis een redelijk goede VM aan kunnen trekken, een Pool van 29, en over een paar dagen komt er nog een 22-jarige Duitse MR/AMR bij voor 190k. Alle plekken zijn nu dubbel bezet (de spitspositie zelfs viermaal omdat ik 4-5-1 speel), al blijven de backs een zorgenkindje, maakt niet uit hoe goed ze zijn.

edit: er komt nog een linksback over van Heerenveen, dan zit ik echt geramd voor de rest van het seizoen, en het volgende seizoen c_/

edit2: ik had slechts navraag gedaan naar Jukka Raitala van Heerenveen. 27 jaar, zal me zo'n 400k moeten kosten, dat kan ik wel ophoesten.

edit3: Raitala komt voor 325k, genot.

[ Bericht 7% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 15-02-2018 13:48:28 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177205495


Kut Coulibaly _O-

1ste seizoenshelft zit er op :

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_177205989
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

Kut Coulibaly _O-

1ste seizoenshelft zit er op :

[ afbeelding ]
Dat heb ik ook vaak ja _O-

Laatst had ik ook iets ergerlijks: ik won met 3-0 van Cambuur ofzo, al m'n spelers minstens een 7.8 (en de spits + linkshalf een 8.8), maar omdat AZ haar wedstrijd met 4-0 won stonden er 8 AZ'ers, 2 Twentespelers (spits en linkshalf) en slechts één van mijn spelers er in (een VC) :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177206486
Goffetomme wat zuur, Feyenoord - Telvanni:

7e: 1-0
40e: 2-0
84e: 2-1
86e: 2-2
90e: 3-2

;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177217588
Nou, game begonnen met Almere City. Ben benieuwd wat ik er van ga bakken.

In ieder geval een flink overschot aan spitsen, dus daar zal ik eens gaan snijden :7
pi_177218513
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, game begonnen met Almere City. Ben benieuwd wat ik er van ga bakken.

In ieder geval een flink overschot aan spitsen, dus daar zal ik eens gaan snijden :7
Almere Shitty.

:')

:@
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177218734
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Almere Shitty.

:')

:@
Als ekte Feyenoorder natuurlijk wel direct het samenwerkingsverband met Ajax opgezegd :7
pi_177218924
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 23:30 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Als ekte Feyenoorder natuurlijk wel direct het samenwerkingsverband met Ajax opgezegd :7
Begrijpelijk :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177219013
Intussen nader ik het einde van seizoen 2015/16:



Enkele lucky gelijke spelen tegen grootmachten (top en subtop), enkele debiele verliezen tegen laagvliegers, keertje winst op Vitesse en we staan met nog 6 duels te gaan keurig achtste _O_ Ik moet nog tegen ADO, Ajax, Cambuur, Heerenveen, Heracles en NEC en hoop op 9 punten (uitgaande van/hopend op gelijk tegen ADO, Heerenveen en NEC, winst op Cambuuur en Heracles en verlies tegen Ajax).
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 02:39:11 #58
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177220519
Motherfucker, ik eindig achtste en moet playoffs doen :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177220559
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Motherfucker, ik eindig achtste en moet playoffs doen :r
Altijd nog beter dan een corrupte savegame.
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 02:59:40 #60
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177220576
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 02:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Altijd nog beter dan een corrupte savegame.
Ja, maar was liever lager dan die onzin geëindigd :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 16 februari 2018 @ 23:24:29 #61
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177243901
Seizoensstart 2016/17 is een beetje zo-zo:



Had na het 3e verlies op rij wel genoeg van de 4-5-1, schakelde om naar 4-4-2 en dat hielp meteen tegen Volendam, dat met rust nog 2-1 voor stond. Wel humor, de maker van de hattrick, Jack Thomas, wordt door het spel als een centrale verdediger gezien (en dan de rest van de hele as erbij), wat het volgende bericht opleverde:



:D

Thomas speelt normaal gezien centraal op het middenveld als balveroverende middenvelder, en is ook nog eens invaller, daarom vind ik dat bericht hilarisch.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177247767
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Seizoensstart 2016/17 is een beetje zo-zo:

[ afbeelding ]

Had na het 3e verlies op rij wel genoeg van de 4-5-1, schakelde om naar 4-4-2 en dat hielp meteen tegen Volendam, dat met rust nog 2-1 voor stond. Wel humor, de maker van de hattrick, Jack Thomas, wordt door het spel als een centrale verdediger gezien (en dan de rest van de hele as erbij), wat het volgende bericht opleverde:

[ afbeelding ]

:D

Thomas speelt normaal gezien centraal op het middenveld als balveroverende middenvelder, en is ook nog eens invaller, daarom vind ik dat bericht hilarisch.
Apart ja.

Centrale verdedigers worden ook niet gehaald om te scoren. Die mogen best voor altijd droog blijven staan.

Met versie 2007 vandaag ff met Cambuur iets begonnen om wat tijd te doden. Die leken me wel 't ideale eerste divisie team met voldoende financieên. Gaat tot nu toe naar verwachting. Slecht. Sta 13e na 6 wedstrijden. Maar zit in een stijgende lijn want 3 op rij gewonnen en het seizoen is nog lang.

Die bejaarde ex-vedettes die out of contract zijn, zijn naast t jeugdtalent vaak 't eerste waar ik naar kijk. Frank Verlaat opgehaald voor weinig en de fans werden wild van de aankoop van ene Menno Willems. Tijdens de rust in een wedstrijd ontdekte ik dat de keeper een 17 voor vrije trappen had (dat kun je normaal niet zien) en daarmee de specialist was, dus die mag ze er nu in proberen te jodelen vanaf links.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 17-02-2018 06:00:01 ]
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 17:52:48 #63
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177304090
Halverwege seizoen 2016/17:



Gaat wel aardig zo. Doelstelling was middenmoot maar denk dat ik dat naar linkerrijtje ga zetten in de winterstop.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177304684
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 22:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, game begonnen met Almere City. Ben benieuwd wat ik er van ga bakken.

In ieder geval een flink overschot aan spitsen, dus daar zal ik eens gaan snijden :7
Lekker met 5 spitsen gaan spelen. Verliezen doen ze toch.
  Moderator maandag 19 februari 2018 @ 22:33:02 #65
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177310490
Winterstop _O_



Moet nog wel ff bekerpotje tegen Utreg doen, 4e ronde van de beker, die ik volledig verwacht te verliezen, zoals me nu al 3 jaar op rij in de 4e ronde gebeurt :+

edit: heuj, door naar de kwartfinale waar ik tegen Heerenveen moet spelen, de club waar ik zojuist in de laatste competitiewedstrijd van 2016 met 0-3 van won :9

[ Bericht 9% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 19-02-2018 23:14:25 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 20 februari 2018 @ 00:52:38 #66
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177312605
Tering, PSG haalt een jeugdspeler van me op voor 5M (!), ik kijk eens wat ze nog zoal binnenhalen en zie deze totale toekomstige eindbaas:



:9~ x oneindig
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 20 februari 2018 @ 01:28:29 #67
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177312783
Win na verlenging met 4-3 van Heerenveen, op naar de halve finale van de beker. Ajax komt op bezoek.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 20 februari 2018 @ 20:36:58 #68
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177328929
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177336026
Netjes, goed bezig.

Hier middelmatig bezig en een speler gehad die klaagde dat ie niet in de basis stond. Aangeklikt dat ie de kans zou krijgen in de komende wedstrijden. Raakt ie op de training geblesseerd, twee maanden eruit. :')
pi_177336042
quote:
1s.gif Op woensdag 21 februari 2018 02:23 schreef Beathoven het volgende:
Netjes, goed bezig.

Hier middelmatig bezig en een speler gehad die klaagde dat ie niet in de basis stond. Aangeklikt dat ie de kans zou krijgen in de komende wedstrijden. Raakt ie op de training geblesseerd, twee maanden eruit. :')
Wanne homo joh.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177336467
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 02:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Wanne homo joh.
Mooi toch dat t allemaal zo kan. Ik wist sowieso niet waar ik m moest plaatsen.
pi_177344441
Ik heb de laatste voorronde van de EL overleefd door over twee wedstrijden met 3-2 van Lech Poznan te winnen en dit is de groepsfase:



Au.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177346858
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb de laatste voorronde van de EL overleefd door over twee wedstrijden met 3-2 van Lech Poznan te winnen en dit is de groepsfase:

[ afbeelding ]

Au.
3e plek moet lukken ;)

Hier proberen we toch voor plek 2 te gaan, 1ste zal heel lastig worden.


Ben ook de hele tijd aan het kutten mat een tactiek, en heb ook geen zin om zo'n 3 spitsen tactiek te gaan gebruiken :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_177346949
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

3e plek moet lukken ;)

Hier proberen we toch voor plek 2 te gaan, 1ste zal heel lastig worden.
[ afbeelding ]

Ben ook de hele tijd aan het kutten mat een tactiek, en heb ook geen zin om zo'n 3 spitsen tactiek te gaan gebruiken :')
Denk dat ik PAOK wel kan hebben, maar zelfs aan een 3e plek heb ik niks :P

Qua tactiek wissel ik tussen 4-4-1-1, 4-4-2, 4-2-3-1 en 4-5-1. Speel nog niet zo bijzonder als in de vorige Telvannigame waar ik 4-4-1-1 zeer vloeiend en op veel hoger tempo controlevoetbal kon spelen omdat ik toch zowat alles wel won :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177346982
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Denk dat ik PAOK wel kan hebben, maar zelfs aan een 3e plek heb ik niks :P

Qua tactiek wissel ik tussen 4-4-1-1, 4-4-2, 4-2-3-1 en 4-5-1. Speel nog niet zo bijzonder als in de vorige Telvannigame waar ik 4-4-1-1 zeer vloeiend en op veel hoger tempo controlevoetbal kon spelen omdat ik toch zowat alles wel won :P
I know

dat was de grap ook ;(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_177347224
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

I know

dat was de grap ook ;(
DeHovenier zei vannacht hetzelfde, maar die dacht dat ik CL speelde :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177347402
Rust bij Telvanni - PAOK. De stand is 5-0 _O- :D

edit: ZEVENKLAPPERRRRRRRRRRRR!

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177347465
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

DeHovenier zei vannacht hetzelfde, maar die dacht dat ik CL speelde :+
Nacht chatsessies, ook chimeids?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_177347962
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Denk dat ik PAOK wel kan hebben, maar zelfs aan een 3e plek heb ik niks :P

Qua tactiek wissel ik tussen 4-4-1-1, 4-4-2, 4-2-3-1 en 4-5-1. Speel nog niet zo bijzonder als in de vorige Telvannigame waar ik 4-4-1-1 zeer vloeiend en op veel hoger tempo controlevoetbal kon spelen omdat ik toch zowat alles wel won :P
Ik heb nu een ongeslagen reeks van een wedstrijd of 10 met Utrecht in een 4-1-2-1-2 formatie met opkomende vleugels waarbij de AM doorschuift naar de spitsen en de DM naar de verdediging. Alleen de grote 3 clubs staan altijd in de weg. Feyenoord kwam in de 93e minuut op 1-1.
pi_177348373
quote:
9s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nacht chatsessies, ook chimeids?
Neuh, dat niet :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177350916
Deze versie ligt me helaas niet. ;(
Kutspel.
pi_177350996
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Deze versie ligt me helaas niet. ;(
Kutspel.
Beter 14 spelen, heeft tenminste nog een fatsoenlijke interface.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177351074
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Beter 14 spelen, heeft tenminste nog een fatsoenlijke interface.
Nee.
pi_177351119
Ik wil eigenlijk een LLM met een club uit het minst ontwikkelde stukje Engeland gaan doen. Hemel Hempstead.
pi_177351181
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rust bij Telvanni - PAOK. De stand is 5-0 _O- :D

edit: ZEVENKLAPPERRRRRRRRRRRR!

[ afbeelding ]
Wat voor logo heb je met je club? :o En je eigen stadion te klein dat je in de Grolsch Veste speelt?
Oh.
pi_177353064
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat voor logo heb je met je club? :o En je eigen stadion te klein dat je in de Grolsch Veste speelt?
Tijdje geleden gemaakt op een of andere website:



En ik speel in de Veste omdat mijn eigen stadion verbouwd wordt, ga van 13.750 naar 20.250 plaatsen :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177353080
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Tijdje geleden gemaakt op een of andere website:

[ afbeelding ]

En ik speel in de Veste omdat mijn eigen stadion verbouwd wordt, ga van 13.750 naar 20.250 plaatsen :9
Mooi logo wel sow

Wat is je speelstad? :P Ook Enschede?
Oh.
pi_177353214
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Mooi logo wel sow

Wat is je speelstad? :P Ook Enschede?
M'n home town, Borne O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177353269
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

M'n home town, Borne O+
Hebben jullie ook een harde kern dan? De Baby Bornes :T
Oh.
  woensdag 21 februari 2018 @ 21:10:44 #90
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_177353965
Nou, dat Almere City is snel weer in de koelkast gezet :') Dat LLM is allemaal niet echt iets voor mij :+

Dan maar begonnen met Feyenoord. Geen aankopen gedaan, inmiddels wel de JC-schaal gewonnen van Vitesse met 2-1. Tevens een zeer wisselvallige voorbereiding gedraaid. Verloren van mijn eigen reserves en Wolfsburg, maar Arsenal en Chelsea dik verslagen :')

Ik speel behoorlijk aanvallend, met een 4-2-4. Van Persie en Jorgensen staan samen in de spits, met Larsson en Berghuis op de flanken.

Zal in ieder geval druk worden in het centrum met Robin en Nico, aangezien Larsson en Berghuis allebei als hangende vleugelspits fungeren. Daarom moeten vooral de backs (Haps en Nieuwkoop) voor de assists gaan zorgen, dus die hebben ook een aanvallende rol mee gekregen. Ik heb eigenlijk dus maar 4 spelers die het verdedigende werk moeten opknappen: de 2 MC's en de 2 VC's. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen, anders ga ik Van Persie terug zetten naar de AMC-plek (en hem wellicht zelfs passeren ten faveure van Toornstra, die in FM eigenlijk te goed is voor de bank. Tevens is AMC geen natuurlijke positie voor Van Persie).
pi_177354412
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hebben jullie ook een harde kern dan? De Baby Bornes :T
Borne Fanatics.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177354430
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, dat Almere City is snel weer in de koelkast gezet :') Dat LLM is allemaal niet echt iets voor mij :+

Dan maar begonnen met Feyenoord. Geen aankopen gedaan, inmiddels wel de JC-schaal gewonnen van Vitesse met 2-1. Tevens een zeer wisselvallige voorbereiding gedraaid. Verloren van mijn eigen reserves en Wolfsburg, maar Arsenal en Chelsea dik verslagen :')

Ik speel behoorlijk aanvallend, met een 4-2-4. Van Persie en Jorgensen staan samen in de spits, met Larsson en Berghuis op de flanken.

Zal in ieder geval druk worden in het centrum met Robin en Nico, aangezien Larsson en Berghuis allebei als hangende vleugelspits fungeren. Daarom moeten vooral de backs (Haps en Nieuwkoop) voor de assists gaan zorgen, dus die hebben ook een aanvallende rol mee gekregen. Ik heb eigenlijk dus maar 4 spelers die het verdedigende werk moeten opknappen: de 2 MC's en de 2 VC's. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen, anders ga ik Van Persie terug zetten naar de AMC-plek (en hem wellicht zelfs passeren ten faveure van Toornstra, die in FM eigenlijk te goed is voor de bank. Tevens is AMC geen natuurlijke positie voor Van Persie).
JL al LLM noemen :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 21 februari 2018 @ 21:35:16 #93
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_177354866
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

JL al LLM noemen :')
Hun prognose was anders de onderkant van de middenmoot en tevens is de JL de laagst speelbare competitie in Nederland :{w
pi_177355242
quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hun prognose was anders de onderkant van de middenmoot en tevens is de JL de laagst speelbare competitie in Nederland :{w
Boeiend. Ga eens onderaan in Engeland spelen, dan mag je pas zeuren over LLM :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177356234
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 18:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Deze versie ligt me helaas niet. ;(
Kutspel.
En waarom dan?

quote:
10s.gif Op woensdag 21 februari 2018 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hun prognose was anders de onderkant van de middenmoot en tevens is de JL de laagst speelbare competitie in Nederland :{w
1ste jaar kan je toch niet degraderen :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_177356309


5 wedstrijden nog voor mij, zelf hoef ik niet meer tegen PSG of Monaco.
Maar gelukkig spelen ze nog wel tegen elkaar

Plek 2 is nog steeds een optie *O*
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_177356970
klik
De bovenste

Er zijn veel tips online van gebruikers die de wonderkids spotten en aangeven dat als je 2 managers aanmaakt je spelers kunt aan elkaar kunt verkopen, maar daar is geen hol aan.

Voor de liefhebbers is hier een mooie pdf met zo'n beetje alles wat je moet weten en waarom. Het geeft geen cheats (FM kent geen echte cheats) maar het geeft vooral wat meer inzicht in het trainersvak.
pi_177366506
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2018 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

En waarom dan?

[..]

1ste jaar kan je toch niet degraderen :D
Krijg er geen lekkere tactiek in.
pi_177366894
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Krijg er geen lekkere tactiek in.
4-5-1 met de punt naar achteren werkt meestal wel, of plat 4-4-2 met een balafpakker en spelmaker centraal op het middenveld. Gewoon beetje aankutten en zien waar het schip strandt, als je je doelstelling maar haalt ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177374805
quote:
1s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Krijg er geen lekkere tactiek in.
Ja dat ken ik wel :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_177375314








Beslissing zal nu wel vallen ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_177375743






Nog niet :D!

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_177376243




Gaan we weer :D!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_177376258
Ik doe gewoon een Drizzje :') :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_177376942





Hoppa! *O*
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_177377160




Gaan we dan :D!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator donderdag 22 februari 2018 @ 21:00:21 #107
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177377181
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gaan we dan :D!
Spanneund!
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177377901




















































*O* *O* *O*

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator donderdag 22 februari 2018 @ 21:44:13 #109
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177378538
Good busy.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 24 februari 2018 @ 18:30:30 #110
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177420491
Heuj, geplaatst *O*



Telvanni - PAOK 7-0
Athletic - Telvanni 3-3
Telvanni - CSKA 1-1
CSKA - Telvanni 2-2
PAOK - Telvanni 1-4
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 24 februari 2018 @ 22:46:06 #111
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177426995
2-2 tegen Athletic, dus ongeslagen de groepsfase doorgekomen, potverdikkeme wat mooi _O_ Ben dus tweede geëindigd, zal mij benieuwen wie me er zometeen uit zal trappen. Als ik mag gokken: Liverpool, Inter of United.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 24 februari 2018 @ 22:53:25 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177427166
Goh, ik loot de Wolves, geinig. Als ik van die lui win speel ik tegen SLB of Hull, ook geinig.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 24 februari 2018 @ 23:07:59 #113
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177427538
Halverwege seizoen 2017/18, es geht lekkah:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177427673
quote:
0s.gif Op donderdag 22 februari 2018 12:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

4-5-1 met de punt naar achteren werkt meestal wel, of plat 4-4-2 met een balafpakker en spelmaker centraal op het middenveld. Gewoon beetje aankutten en zien waar het schip strandt, als je je doelstelling maar haalt ;)
Als je wat uitdaging wil moet je een conference north / south team uit Engeland nemen zonder budget met brandhout aan duurbetaalde flutspelers die het management wel even aan de top ziet eindigen.
  Moderator zaterdag 24 februari 2018 @ 23:19:08 #115
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177427798
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 23:13 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als je wat uitdaging wil moet je een conference north / south team uit Engeland nemen zonder budget met brandhout aan duurbetaalde flutspelers die het management wel even aan de top ziet eindigen.
Oh dat heb ik een keer gedaan met Farnborough, ik hoef niet te melden hoe intens erg de faal was :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 25 februari 2018 @ 03:03:13 #116
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177430144
Totaal geschifte bekerpot _O-



Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 25 februari 2018 @ 19:13:39 #117
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177444576
Meh, verlies thuis met 3-5 van de Wolves en uit win ik met 2-1, was dus niet voldoende voor de volgende ronde van de EL. Wel jammer, verwachtte echt dat ik van die lui zou gaan winnen :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 26 februari 2018 @ 01:51:56 #118
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177451939
Seizoen 2017/18 is zowat afgelopen, ik sta met nog 2 duels te gaan 10 punten los van Vitesse (dat er nog 3 te gaan heeft) en ben dus niet meer in te halen, ergo: KAMPIOEN! *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 26 februari 2018 @ 22:58:48 #119
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177473543
Groepsfase CL:



Pffff... -O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177473683
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Groepsfase CL:

[ afbeelding ]

Pffff... -O-
Tjepjesliek, altijd lastig.
  Moderator maandag 26 februari 2018 @ 23:23:34 #121
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177474102
quote:
1s.gif Op maandag 26 februari 2018 23:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Tjepjesliek, altijd lastig.
Poule des Doods ditdat. Als ik twee puntjes haal vind ik het al heel wat :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 26 februari 2018 @ 23:41:50 #122
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177474499
Afgelopen seizoen voor het eerst onverwacht kampioen geworden, beker gewonnen (4-0 winst op ADO). Huidig seizoen de fruitschaal gewonnen (2-1 winst op Vitas) en de competitiestart is een eitje, met een 4-1 overwinning op FC Twente, 0-1 winst op Heerenveen, 2-1 winst op Willem II en een heerlijke 1-5 winst op Feyenoord :9

Doelstelling is een gooi naar de titel te doen, maar ik ben al blij als ik 4e eindig, ga absoluut geen moeite doen om kampioen te worden, want zo'n game heb ik al eerder gehad met Telvanni, wat leidde tot 23x kampioen (waarvan 21x op rij), 21x beker en 21x de fruitschaal, 9x de CL, 1x de EL en iets van 8x het WK voor clubs, dat werd nogal saai :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 26-02-2018 23:49:19 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 27 februari 2018 @ 17:05:24 #123
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177485061
Dion heten :7

*O* :W *O*
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 17:12:05 #124
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177485160
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:05 schreef dion_v_k het volgende:
Dion heten :7

*O* :W *O*
Heuj :W *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 27 februari 2018 @ 17:12:15 #125
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177485164
Ik ga na ongeveer anderhalf jaar weer een poging wagen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja.. natuurlijk fijn om te lezen dat jullie nog niet zijn overleden O+
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  dinsdag 27 februari 2018 @ 17:15:48 #126
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177485209
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar gewenst. Ook nog voor 2017 B:)B
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 17:23:45 #127
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177485343
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:15 schreef dion_v_k het volgende:
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar gewenst. Ook nog voor 2017 B:)B
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 27 februari 2018 @ 17:35:05 #128
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177485545
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

:D
Hoe zit het met jou eigenlijk? Al overgestapt naar FM 17 of nog steeds met 14 aan het tobben? _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_177485659
Ga vanavond ook maar eens een nieuwe game starten ;(
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 18:17:58 #130
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177486181
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 17:35 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Hoe zit het met jou eigenlijk? Al overgestapt naar FM 17 of nog steeds met 14 aan het tobben? _O-
Nog altijd lekker bezig met 14, chef :7 Als je iets omhoog scrollt zie je welke game ik gewist heb, ben opnieuw begonnen met een "basic database" waar alle zelfgemaakt clubs in terecht komen, zit ik niet meer elke keer met de unique ID's en logo's te kutten :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 14:08:18 #131
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177503526
Wat hou ik toch van Honduras O+ Knul kostte me maar 600 euro:



En dit ventje komt als het goed is aan het einde van het seizoen transfervrij over:



Mellado ga ik mooi omtrainen zodat hij de hele rechterflank kan bestrijken, en wellicht ook AMC omdat hij best goeie stats voor een aanvallende middenvelder heeft :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 14:16:11 #132
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177503750
Ja godver, Mellado verkiest Sao Paulo boven Borne. Hoerenjong :r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 1 maart 2018 @ 13:08:29 #133
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177526258
Godver... Telvanni savegame corrupt -O- Heb 3 save files, en elke keer wanneer ik even de jeugd check krijg ik een error en sluit het spel af.

:'(

In memoriam:

2013/14: winnaar JL
2014/15: 13e in de ED
2015/16: 8e in de ED
2016/17: 3e in de ED
2017/18: winaar ED, winnaar beker, 2e in de groepsfase EL, uitgeschakeld in de 1e K.O.
2019/20: 2e in de ED, winnaar fruitschaal, 3e in de groepsfase CL, uitschakeld in de 1e K.O. (EL)

[ Bericht 16% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 01-03-2018 13:15:12 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177526607
quote:
8s.gif Op donderdag 1 maart 2018 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver... Telvanni savegame corrupt -O- Heb 3 save files, en elke keer wanneer ik even de jeugd check krijg ik een error en sluit het spel af.

:'(

In memoriam:

2013/14: winnaar JL
2014/15: 13e in de ED
2015/16: 8e in de ED
2016/17: 3e in de ED
2017/18: winaar ED, winnaar beker, 2e in de groepsfase EL, uitgeschakeld in de 1e K.O.
2019/20: 2e in de ED, winnaar fruitschaal, 3e in de groepsfase CL, uitschakeld in de 1e K.O. (EL)
Tijd voor FM2018 dan!
  Moderator donderdag 1 maart 2018 @ 16:38:31 #135
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177530473
quote:
4s.gif Op donderdag 1 maart 2018 13:25 schreef Leonos het volgende:

[..]

Tijd voor FM2018 dan!
Neh, heb in dezelfde database Windermere FC weer gebouwd, lekker in de League Two ballen :+ Tegelijkertijd met mij gaan Telvanni en Resdayn (Franse Regionale Divisie) spelen, leuk om te zien hoe die twee zelfgemaakte clubs het gaan doen.



Logo is nogal Amerikaans, had geen zin om aan te kutten, dus alleen ff snel kleuren aangepast en klaar.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177549185
quote:
14s.gif Op donderdag 1 maart 2018 16:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Neh, heb in dezelfde database Windermere FC weer gebouwd, lekker in de League Two ballen :+ Tegelijkertijd met mij gaan Telvanni en Resdayn (Franse Regionale Divisie) spelen, leuk om te zien hoe die twee zelfgemaakte clubs het gaan doen.

[ afbeelding ]

Logo is nogal Amerikaans, had geen zin om aan te kutten, dus alleen ff snel kleuren aangepast en klaar.
Waar slaat dat 3e shirt op :')

Ben weer verder gegaan met m'n Keçiörengücü save, sta 9e na 23 wedstrijden in de Turkse 2e competitie. M'n contract loopt ten einde volgend jaar, denk niet dat ik zal verlengen. Doelstelling is om niet te degraderen, dus dat is gelukt.
Children of the night. What music they make.
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 13:48:29 #137
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177549405
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 13:40 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Waar slaat dat 3e shirt op :')

Ben weer verder gegaan met m'n Keçiörengücü save, sta 9e na 23 wedstrijden in de Turkse 2e competitie. M'n contract loopt ten einde volgend jaar, denk niet dat ik zal verlengen. Doelstelling is om niet te degraderen, dus dat is gelukt.

Gewoon voor de zekerheid. Heb vaak zat tegen clubs gespeeld die bijna dezelfde kleur shirts hadden, waardoor ik soms amper zag welke kant ik op moest. Heb het in het afgelopen half jaar met Windermere al 7x gebruikt.

Het is wel een redelijk karig seizoen aan het worden trouwens; we staan wel ergens 14e, maar in de laatste 7 of 8 wedstrijden creëeren we helemaal niks en eindigen de potjes in 0-0, 0-1 of 0-2 :{ Ik speelde de eerste 6 potjes 4-5-1 met de punt naar achteren, dat leverde amper wat op, dus ging naar een platte 4-4-2 en heb de training al bijna 5 maanden op zeer zwaar staan, en alsnog snappen de boys de tactiek nog maar half :') Ben bang dat het nóg een aantal wedstrijden kut zal gaan als ik de tactiek (minimaal) aanpas...
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177549917
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Gewoon voor de zekerheid. Heb vaak zat tegen clubs gespeeld die bijna dezelfde kleur shirts hadden, waardoor ik soms amper zag welke kant ik op moest. Heb het in het afgelopen half jaar met Windermere al 7x gebruikt.

Het is wel een redelijk karig seizoen aan het worden trouwens; we staan wel ergens 14e, maar in de laatste 7 of 8 wedstrijden creëeren we helemaal niks en eindigen de potjes in 0-0, 0-1 of 0-2 :{ Ik speelde de eerste 6 potjes 4-5-1 met de punt naar achteren, dat leverde amper wat op, dus ging naar een platte 4-4-2 en heb de training al bijna 5 maanden op zeer zwaar staan, en alsnog snappen de boys de tactiek nog maar half :') Ben bang dat het nóg een aantal wedstrijden kut zal gaan als ik de tactiek (minimaal) aanpas...
Heb je ook coaches die tactisch sterk zijn voor de trainingen en een aanvoerder met maximale influence in de groep?

Als ik een assistent coach heb die een beetje sterke stats heeft en mental coaching ook op vol heeft staan dan laat ik die vaak de team talks doen.

Coaches zijn vaak moeilijk los te weken bij goede clubs maar soms zitten er uitstekende coaches bij teams uit lagere divisies of bij de amateurs.

Heeft iemand hier trouwens een idee wat het voordeel is van een 'first team coach' boven een gewone? Er zijn maar een handvol clubs met een aparte coach voor het eerste elftal.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beathoven op 02-03-2018 14:22:31 ]
pi_177550617
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 14:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Heb je ook coaches die tactisch sterk zijn voor de trainingen en een aanvoerder met maximale influence in de groep?

Als ik een assistent coach heb die een beetje sterke stats heeft en mental coaching ook op vol heeft staan dan laat ik die vaak de team talks doen.

Coaches zijn vaak moeilijk los te weken bij goede clubs maar soms zitten er uitstekende coaches bij teams uit lagere divisies of bij de amateurs.

Heeft iemand hier trouwens een idee wat het voordeel is van een 'first team coach' boven een gewone? Er zijn maar een handvol clubs met een aparte coach voor het eerste elftal.
Ik doe altijd zelf de teamtalks.

Zometeen tegen Manisaspor, de nr 1.

Heb wel complimenten gekregen van die trainer :+

Children of the night. What music they make.
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 16:18:57 #140
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177552723
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 14:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Heb je ook coaches die tactisch sterk zijn voor de trainingen en een aanvoerder met maximale influence in de groep?

Als ik een assistent coach heb die een beetje sterke stats heeft en mental coaching ook op vol heeft staan dan laat ik die vaak de team talks doen.

Coaches zijn vaak moeilijk los te weken bij goede clubs maar soms zitten er uitstekende coaches bij teams uit lagere divisies of bij de amateurs.

Heeft iemand hier trouwens een idee wat het voordeel is van een 'first team coach' boven een gewone? Er zijn maar een handvol clubs met een aparte coach voor het eerste elftal.
Nee, heb niet echt goeie trainers en mag niks meer aantrekken. Ik doe zelf altijd de teamtalks omdat assistenten het in het verleden regelmatig verneukten :+

First team coach is niks anders dan een trainer die de spelers van het eerste traint. Of zo zie ik het iig.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177552933
Had 'm eerder benaderd maar hij vroeg 7k/maand, was me teveel. Ik liep weg, en net krijg ik dit :D

Children of the night. What music they make.
pi_177553891
Heb net met 1-3 gewonnen van de nr. 4, m'n beste DM kreeg een blessure en dan lees ik dit -O-



Kerel ligt er 10 maanden uit en is 31 jaar.
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 21:36:56 #143
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177561170
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 17:14 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net met 1-3 gewonnen van de nr. 4, m'n beste DM kreeg een blessure en dan lees ik dit -O-

[ afbeelding ]

Kerel ligt er 10 maanden uit en is 31 jaar.
Waar is Cambuur met hoe heet je spits ook weer? ;(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 21:58:20 #144
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177561869
In de eerste transferperiode bij Ajax maar 1 versterking gehaald:


...en de dag na zijn handtekening in de altijd lastige uitwedstrijd tegen VVV ;( laat ik hem in de 66e minuut debuteren bij een 2-1 achterstand en doet hij dit: :D _O_



Eist na 7 minuten in een Ajax-shirt meteen de penalty op :7 en krult niet veel later de winnende van ruim 20 meter in de bovenhoek :7
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 22:11:05 #145
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177562294
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 21:36 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Waar is Cambuur met hoe heet je spits ook weer? ;(
Alexis Sainrimat aka The Saint? Hovv heeft die game aan de kant gelegd en is bezig in 17 :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 22:15:31 #146
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177562428
Ik ben trouwens met Windermere gestopt, het ging echt tyfusteringjantje gay en beleefde er totaal geen plezier meer aan (zat in februari 2014). De laatste twee maanden werkte er geen enkele tactiek, er werden nul kansen gecreëerd, heel veel kaarten gepakt en had regelmatig (ernstig) geblesseerde spelers. Ik heb zelfs, om te testen, anderhalve maand (6 wedstrijden) gesimuleerd en ook de assistent kreeg ze niet aan het scoren, dan houdt het op :')

Mede hierom zat ik terug te denken aan SK Avalancí en ben die club nu opnieuw aan het bouwen, inclusief Colorado Avalanche logo en -kleuren, lekker ballen in de 4e divisie van Tsjechië en maar zien hoe de managers van Telvanni, Resdayn en Windermere het doen.

Toen ik met Windermere bezig was had de chef van Resdayn de halve selectie een vrije transfer gegeven en stond stijf onderaan in de Nationale Divisie, met iets van 4 punten uit 20 wedstrijden, wat een kutclub _O- Telvanni deed het heel aardig, stonden na 23 duels keurig 7e in de JL en hadden een periodetitel geclaimed, dus dat zit wel snor ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 03-03-2018 01:39:52 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 2 maart 2018 @ 22:16:10 #147
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177562446
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 21:58 schreef dion_v_k het volgende:
In de eerste transferperiode bij Ajax maar 1 versterking gehaald:
[ afbeelding ]

...en de dag na zijn handtekening in de altijd lastige uitwedstrijd tegen VVV ;( laat ik hem in de 66e minuut debuteren bij een 2-1 achterstand en doet hij dit: :D _O_

[ afbeelding ]

Eist na 7 minuten in een Ajax-shirt meteen de penalty op :7 en krult niet veel later de winnende van ruim 20 meter in de bovenhoek :7
Wanne baasje joh _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177562592
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2018 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Oh dat heb ik een keer gedaan met Farnborough, ik hoef niet te melden hoe intens erg de faal was :+
Fijnste is als je een paar goede seizoenen draait, de club overgenomen wordt en je daarna ontslagen wordt.
  vrijdag 2 maart 2018 @ 22:25:47 #149
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177562746
Is FM18 wel echt de moeite waard om aan te schaffen? Ik krijg wel weer wat FM-kriebels :P
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 01:36:32 #150
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177567049
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is FM18 wel echt de moeite waard om aan te schaffen? Ik krijg wel weer wat FM-kriebels :P

DOEN.

Heb anderhalf jaar niet gespeeld en zit er nu weer helemaal in. Blijft een mooi spelletje :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_177568071
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 21:36 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Waar is Cambuur met hoe heet je spits ook weer? ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2018 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Alexis Sainrimat aka The Saint? Hovv heeft die game aan de kant gelegd en is bezig in 17 :P
Inderdaad. Ik speel FM13 niet meer ;(

Ben nu met Frons de Bier aan het clubhoppen, ben hiervoor trainer geweest van Bishop's Stortford.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 14:18:14 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177575506
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 01:36 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
DOEN.

Heb anderhalf jaar niet gespeeld en zit er nu weer helemaal in. Blijft een mooi spelletje :')
Toch maar weer gekocht ja, kan ik er weer lekker verslaafd aan raken.
Oh.
pi_177575960
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 05:17 schreef DeHovenier het volgende:

[..]


[..]

Inderdaad. Ik speel FM13 niet meer ;(

Ben nu met Frons de Bier aan het clubhoppen, ben hiervoor trainer geweest van Bishop's Stortford.
Die conference n/s teams lijken altijd wel een leuke uitdaging voor de weg naar de PL en CL Maar waar ik vaak tegenaan loop is dat je bij promotie een flinke terugval krijgt in kwaliteit en zo weer in de laagste divisie in de modder zit te klootviolen. Het gebrek aan voldoende financieen e.d. lijkt een uitdaging maar het is vaak gewoon een handicap :)
pi_177580460
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 14:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Die conference n/s teams lijken altijd wel een leuke uitdaging voor de weg naar de PL en CL Maar waar ik vaak tegenaan loop is dat je bij promotie een flinke terugval krijgt in kwaliteit en zo weer in de laagste divisie in de modder zit te klootviolen. Het gebrek aan voldoende financieen e.d. lijkt een uitdaging maar het is vaak gewoon een handicap :)
Ja, dat is best lastig idd.
Children of the night. What music they make.
pi_177581503
Heb een braziliaan genaamd Kal-El
Kal-El is ook Kryptonian naam van Superman heb hem dus Clark Kent als nickname gegeven :s)
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  zaterdag 3 maart 2018 @ 18:48:30 #156
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177581666


Björn Kuijpers for president _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 19:14:25 #157
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_177582318
Begonnen met Feyenoord. Geen transfers gedaan (behalve Emil Hansson verhuurd). JC-schaal gewonnen van Vitesse met 2-1 en het seizoen geopend met een 4-0 tegen FC Twente. Hattrick van Van Persie en de 4-0 van El Bouchataoui met zijn eerste balcontact na zijn invalbeurt :D Leuk profdebuut zo, heb ook wel hoge verwachtingen van hem (en sowieso zitten er een aantal hele leuke talenten bij).
pi_177584746
Leuk wedstrijdje wel :')

Children of the night. What music they make.
pi_177584810
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 18:48 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]

Björn Kuijpers for president _O_
_O-
Children of the night. What music they make.
pi_177584873
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 18:42 schreef bobjuh het volgende:
Heb een braziliaan genaamd Kal-El
Kal-El is ook Kryptonian naam van Superman heb hem dus Clark Kent als nickname gegeven :s)
Een regen? En die bijnaam is alleen maar logisch.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 20:57:57 #161
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177585517
Is het normaal om zoveel blessures te hebben? Kolere, Onana lag er bij mij al uit na 1 dag in-game en daarna is de helft van de selectie al eens geblesseerd geweest in twee maanden :')
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:02:29 #162
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177585686
Wel de CL groepsfase gehaald trouwens (daarin ook de eerste pot gewonnen van Hoffenheim) maar in de competitie thuis verloren van Zwolle _O- Moet wel flink wennen aan het nieuwe scoutingsysteem o.a.
Oh.
pi_177586430
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel de CL groepsfase gehaald trouwens (daarin ook de eerste pot gewonnen van Hoffenheim) maar in de competitie thuis verloren van Zwolle _O- Moet wel flink wennen aan het nieuwe scoutingsysteem o.a.
Wat is er dan anders?
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:31:21 #164
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177586742
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is het normaal om zoveel blessures te hebben? Kolere, Onana lag er bij mij al uit na 1 dag in-game en daarna is de helft van de selectie al eens geblesseerd geweest in twee maanden :')
Ik heb ook veel blessures gehad, nu bijna (voor het eerst) een fitte selectie.
Schöne ligt er bij mij al 3 maanden uit met een heupblessure ;(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:40:01 #165
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177587090
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:22 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Wat is er dan anders?
Je hebt niet meer zo'n lijst met spelers met sterren en je hebt nu van die scoutingspakketten :P Nu is dat bij Ajax wel het beste, maar alles is toch wat anders. Heb FM17 niet gespeeld trouwens dus ik weet niet in hoeverre het daar al zo was.
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:40:16 #166
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177587098
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:31 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ik heb ook veel blessures gehad, nu bijna (voor het eerst) een fitte selectie.
Schöne ligt er bij mij al 3 maanden uit met een heupblessure ;(
Dolberg ligt er nu bij mij ook weer vier maanden uit :')
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:43:54 #167
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_177587229
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is het normaal om zoveel blessures te hebben? Kolere, Onana lag er bij mij al uit na 1 dag in-game en daarna is de helft van de selectie al eens geblesseerd geweest in twee maanden :')
Ik heb er ook aardig wat ja. Eerste wedstrijd heb ik 3 keer moeten wisselen wegens blessures :')

Ook echt begonnen met Larsson op linksbuiten, die raakte geblesseerd, toen kwam Boetius erin die raakte geblesseerd, toen kwam Toornstra erin en ook die raakte geblesseerd :')
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:46:01 #168
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177587312
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb er ook aardig wat ja. Eerste wedstrijd heb ik 3 keer moeten wisselen wegens blessures :')

Ook echt begonnen met Larsson op linksbuiten, die raakte geblesseerd, toen kwam Boetius erin die raakte geblesseerd, toen kwam Toornstra erin en ook die raakte geblesseerd :')
Ja ik stond in de voorronde CL ook een kwartier met tien man omdat er al 4 spelers geblesseerd waren en ik dus al mijn wissels al had gebruikt :')

En dan heb ik nog wel expres gewacht met de aankoop van het spel tot de ergste bugs eruit waren _O-
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:49:18 #169
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177587408
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dolberg ligt er nu bij mij ook weer vier maanden uit :')
Ben maar blij want als hij speelt en 5x scoort wil hij naar een grotere club vertrekken :'(
Gelukkig heeft mijn bitch Lasse hem kunnen overtuigen bij ons Aller Ajax te blijven.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:50:49 #170
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177587459
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:49 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ben maar blij want als hij speelt en 5x scoort wil hij naar een grotere club vertrekken :'(
Gelukkig heeft mijn bitch Lasse hem kunnen overtuigen bij ons Aller Ajax te blijven.
Oh ik heb alleen Siem de Jong en Viergever gehad die kwamen klagen :D En die eerste vooral heb ik eigenlijk totaal niet nodig, want heb ook een goede Franse middenvelder al opgepikt in de zomer. En nog een weergaloos Braziliaans buitenspelertje boh
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:51:41 #171
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_177587489
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja ik stond in de voorronde CL ook een kwartier met tien man omdat er al 4 spelers geblesseerd waren en ik dus al mijn wissels al had gebruikt :')

En dan heb ik nog wel expres gewacht met de aankoop van het spel tot de ergste bugs eruit waren _O-
In mijn tweede wedstrijd was dat bij mijn tegenstander _O-
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:55:46 #172
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177587644
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Oh ik heb alleen Siem de Jong en Viergever gehad die kwamen klagen :D En die eerste vooral heb ik eigenlijk totaal niet nodig, want heb ook een goede Franse middenvelder al opgepikt in de zomer. En nog een weergaloos Braziliaans buitenspelertje boh
Brazilaan? :9~
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 21:58:08 #173
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177587727
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:55 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Brazilaan? :9~
Raphinha van Vitoria Guimareas _O_
Oh.
pi_177587731
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 20:38 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Een regen? En die bijnaam is alleen maar logisch.
Yup regen, maar vond het wel grappig
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  zaterdag 3 maart 2018 @ 22:01:20 #175
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177587866
Ik vind die social feed wel leuk in deze versie _O-
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 22:11:22 #176
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177588234
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Raphinha van Vitoria Guimareas _O_
Leuke speler ja :D Zit hier bij Lyon..
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 22:12:04 #177
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177588258
Ziyech en Dolberg zijn wel echt belachelijk goed zeg _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 22:13:19 #178
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177588318
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:11 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Leuke speler ja :D Zit hier bij Lyon..
6 miljoen gekost, eerst zag ik te laat dat hij een clausule van 10 miljoen wilde inbouwen en toen moest ik een paar weken wachten om het alsnog rond te maken :')

Valt me trouwens nog tegen hoeveel geld Ajax in het spel heeft _O-
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 22:14:29 #179
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177588370
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
Ziyech en Dolberg zijn wel echt belachelijk goed zeg _O-
Ziyech is juist behoorlijk matig bij mij.

Wöber, Tagliafico, De Ligt en zelfs Veltman zijn wel beesten :D
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 22:17:46 #180
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177588502
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ziyech is juist behoorlijk matig bij mij.

Wöber, Tagliafico, De Ligt en zelfs Veltman zijn wel beesten :D

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 22:18:47 #181
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177588550
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:17 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die cijfers haalt hij niet bij mij hoor, heb hem net weer gewisseld na een matige pot.
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 22:23:54 #182
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177588745
Er zit ook weer een bug in dat ik een bekerwedstrijd moet spelen tijdens een interlandperiode :') waarom houden ze niet gewoon de echte speeldata aan :')
Oh.
pi_177588907
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je hebt niet meer zo'n lijst met spelers met sterren en je hebt nu van die scoutingspakketten :P Nu is dat bij Ajax wel het beste, maar alles is toch wat anders. Heb FM17 niet gespeeld trouwens dus ik weet niet in hoeverre het daar al zo was.
Niet van die scoutingspakketten iig.

Ik sla FM18 ff over, heb nog gnoeg te doen in FM17.
Children of the night. What music they make.
pi_177588969
Best klote dat ik maar 600 euro transferbudget heb, zie zoveel goede en leuke spelers die bij mij willen voetballen :'(
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 22:46:06 #185
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177589398
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zit ook weer een bug in dat ik een bekerwedstrijd moet spelen tijdens een interlandperiode :') waarom houden ze niet gewoon de echte speeldata aan :')
Heb jij niet het echte speelschema dan?
Ik wel namelijk.. heb dus ook geen bekerwedstrijd tijdens de interlandperiode gehad :?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 22:47:14 #186
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177589428
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:46 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Heb jij niet het echte speelschema dan?
Ik wel namelijk.. heb dus ook geen bekerwedstrijd tijdens de interlandperiode gehad :?

[ afbeelding ]
Jawel, maar ik had dus 11 oktober een bekerwedstrijd en toen waren er wel interlands. Normaal is die tweede ronde beker tussen nog twee CL-duels
Oh.
pi_177589520
:')

Ik heb wat spelers op het oog, maar kan het transferbedrag niet betalen. Zie ik bij 1 van die spelers bij t contractaanbieding staan dat ik de onderhandelingen kan laten regelen door het bestuur, en opeens kunnen ze wel 5k betalen voor een speler wiens contract over 2 maanden afloopt.

Naja ze doen maar, het is een erg bruikbare speler.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 22:51:19 #188
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177589543
:D kudt manneke _O-

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 22:59:04 #189
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177589738
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:51 schreef dion_v_k het volgende:
:D kudt manneke _O-

[ afbeelding ]
Sjors houdt ook wel van een snuifje
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:05:29 #190
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177589928
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Sjors houdt ook wel van een snuifje


Kom er maar in Sjors. #aansteller
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:07:01 #191
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177589979
quote:
8s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:05 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Kom er maar in Sjors. #aansteller
Ik hou hier geen verdedigers meer over :')
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:11:38 #192
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177590094
Ik krijg even flink op de klote bij Sevilla zeg, 5-0 bij rust :')
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:13:11 #193
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177590139
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg even flink op de klote bij Sevilla zeg, 5-0 bij rust :')
Sorry.. ik schoot in de lach :') _O-
Het eerste jaar is altijd het lastigste zullen we maar zeggen :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:14:00 #194
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177590163
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:13 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Sorry.. ik schoot in de lach :') _O-
Het eerste jaar is altijd het lastigste zullen we maar zeggen :')
CL poule met Manchester City, Sevilla en Hoffenheim is ook vrij pittig :P
Oh.
pi_177590289
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:13 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Sorry.. ik schoot in de lach :') _O-
Het eerste jaar is altijd het lastigste zullen we maar zeggen :')
Dat valt bij mij reuze mee. Sta bijna in de playoffs, doelstelling is niet degraderen.
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:31:22 #196
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177590638
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

CL poule met Manchester City, Sevilla en Hoffenheim is ook vrij pittig :P
Dat is een pittige poule ja. Ik werd uitgeschakeld in de voorrondes door FC Baas Dost -O-
Nu dus Europa League en sta op een 2e plek met 1 puntje voorsprong op Braga met nog 2 wedstrijden te gaan.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:34:44 #197
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177590736
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:31 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Dat is een pittige poule ja. Ik werd uitgeschakeld in de voorrondes door FC Baas Dost -O-
Nu dus Europa League en sta op een 2e plek met 1 puntje voorsprong op Braga met nog 2 wedstrijden te gaan.
Hoe ga je in de competitie?
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:36:41 #198
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177590812
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe ga je in de competitie?
Niet slecht :P


En jij?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:37:45 #199
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177590863
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:36 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Niet slecht :P
[ afbeelding ]

En jij?
Na 9 wedstrijden 8 overwinningen en dus 1 thuisnederlaag tegen PEC Zwolle :') Net Klassiekertje gewonnen dankzij HuntelaarGod
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:38:00 #200
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177590873
Wat een vreemd logo heb je voor Ajax in die ranglijst trouwens
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:41:51 #201
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177590986
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een vreemd logo heb je voor Ajax in die ranglijst trouwens
Een of andere Steel pack gedownload op sortitoutsi. Ik vind 'm wel tof :)

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:42:28 #202
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177591001
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:41 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Een of andere Steel pack gedownload op sortitoutsi. Ik vind 'm wel tof :)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er wat grauw uit zo :P
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:43:19 #203
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177591025
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Na 9 wedstrijden 8 overwinningen en dus 1 thuisnederlaag tegen PEC Zwolle :') Net Klassiekertje gewonnen dankzij HuntelaarGod
Ik verloor alleen de eerste wedstrijd uit tegen Heracles. Verder is HuntelaarGod hier een dikke stront door een trechter. Om Dolberg kun je niet heen en ook Kühn en Cassierra doen het beter als invaller.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:44:12 #204
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177591052
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:43 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ik verloor alleen de eerste wedstrijd uit tegen Heracles. Verder is HuntelaarGod hier een dikke stront door een trechter. Om Dolberg kun je niet heen en ook Kühn en Cassierra doen het beter als invaller.
Cassierra ligt er hier ook vijf maanden uit :P Kühn zit wel bij de selectie nu ja, maar Huntelaar is op dit moment beter.
Oh.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:49:15 #205
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177591153
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Cassierra ligt er hier ook vijf maanden uit :P Kühn zit wel bij de selectie nu ja, maar Huntelaar is op dit moment beter.
5 maanden? ;( Ekkelenkamp is ook wel een leuk talent trouwens _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 3 maart 2018 @ 23:51:43 #206
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177591191
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:49 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

5 maanden? ;( Ekkelenkamp is ook wel een leuk talent trouwens _O_
Nog niet getest, heb zoveel middenvelders :P Wel Noa Lang en Eiting erbij gehaald voor bekerpotjes, maar verder rustig aan.
Oh.
  Moderator zaterdag 3 maart 2018 @ 23:56:20 #207
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177591262
Even een paar screenies voor de haters (lees: Typisch :T ):







Es geht lekkâh.

[ Bericht 12% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 04-03-2018 00:12:27 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 4 maart 2018 @ 00:09:08 #208
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177591489
Net 3-0 gewonnen uit tegen Atalanta. Nu de laatste wedstrijd thuis tegen Young Boys.. Zal je zien dat ik die verlies :') :')


De rest van Nederland gaat ook best lekker in Europa, mooi want dan krijgen we hopelijk ons CL ticket weer snel in handen *O*



Vitesse _O_

En Feyenoord stroomt waarschijnlijk ook de EL in..
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 00:12:56 #209
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177591572
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2018 00:09 schreef dion_v_k het volgende:
Net 3-0 gewonnen uit tegen Atalanta. Nu de laatste wedstrijd thuis tegen Young Boys.. Zal je zien dat ik die verlies :') :')
[ afbeelding ]

De rest van Nederland gaat ook best lekker in Europa, mooi want dan krijgen we hopelijk ons CL ticket weer snel in handen *O*

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vitesse _O_

En Feyenoord stroomt waarschijnlijk ook de EL in..
[ afbeelding ]
Nice _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 4 maart 2018 @ 00:16:16 #210
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177591639
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nog niet getest, heb zoveel middenvelders :P Wel Noa Lang en Eiting erbij gehaald voor bekerpotjes, maar verder rustig aan.
Zijn er bij jou ook continu geruchten van een overname?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 4 maart 2018 @ 00:16:45 #211
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177591649
Thuis net ook met 2-3 verloren van Sevilla :') de volgende pot tegen Hoffenheim moet ik wel een resultaat halen wil ik overwinteren
Oh.
  zondag 4 maart 2018 @ 00:17:28 #212
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177591663
quote:
9s.gif Op zondag 4 maart 2018 00:16 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Zijn er bij jou ook continu geruchten van een overname?
Ja :') (om de club naar de beurs te brengen, uhm...)

Had ik na 1 week in dienst al en toen was het gerucht dat ze De Boer weer wilde aanstellen (lol)
Oh.
  zondag 4 maart 2018 @ 00:20:03 #213
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177591714
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja :') (om de club naar de beurs te brengen, uhm...)

Had ik na 1 week in dienst al en toen was het gerucht dat ze De Boer weer wilde aanstellen (lol)
Bij mij was er datzelfde gerucht, niks geworden. Nu eind December heeft er een zakenmagnaat 124 miljoen geboden voor de club, en wil 27 miljoen meteen in de club pompen dus ben benieuwd :{
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 4 maart 2018 @ 00:23:12 #214
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177591769
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 00:20 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Bij mij was er datzelfde gerucht, niks geworden. Nu eind December heeft er een zakenmagnaat 124 miljoen geboden voor de club, en wil 27 miljoen meteen in de club pompen dus ben benieuwd :{
Ik hoorde het net ook weer, dus zal mij ook benieuwen of dat gaat gebeuren.
Oh.
  zondag 4 maart 2018 @ 00:27:32 #215
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177591880
Ah heerlijk traditioneel verloren van FC Utrecht

:')
Oh.
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 00:27:39 #216
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177591882
Zeu, heb even een sponsor aan m'n kits toegevoegd, ziet er smooth uit zo :9

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 4 maart 2018 @ 00:28:57 #217
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177591909
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb even een sponsor aan m'n kits toegevoegd, ziet er smooth uit zo :9

[ afbeelding ]
Je sponsor staat iets te laag, en je clublogo is iets te groot :D
Oh.
  zondag 4 maart 2018 @ 00:32:05 #218
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177591965
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je sponsor staat iets te laag, en je clublogo is iets te groot :D
_O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 00:34:23 #219
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177592003
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je sponsor staat iets te laag, en je clublogo is iets te groot :D
Boeit me geen flikker :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 4 maart 2018 @ 00:37:31 #220
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177592051
Tis dat je geen 3 gele kaarten in een wedstrijd kan pakken anders stond Tagliafico vooraan in de rij, wanne valserik is da jonge _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 4 maart 2018 @ 00:40:06 #221
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177592101
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2018 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
Tis dat je geen 3 gele kaarten in een wedstrijd kan pakken anders stond Tagliafico vooraan in de rij, wanne valserik is da jonge _O-
Heeft bij mij ook het meeste geel :P
Oh.
  zondag 4 maart 2018 @ 00:42:33 #222
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177592147
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heeft bij mij ook het meeste geel :P


Zit nu eind November.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_177592259
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2018 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een vreemd logo heb je voor Ajax in die ranglijst trouwens
Wou net zeggen ja
Children of the night. What music they make.
  zondag 4 maart 2018 @ 00:50:43 #224
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177592273
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 00:42 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zit nu eind November.
Ik verlies nu uit bij NAC :') Dipje antigenot
Oh.
pi_177592302
Wil dit talentje overnemen van m'n vorige club, alleen willen ze 7k voor hem :(

Children of the night. What music they make.
  zondag 4 maart 2018 @ 00:57:34 #226
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177592340
Hoe speel jij eigenlijk Dion?
Oh.
pi_177592402
Meer uitsupporters dan thuissupporters in m'n eigen stadion? Wtf -O-



Capaciteit is 5040 plekken.
Children of the night. What music they make.
  zondag 4 maart 2018 @ 01:08:43 #228
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177592421
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe speel jij eigenlijk Dion?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 4 maart 2018 @ 01:10:11 #229
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177592433
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 01:08 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah Ziyech in een meer aanvallende rol bij jou dat hij het zo goed doet, bij mij speelt hij keer op keer als een ongelooflijk patatje.
Oh.
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 01:20:20 #230
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177592494
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 01:08 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Twee ondersteunende spelmakers op MC? Apart :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 4 maart 2018 @ 01:21:17 #231
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177592500
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Twee ondersteunende spelmakers op MC? Apart :P
Heb ik ook hoor, lekker combinatievoetbal spelen.
Oh.
pi_177596916
Versie 2007. Met Utrecht 7e geeindigt en de playoffs voor Europees voetbal gehaald. Kruijs is helaas door Blackburn voor 0 opgehaald omdat hij aan 't einde van zn contract zat. De volgende keer de goede spelers maar wat vroeger de deur uit. Gelukkig Zeefuik nog over die in 2007 als nieuwe Van Basten werd gezien. Zwaar overschat door FM.
  zondag 4 maart 2018 @ 12:19:26 #233
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177597924
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Twee ondersteunende spelmakers op MC? Apart :P
Ben normaal ook meer van een spelmaker voor de defensie/balverovende middenvelder en een dynamische middenvelder op CM en dan een spelmaker op CAM maar nu past dit beter bij het spelersmateriaal en het loopt ook echt als een trein.
Heb wel het gevoel dat tegen de grotere teams en alleen in uitwedstrijden mijn middenveld fysiek echt flink te kort komt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_177597976
Hoe maak je een gifje van een actie op t veld? Kreeg net een penal tegen, kerel schoot recht op de keeper af maar hij liet de bal uit z'n handen glippen en dus goal :')

Zo knullig.
Children of the night. What music they make.
  zondag 4 maart 2018 @ 12:27:57 #235
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177598123
RIP Davide Astori :'(
31-jarige aanvoerder van Fiorentina, zo'n 10 jaar geleden één van mijn standaardaankopen in Football Manager ;(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_177598455
quote:
9s.gif Op zondag 4 maart 2018 12:27 schreef dion_v_k het volgende:
RIP Davide Astori :'(
31-jarige aanvoerder van Fiorentina, zo'n 10 jaar geleden één van mijn standaardaankopen in Football Manager ;(
Hartfalen?

RIP aan de nabestaanden ;(

Staat nu ook op NOS.
Children of the night. What music they make.
pi_177598671
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 12:45 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hartfalen?

RIP aan de nabestaanden ;(

Staat nu ook op NOS.
Rip aan de nabestaande? |:(
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_177598783
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 13:01 schreef bobjuh het volgende:

[..]

Rip aan de nabestaande? |:(
Is een FoK! inside grap.
Children of the night. What music they make.
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 13:26:59 #239
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177599028
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 13:10 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Is een FoK! inside grap.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177599245
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 12:21 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe maak je een gifje van een actie op t veld? Kreeg net een penal tegen, kerel schoot recht op de keeper af maar hij liet de bal uit z'n handen glippen en dus goal :')

Zo knullig.
Fm had er een handje van om vooral in slechte reeksen de keeper extra achterlijk te maken. Tegenstander trapt een bal in de 16, keeper gaat erop af, stopt net voor hij 'm kan pakken en loopt weer terug om vervolgens een dansje op de lijn te doen zodat de spits 'm er in kan knallen. Dat was een duidelijke bug. Dus dan werd een 0-0 punt toch nog een 0-1

Zo speelden wij vroeger bij de F-jes maar op betaald niveau verwacht je 't niet.
pi_177599429
quote:
1s.gif Op zondag 4 maart 2018 13:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Fm had er een handje van om vooral in slechte reeksen de keeper extra achterlijk te maken. Tegenstander trapt een bal in de 16, keeper gaat erop af, stopt net voor hij 'm kan pakken en loopt weer terug om vervolgens een dansje op de lijn te doen zodat de spits 'm er in kan knallen. Dat was een duidelijke bug. Dus dan werd een 0-0 punt toch nog een 0-1

Zo speelden wij vroeger bij de F-jes maar op betaald niveau verwacht je 't niet.
:')

Frustrerend. Reload je dan je save?
Children of the night. What music they make.
pi_177601124


35 doelpunten in 25 duels en vorig seizoen 53 doelpunten in 50 duels, geen slechte aankoop voor maar 86k. Denk dat hij de komende transfer periode in januari wel weg gaat
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_177601539
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 15:02 schreef bobjuh het volgende:
[ afbeelding ]

35 doelpunten in 25 duels en vorig seizoen 53 doelpunten in 50 duels, geen slechte aankoop voor maar 86k. Denk dat hij de komende transfer periode in januari wel weg gaat
Daar heb je het al 2 dagen later

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  zondag 4 maart 2018 @ 18:13:21 #244
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177606001
Leuk hoor de winterstop met Ajax.. De miljoenen vliegen je om de oren en uiteindelijk alleen maar jankende spelers :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 4 maart 2018 @ 18:36:54 #245
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177606517


Openingsbod :') _O-

Arsenal begon net met 19 miljoen en toen ik een tegenbod deed van 70 handje contantje waren ze weg. Eens kijken wat Liverpool doet met dat tegenbod, ik vrees dat ze het nog gaan betalen ook :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 18:54:41 #246
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177606822
Zo, klaar met seizoen 1 :P

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  FOK!fotograaf zondag 4 maart 2018 @ 20:19:47 #247
245494 Peter_Aragorn
pi_177608409
Was mijn Wolves game een beetje zat aan het worden. Toeval wilde dat ik op YT iemand volg die LLM doet en daarover filmpjes maakt.

Toen dacht ik: laat ik ook eens een LLM save starten. De club die het is geworden: Havant & Waterlooville.

Eerste seizoen in Vannarama South als eerste geëindigd, met 1 punt voorsprong op Dartford. Was spannend tot aan de laatste wedstijd. Ontzettend leuk moet ik zeggen!
pi_177609364
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 13:52 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

:')

Frustrerend. Reload je dan je save?
In sommige gevallen wel, als er duidelijke bugs optreden als deze. Maar het komt eigenlijk alleen in een reeks van verloren wedstrijden voor en die reeksen zijn niet zo heel erg veel voorkomend.
  zondag 4 maart 2018 @ 21:02:55 #249
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177609449
quote:
8s.gif Op zondag 4 maart 2018 18:13 schreef dion_v_k het volgende:
Leuk hoor de winterstop met Ajax.. De miljoenen vliegen je om de oren en uiteindelijk alleen maar jankende spelers :')
Bij mij ook, maar dan wel flutbedragen. 5 miljoen voor De Ligt :')

En die spelers die al van tevoren zeuren dat ze weg willen en dan 20 miljoen een te hoog openingsbod vinden :') lekker realistisch ook
Oh.
  zondag 4 maart 2018 @ 21:12:55 #250
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177609726
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bij mij ook, maar dan wel flutbedragen. 5 miljoen voor De Ligt :')

En die spelers die al van tevoren zeuren dat ze weg willen en dan 20 miljoen een te hoog openingsbod vinden :') lekker realistisch ook
Ik ontvang wel hoge bedragen.
De Ligt hoogste bod 38,5 miljoen (PSG)
Dolberg hoogste bod 70 miljoen (Liverpool)
Ziyech hoogste bod 36 miljoen (Bayern en Liverpool)

Al deze bedragen waren wel inclusief bonussen en in termijnen. Bij Dolberg twijfelde ik want die 70 miljoen was 38,5 miljoen direct, 18,5 miljoen in 2 termijnen en de rest bonussen maar toen ik las dat ik vanuit het bestuur maar 24,5 miljoen bij mijn transferbudget zou krijgen heb ik ze na 2,5 week onderhandelen een dikke middelvinger gegeven :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 4 maart 2018 @ 21:21:12 #251
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177609940
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:12 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ik ontvang wel hoge bedragen.
De Ligt hoogste bod 38,5 miljoen (PSG)
Dolberg hoogste bod 70 miljoen (Liverpool)
Ziyech hoogste bod 36 miljoen (Bayern en Liverpool)

Al deze bedragen waren wel inclusief bonussen en in termijnen. Bij Dolberg twijfelde ik want die 70 miljoen was 38,5 miljoen direct, 18,5 miljoen in 2 termijnen en de rest bonussen maar toen ik las dat ik vanuit het bestuur maar 24,5 miljoen bij mijn transferbudget zou krijgen heb ik ze na 2,5 week onderhandelen een dikke middelvinger gegeven :')
Voor Dolberg en Ziyech heb ik geen biedingen gehad :') Wel voor Neres, ook maar iets van 8 miljoen. Wat een aidsbedragen zeg.
Oh.
  zondag 4 maart 2018 @ 21:24:13 #252
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177610014
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Voor Dolberg en Ziyech heb ik geen biedingen gehad :') Wel voor Neres, ook maar iets van 8 miljoen. Wat een aidsbedragen zeg.
Speelde bij jou ook niet zo goed toch?

Viergever verkocht aan Benfica voor 9 miljoen _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 4 maart 2018 @ 21:28:57 #253
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177610117
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:24 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Speelde bij jou ook niet zo goed toch?

Viergever verkocht aan Benfica voor 9 miljoen _O-
Klopt, ik kon ook Veltman wel verkopen maar toch maar niet gedaan. Komt in de zomer wel :)

Neres is wel steeds beter in vorm aan het komen, maar in de competitie wel al flink veel verloren :')
Oh.
  zondag 4 maart 2018 @ 21:30:08 #254
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177610152
Ik ben nu op precies hetzelfde punt in de competitie met Ajax met net zoveel punten gehaald als Ajax irl (58 na 26 wedstrijden) maar ik sta nu wel bovenaan met 4 punten voorsprong lol :')
Oh.
pi_177610469
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nu op precies hetzelfde punt in de competitie met Ajax met net zoveel punten gehaald als Ajax irl (58 na 26 wedstrijden) maar ik sta nu wel bovenaan met 4 punten voorsprong lol :')
Ben jij nou zo goed, of zijn die anderen zo slecht?
  zondag 4 maart 2018 @ 21:45:39 #256
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177610526
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:43 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ben jij nou zo goed, of zijn die anderen zo slecht?
Mijn team presteert vrij slecht, ontzettend veel domme nederlagen.

Dat moet ik volgend jaar maar even op de rit krijgen.
Oh.
  zondag 4 maart 2018 @ 21:52:28 #257
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177610688
Wel met 4-1 thuis van Lazio gewonnen nu :)
Oh.
  zondag 4 maart 2018 @ 22:00:24 #258
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177610847
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben nu op precies hetzelfde punt in de competitie met Ajax met net zoveel punten gehaald als Ajax irl (58 na 26 wedstrijden) maar ik sta nu wel bovenaan met 4 punten voorsprong lol :')
Hier is het anders ook geen feest -O- :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 4 maart 2018 @ 22:01:41 #259
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177610867
quote:
0s.gif Op zondag 4 maart 2018 22:00 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Hier is het anders ook geen feest -O- :')
[ afbeelding ]
Ja in die fase ook ja, of stond ik 2-0 voor tegen NAC en schieten die er ineens twee in in de blessuretijd :') Nu gaat het wel weer wat beter, maar ik heb ook nederlagen gespeeld tegen Utrecht en AZ
Oh.
  zondag 4 maart 2018 @ 22:11:11 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177611013
Ja hoor Neres wil een nieuw contract maar alleen met een clausule van 10miljoen erin :') donder toch op joh
Oh.
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 22:41:10 #261
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177611493
Start van het tweede seizoen gaat zoals verwacht :)

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177611574
Zal ik de play-offs halen? Place your bets!

Children of the night. What music they make.
  zondag 4 maart 2018 @ 23:00:56 #263
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177611844
Naar Liverpool voor 37 miljoen en 40% van de eventuele winst bij een doorverkoop ^O^


*;



-O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zondag 4 maart 2018 @ 23:19:40 #264
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177612066
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:00 schreef dion_v_k het volgende:
Naar Liverpool voor 37 miljoen en 40% van de eventuele winst bij een doorverkoop ^O^
[ afbeelding ]

*;
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
-O-
Lol. Altijd vies mad die spelers
Oh.
  Moderator zondag 4 maart 2018 @ 23:24:55 #265
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177612120
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:00 schreef dion_v_k het volgende:
Naar Liverpool voor 37 miljoen en 40% van de eventuele winst bij een doorverkoop ^O^
[ afbeelding ]

*;
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
-O-
Ziyech is dan ook gewoon een lul :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_177612324
quote:
10s.gif Op zondag 4 maart 2018 23:00 schreef dion_v_k het volgende:
Naar Liverpool voor 37 miljoen en 40% van de eventuele winst bij een doorverkoop ^O^
[ afbeelding ]

*;
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
-O-
_O-
Children of the night. What music they make.
pi_177612463
Met Utrecht een aantal goede spelers kwijtgeraakt en misschien wat teveel vervanging gehaald zodat er veel competitie is gekomen op een aantal posities wat de stabiliteit eruithaalt. Het nieuwe seizoen gaat iig kut. Nu 16e. Mido als spits van tottenham gehaald, die doet t wel aardig maar niet goed genoeg, speelt iig nooit af en is geen messi. Een Braziliaan was belovend als vervanger van Kruijs met een 9 als cijfer in de tweede wedstrijd maar de reeks erna waren 't alleen maar 6jes. Misschien had ik beter het team hetzelfde gehouden, dan had ik pas last minute 1 vervanger kunnen halen.
pi_177613018


Ben op de 4e plek geëindigd en zit in de playoffs _O_
Children of the night. What music they make.
  maandag 5 maart 2018 @ 14:42:48 #269
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177621049
Paris Saint Germain en Barcelona in de Europa League :')
Oh.
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 15:06:39 #270
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177621504
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Paris Saint Germain en Barcelona in de Europa League :')
:')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 15:08:35 #271
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177621532
Ik trapte net met 3-0 de Tsjechische eredivisionist Pribram uit de beker, speel zelf op het 3e niveau :+ Zal ook wel geholpen hebben dat Pribram voorlaatste staat in de Tsjechische eredivisie en ze noodgedwongen twee ukkies op moesten stellen in de spits, maar verbaasde me er over hoe makkelijk ik hun verdediging fileerde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 05-03-2018 17:12:05 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 5 maart 2018 @ 18:00:44 #272
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177625080
Doorselecteren genot _O_ Veltman, Younes, Cerny, Schöne allemaal weg. Onana ook maar weg gedaan en een betere er voor terug gehaald :)
Oh.
  maandag 5 maart 2018 @ 19:04:57 #273
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177626196
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Doorselecteren genot _O_ Veltman, Younes, Cerny, Schöne allemaal weg. Onana ook maar weg gedaan en een betere er voor terug gehaald :)
Younes en Cerny presteren hier wel erg goed. Wie heb je er voor teruggekocht?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 5 maart 2018 @ 19:20:25 #274
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177626515
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:04 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Younes en Cerny presteren hier wel erg goed. Wie heb je er voor teruggekocht?
Younes en Cerny stel ik nu al zelden op :)

Ga het gewoon doen met Raphina/Kluivert/Johnsen en Neres/Bandé/Lang. Al voel ik mijn koopziekte alweer opkomen :')
Oh.
  maandag 5 maart 2018 @ 19:48:19 #275
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_177627068
Ook meer weer eens begonnen met Ajax. Lol is er wel snel af zo. Dit is seizoen 1.



Die getweakte 3-4-3 (5-2-3) is nog steeds belachelijk overpowered. Speel zonder moeite Salzburg, PSG en Chelsea van de mat terwijl die tactiek nog niet eens 100% aangeleerd is. Laatste 7 duels geen tegengoal, met niet de minste tegenstanders. Neres heeft er in 14 duels in de Eredivisie en CL alweer 16 in liggen en Dolberg 14 uit 15.

Edit: Feyenoord uit, 0-4. 3x Dolberg. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Lindgren. op 05-03-2018 20:02:15 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 5 maart 2018 @ 19:53:25 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177627169
Al die spelers die gaan janken dat de vraagprijs te hoog is :')
Oh.
  maandag 5 maart 2018 @ 20:15:50 #277
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177627612
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Younes en Cerny stel ik nu al zelden op :)

Ga het gewoon doen met Raphina/Kluivert/Johnsen en Neres/Bandé/Lang. Al voel ik mijn koopziekte alweer opkomen :')
Bandé zijn ze vergeten te transfereren in mijn download.. maar ik heb schijt want zijn stats zien er toch kut uit in mijn save :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 5 maart 2018 @ 20:16:37 #278
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177627632
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:48 schreef Lindgren. het volgende:
Ook meer weer eens begonnen met Ajax. Lol is er wel snel af zo. Dit is seizoen 1.

[ afbeelding ]

Die getweakte 3-4-3 (5-2-3) is nog steeds belachelijk overpowered. Speel zonder moeite Salzburg, PSG en Chelsea van de mat terwijl die tactiek nog niet eens 100% aangeleerd is. Laatste 7 duels geen tegengoal, met niet de minste tegenstanders. Neres heeft er in 14 duels in de Eredivisie en CL alweer 16 in liggen en Dolberg 14 uit 15.

Edit: Feyenoord uit, 0-4. 3x Dolberg. :')
Pics van die tactiek :9
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 5 maart 2018 @ 20:17:52 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177627657
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:15 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Bandé zijn ze vergeten te transfereren in mijn download.. maar ik heb schijt want zijn stats zien er toch kut uit in mijn save :')
Ja hij ziet er niet heel geweldig uit maar ik ga hem toch maar een kans geven :')

Heb net Ziyech ook verkocht voor 25 miljoen + plus nog een hoop bonussen waardoor het in totaal 47 miljoen kan worden. Maar ik vind die nieuwe scoutingslijst wel echt heel irritant werken :')
Oh.
  maandag 5 maart 2018 @ 20:22:45 #280
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177627741
Allemaal grote en lastige tegenstanders in de EL maar heb een keer geluk lijkt het :D


Hiervoor met het nodige geluk maar ook volledig terecht Dinamo Kiev uitgeschakeld. Uit 1-3 verloren en thuis 2-0 gewonnen *O*
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 20:24:08 #281
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177627767
Heuj, ook eredivisionist Brno wordt naar huis gestuurd in de beker _O_ Thuis verloor ik met 2-1, en uit stond het na 45 minuten nog 0-0, dus schakelde ik van counteren om naar aanvallen en in de 70e maakte ik de 0-1. Ik wisselde mijn spits, gooide ALLES op de aanval en knalde in de 86e de 0-2 binnen. Door naar de volgende ronde *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 5 maart 2018 @ 20:30:06 #282
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177627927
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:22 schreef dion_v_k het volgende:
Allemaal grote en lastige tegenstanders in de EL maar heb een keer geluk lijkt het :D
[ afbeelding ]

Hiervoor met het nodige geluk maar ook volledig terecht Dinamo Kiev uitgeschakeld. Uit 1-3 verloren en thuis 2-0 gewonnen *O*
Bij mij werd de finale Arsenal - Paris SG :')
Oh.
pi_177628044
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Younes en Cerny stel ik nu al zelden op :)

Ga het gewoon doen met Raphina/Kluivert/Johnsen en Neres/Bandé/Lang. Al voel ik mijn koopziekte alweer opkomen :')
Selectie zo compact mogelijk houden (een beetje afgestemd op de reputatie ook), anders krijg je dat spelers weg willen omdat er teveel positie-concurrentie is, wat weer leidt tot ontevredenheid en minder geoliede machines van teams. Ook is de dynamiek van persoonlijkheden wel een factor.

Al met al een goede voetbalsim met miniscule bugs qua management.

Is het in de laatste versie trouwens nog steeds zo dat bv spelers van een NL topclub als Ajax 'really fired up' zijn voor een duel met PSV of Feyenoord maar soms nerveus zijn over een confrontatie met VVV oid?

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 05-03-2018 20:40:40 ]
  maandag 5 maart 2018 @ 20:38:12 #284
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177628166
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:34 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Selectie zo compact mogelijk houden (een beetje afgestemd op de reputatie ook), anders krijg je dat spelers weg willen omdat er teveel positie-concurrentie is, wat weer leidt tot ontevredenheid en minder geoliede machines van teams. Ook is de dynamiek van persoonlijkheden wel een factor.

Al met al een goede voetbalsim.
Ja daarom heb ik er nu ook een hoop verkocht :P Maar ik rouleer ook best nog wel vaak, wil de selectie opzich wel breed hebben. Die spelers zeuren toch wel als er een grote club aanklopt.
Oh.
pi_177628285
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja daarom heb ik er nu ook een hoop verkocht :P Maar ik rouleer ook best nog wel vaak, wil de selectie opzich wel breed hebben. Die spelers zeuren toch wel als er een grote club aanklopt.
Dat kan ook idd.

Soms de sterspelers even laten zitten als signaal naar de klagers.
pi_177628433
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik trapte net met 3-0 de Tsjechische eredivisionist Pribram uit de beker, speel zelf op het 3e niveau :+ Zal ook wel geholpen hebben dat Pribram voorlaatste staat in de Tsjechische eredivisie en ze noodgedwongen twee ukkies op moesten stellen in de spits, maar verbaasde me er over hoe makkelijk ik hun verdediging fileerde.
In mijn eerste seizoen met mijn club in Gibraltar het 4e niveau speelde ik tegen de club die 2e werd op het hoogste niveau. Eerste duel won in 3-0 en de uitwedstrijd verloor ik met 5-1, het winnende doelpunt voor hun in de 92e minuut :{w
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 21:02:04 #287
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177628822
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:46 schreef bobjuh het volgende:

[..]

In mijn eerste seizoen met mijn club in Gibraltar het 4e niveau speelde ik tegen de club die 2e werd op het hoogste niveau. Eerste duel won in 3-0 en de uitwedstrijd verloor ik met 5-1, het winnende doelpunt voor hun in de 92e minuut :{w
:r
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 5 maart 2018 @ 21:57:33 #288
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_177630236
quote:
10s.gif Op maandag 5 maart 2018 20:16 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Pics van die tactiek :9
Zit op mobiel maar je kunt ‘m zelf hier downloaden. Eigenlijk elke directe tactiek met drie centrumspitsen werkt absurd goed omdat de AI dat ingame standaard countert met 2 cb’s. :’)

http://www.mediafire.com/(...)ama+Hizbhasal+V1.fmf
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 22:28:20 #289
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177630931
Ik kan hier zo slecht tegen he... club probeert 4x een speler van me over te nemen, en met nog 45 min te gaan op de transfermarkt gaan ze direct naar de speler toe en vang ik slechts 10k opleidingsvergoeding :r Ventje kon goddomme 4 sterren worden.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 22:31:17 #290
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177630986
Ook irritant: speler wil weg, mag weg, praat op de laatste transferdag met een andere club, haalt z'n neus op voor het geboden salaris en is vervolgens boos op mij omdat hij nog bij Avalancí zit :') Het is dus mijn schuld dat een andere club niet genoeg geld heeft, oke.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 5 maart 2018 @ 22:34:59 #291
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177631049
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook irritant: speler wil weg, mag weg, praat op de laatste transferdag met een andere club, haalt z'n neus op voor het geboden salaris en is vervolgens boos op mij omdat hij nog bij Avalancí zit :') Het is dus mijn schuld dat een andere club niet genoeg geld heeft, oke.
Genot is dat altijd.
Oh.
  Moderator maandag 5 maart 2018 @ 22:39:49 #292
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_177631142
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Genot is dat altijd.
Onmeunig.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  maandag 5 maart 2018 @ 23:03:21 #293
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177631543
quote:
1s.gif Op maandag 5 maart 2018 21:57 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Zit op mobiel maar je kunt ‘m zelf hier downloaden. Eigenlijk elke directe tactiek met drie centrumspitsen werkt absurd goed omdat de AI dat ingame standaard countert met 2 cb’s. :’)

http://www.mediafire.com/(...)ama+Hizbhasal+V1.fmf
Kun je deze in je huidige save laden?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_177631570
Verliezen van vukking Volendam

Maar daarna wel winnen van #3 AZ en weer mooi in de race naar boven. Mn blessurelijst van 5 spelers zat een redelijke kans op een winst een beetje in de weg, maar de laatste is nu ook weer fit :)
  maandag 5 maart 2018 @ 23:08:46 #295
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_177631651
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:03 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Kun je deze in je huidige save laden?
Ja, waarom niet?




Heb normaal Donny ipv Frenkie en Onana op doel.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  maandag 5 maart 2018 @ 23:13:48 #296
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177631766
quote:
14s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:08 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ja, waarom niet?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Heb normaal Donny ipv Frenkie en Onana op doel.
Is al gelukt ^O^

Die niet-felgroene bolletjes bezorgen mij oogaids ;( Speelt Neres wel goed in die "slechte" rol...?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 5 maart 2018 @ 23:20:12 #297
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177631901
Ga hem zo thuis tegen Heerenveen proberen.. Ben eigenlijk alleen maar benieuwd want spelen met Ajax zonder vleugelspelers kan ik gewoon niet :'(

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 5 maart 2018 @ 23:25:21 #298
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177632003


_O-

Oh... te snel, die werd afgekeurd wegens duwen..
Inmiddels na 5 minuten toch 2x gescoord




Mehh maar 4-0 gewonnen met 12 schoten op doel. Kut tactiek. :')

[ Bericht 20% gewijzigd door dion_v_k op 05-03-2018 23:36:15 ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  maandag 5 maart 2018 @ 23:26:29 #299
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177632031
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2018 23:13 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Is al gelukt ^O^

Die niet-felgroene bolletjes bezorgen mij oogaids ;( Speelt Neres wel goed in die "slechte" rol...?
Dan haak ik ook af als zoveel spelers niet goed in hun rol spelen :P En ik koop in op een 4-1-2-2-1 systeem.
Oh.
pi_177632441
Game logic, liever spelen voor Sparta wat tegen degradatie vecht in de eredivisie dan een club die elk jaar kampioen word in Gibraltar en champions league group stage haalt :') :')

Ik hou zo weinig spitsen over, me top spits waar ik hier eerder al over postte is ook al weg

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  maandag 5 maart 2018 @ 23:56:35 #301
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_177632506
Oke die tactiek gaat definitief de prullenbak in, dit is gewoon vals spelen _O-

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')