SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Dat was verdedigbaar geweest als Aqua Blue en RusVelo nu ook eens wat geld in fatsoenlijke renners zouden stoppen, want met hun huidige team hebben ze niks te zoeken in de Giro. Dit in tegenstelling tot Israel Cycling Academy trouwens. Ik weet wat je vindt van Israel, maar je moet erkennen dat dat team toch wel een stuk sterker is dan die andere twee.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Italiaanse ploegen zijn niet zo rijk, sommige renners moeten daar zelfs een eigen sponsor meebrengen voor ze een plaats krijgen.
RCS is noodlijdend en heeft geld nodig. Daarom is er een start in Israël en daarom rijdt RusVelo al een paar jaar de Giro. Met Gazprom als co-sponsor is het niet zo moeilijk om een wildcard te kopen. Achter Aqua Blue zit dan weer een rijke Ier met geld op overschot en ook in Israël hoeven ze niet heel erg zuinig te zijn.
RCS zou waarschijnlijk best Bardiani en Wilier in de koers willen hebben, maar het geld gaat voor.
Onderschat de invloed van deze baas ook niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Italiaanse ploegen zijn niet zo rijk, sommige renners moeten daar zelfs een eigen sponsor meebrengen voor ze een plaats krijgen.
RCS is noodlijdend en heeft geld nodig. Daarom is er een start in Israël en daarom rijdt RusVelo al een paar jaar de Giro. Met Gazprom als co-sponsor is het niet zo moeilijk om een wildcard te kopen. Achter Aqua Blue zit dan weer een rijke Ier met geld op overschot en ook in Israël hoeven ze niet heel erg zuinig te zijn.
RCS zou waarschijnlijk best Bardiani en Wilier in de koers willen hebben, maar het geld gaat voor.
Israel was ook puur een formaliteit. Alsof dat niet geeist is vanuit Israel voordat ze geld erin stoptenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat was verdedigbaar geweest als Aqua Blue en RusVelo nu ook eens wat geld in fatsoenlijke renners zouden stoppen, want met hun huidige team hebben ze niks te zoeken in de Giro. Dit in tegenstelling tot Israel Cycling Academy trouwens. Ik weet wat je vindt van Israel, maar je moet erkennen dat dat team toch wel een stuk sterker is dan die andere twee.
Dat team staat als een muur.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik weet wat je vindt van Israel, maar je moet erkennen dat dat team toch wel een stuk sterker is dan die andere twee.
Zeker waar, ik bedoel alleen dat ik dat niet zo erg vind, koerstechnisch gezien. Ik ben best benieuwd wat bijvoorbeeld een Neilands kan op het hoogste niveau, en ze kunnen ook een heel aardig sprinttreintje formeren. Als die voor Sbaragli gaan rijden hebben de tifosi er ook nog wat aardigheid in.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Israel was ook puur een formaliteit. Alsof dat niet geeist is vanuit Israel voordat ze geld erin stopten
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar mogen we inderdaad niet over klagen.
Ja natuurlijk, wat had jij dan gedacht?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Kevin Rivera komt al meedoen in de Giro dit jaar.
Savio is een lul. Lekker op Bardianische wijze tieners uitpersen, ridicuul.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, wat had jij dan gedacht?
Savio weet wel hoe hij zijn renners in de markt moet zetten.
Het draait dan ook helemaal niet om de renners. De wereld draait om Gianni Savio.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Savio is een lul. Lekker op Bardianische wijze tieners uitpersen, ridicuul.
Sosa ook?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Savio is een lul. Lekker op Bardianische wijze tieners uitpersen, ridicuul.
Weet ik niet, niets over gelezen. Rivera kondigde het zelf aan na zijn overwinning gisteren.quote:
Je kunt de Giro interviews al dromen inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het draait dan ook helemaal niet om de renners. De wereld draait om Gianni Savio.
Ik zie 'm nu al uit de wagen hangen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je kunt de Giro interviews al dromen inderdaad.
heb je al besloten of er vanaf etappe weg uit Israël een voorbeschouwing komt?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie 'm nu al uit de wagen hangen.
R_R is een jongen van principes dus dat zal wel niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 14:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
heb je al besloten of er vanaf etappe weg uit Israël een voorbeschouwing komt?
1 Lquote:
Felle tegenwind op de klim = flopshow alert.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik verwacht wel dat er straks tijdens Willunga Hill meer mensen zijn en dat deze mensen ook allemaal juichen voor Egan de Grote.
Ik neem het gewoon op en kijk het morgenochtend zonder uitslag te kijken terug.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik verwacht wel dat er straks tijdens Willunga Hill meer mensen zijn en dat deze mensen ook allemaal juichen voor Egan de Grote.
Dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Felle tegenwind op de klim = flopshow alert.
Nee.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem het gewoon op en kijk het morgenochtend zonder uitslag te kijken terug.
Mag dat ook?
Je bent wel erg streng, meneer Obersturmbannführer.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom, je stelt me toch een vraag?
Dat dacht jij goedquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht dat Ziggo Sport de TDU aan het uitzenden was?
Desalniettemin zie ik het toch echt niet in het schema van morgen staan (en eerder in de week stond het er nog wel). Alleen twee keer een herhaling.quote:
Hele etappe? Respect.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Oh wacht, het staat bij vandaag, maar dan om 01:40. Lekker handig weer.
Mooie tijd ook, ik blijf wel gewoon wakker ofzo.
Ik ben er bij. Ik drink deze maand geen alcohol dus het moet een eitje worden om wakker te blijven.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Je kan ook gewoon Ziggo Sport aanzetten om 09:30.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem het gewoon op en kijk het morgenochtend zonder uitslag te kijken terug.
Mag dat ook?
Ik heb geen zin om te wachten tot ze bij de almachtige Old Willunga Hill zijn. Zelfbeschikking.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon Ziggo Sport aanzetten om 09:30.
Oh morgenochtend al om 07:00 samenvattingquote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te wachten tot ze bij de almachtige Old Willunga Hill zijn. Zelfbeschikking.
Live snowboarden wat denk ik alleen Heywoodu interesseert gaat voor.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh morgenochtend al om 07:00 samenvatting.
O jij bent zo'n slapjanus van de goede voornemens.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben er bij. Ik drink deze maand geen alcohol dus het moet een eitje worden om wakker te blijven.
Misschien wordt het dan toch nog een beetje spannend. Ik heb vorig jaar voor het eerst overgeslagen omdat ik de Porte show een beetje zat was.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Richie Porte schijnt verkouden te zijn, dus ik neem aan dat hij na een flinke lading Otrivin in zijn neus gespoten te hebben toch al snel een halve minuut van zijn recordtijd weet af te knabbelen.
Nee hoor, doe ik standaard.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
O jij bent zo'n slapjanus van de goede voornemens.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Richie Porte schijnt verkouden te zijn, dus ik neem aan dat hij na een flinke lading Otrivin in zijn neus gespoten te hebben toch al snel een halve minuut van zijn recordtijd weet af te knabbelen.
#KwootsVanSjorsquote:"Richie on the hill is in a league of his own. He wasn't even breathing today so I think we will see him come out."
Voelt fijn om een tijdje niet te drinken.quote:
Je kunt ook gewoon op een random vrijdagavond in mei een glaasje minder nemen en het effect is hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voelt fijn om een tijdje niet te drinken.
Sjors en de Gees gaan hem natuurlijk om beurten aanvallen.quote:
Zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op een random vrijdagavond in mei een glaasje minder nemen en het effect is hetzelfde.
Dit wordt legendarisch.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Daniel Diaz is al vanaf december bezig met het voorbereiden van San Juan, zijn absolute hoofddoel van het seizoen. Hij heeft eerst met de ploeg voor een periode op grote hoogten getraind en afgelopen weekend heeft hij zijn serieuze vorm geëtaleerd op wedstrijdniveau door bergop een paar keer serieus door te trekken en er een heuse solo uit te persen van een minuut of 25. Hij is klaar, de winnaar is gekend.
Ik hoop op een schitterend gevecht met Babyface, maar die vindt het wat minder boeiend allemaal en wil vooral goed zijn in Oro y Paz.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit wordt legendarisch.
Smoesjes, Sevilla is altijd in vorm.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik hoop op een schitterend gevecht met Babyface, maar die vindt het wat minder boeiend allemaal en wil vooral goed zijn in Oro y Paz.
Tiesj gaat daar alles op een hoop rijden.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik hoop op een schitterend gevecht met Babyface, maar die vindt het wat minder boeiend allemaal en wil vooral goed zijn in Oro y Paz.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:44 schreef Columbiafan het volgende:
Ik begin meer en meer in een overwinning van Bernal te geloven als ik dit allemaal zie.![]()
Hij leek aardig te moeten trekken en sleuren toen er wat versneld werd door Sjors Bennut. Al zat hij wel de hele klim goed voorin.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
geen ziggy maar sebnquote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Hij leek aardig te moeten trekken en sleuren toen er wat versneld werd door Sjors Bennut. Al zat hij wel de hele klim goed voorin.
We gaan het zien /ziggy
De andere Italiaanse teams mis je ook totaal niets aan. Maar Aqua Blue en de Rusjes voegen ook niet veel toe.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Onderschat de invloed van deze baas ook niet.
[ afbeelding ]
Bardiani is dit jaar, volledig terecht, echt kansloos bij Vegni & co.
Hey Wim, Canola?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 18:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
De andere Italiaanse teams mis je ook totaal niets aan. Maar Aqua Blue en de Rusjes voegen ook niet veel toe.
Dit kwintet mooie jongens gaat daar hooguit wat kruimels overlaten aan de tegenstand.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Daniel Diaz is al vanaf december bezig met het voorbereiden van San Juan, zijn absolute hoofddoel van het seizoen. Hij heeft eerst met de ploeg voor een periode op grote hoogten getraind en afgelopen weekend heeft hij zijn serieuze vorm geëtaleerd op wedstrijdniveau door bergop een paar keer serieus door te trekken en er een heuse solo uit te persen van een minuut of 25. Hij is klaar, de winnaar is gekend.
Wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ackermann![]()
Narvaez gaat natuurlijk ook niet meteen meedoen om de overwinning.
Niets mis met Pascal A., prima sprintertje.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ackermann![]()
Narvaez gaat natuurlijk ook niet meteen meedoen om de overwinning.
Middelmaat in de categorie Bauhaus, Arndt, Zabel.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:00 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Niets mis met Pascal A., prima sprintertje.
Als Peloekie dat mag doen, ben je wel heel erg slecht.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Middelmaat in de categorie Bauhaus, Arndt, Zabel.
Peloekie mag de sprints gaan doen in San Juan.
Ackermann gaat de sprints doen hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bauhaus is trouwens veel sneller dan Arndt en Zabel. Bauhaus is geen middelmaat.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ackermann gaat de sprints doen hoor.
Dat maakt zeker wat uit, Ackers gaat vol mee bikkelen voor plaats 2 in de sprints.quote:
Op de finishfoto zal alleen een juichende Raim te zien zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat maakt zeker wat uit, Ackers gaat vol meesikkelen voor plaats 2 in de sprints.
Leuk dat die jongen blij is met de overwinningen van Nando.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op de finishfoto zal alleen een juichende Raim te zien zijn.
Zo veel talent, zo weinig van gemaaktquote:Op vrijdag 19 januari 2018 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien dat hij dit jaar voor top-70 kan gaan ipv top-100 in voorjaarsklassiekers
Geen idee waar Boezinge ligt, maar daar ga ik wel eens een pilsje gaan drinken.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:41 schreef Momo... het volgende:
Gaviria heeft nu een Officiële Belgische fanclub
Tot dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb mijn wekker gezet en ga zo lekker naar bed.
Heb jij nog niet de Vlaamse Sam Oomen fanclub opgericht?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 22:43 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Geen idee waar Boezinge ligt, maar daar ga ik wel eens een pilsje gaan drinken.
Edit: Ieper dus, prima![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 23:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb jij nog niet de Vlaamse Sam Oomen fanclub opgericht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |