Fondriest een nobody na zijn WK-zege? Toch best knap voor iemand die daarna nog 2 jaar de UCI-ranglijst aanvoerde en o.a. MSR, Waalse Pijl, Tirreno, Kampioenschap van Zürich en tal van andere koersen won. Hij had 2 mindere jaren na zijn WK-winst ja, maar daarna (en we weten allemaal waarom) kwam de ene zege na de andere.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:55 schreef Wombcat het volgende:
Fondriest was ook een nobody toen 'ie het WK won. Jaren daarna ook nog eigenlijk.
Ottenbros is wel de matigste wereldkampioenen ooit. Beheyt was ook erg matig, nog wat matiger dan Vainsteins.
Het komt gewoon af en toe voor dat een niet echte toprenner het WK wint. Vainsteins was geen echte toprenner, maar ook geen prutser.
Waar heeft hij dat gezegd dan?quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:41 schreef TLC het volgende:
gelukkig wil de UCI voorzitter ook dat Froome 2 jaar geschorst gaat worden
De jaren voor zijn WK-zege en de 2 jaar daarna was hij best nog wel een nobody. Al die koersen die je noemt, won hij pas later. Het wereldbekerklassement won hij de 1e keer in 1991 (toen nog zonder een grote overwinning).quote:Op donderdag 18 januari 2018 21:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Fondriest een nobody na zijn WK-zege? Toch best knap voor iemand die daarna nog 2 jaar de UCI-ranglijst aanvoerde en o.a. MSR, Waalse Pijl, Tirreno, Kampioenschap van Zürich en tal van andere koersen won. Hij had 2 mindere jaren na zijn WK-winst ja, maar daarna (en we weten allemaal waarom) kwam de ene zege na de andere.
https://nos.nl/artikel/22(...)froome-schorsen.htmlquote:Op donderdag 18 januari 2018 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat gezegd dan?
bwahahahaquote:Op vrijdag 19 januari 2018 04:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat was saai. Hier heb ik wel spijt van.
Ook opvallend dat Zwitserland toen zo'n groot wielerland was en nu echt veel minder.quote:Op donderdag 18 januari 2018 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door een valpartij brak hij z'n hand. Hij werd uiteindelijk nog 7e.
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=19000
Allemaal erkende boeven in dit lijstje![]()
Israel Cycling Academy en AquaBlue zijn net zo kansloos. Ik zie eigenlijk geen reden om Bardiani en Wilier of Nippo-Vini Fantini te passeren, behalve misschien wat dopingperikelen.quote:
Dopingperikelen lijken me een prima reden, alleen jammer dat de vervangers die ze oproepen ook nogal kut zijn. Al is Israel Cycling Academy natuurlijk niet echt verrassend, en hebben die bovendien nog wel wat prima renners.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Israel Cycling Academy en AquaBlue zijn net zo kansloos. Ik zie eigenlijk geen reden om Bardiani en Wilier of Nippo-Vini Fantini te passeren, behalve misschien wat dopingperikelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |