quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:07 schreef Greys het volgende:
Heeft er iemand even een vrolijk kattenfilmpje ofzo.
Een kat waarvan het baasje het eetgeld niet heeft vergokt.
Dit is dus de reden dat ik dit hele gebeuren heel beperkt bespreek met vrienden en collega's.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:09 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Bij een vriend op zn werk is er dus een collega die 150k aan bitconnect is "verloren", maar die had het ook allemaal collega's aangesmerd. Mensen daar laaiend natuurlijk hehe
Dit sowiesoquote:Op woensdag 17 januari 2018 13:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dit is dus de reden dat ik dit hele gebeuren heel beperkt bespreek met vrienden en collega's.
Haha, mother naturequote:Op woensdag 17 januari 2018 13:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Samen aan het spelen met een lief eekhoorntje
`Die had het "verdiend" met bitconnectquote:Op woensdag 17 januari 2018 13:10 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hoe kan het dat mensen wel 150k hebben, maar dan vervolgens dit soort dingen er mee gaan doen?
Ok. Dus niet ingelegd?quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:12 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
`Die had het "verdiend" met bitconnect
Morgen ga ik weer shoppen met mijn ETH, moet zo werken.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:15 schreef Elan het volgende:
Wat een negativisme hier zeg.
Straks leeft de boel gewoon weer op, als je slim bent koop je nu in.
Die staan bij de Lambo-dealer een dealtje te sluiten op voorraadmodellen die waren ingeslagen voor Fokkers!quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:15 schreef S95Sedan het volgende:
Die cryptobroers zijn ook van de aardbodem verdwenen zie ik.
Alles staat op zwart.
Helemaal gekeken, dankquote:
Nooit vallende messen vangen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:15 schreef Elan het volgende:
Wat een negativisme hier zeg.
Straks leeft de boel gewoon weer op, als je slim bent koop je nu in.
Is er een reden waarom je niet gewoon ETH vasthoudt?quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:16 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Morgen ga ik weer shoppen met mijn ETH, moet zo werken.
? dat doe je eerder als je ath kooptquote:
dit soort mensen zouden verplicht in het voetbalwedden moeten gaan zitten. Eerst 2 jaar netjes moneymanagement volbrengen voordat je in crypto stapt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens leren dat ze niet moeten traden met geld wat ze niet kunnen missen. Echt 0 medelijden met zulke verhalen.
Ja, van 1 ETH maak ik relatief gemakkelijk 2 ETH of meer als het mee zit.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:18 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Is er een reden waarom je niet gewoon ETH vasthoudt?
Hoe is het met de maatpakken van de fitboys.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:15 schreef S95Sedan het volgende:
Die cryptobroers zijn ook van de aardbodem verdwenen zie ik.
Alles staat op zwart.
Dit is wel waar. Doe zelf al jaren aan sports betting en daar leer je echt wel veel van. Alle beginnersfouten heb ik al gemaakt tijdens het wedden, dus die maak je hier dan niet. Het is natuurlijk niet 1 op 1, maar je hebt zeker wel wat aan je ervaring.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit soort mensen zouden verplicht in het voetbalwedden moeten gaan zitten. Eerst 2 jaar netjes moneymanagement volbrengen voordat je in crypto stapt.
je zag mensen wel vreemd kijken toen NL's bekendste cryptomiljonair wat rare uitspraken deed over consequent zijn en toegewijd. maar dit is voor de meeste mensen het moeilijkst.
Hahaha ik ook. Had zo 3000 euro winst kunnen hebben als ik een paar dagen later alts ging halen van mijn ethquote:Op woensdag 17 januari 2018 13:12 schreef UtopiaVolger het volgende:
Het enige waar ik van baal is dat ik een paar dagen voor de crash nog een paar ETH heb vergokt op EtherDelta aan random coins. Had het driedubbele kunnen inslaan nu.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:07 schreef BakkenKappen het volgende:
Toen ik net begon ook al mijn spaargeld in crypto gestopt.
Ben student en het was 200 euro. YOLO.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |