Ja shit happens. Ik ga morgen gewoon dezelfde coins halen weer met ETH, maar dan twee keer zoveel. Als de markt herstelt ben ik zo weer bij. En anders pech.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:22 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hahaha ik ook. Had zo 3000 euro winst kunnen hebben als ik een paar dagen later alts ging halen van mijn ethmaja zul je altijd zien
Alles is op dit moment toch een vallend mes? Pas inkopen weer als de bodem duidelijk bereikt is en er weer wat stijging is dunkt mij.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:18 schreef Basxt het volgende:
[..]
? dat doe je eerder als je ath koopt
Zelfs dan niet. De munten zijn alleen nog in iemands bezit. Of alle netwerken moeten uit de lucht worden gehaald.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:23 schreef spierbal het volgende:
Wanneer is het over en uit met een munt? Als ie de 0 bereikt?
Oude regeling FTW! Ome duo -> Gratis geld -> Cryptoquote:Op woensdag 17 januari 2018 13:24 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ome duo helpt wel een handje. Maximaal lenen is maximaal leven.
Precies.quote:Op woensdag 17 januari 2018 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens leren dat ze niet moeten traden met geld wat ze niet kunnen missen. Echt 0 medelijden met zulke verhalen.
Ja, maar wanneer is dat. Dat is altijd lastig inschatten. Is die nu al bereikt? Gaan we nog lager?quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:24 schreef Pandapunt het volgende:
[..]
Alles is op dit moment toch een vallend mes? Pas inkopen weer als de bodem duidelijk bereikt is en er weer wat stijging is dunkt mij.
Dat is op een andere manier traden inderdaad. Kenmerk van een vallend mes op de beurs is dat hij pas echt uitgevallen is en stabiliteit laat zien. Nu is dat met de bitcoin sowieso lastig...quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer is dat. Dat is altijd lastig inschatten. Is die nu al bereikt? Gaan we nog lager?
Ik heb gisteren wat risico genomen door te day traden. Goed uitgepakt, waardoor ik nu VEN op 0.0004 heb kunnen inkopen (had verkocht rond 0.00045). Paar andere dingen verkocht met winst en in ICX gestapt op 0.0006 en nog een klein beetje BTC gehouden voor als die ooit weer zin heeft om te knallen.
Als we straks nog lager gaan was ik te vroeg. Als dit het was was het perfecte timing, maar eerder geluk gehad dan dat het wijsheid was
hier hetzelfde verhaal deel van de betting bank over gehaald naar crypto. het moneymanagement is hier iets anders maar komt wel op hetzelfde neer. begonnen met 100% en ga uit van half jaarlijkse periodes. aantal projecten waar ik op langere termijn in geloof daar zit ik wat dieper in (meestal rond de 15% van de stack) en wat "gokjes" voor 5%. dan nog ongeveer 10% speelgeld.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Doe zelf al jaren aan sports betting en daar leer je echt wel veel van. Alle beginnersfouten heb ik al gemaakt tijdens het wedden, dus die maak je hier dan niet. Het is natuurlijk niet 1 op 1, maar je hebt zeker wel wat aan je ervaring.
Daarom is dit ook echt 0% stress voor mij nu. Geld wat in crypto zit komt uit mijn wedden bankroll, dus niet van mijn spaarrekening. Scheelt veel om het te relativeren, alis het nooit leuk om 30% te zien verdampen. Nog steeds vette plus sinds begin dit jaar, dus niks te klagen.
MAXIMALE PROFIT VANGEN JEWEETTOCHquote:Op woensdag 17 januari 2018 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens leren dat ze niet moeten traden met geld wat ze niet kunnen missen. Echt 0 medelijden met zulke verhalen.
"Succes is een keuze" - middle management bij een saai bedrijfquote:Op woensdag 17 januari 2018 13:33 schreef Repeating het volgende:
[..]
MAXIMALE PROFIT VANGEN JEWEETTOCH
Man man man, wil je nog lager inkopen?quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:35 schreef LXIV het volgende:
Als je er niet vanuit gaat dat btc nog gemakkelijk naar de 2500 kan in 1 maand dan moet je eigenlijk noet eens in crypto willen zitten. Ik zeg 750 voor btc eind dit jaar. En dan nog is het overgewaardeerd. Kun je er niet tegen 90% of 200.000 te verliezen, zorg dat je wegkomt zonder enorme verliezen.
Bitcoin is nu echt dood!quote:Op woensdag 17 januari 2018 11:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is nu toch wel het een en ander aan de hand in Frankrijk en China wat deze dip/crash veroorzaakt? In tegenstelling tot eerdere, meer random crashes....
quote:My mom came into my room to bring me a plate of chicken nuggets and I literally screamed at her and hit the plate of chicken nuggets out of her hand. She started yelling and swearing at me and I slammed the door on her. I’m so distressed right now I don’t know what to do. I didn’t mean to do that to my mom but I’m literally in shock from the what happened today. I feel like I’m going to explode. This can’t be happening. I’m having a fucking breakdown. I don’t want to believe the world is so corrupt. I want a future to believe in. I cannot fucking deal with this right now. It wasn’t supposed to be like this. This is so fucked.
LXIV is de huiskamer FUDer, gewoon negerenquote:Op woensdag 17 januari 2018 13:37 schreef ITrade het volgende:
[..]
Man man man, wil je nog lager inkopen?
kortom niemand die t weet. ook jij niet.quote:Op woensdag 17 januari 2018 13:35 schreef LXIV het volgende:
Als je er niet vanuit gaat dat btc nog gemakkelijk naar de 2500 kan in 1 maand dan moet je eigenlijk noet eens in crypto willen zitten. Ik zeg 750 voor btc eind dit jaar. En dan nog is het overgewaardeerd. Kun je er niet tegen 90% of 200.000 te verliezen, zorg dat je wegkomt zonder enorme verliezen.
Die eerste comment bij dat eerste linkjequote:Op woensdag 17 januari 2018 13:40 schreef kthxbye het volgende:
http://webcache.googleuse(...)s_cant_be_happening/
https://webcache.googleus(...)&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
http://cachedview.com
Linkje kopieren en hierboven in plakken.
Geniaalquote:Op woensdag 17 januari 2018 13:41 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Die eerste comment bij dat eerste linkje![]()
![]()
"Keep those chicken nuggets son. They are worth more than your BCC tokens"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |