Gewoon wachten.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:05 schreef SugeLucky het volgende:
Uur geleden ETH gekocht op BTCdirect. Niets te zien op etherscan, niets ontvangen. Wat de neuq?
Ja, kan ook niet veel anders doen. Hopelijk krijg ik wel gewoon het aantal wat ik heb gekocht en niet tegen de koers van een paar uur later of zoquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:10 schreef SugeLucky het volgende:
Ik ga ook in ICX. Is al wel weer wat gestegen maar nog steeds wel cheap met $7.50 ongeveer
Ja heb er ook goede dingen over gelezen. Wel goede koop denk ik.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:14 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Kunnen kopen op 62000.
Komt veel aan bij ICX de komende weken. Mainnet launch op 24ste en groot event op 31st (met o.a. nieuwe roadmap). Ben benieuwd.
Daarnaast zal het wel een dikke boost krijgen als er weer een paar Koreaanse exchanges nieuwe leden gaan toelaten.
Alles kwijt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:25 schreef TimKuik het volgende:
Hey jongens, hoe is het met jullie Bitconnect?
Ik 1,5 uur geleden. Netjes ontvangen, prima.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:05 schreef SugeLucky het volgende:
Uur geleden ETH gekocht op BTCdirect. Niets te zien op etherscan, niets ontvangen. Wat de neuq?
Ik inmiddels ook. Duurde wel langquote:Op woensdag 17 januari 2018 01:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik 1,5 uur geleden. Netjes ontvangen, prima.
Goed team, werkend product, heerlijke partners, samenwerking met regering van China.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:31 schreef InsomniaCoins het volgende:
Kan iemand me uitleggen in een paar zinnen waarom ven zo geil is?
Wat is dat nou precies met BitConnect? I'm out of the loop. Ze sloten opeens alles?quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:25 schreef TimKuik het volgende:
Hey jongens, hoe is het met jullie Bitconnect?
Okay, klinkt een beetje funky, andere partijen willen uitsluiten maar wel een eigen ( soort van ) munt willen pushen / backen. Mafia praktijken. Maar dat is niet belangrijk voor ons, wij gaan voor de winst.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Goed team, werkend product, heerlijke partners, samenwerking met regering van China.
Edit: Natuurlijk moet je voor product zelf gewoon even zelf op onderzoek uitgaan
Dit was te verwachten. Ik zag al juridische documenten te voorschijn komen 1 maand geleden. De staten Texas en Pennsylvania heeft bitconnect aangeklaagd dacht ik.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat is dat nou precies met BitConnect? I'm out of the loop. Ze sloten opeens alles?
Mjah het was gewoon zo duidelijk dat het een scam was maar toch kregen ze het voor elkaar een marketcap van bijna 3 miljard te krijgen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat is dat nou precies met BitConnect? I'm out of the loop. Ze sloten opeens alles?
China wil gewoon reguleren. Crypto is prima, maar zij moeten wel toezicht kunnen houden dat er geen gekke dingen gebeuren. Al die FUD verhalen over China, Korea etc. zijn altijd zo uitvergroot. Het valt allemaal wel mee. Ze willen voor streng optreden tegen vage exchanges etc.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:42 schreef InsomniaCoins het volgende:
[..]
Okay, klinkt een beetje funky, andere partijen willen uitsluiten maar wel een eigen ( soort van ) munt willen pushen / backen. Mafia praktijken. Maar dat is niet belangrijk voor ons, wij gaan voor de winst.
Ja daar zat ik toen straks een beetje over in, binance is ook chinees toch? Is het veilig daar, en dan bedoel ik niet qua hacken maar qua relatie met de overheid. Of is het koreaans of zo? Weet het niet zoals je leest.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
China wil gewoon reguleren. Crypto is prima, maar zij moeten wel toezicht kunnen houden dat er geen gekke dingen gebeuren. Al die FUD verhalen over China, Korea etc. zijn altijd zo uitvergroot. Het valt allemaal wel mee. Ze willen voor streng optreden tegen vage exchanges etc.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:48 schreef 0108daniel het volgende:
Over 5 dagen stopt Bitconnect ermee.
Dan stopt ook de lending en exchange, maar blijft de wallet bestaan?
Ik heb daar toevallig vandeweek 200 euro in gestopt wat momenteel nog maar 155 euro is.
Ik wil dit eigenlijk wel laten staan in de hoop dat het nog een beetje recht trekt.
Echter kan ik niks vinden over dat de wallet ook verdwijnt over 5 dagen.
Iemand die dit weet?
quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:48 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb daar toevallig vandeweek 200 euro in gestopt wat momenteel nog maar 155 euro is.
Ik wil dit eigenlijk wel laten staan in de hoop dat het nog een beetje recht trekt.
Iemand die dit weet?
Ik vind de markt sowieso te grillig, ik heb even mee gedaan met day traden maar ik loop achter de feiten aan al dan niet door ongeluk of pumps en dumps.. Successen waren minder dan de verliezen. Uiteindelijk maar gewoon een 2 tal coins gekozen waar ik vertrouwen in heb. Ik zie het wel op de lange termijn.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:45 schreef SugeLucky het volgende:
Ik vind het echt zo onbegrijpelijk dat er zoveel mensen zo in de paniek schieten en alles verkopen bij dat soort vage berichten
Nee, servers staan in Japan en Korea volgens mij en Binance "HQ" is Hong Kong.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:47 schreef InsomniaCoins het volgende:
[..]
Ja daar zat ik toen straks een beetje over in, binance is ook chinees toch? Is het veilig daar, en dan bedoel ik niet qua hacken maar qua relatie met de overheid. Of is het koreaans of zo? Weet het niet zoals je leest.
zo te merken zijn de meeste nogal chagerijnig....quote:
dudequote:Op woensdag 17 januari 2018 01:48 schreef 0108daniel het volgende:
Iemand die dit weet?
Waarom zou je het erop laten? Het is klaar jonge... Beter verkoop je het en krijg je nog wat terug.quote:
Op het juiste moment uit het kaartenhuis gestapt waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 januari 2018 01:56 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou het nu met de bitconnect fitboys gaan?
Ik merk het ja, blijkbaar zitten er veel meer mensen hier in bitconnect haha.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:53 schreef anitapatat het volgende:
[..]
zo te merken zijn de meeste nogal chagerijnig....
de wallet vervalt over 5 dagen, evenals de website
momeneel kan je nog niet inloggen lees ik uit de twitter berichten
Cringe...quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:56 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
ICX is een ERC20 token. De wallet moet dus ook wat ETH bevatten om de gas te betalen om de transactie naar een ander adres te versturen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:53 schreef SugeLucky het volgende:
Ik lees dat als je ICX naar MEW stuurt, je ze dan niet meer kan verzenden vanuit MEW. Iemand hier weet van?
Misschien beetje beter inlezen?quote:Op woensdag 17 januari 2018 02:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Oke beetje ingelezen en eigenlijk zegt BitConnect gewoon we stoppen er per direct mee. Ze zeggen dat ze mensen nog uitbetalen maar dat gebeurd in (nu waardeloze) bitconnect coins? LOL.
Goede les geweest voor velen.twitter:KarlRHudson twitterde op woensdag 17-01-2018 om 02:05:43I realize you didn’t force me to get involved. But @bitconnect you really put me in a bad position. Thanks for giving me my capital back in a worthless coin at an extremely inflated rate. Rich get richer. Shame on me I guess. #scammed reageer retweet
quote:Op woensdag 17 januari 2018 02:06 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Misschien beetje beter inlezen?
Over 5 dagen! niet per direct...
Over 5 dagen sluit de service. Maar van wat ik zie op Reddit werkt niks op dit moment. Of dat de intentie is of omdat iedereen nu tegelijk naar de website gaat weet ik niet.quote:Op woensdag 17 januari 2018 02:06 schreef anitapatat het volgende:
[..]
Misschien beetje beter inlezen?
Over 5 dagen! niet per direct...
klopt, dat denk ik wel ja.quote:Op woensdag 17 januari 2018 02:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Over 5 dagen sluit de service. Maar van wat ik zie op Reddit werkt niks op dit moment. Of dat de intentie is of omdat iedereen nu tegelijk naar de website gaat weet ik niet.
ja 100k kwijtquote:Op woensdag 17 januari 2018 02:00 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ik merk het ja, blijkbaar zitten er veel meer mensen hier in bitconnect haha.
Dankje! de site is inderdaad offline.
Yess eindelijk!!quote:Op woensdag 17 januari 2018 02:17 schreef anitapatat het volgende:
site is online! voor zolang het duurt
De mensen die investeren in zulke ponzi's zijn zo naief. Ze gaan nu van Bitconnect gewoon naar de volgende ponzi.quote:Op woensdag 17 januari 2018 02:14 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]
Op de Bitconnect Nederland pagina zijn ze ook te dom om te poepen...
1e Ponzi doet een exit scam, "Hoop dat Ponzi 2 wel doet wat het ons beloofd!"_______________!
Je bitconnect tokens zijn geen hol meer waard he.quote:Op woensdag 17 januari 2018 02:20 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Yess eindelijk!!
Gelijk via de exchange omgezet naar mijn wallet!!
Word verwerkt...hopelijk is het nu safe
Logisch als de bitcoin zakt.quote:Op woensdag 17 januari 2018 02:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bitconnect tokens zijn geen hol meer waard he.
Gast..quote:Op woensdag 17 januari 2018 02:22 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Logisch als de bitcoin zakt.
Heb ook 'maar' 45 euro verlies.
EDIT: Mensen die nu nog willen proberen zijn telaat, site is weer offline XD
quote:Biggest Gainers*
# Name Symbol Volume (24h) Price % 1h
1 BitConnect BitConnect BCC $7.854.520 $43,29 57,11%
quote:Op woensdag 17 januari 2018 02:22 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Wat the fuck... Kerel leef je onder een steen? Heb je niet door wat er gebeurd is? Het komt niet door Bitcoin dat je BCC waardeloos zijn, het komt omdat BCC een scam isquote:Op woensdag 17 januari 2018 02:22 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Nee, joh. Bitconnneeeeeeeeeeeeeecccttttquote:Op woensdag 17 januari 2018 02:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat the fuck... Kerel leef je onder een steen? Heb je niet door wat er gebeurd is? Het komt niet door Bitcoin dat je BCC waardeloos zijn, het komt omdat BCC een scam is
quote:Op woensdag 17 januari 2018 02:55 schreef SugeLucky het volgende:
Die matti met z'n ripple is ook flink stil
Hij is vast te druk met ripple kopen in de dipquote:Op woensdag 17 januari 2018 03:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij komt vast wel weer buurten als XRP 10% stijgt.
Zucht, gaan we straks weer naar beneden denk ikquote:Op woensdag 17 januari 2018 03:24 schreef Faeroer het volgende:
摘要:针对注册于内地的对场外交易所、“钱包”服务商、为集中交易提供做市服务的个人和机构,要求坚决取缔;对于注册于境外的、为境内用户提供交易服务的平台,将对其依法屏蔽,关闭移动。
Coins van huobi, OKe, kucoin, bibox weghalen totdat China overheid meer zegt.
http://epaper.21jingji.com/html/2018-01/17/content_78766.htm
Waar zit binance eigenlijk?quote:Op woensdag 17 januari 2018 03:24 schreef Faeroer het volgende:
摘要:针对注册于内地的对场外交易所、“钱包”服务商、为集中交易提供做市服务的个人和机构,要求坚决取缔;对于注册于境外的、为境内用户提供交易服务的平台,将对其依法屏蔽,关闭移动。
MEW is prima.quote:Op woensdag 17 januari 2018 03:27 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zucht, gaan we straks weer naar beneden denk ikBinance nog veilig?
Toch maar een keer VEN naar wallet overmaken. Wat wordt hier als meest betrouwbare gezien? MEW?
Zowel op Tweakers als FOK! dezelfde vraag stellen kan natuurlijk niet hè. We demand ultimate devotion!quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:48 schreef 0108daniel het volgende:
Iemand die dit weet?
Whehe. Je kan inderdaad veel users ook op tweakers zien, al dan niet met dezelfde usernamequote:Op woensdag 17 januari 2018 03:58 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Zowel op Tweakers als FOK! dezelfde vraag stellen kan natuurlijk niet hè. We demand ultimate devotion!
Wat is dezequote:Op woensdag 17 januari 2018 01:56 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 januari 2018 05:07 schreef chroestjov het volgende:
Toch blijf ik er wel vertrouwen in houden dat het allemaal goedkomt:
Heb mijn inleg plus winst al dik eruit gehaald. Zelfs op "black tuesday" nog duizenden euro's gecasht. Pure profits. Kun jij hetzelfde zeggen?quote:Op woensdag 17 januari 2018 02:55 schreef SugeLucky het volgende:
Die matti met z'n ripple is ook flink stil
quote:Op woensdag 17 januari 2018 05:21 schreef alilami het volgende:
[..]
Heb mijn inleg plus winst al dik eruit gehaald. Zelfs op "black tuesday" nog duizenden euro's gecasht. Pure profits. Kun jij hetzelfde zeggen?
Nu weer goedkoop inkopen doen. XRP natuurlijk. Solide project + team.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 05:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
aww, https://www.reddit.com/r/Bitconnect/new/ is op private gezetGeen leedvermaak meer.
Nee je moet gewoon een mod een bericht sturen via die knop, dat je erin wil. Ik denk omdat er zoveel trollen waren op het laatste moment, ze het maar op prive hebben gezet.quote:Op woensdag 17 januari 2018 05:33 schreef Physsic het volgende:
[..]![]()
Kan je er wel bij als je een account hebt?
Edit: oh, het bestaat gewoon niet meer?
Jammer.quote:Op woensdag 17 januari 2018 05:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon een mod een bericht sturen via die knop, dat je erin wil. Ik denk omdat er zoveel trollen waren op het laatste moment, ze het maar op prive hebben gezet.
de ene slaapkamerauthist maakt de andere slaapkamerauthist zwart.quote:Op woensdag 17 januari 2018 06:45 schreef kthxbye het volgende:
Ik herhaal het nog maar een keer:
EOS
PART
VEN.
Oh en dit is heel mooi (en ik denk leerzaam voor velen):
Idiots Making Cryptocurrency Vids
Okkkkkkkquote:Op woensdag 17 januari 2018 03:24 schreef Faeroer het volgende:
Uh? Wat staat hier dan? Heb ook nog een boel coins op kucoin. Willen ze het offline halen oid?quote:Op woensdag 17 januari 2018 03:24 schreef Faeroer het volgende:
Nah niet echt, Doug is een bekende pokerspeler.quote:Op woensdag 17 januari 2018 06:58 schreef Oscar. het volgende:
[..]
de ene slaapkamerauthist maakt de andere slaapkamerauthist zwart.
Dat dit kan!
Zie bitcoinnonnect topicquote:Op woensdag 17 januari 2018 07:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik heb dat hele bitconnect gemist, update?
Het is een onduidelijk artikel. Het kan net zo goed uitsluitend gaan over markten om Chinees fiat-geld (RMB) in Bitcoin om te zetten (en omgekeerd) en dat doet bijv. Kucoin niet.quote:Op woensdag 17 januari 2018 07:17 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Uh? Wat staat hier dan? Heb ook nog een boel coins op kucoin. Willen ze het offline halen oid?
ik zie een poster van sims 4. Dat kan ik gewoon niet serieus nemen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 07:26 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Nah niet echt, Doug is een bekende pokerspeler.
Ah een gokker dus.quote:Op woensdag 17 januari 2018 07:26 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Nah niet echt, Doug is een bekende pokerspeler.
Liever dat dan die patsertjes met hun auto's.quote:Op woensdag 17 januari 2018 07:29 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik zie een poster van sims 4. Dat kan ik gewoon niet serieus nemen.
quote:
Wat een aids. Piramidespel dusquote:
Is dit uiteindelijk niet nadelig voor de chinese coins?quote:Op woensdag 17 januari 2018 07:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is een onduidelijk artikel. Het kan net zo goed uitsluitend gaan over markten om Chinees fiat-geld (RMB) in Bitcoin om te zetten (en omgekeerd) en dat doet bijv. Kucoin niet.
Ja, bitcoin 0,04%.....quote:Op woensdag 17 januari 2018 08:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Alles stijgt weer, op naar nieuwe manen
In de voorgaande 4 jaren kregen we na zo'n dip in Januari steevast een stijgende lijn te zien. Ik hoop op een herhalingquote:
Lol waarom zou je cashen als het zon fantastische munt is na een flinke correctie?quote:Op woensdag 17 januari 2018 05:21 schreef alilami het volgende:
[..]
Heb mijn inleg plus winst al dik eruit gehaald. Zelfs op "black tuesday" nog duizenden euro's gecasht. Pure profits. Kun jij hetzelfde zeggen?
Nu weer goedkoop inkopen doen. XRP natuurlijk. Solide project + team.
Allemaal geblaat, onderbouwingen en bewijzen ho maar. Ik kan hier ook gaan roepen dat ik al 2 ton uitbetaald heb, leuk.... maar het is niet waar.quote:Op woensdag 17 januari 2018 08:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol waarom zou je cashen als het zon fantastische munt is na een flinke correctie?
bloemveiling dus hij zal ook wel coke snuivenquote:Op woensdag 17 januari 2018 08:31 schreef Nappeklapperapper het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)nkakken-is-bijpakken
Peanuts
Mensen die zich laten interviewen voor zulke artikelenquote:Op woensdag 17 januari 2018 08:31 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Peanuts
Wat een kneusje.quote:Op woensdag 17 januari 2018 08:31 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Peanuts
Bedankt klaasquote:Op woensdag 17 januari 2018 08:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Second: US Dollar
Volume: 140,965 Bid/Ask: 10,880.0 / 10,881.0 Day's
onder de 10000 geweest
Range: 9,940.0 - 12,863.1
Het is hier een cryptochat. Kan je stoer gaan verkondigen dat je veel verdiend in de valuta handel maar maak daar dan gewoon een draadje voor aanquote:Op woensdag 17 januari 2018 08:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Second: US Dollar
Volume: 140,965 Bid/Ask: 10,880.0 / 10,881.0 Day's
onder de 10000 geweest
Range: 9,940.0 - 12,863.1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |