Ik inmiddels ook. Duurde wel langquote:Op woensdag 17 januari 2018 01:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik 1,5 uur geleden. Netjes ontvangen, prima.
Goed team, werkend product, heerlijke partners, samenwerking met regering van China.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:31 schreef InsomniaCoins het volgende:
Kan iemand me uitleggen in een paar zinnen waarom ven zo geil is?
Wat is dat nou precies met BitConnect? I'm out of the loop. Ze sloten opeens alles?quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:25 schreef TimKuik het volgende:
Hey jongens, hoe is het met jullie Bitconnect?
Okay, klinkt een beetje funky, andere partijen willen uitsluiten maar wel een eigen ( soort van ) munt willen pushen / backen. Mafia praktijken. Maar dat is niet belangrijk voor ons, wij gaan voor de winst.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Goed team, werkend product, heerlijke partners, samenwerking met regering van China.
Edit: Natuurlijk moet je voor product zelf gewoon even zelf op onderzoek uitgaan
Dit was te verwachten. Ik zag al juridische documenten te voorschijn komen 1 maand geleden. De staten Texas en Pennsylvania heeft bitconnect aangeklaagd dacht ik.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat is dat nou precies met BitConnect? I'm out of the loop. Ze sloten opeens alles?
Mjah het was gewoon zo duidelijk dat het een scam was maar toch kregen ze het voor elkaar een marketcap van bijna 3 miljard te krijgen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat is dat nou precies met BitConnect? I'm out of the loop. Ze sloten opeens alles?
China wil gewoon reguleren. Crypto is prima, maar zij moeten wel toezicht kunnen houden dat er geen gekke dingen gebeuren. Al die FUD verhalen over China, Korea etc. zijn altijd zo uitvergroot. Het valt allemaal wel mee. Ze willen voor streng optreden tegen vage exchanges etc.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:42 schreef InsomniaCoins het volgende:
[..]
Okay, klinkt een beetje funky, andere partijen willen uitsluiten maar wel een eigen ( soort van ) munt willen pushen / backen. Mafia praktijken. Maar dat is niet belangrijk voor ons, wij gaan voor de winst.
Ja daar zat ik toen straks een beetje over in, binance is ook chinees toch? Is het veilig daar, en dan bedoel ik niet qua hacken maar qua relatie met de overheid. Of is het koreaans of zo? Weet het niet zoals je leest.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
China wil gewoon reguleren. Crypto is prima, maar zij moeten wel toezicht kunnen houden dat er geen gekke dingen gebeuren. Al die FUD verhalen over China, Korea etc. zijn altijd zo uitvergroot. Het valt allemaal wel mee. Ze willen voor streng optreden tegen vage exchanges etc.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:48 schreef 0108daniel het volgende:
Over 5 dagen stopt Bitconnect ermee.
Dan stopt ook de lending en exchange, maar blijft de wallet bestaan?
Ik heb daar toevallig vandeweek 200 euro in gestopt wat momenteel nog maar 155 euro is.
Ik wil dit eigenlijk wel laten staan in de hoop dat het nog een beetje recht trekt.
Echter kan ik niks vinden over dat de wallet ook verdwijnt over 5 dagen.
Iemand die dit weet?
quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:48 schreef 0108daniel het volgende:
Over 5 dagen stopt Bitconnect ermee.
Dan stopt ook de lending en exchange, maar blijft de wallet bestaan?
Ik heb daar toevallig vandeweek 200 euro in gestopt wat momenteel nog maar 155 euro is.
Ik wil dit eigenlijk wel laten staan in de hoop dat het nog een beetje recht trekt.
Echter kan ik niks vinden over dat de wallet ook verdwijnt over 5 dagen.
Iemand die dit weet?
Ik vind de markt sowieso te grillig, ik heb even mee gedaan met day traden maar ik loop achter de feiten aan al dan niet door ongeluk of pumps en dumps.. Successen waren minder dan de verliezen. Uiteindelijk maar gewoon een 2 tal coins gekozen waar ik vertrouwen in heb. Ik zie het wel op de lange termijn.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:45 schreef SugeLucky het volgende:
Ik vind het echt zo onbegrijpelijk dat er zoveel mensen zo in de paniek schieten en alles verkopen bij dat soort vage berichten
Nee, servers staan in Japan en Korea volgens mij en Binance "HQ" is Hong Kong.quote:Op woensdag 17 januari 2018 01:47 schreef InsomniaCoins het volgende:
[..]
Ja daar zat ik toen straks een beetje over in, binance is ook chinees toch? Is het veilig daar, en dan bedoel ik niet qua hacken maar qua relatie met de overheid. Of is het koreaans of zo? Weet het niet zoals je leest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |