Overbehaard zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:33 schreef Aiciu het volgende:
Om de 3 weken pas naar de kapper gaan
Niet elke 10 dagen gaan, zodat je er altijd verzorgd bijloopt
je onaantrekkelijke uiterlijk verbloemen met kapper bezoekquote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:33 schreef Aiciu het volgende:
Pauper. Een echte vent gaat pas om de 6-7 weken.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:33 schreef Aiciu het volgende:
Pff, eens in de 3 maanden de tondeuse over m'n knar halen is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:08 schreef Chinless het volgende:
[..]
Pauper. Een echte vent gaat pas om de 6-7 weken.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:55 schreef Handleiding het volgende:
[..]
je onaantrekkelijke uiterlijk verbloemen met kapper bezoek
Het is allang maandag geweest en je zeurt nog steeds?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 22:26 schreef jigggy het volgende:
ik Ga al een jaartje of 2 naar een vaste Barber , om de 3 weken weer even alles bijwerken om weer goed voor de dag te komen.
Hij weet ook altijd precies hoe ik het wil en vaak kunnen we nog een beetje slap lullen achteraf en even n sigaretje roken, prima gozer is t.
Maargoed ,ik hem net appen met de vraag of die een van deze dagen tijd heeft om mijn kapsel weer te fixen, is die tot Zondag in London en kan mij maandag pas weer knippen
Klacht: deze week is het kapsel niet echt op en top fresh
Jaaaa het is echt Fatoeman!!!quote:
Nah, jigggy is een ander.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jaaaa het is echt Fatoeman!!!
Haha, Jigggy is Fatoe
Jigggy... Is dat om beter bij je negerinnen te passen?
te makkelijk te herkennen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 22:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jaaaa het is echt Fatoeman!!!
Haha, Jigggy is Fatoe
Jigggy... Is dat om beter bij je negerinnen te passen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |