Met welke cijfers goochelt ze dan? Volgens mij is haar strategie vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:13 schreef marcodej het volgende:
Ze gaat hier een beetje nat. Nu gaat ze zelf goochelen met cijfers... Als je daar nu ineens over gaat discussieren, duurt het nog langer.
Straks Ropje Jetten. Dat wordt ook leuk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:14 schreef KetchupFTW het volgende:
Waarom zitten er allemaal zwakke Kamerleden op deze positie?
Niemand boeit dit. Alsof er iemand ooit in Groningen komt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:14 schreef KetchupFTW het volgende:
Waarom zitten er allemaal zwakke Kamerleden op deze positie?
Inderdaad, zoveel mogelijk onduidelijkheid scheppen over het te behalen doel.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Met welke cijfers goochelt ze dan? Volgens mij is haar strategie vrij duidelijk.
Iedereen is solidair met de Groningers ('#BenGrunnegs'quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niemand boeit dit. Alsof er iemand ooit in Groningen komt.
Hem vind ik net een typetje.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Straks Ropje Jetten. Dat wordt ook leuk.
Dit jaquote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:16 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Iedereen is solidair met de Groningers ('#BenGrunnegs'), tot het ze in de portemonnee raakt.
Precies, ze zou zo schade-afhandelaar van de NAM kunnen worden. Sowieso maakt het al niks meer uit, de VVD heeft geen volksvertegenwoordigers, slechts Shell-vertegenwoordigers.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, zoveel mogelijk onduidelijkheid scheppen over het te behalen doel.
Nee, niet het getal laten bepalen door de Kamer (wat de oppositie wil) maar door het kabinet zelf.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, zoveel mogelijk onduidelijkheid scheppen over het te behalen doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |