Het zijn vast hele aardige en nette mensen, maar ze proberen toch wel iets teveel eigen keuzes van mensen te beperken, terwijl zij daar niks over te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vervelend is dat, lastige combinatie ook, en dan ook nog altijd van die fatsoenlijke mannen waar verder niets op aan te merken is.
Ach, iedere partij heeft problemen.... Dijkgraaf de kamer in heeft naar mijn idee zeker wel zin... Dus SGP stemmen als ze niet meer dan 2 zetels lijken te halen... Niks mis mee.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vervelend is dat, lastige combinatie ook, en dan ook nog altijd van die fatsoenlijke mannen waar verder niets op aan te merken is.
"Ja maar ja maar ja maar.. mijn portemonnee!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:38 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Nou, er zijn genoeg plekken in de wereld waar bevingen zoals in Groningen orde van de dag zijn. Daar staan ook gewoon huizen. Je moet er wel naar bouwen.
Groningers moeten gewoon direct financieel gecompenseerd worden, vervolgens moet de regering gaan kijken of het geld ergens anders verhaalt kan worden.
Daarnaast moet er gewoon een plan komen voor de toekomst.
Tja, dit zal bij anderen nog wel eens door de vingers gezien worden, maar als notoire absente krijg je dit natuurlijk om je oren terug.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:45 schreef Ryon het volgende:
Oei, dat krijgt Thierry dus als hij maar zelden tot nooit komt opdagen bij overleggen.
Gehoorapparaat nodig? Zit je in een ander universum?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:41 schreef Ryon het volgende:
En ja hoor. FVD geeft geen fuck "om dit probleem" maar lult weer een eind in het wilde weg.
Nederland is nog nooit solidair geweest met Limburg.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik had van Baudet wel een nationalistischer punt verwacht. Identitair zelfs misschien. Verwijzingen naar Nederland als geheel met solidariteit tussen provincien sinds de Gouden Eeuw, de Deltawerken, Limburg en het Westland aan het gas, dat soort dingen.
Houden zo.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nederland is nog nooit solidair geweest met Limburg.
Als ie nou gewoon even had uitgezocht hoe lang eerdere energietransities duurden en hoe dat in zn werk ging..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik had van Baudet wel een nationalistischer punt verwacht. Identitair zelfs misschien. Verwijzingen naar Nederland als geheel met solidariteit tussen provincien sinds de Gouden Eeuw, de Deltawerken, Limburg en het Westland aan het gas, dat soort dingen.
De huizen in Groningen staan ook op slappe bodem, dat versterkt de aardbevingen dacht ikquote:Op dinsdag 16 januari 2018 21:38 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Nou, er zijn genoeg plekken in de wereld waar bevingen zoals in Groningen orde van de dag zijn. Daar staan ook gewoon huizen. Je moet er wel naar bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |