Als die op deze manier een nachtje door gaat wordt ik met 50BTC wakker, jammer dat die zooi alleen niks meer waard isquote:
Maar is een beetje incompetentie erg? Het internet hangt aan elkaar van PHP en Javascript, juist omdat incompetente mensen ermee aan de slag kunnen. Hét USP van Lisk zou kunnen zijn, dat elke incompetente prutser met wat Javascript-kennis er halfbakken smart contracts mee kan opzetten. Als ze dát idee verkocht krijgen...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:38 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Heb hier enkel de samenvatting gelezen met betrekking tot het ondertekenen met de private key, echter, als het makkelijk op te lossen is, is het helemaal belachelijk en toont het nog grotere incompetentie.
Prima, dan heeft hij geld zat.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:23 schreef V. het volgende:
Ik werkte vandaag met een collega die in 24 uur een half miljoen heeft zien verdampen...
Helemaal mee eens, behalve dat het implementeren van asymmetrische cryptografie op deze manier naar mijn mening niet getuigt van een beetje incompetentie. Dan heb je gewoon totaal niet begrepen wat het idee is.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar is een beetje incompetentie erg? Het internet hangt aan elkaar van PHP en Javascript, juist omdat incompetente mensen ermee aan de slag kunnen. Hét USP van Lisk zou kunnen zijn, dat elke incompetente prutser met wat Javascript-kennis er halfbakken smart contracts mee kan opzetten. Als ze dát idee verkocht krijgen...
Ik HODL maar koop zeker niet bij.. Sowieso een actieve (Nederlandse) ontwikkelaar, wel een beetje vreemd af en toe.quote:
Prachtig inderdaad, er zijn ook mensen die zeggen dat ze het vertrouwen verliezen in VEN omdat die de laatste weken maar een beetje aan kwakkelt..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 20:54 schreef up7 het volgende:
Wat een paniekreacties, we zitten op een marketcap van 2 weken terug. Zo slecht hadden we het toen toch niet?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |