quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maximaal lenen = maximaal leven
Niks geen mietje man, verstandig besluit.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:50 schreef Patroon het volgende:
Ik ben sinds 6 november 2017 van 1k inleg naar 4.5k gegaan. Dit verdampt nu snel en noem mij een mietje, maar ik zit er de laatste week niet meer lekker in. Daarom heb ik besloten een deel van mijn coins te verkopen, zodat ik in ieder geval mijn inleg eruit heb.
Ik heb nog nu nog het volgende over, zonder dat er nog eigen geld in zit:
340 VEN
0.35 ETH
1460 FUN
379 REQ
361 ADA
7 LSK
Bagholderquote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:40 schreef iPancakeMix het volgende:
Bijna 1 maand in crypto, by far de hardste dip die ik heb meegemaakt. Zit nu zelfs 10% onder m'n inleg.
HODL dan maar :p
Een trouwe ed-raket volgerquote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:50 schreef Patroon het volgende:
Ik ben sinds 6 november 2017 van 1k inleg naar 4.5k gegaan. Dit verdampt nu snel en noem mij een mietje, maar ik zit er de laatste week niet meer lekker in. Daarom heb ik besloten een deel van mijn coins te verkopen, zodat ik in ieder geval mijn inleg eruit heb.
Ik heb nog nu nog het volgende over, zonder dat er nog eigen geld in zit:
340 VEN
0.35 ETH
1460 FUN
379 REQ
361 ADA
7 LSK
Als je er niet lekker inzit is dat het beste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:50 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Niks geen mietje man, verstandig besluit.
Zeker als het nog gewoon winst is.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:52 schreef descon het volgende:
[..]
Als je er niet lekker inzit is dat het beste wat je kan doen.
Ja het is niet zo dat ik niets meer heb. Heb bewust van alle coins iets verkocht, zodat ik overal nog genoeg in heb en het free money is..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:53 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zeker als het nog gewoon winst is.
Ik zou nog even wachten. Tussen 10 en 11 overdag dipt alles altijd iets.quote:
Misschien, maar dit is wel de reden dat de markt juist nog harder klapt. Wanneer iedereen zo denkt, buy the dip is het advies en sell when its high.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:50 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Niks geen mietje man, verstandig besluit.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:54 schreef Tourniquet het volgende:
Bentley geannuleerd, Honda besteld.
Dat wordt vanavond honing met rijst.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:54 schreef Tourniquet het volgende:
Bentley geannuleerd, Honda besteld.
Rolschaatsen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:54 schreef Jed1Gam het volgende:
De raket gaat hard naar beneden, kunnen weer opnieuw beginnen.lambo geannuleerd, fiets verkocht
Dit is precies waar whales geld op verdienen. Mensen die op basis van emotie verkopen in een dip.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Misschien, maar dit is wel de reden dat de markt juist nog harder klapt. Wanneer iedereen zo denkt, buy the dip is het advies en sell when its high.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |