quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maximaal lenen = maximaal leven
Niks geen mietje man, verstandig besluit.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:50 schreef Patroon het volgende:
Ik ben sinds 6 november 2017 van 1k inleg naar 4.5k gegaan. Dit verdampt nu snel en noem mij een mietje, maar ik zit er de laatste week niet meer lekker in. Daarom heb ik besloten een deel van mijn coins te verkopen, zodat ik in ieder geval mijn inleg eruit heb.
Ik heb nog nu nog het volgende over, zonder dat er nog eigen geld in zit:
340 VEN
0.35 ETH
1460 FUN
379 REQ
361 ADA
7 LSK
Bagholderquote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:40 schreef iPancakeMix het volgende:
Bijna 1 maand in crypto, by far de hardste dip die ik heb meegemaakt. Zit nu zelfs 10% onder m'n inleg.
HODL dan maar :p
Een trouwe ed-raket volgerquote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:50 schreef Patroon het volgende:
Ik ben sinds 6 november 2017 van 1k inleg naar 4.5k gegaan. Dit verdampt nu snel en noem mij een mietje, maar ik zit er de laatste week niet meer lekker in. Daarom heb ik besloten een deel van mijn coins te verkopen, zodat ik in ieder geval mijn inleg eruit heb.
340 VEN
0.35 ETH
1460 FUN
379 REQ
361 ADA
7 LSK
Als je er niet lekker inzit is dat het beste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:50 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Niks geen mietje man, verstandig besluit.
Zeker als het nog gewoon winst is.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:52 schreef descon het volgende:
[..]
Als je er niet lekker inzit is dat het beste wat je kan doen.
Ja het is niet zo dat ik niets meer heb. Heb bewust van alle coins iets verkocht, zodat ik overal nog genoeg in heb en het free money is..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:53 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zeker als het nog gewoon winst is.
Ik zou nog even wachten. Tussen 10 en 11 overdag dipt alles altijd iets.quote:
Misschien, maar dit is wel de reden dat de markt juist nog harder klapt. Wanneer iedereen zo denkt, buy the dip is het advies en sell when its high.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:50 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Niks geen mietje man, verstandig besluit.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:54 schreef Tourniquet het volgende:
Bentley geannuleerd, Honda besteld.
Dat wordt vanavond honing met rijst.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:54 schreef Tourniquet het volgende:
Bentley geannuleerd, Honda besteld.
Rolschaatsen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:54 schreef Jed1Gam het volgende:
De raket gaat hard naar beneden, kunnen weer opnieuw beginnen.lambo geannuleerd, fiets verkocht
Dit is precies waar whales geld op verdienen. Mensen die op basis van emotie verkopen in een dip.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Misschien, maar dit is wel de reden dat de markt juist nog harder klapt. Wanneer iedereen zo denkt, buy the dip is het advies en sell when its high.
Omdat edje er zelf belang bij heeft.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:29 schreef no1uknow het volgende:
Waarom shilled Ed Raket $VEN zo hard?!
Ik wilde er wat geld tussenuit halen voor mijn vakantie ergens in april, nu toch maar even afwachten. Heb wel spaargeld maar dat wilde ik juist even in takt laten.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dit is precies waar whales geld op verdienen. Mensen die op basis van emotie verkopen in een dip.
Je moet vantevoren een exitplan hebben en verkopen op het moment dat het rustig is of omhoog is gegaan. Uitstappen is veel moeilijker dan instappen ik weet het maar dit is het laatste wat je moet doen m.i.
Mijn ervaring is dat ik op momenten dat het stijgt niet denk aan verkopen. Ben dan ook geen goede trader. Maar uiteindelijk gaat het er om waar ik mij goed bij voel en uiteindelijk heb ik maar 25% verkocht.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dit is precies waar whales geld op verdienen. Mensen die op basis van emotie verkopen in een dip.
Je moet vantevoren een exitplan hebben en verkopen op het moment dat het rustig is of omhoog is gegaan. Uitstappen is veel moeilijker dan instappen ik weet het maar dit is het laatste wat je moet doen m.i.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:42 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, maar voor mensen zoals de user die gisteren heeft ingekocht is het wel heel zuur. Dus vind het niet louter 'genieten'.
Ga je niet lopen verdedigen joh. Jouw geld en je hebt echt een dik rendement gehaald en zit nu zonder zorgen erin. Niemand hier heeft het maximale rendement behaald de afgelopen 10 jaar. Dus inderdaad, doen waar je je goed bij voelt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat ik op momenten dat het stijgt niet denk aan verkopen. Ben dan ook geen goede trader. Maar uiteindelijk gaat het er om waar ik mij goed bij voel
Tja de eene keer heb jij gelijk de andere keer EggsTC. Er is nooit een absoluut sluitende duidelijkheid over wat er morgen gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:03 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt.
Het is toch lullig dat je geld voor een gedeelte verdampt terwijl je verwacht dat alles omhoog gaat.
Dat hij blijkbaar beter had moeten opletten op het advies van EggsTC is dan wel jammer.
Aan de andere kant heb ik dat ook gemist.
Gelukkig koop ik niets meer en hodl ik alleen maar tegenwoordig. Ik heb er genoeg fiat in zitten.
Alleen mijn vrouw wel toevallig gisteren, maar toen zat er al een redelijke daling in.
Ach hodl is the key
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:06 schreef metallicelmo het volgende:
Zolang je je maar realiseert dat de crypto markt de afgelopen 3 jaar elk jaar rond deze datum in een flinke dip zat
Is er een overzicht met de dips van vorig jaar? Even analyseren en voortaan eens een beetje rekening mee houdenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:06 schreef metallicelmo het volgende:
Zolang je je maar realiseert dat de crypto markt de afgelopen 3 jaar elk jaar rond deze datum in een flinke dip zat
Had me er al geestelijk op ingesteld dat januari een kut maand zou worden....blijkt dus aardig te kloppen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Is er een overzicht met de dips van vorig jaar? Even analyseren en voortaan eens een beetje rekening mee houden
Een week te laatquote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:50 schreef Patroon het volgende:
340 VEN
0.35 ETH
1460 FUN
379 REQ
361 ADA
7 LSK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |