Als het weer corrigeert kan ik toch gewoon terugzetten? Zo limiteer ik verlies, is dat ook panicsellen?quote:
Ik meen niks in pacht te hebben. Ik ben voor mezelf blij ermee dat ik steeds nauwkeuriger ben in het pinpointen van deze shit, dat gaat mij helpen, voor de rest maakt het me niet uit wat iemand ervan gelooft of niet. Ik zit hier niet om jullie rijk te maken hequote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:52 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij meent wel heel erg de waarheid in pacht te hebben joh
Zo limiteer je winstquote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:53 schreef ryannboy het volgende:
[..]
Als het weer corrigeert kan ik toch gewoon terugzetten? Zo limiteer ik verlies, is dat ook panicsellen?
Als het nog verder daalt doe je het goed, als het niet verder daalt maar stijgt doe je het fout.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:53 schreef ryannboy het volgende:
[..]
Als het weer corrigeert kan ik toch gewoon terugzetten? Zo limiteer ik verlies, is dat ook panicsellen?
Ja, zo denken alle panicsellers, dat is waarom de markt nu zo keihard in elkaar stort.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:53 schreef ryannboy het volgende:
[..]
Als je denkt dat VEN een succes gaat worden gewoon lekker laten staan...quote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:50 schreef ryannboy het volgende:
Al m'n VEN omzetten in tether of is het daar te laat voor?
Honda ook geannuleerd en vanavond droog brood.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 09:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond honing met rijst.
Ik zou zeggen, probeer het. Leer van je foutenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:53 schreef ryannboy het volgende:
[..]
quote:Helaas, er zijn onvoldoende bitcoins beschikbaar. U kunt op dit moment geen bitcoins bestellen. Meer informatie over onze voorraad
Koop dan ook gewoon via een exchange. Bij Bl3P.eu kun je gewoon met ideal betalen.quote:
Met al die panic sellers moet er toch genoeg binnen komenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:57 schreef t-8one het volgende:
[..]
jah, logisch. Die verkopen niet iets wat ze gisteren ingekocht hebben.
Volgende week ja, als alle transacties er eindelijk door zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:59 schreef descon het volgende:
[..]
Met al die panic sellers moet er toch genoeg binnen komen
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Koop dan ook gewoon via een exchange. Bij Bl3P.eu kun je gewoon met ideal betalen.
Wilde ik ook roepen maar wij hebben mazzel dat we daar al een account bij hadden, nemen nog steeds geen nieuwen aan volgens mij..quote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Koop dan ook gewoon via een exchange. Bij Bl3P.eu kun je gewoon met ideal betalen.
Zit al een poosje te wachten tot ik me weer kan aanmelden bij BI3Pquote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:59 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2018 10:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan er nu nog 500 snoepkikkertjes van halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |