quote:
Getest, bij mij blijft de camera wel werken.quote:Op maandag 15 januari 2018 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waves naar mijn binance waves wallet.
MiUI van Xiaomi.quote:Op maandag 15 januari 2018 19:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Getest, bij mij blijft de camera wel werken.
Nu is dat op iOS, weet niet wat je gebruikt?
Kun je bij kleine beetjes niet beter eerst bijv. alles naar ETH omwisselen en dan versturen?quote:Op maandag 15 januari 2018 19:14 schreef Predator38 het volgende:
[..]
hmmmmm als je veel hebt is dat niet veel maar bij kleine beetjes hakt dat er wel in ja
Hij heeft het over transactiekosten om een coin naar zijn eigen wallet te sturen. Niet om zijn saldo op te nemen naar fiat.quote:Op maandag 15 januari 2018 19:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Kun je bij kleine beetjes niet beter eerst bijv. alles naar ETH omwisselen en dan versturen?
---
Ik ben net begonnen en heb eens zitten kijken wat ik aan transactiekosten heb verspild.
28 ¤ transactiekosten voor 7x een euro-storting op Coinbase
60 ¤ transactiekosten voor 2x een ETH-storting bij GateHub ()
Tja al doende leer je hè.
O ja.quote:Op maandag 15 januari 2018 19:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hij heeft het over transactiekosten om een coin naar zijn eigen wallet te sturen. Niet om zijn saldo op te nemen naar fiat.
bij binance zijn ze dynamic, dus of je wacht tot de prijs stijgt en dan betaal je in verhouding minder coins, of je haalt ze er nu af en qua dollarwaarde betaal je hetzelfde.quote:Op maandag 15 januari 2018 19:28 schreef tha_dark het volgende:
Gaat inderdaad van Binance naar ledger. Ga eerst MEW eens bekijken.
als je het naar een andere plek toestuurt is het ook een withdrawel, dus het moet binnen de exchange blijven wil je dat niet betalen.quote:Op maandag 15 januari 2018 19:30 schreef Igen het volgende:
[..]
O ja.
- Is het dan überhaupt de moeite waard?
- Kun je dan niet alsnog beter e.e.a. omzetten in één currency en die eerst overmaken naar een plek waar het withdrawen minder kost en dan weer terug omzetten?
Maar je kan beter één keer hoge kosten betalen dan meerdere keren.quote:Op maandag 15 januari 2018 19:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
als je het naar een andere plek toestuurt is het ook een withdrawel, dus het moet binnen de exchange blijven wil je dat niet betalen.
Wat was de ICO prijs?quote:Op maandag 15 januari 2018 19:30 schreef BadVlad het volgende:
Meegedaan aan de INS Ecosystem ICO.
Vandaag is de coin op Binance, Kucoin en nog een paar exchanges gelist. Meteen natuurlijk een pump. Denk eraan om 50% te verkopen omdat je meestal ziet dat het daarna inzakt. Lastige keuze.
Geen idee. Zelf volgens Delta gekocht voor precies 1 euro voor 1 INS. Nu dus al een stijging van meer dan 650%.quote:
Nicequote:
Dat is zeker een mooie aankoopprijs ja.quote:Op maandag 15 januari 2018 19:36 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Geen idee. Zelf volgens Delta gekocht voor precies 1 euro voor 1 INS. Nu dus al een stijging van meer dan 650%.
delta?quote:Op maandag 15 januari 2018 19:36 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Geen idee. Zelf volgens Delta gekocht voor precies 1 euro voor 1 INS. Nu dus al een stijging van meer dan 650%.
Delta doet echt veel berekeningen fout kwam ik achter. Weet niet of het aan mij lag, maar ik heb het weer weggegooid, terwijl ik het mooier vond.quote:Op maandag 15 januari 2018 19:48 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Delta-app.Net zoiets als Blockfolio, maar dan beter.
gaat je niets aan wijsneusquote:Op maandag 15 januari 2018 19:51 schreef Jurian95 het volgende:
Hebben jullie ook alle orders in Excel staan? Zo ja, wat hebben jullie daar allemaal in staan?
Dat was het eerste wat ik uitgeschakeld hebquote:Op maandag 15 januari 2018 19:50 schreef Oscar. het volgende:
In Delta kun je geen europrijs opvoeren toch?
Ja maar ik test het liever even. Daardoor wel extra kosten helaas.quote:Op maandag 15 januari 2018 19:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar je kan beter één keer hoge kosten betalen dan meerdere keren.
Soiso is europrijs onhandig als alle andere info in dollars is.quote:Op maandag 15 januari 2018 19:50 schreef Oscar. het volgende:
Lijkt me sterk, ding geeft zelfs Noorse kronen weerquote:Op maandag 15 januari 2018 19:50 schreef Oscar. het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2018 20:03 schreef Vivi het volgende:
Zo, nu de Zuid Korea ban van de baan is hoop ik dat XRP ook weer eens lekker gaat stijgen.
Toch wel één van m'n favoriete crypto channels op YouTube.quote:
sowieso.quote:
XRP hier beter niet noemen.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Bedankt voor deze duidelijke feedback.
Soberso. Ken je Fok! Klassiekers...quote:
Ehm..waarom niet? Dit gaat toch over alle cryptocurrencies? Of lees ik ergens overheen?quote:
Das toch een oud gerucht?quote:Op maandag 15 januari 2018 20:07 schreef Basxt het volgende:
Ik hou van rumorsIemand beweerd dat Facebook deze week Litecoin gaat aankondigen. Heeft al z'n eth verkocht voor ltc.
Ripple is in de Kern geen 'echte' Crypto. Tevens is er een nauwe samenwerking met banken.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ehm..waarom niet? Dit gaat toch over alle cryptocurrencies? Of lees ik ergens overheen?
Facebook zal eerder z’n eigen coin lancerenquote:Op maandag 15 januari 2018 20:07 schreef Basxt het volgende:
Ik hou van rumorsIemand beweerd dat Facebook deze week Litecoin gaat aankondigen. Heeft al z'n eth verkocht voor ltc.
Nou zeg, wou ik ook even gezellig meepratenquote:Op maandag 15 januari 2018 20:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ripple is in de Kern geen 'echte' Crypto. Tevens is er een nauwe samenwerking met banken.
Crypto wil door zonder banken. Tenminste, dat is de gedachtegang.
Niet dat het deze week zou gebeuren.quote:
Facebook zal gewoon zijn eigen coin lanceren als het iets met crypto wil doen. Meer Dollars voor Mark.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:07 schreef Basxt het volgende:
Daarom. Cryptocurrenciesquote:Op maandag 15 januari 2018 20:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ehm..waarom niet? Dit gaat toch over alle cryptocurrencies? Of lees ik ergens overheen?
Wees welkom.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou zeg, wou ik ook even gezellig meepraten
Maar verstuurd via mijn chrome app. Die telefoon app krijg ik niet werkendquote:Op maandag 15 januari 2018 20:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Facebook zal eerder z’n eigen coin lanceren
Oh jee, heb ik alle ophef gemistquote:Op maandag 15 januari 2018 20:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Wees welkom.
De ripple discussie was best wel heftig hier. Die discussie is eigenlijk een beetje afgesloten. Sommigen werden het hier gewoon niet met elkaar eens.
Ik adviseer daarom ook om veel terug te lezen. Beetje vanaf kerst tot nu.
Inderdaad, ik heb ze ook allebei, maar ik weiger te verkopen, Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 15 januari 2018 20:15 schreef Patroon het volgende:
Jezus wat gaat REQ en FUN ook door het putje. Al -190 op REQ en FUN -81 dollar..
Dikke sell wall ook bij FUNquote:Op maandag 15 januari 2018 20:15 schreef Patroon het volgende:
Jezus wat gaat REQ en FUN ook door het putje. Al -190 op REQ en FUN -81 dollar..
Samenvatting; lose je ripple tegen wat anders... al is het Doge... al zijn het straatstenen.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh jee, heb ik alle ophef gemist. Ik zal eens kijken.
Ja, gaan niet echt lekker. Wel beiden rond break even nog steeds. FUN gaat heen en weer tussen 900 en 1000 sat.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:15 schreef Patroon het volgende:
Dogequote:Op maandag 15 januari 2018 20:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Samenvatting; lose je ripple tegen wat anders... al is het Doge... al zijn het straatstenen.
ik hoop eerder op reddcoinquote:Op maandag 15 januari 2018 20:07 schreef Basxt het volgende:
Buy buy buy!quote:Op maandag 15 januari 2018 20:15 schreef Patroon het volgende:
Erg he.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:30 schreef Greys het volgende:
Waaaaarom heb ik destijds maar 18 NEO gekocht. Potver
Ja en ik heb ze gedumptquote:Op maandag 15 januari 2018 20:30 schreef Greys het volgende:
En dan destijds ook nog denken 'jezus 18 x 15 eu wat veel'.quote:
Op REQ gelukkig nog dikke winst, op FUN helaas niet..quote:Op maandag 15 januari 2018 20:15 schreef Patroon het volgende:
Zelfde hier. Was mijn eerste crypto aankoopquote:Op maandag 15 januari 2018 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan destijds ook nog denken 'jezus 18 x 15 eu wat veel'.![]()
Ik heb een tijdje geleden 50% van mijn NEO gedumpt.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:30 schreef Greys het volgende:
NEO = wijsheid!quote:Op maandag 15 januari 2018 20:34 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik heb na x6 ze verkocht voor VEN. De tijd moet uitwijzen wat wijsheid was.
Stratis gaat er eerder vandoor.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:36 schreef Greys het volgende:
Nu Waves nog even hun berg BTC spenderen aan marketing. Yes yes. Toemaarrrrrrwaves. Doe het.
Lewis PR start met een wereldwijde PR-campagne op de 18de. Komt helemaal goed met onze Waves.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:36 schreef Greys het volgende:
Nu Waves nog even hun berg BTC spenderen aan marketing. Yes yes. Toemaarrrrrrwaves. Doe het.
Ja maar die heb ik niet. Kan niet alles kopen van m'n bescheiden budgetquote:
Waves zou godverredomme een keer tijd worden.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik niet. Kan niet alles kopen van m'n bescheiden budget
Dus voor jou hoop ik het, maar dan daarna ook Waves graag.
Communications Strategyquote:Op maandag 15 januari 2018 20:36 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2018 20:38 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Lewis PR start met een wereldwijde PR-campagne op de 18de. Komt helemaal goed met onze Waves.![]()
![]()
ik heb 100en trades gedaan, en als ik die moet invoeren, dan moet ik weten hoeveel een bitcoin was in augustus 2016. Das geen doenquote:Op maandag 15 januari 2018 19:58 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Soiso is europrijs onhandig als alle andere info in dollars is.
ik sta juist in de plusquote:
Dat is bad, vladquote:Op maandag 15 januari 2018 20:33 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden 50% van mijn NEO gedumpt.
Waar staat dat?quote:Op maandag 15 januari 2018 20:40 schreef BadVlad het volgende:
Also, teams, represented by Lewis PR will be available for direct contact in US (with hub in NYC), Europe (with hubs in London and Munich), South Korea (Seoul) and Japan (Tokyo). We will provide relevant contacts once the hubs are up and running, which is from mid Jan '18.
Weet nog dat ik een buy order op antshares had staan die net niet werd aangetikt. Toen dacht ik: fuck it en niet meer naar om gekeken.quote:
anijsquote:Op maandag 15 januari 2018 20:49 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dat schreef Natasha op de Waves Telegram.
[ afbeelding ]
Qua PR kunnen ze daar nog wel een stapje zetten ja.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:53 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ze moeten haar eigenlijk presentaties laten doen ipv Sasha.![]()
[ afbeelding ]
Jonge... je kan niet elke trein hebben he.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Man man wat een shitcoins heb ik momenteel, dacht een goeie portofolio te hebben met o.a. Icx, Ven en Zrx. Allemaal in de min laatste dagen.
Kan het bijna nog beter allemaal op neo zetten, aangezien die zo richting 300 knalt.
Maar ik houd me nog maar even in, trekt wellicht weer aan komende dagen.
quote:Op maandag 15 januari 2018 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Man man wat een shitcoins heb ik momenteel, dacht een goeie portofolio te hebben met o.a. Icx, Ven en Zrx. Allemaal in de min laatste dagen.
Kan het bijna nog beter allemaal op neo zetten, aangezien die zo richting 300 knalt.
Ze zijn ook nog niet gestart omdat ze eerste alles af willen hebben volgens mij. DEX heeft ook nog wel wat werk nodig.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Qua PR kunnen ze daar nog wel een stapje zetten ja.
Laat Sasha lekker die evenementen openen en laat daarna iemand de presentatie doen die er voor geschikt is.
Haha, noob. Niet elke dag je portfolio + 20% realiseren...quote:Op maandag 15 januari 2018 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Verkoop ze nu dan, en koop coins die wel goed zijn.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Alles komt goed!!!quote:Op maandag 15 januari 2018 20:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een topic ook, geen enkele opbeurende reactie, nare fokkers allemaal
Volgens mij komt de beta van de nieuwe DEX/wallet straks ook naar de desktop variant. Als die er is kunnen ze los.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:56 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog niet gestart omdat ze eerste alles af willen hebben volgens mij. DEX heeft ook nog wel wat werk nodig.
Ja dan verkoop ik het deels met verlies, maar ik denk er nog even over na.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:57 schreef t-8one het volgende:
[..]
Verkoop ze nu dan, en koop coins die wel goed zijn.
Ja alles met verlies kopen, lekker op NEO knallen tijdens ATH. What can possibly go wrong.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Koop gewoon coins waar je in gelooft, hoef je ook niet zo naar de korte termijn koers te kijkenquote:Op maandag 15 januari 2018 20:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een topic ook, geen enkele opbeurende reactie, nare fokkers allemaal
Ik geloof wel in zrx, ven en Icx, dus ik hodl ze nog even.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Koop gewoon coins waar je in gelooft, hoef je ook niet zo naar de korte termijn koers te kijken
Gooi je portfolio maand dicht. Het is momenteel toch weinig aan. Wordt je alleen maar chagrijnig vanquote:Op maandag 15 januari 2018 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik geloof wel in zrx, ven en Icx, dus ik hodl ze nog even.
Wat is dan het probleem?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gewoon coins kopen die nu onterecht laag staan.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Koop gewoon coins waar je in gelooft, hoef je ook niet zo naar de korte termijn koers te kijken
Dat hodl is ook wel aan inflatie onderhevig he. Een week niks doen heet tegenwoordig al hodl.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koning.
quote:Op maandag 15 januari 2018 21:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon coins kopen die nu onterecht laag staan.
TRX, XRP en XVG bijvoorbeeld.
Gaan allemaal moon binnenkort!!1
Dat is waar, er is ook geen probleem, maar het is leuker als het blijft stijgen. Dit hoort er bij, dat zeker.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem?
Die coins zijn alle drie gigantisch gestegen de afgelopen tijd.
quote:Op maandag 15 januari 2018 21:03 schreef Kyran het volgende:
Die sell walls van VEN schuiven ook steeds lager op. Shit whales.
Joh, echt waar?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is waar, er is ook geen probleem, maar het is leuker als het blijft stijgen. Dit hoort er bij, dat zeker.
VEN ga je spijt van krijgen.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb mijn VEN (41) lekker verkocht na 120%, dus ik ben tevreden. Nu moet FUN even weer stijgen, dan heb ik daar ook +200% ofzo mee gepakt.
Nee hoor, zat daar niet in voor de lange termijn. Puur om wat te verdienen en weer in Waves te stoppen.quote:
Wel mooie instellingquote:Op maandag 15 januari 2018 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, zat daar niet in voor de lange termijn. Puur om wat te verdienen en weer in Waves te stoppen.
Ja tochquote:Op maandag 15 januari 2018 21:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wel mooie instellingGewoon duidelijke doelen en weer door.
(VEN mode aan)2000 eind van het jaar (VEN mode uit)quote:Op maandag 15 januari 2018 21:10 schreef hmmmz het volgende:
Zou NEO vandaag nog over de 200 dollar gaan?
Toch zou ik in jou geval gewoon 10 VEN houden. Dat helpt enorm tegen de fomo laterquote:Op maandag 15 januari 2018 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja toch. "had ik maar" telt niet, er zijn genoeg kansen om winst mee te maken. Lang leve crypto.
Yeah, ik pak er nog wel wat terug binnenkortquote:Op maandag 15 januari 2018 21:17 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Toch zou ik in jou geval gewoon 10 VEN houden. Dat helpt enorm tegen de fomo later
Prima instelling. Dat heb ik bij sommige coins ook. Verkopen, loslaten en niet meer naar kijken verder.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja toch. "had ik maar" telt niet, er zijn genoeg kansen om winst mee te maken. Lang leve crypto.
Ik kwam laatst een mooie quote tegen op Twitter:quote:Op maandag 15 januari 2018 21:20 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Prima instelling. Dat heb ik bij sommige coins ook. Verkopen, loslaten en niet meer naar kijken verder.
Zo jij durft, in dit topic 😉quote:Op maandag 15 januari 2018 21:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon coins kopen die nu onterecht laag staan.
TRX, XRP en XVG bijvoorbeeld.
Gaan allemaal moon binnenkort!!1
Aldus Carther Thomasquote:Op maandag 15 januari 2018 21:23 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik kwam laatst een mooie quote tegen op Twitter:
"If you win the lottery, don't spend all your money on more lottery tickets."
quote:Op maandag 15 januari 2018 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, zat daar niet in voor de lange termijn. Puur om wat te verdienen en weer in Waves te stoppen.
quote:Op maandag 15 januari 2018 21:32 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik kijk zijn video's niet meer (hij praat zo langzaam), maar Tweets zijn vaak wel leuk.
twitter:CryptoCobain twitterde op zondag 14-01-2018 om 18:11:59I am surprised tulips crashed to be honest. A censorship resistant way to quickly transfer value across the planet in the 1600s must've been super useful. Anybody know why it failed? reageer retweet
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #5 Voor al je kleine en grote vragenquote:Op maandag 15 januari 2018 21:36 schreef Geralt het volgende:
Status unconfirmed in electrum. Hoe lang duurt dat en kan ik die wallet eenvoudig over zetten naar een andere computer of is dat lastig of val op een hoop met je domme vragen en ga googlen idioot
Owja die was er ook nog, vergeten, thanks, drop ik daar mijn vraag evenquote:Op maandag 15 januari 2018 21:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #5 Voor al je kleine en grote vragen
Prijs jezelf gelukkig. Nu ben je wel verplicht te holden en niet van de ene in de andere coin te hoppen continu.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:43 schreef maffemaniak het volgende:
Dacht vorige week even 'handig' de dip te kopen. Heb icx, lend, req en enj gekocht....
Ga niet zo goe..
Wel even NeoGas (die iedereen hier stom vond) op 100% deze week!
Hebben een werkend product, goed team, eigen wallet, komen straks met Minecraft Plugin, is eng. Liever investeren in luchtkastelen.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:54 schreef Predator38 het volgende:
ENJ ....bijna 40% eraf in een paar dagen![]()
Of je bent echt een mongool en stapt eruit naar fiat.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:49 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Nu ben je wel verplicht te holden en niet van de ene in de andere coin te hoppen continu.
bijkopen, mediaan verlagenquote:Op maandag 15 januari 2018 21:54 schreef Predator38 het volgende:
HODLquote:Op maandag 15 januari 2018 21:57 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Of je bent echt een mongool en stapt eruit naar fiat.
Het kan twee kanten op.
Ik probeer me deze week niet meer zo druk te maken om de flinke dipjes die nog steeds gaande zijn. Lukt steeds beter. Gewoon veel dingen doen, bezig blijven en het hodlen gaat vanzelf.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:54 schreef Predator38 het volgende:
Heb geduld en troost jezelf met de gedachte dat er vele anderen zijn die nog hoger zijn ingestapt.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:43 schreef maffemaniak het volgende:
Dacht vorige week even 'handig' de dip te kopen. Heb icx, lend, req en enj gekocht....
Ga niet zo goe..
Wel even NeoGas (die iedereen hier stom vond) op 100% deze week!
Vooral van te voren afspreken met je zelf dat je er niet uit gaat voordat het X% stijgt helpt bij mij goed. Eerste paar dagen wel paar keer heen en weer geschoven. Nu heb ik een lijst waar ik in vertrouw. Paar echt hodle coins en een paar short terms.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:08 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik probeer me deze week niet meer zo druk te maken om de flinke dipjes die nog steeds gaande zijn. Lukt steeds beter. Gewoon veel dingen doen, bezig blijven en het hodlen gaat vanzelf.
ik zie ook steeds meer mensen in de trein en bus bezig met cryptoexchanges.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
Zit in de trein op weg naar het vliegveld. Hoor ik naast mij twee veertigers een discussie starten over bitcoins, blockchaintechnologie en altcoins of zoals ze het noemen allerlei muntjesIdem met tijdje terug in de supermarkt tussen twee/drie vakkenvullers
je hoort iedereen er wel over maar hooguit 0.01% doet er ook echt wat mee.....quote:Op maandag 15 januari 2018 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
Zit in de trein op weg naar het vliegveld. Hoor ik naast mij twee veertigers een discussie starten over bitcoins, blockchaintechnologie en altcoins of zoals ze het noemen allerlei muntjesIdem met tijdje terug in de supermarkt tussen twee/drie vakkenvullers
Doet hij al even met ven hoorquote:Op maandag 15 januari 2018 22:00 schreef Kyran het volgende:
Ben wel benieuwd wat Ed weet of waarom hij opeens zo hard aan het shillen is. Doet hij normaal niet echt toch?
De trein nemen i.p.v. je Lambo.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
SEPA is sneller !quote:Op maandag 15 januari 2018 22:20 schreef BadVlad het volgende:
Estimated Confirmation Duration: ~ 7 hrs : 51 mins : 11 secs
ETH.
Ryanair nemen ipv je eigen privéjetquote:
wall street heeft zijn geld in lambo's gestopt en niet in de cryptomarkt.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:41 schreef maffemaniak het volgende:
Gaat goed op de cryptomarkt
https://www.nu.nl/auto/50(...)t-verkooprecord.html
Ik heb met NEO dus mazzel gehad dat ik ze destijds op een andere computer die ik nooit gebruik verder heb gezet in een wallet. Had ik nooit even snel de neiging om te verkopen bij een dip.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vooral van te voren afspreken met je zelf dat je er niet uit gaat voordat het X% stijgt helpt bij mij goed. Eerste paar dagen wel paar keer heen en weer geschoven. Nu heb ik een lijst waar ik in vertrouw. Paar echt hodle coins en een paar short terms.
Ik denk zelf ook dat VEN iets bijzonders gaat laten zien komend half jaar.quote:Op maandag 15 januari 2018 21:29 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Crypto Ed is ven mega hard aan het schillen. Echt heel apart hard
Dit! Of bij een stijging. Te snel verkopen. Blijft raar, al pak je >2000% winst, nog voelt het kut dat je te "vroeg" verkocht hebt.quote:Op maandag 15 januari 2018 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb met NEO dus mazzel gehad dat ik ze destijds op een andere computer die ik nooit gebruik verder heb gezet in een wallet. Had ik nooit even snel de neiging om te verkopen bij een dip.
Dit heb je van mij afgekeken.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:01 schreef DaMart het volgende:
Hodl'en is voor mij soms makkelijk omdat ik periodes heb waarin ik amper tijd heb om met crypto bezig te zijn.
En door die ervaring kan ik met de dalende koersen van veel munten momenteel ook rustig niks doen. Alles stuitert toch wel weer een keer omhoog.
https://www.reddit.com/r/(...)p_called_ven_10_eom/quote:Op maandag 15 januari 2018 21:29 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Crypto Ed is ven mega hard aan het schillen. Echt heel apart hard
Vind zelf hodlen makkelijk als je al vroeg in een goeie munt zit. Zit sinds 2.20 in ven en hodl is echt easy, zeker met al die mind belowing news van ven.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:01 schreef DaMart het volgende:
Hodl'en is voor mij soms makkelijk omdat ik periodes heb waarin ik amper tijd heb om met crypto bezig te zijn.
En door die ervaring kan ik met de dalende koersen van veel munten momenteel ook rustig niks doen. Alles stuitert toch wel weer een keer omhoog.
Ja die manier geeft echt rust met coins die je sowieso hebt besloten lang te houden vanaf het begin.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:04 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dit! Of bij een stijging. Te snel verkopen. Blijft raar, al pak je >2000% winst, nog voelt het kut dat je te "vroeg" verkocht hebt.
Alles in een HW wallet gooien helpt ook.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:01 schreef DaMart het volgende:
Ja hier ben ik ook bang voor ja.quote:Op maandag 15 januari 2018 23:02 schreef Predator38 het volgende:
de overheden gaan zich ermee bemoeien hoor......fuckers:
dat ze funding van terroristen via crypto willen tegengaanquote:
Met mijn NEO op 30 dollar per stuk gekocht kan ik nog wel iets verliezenquote:Op maandag 15 januari 2018 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Les 1: China is koning der pump 'n dumps. Daarom blijf ik ook ver weg van NEO.
quote:Op maandag 15 januari 2018 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Les 1: China is koning der pump 'n dumps. Daarom blijf ik ook ver weg van NEO.
Ja maar dat laatste, dat kun je altijd blijven houden... als je ETHtje zometeen 10K waard is.... maar over 3 jaar 100K... dan heb je nog te vroeg verkocht, dat is een psychologische game waar je goed mee om moet kunnen gaanquote:Op maandag 15 januari 2018 23:04 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Dit! Of bij een stijging. Te snel verkopen. Blijft raar, al pak je >2000% winst, nog voelt het kut dat je te "vroeg" verkocht hebt.
Na jaren hodlen zit m'n wallet alweer boven de ¤10kquote:Community,
We are pre-releasing v.1.5.0 of the Bitcoin-sCrypt wallet client today. This release is not a fork and is not mandatory.
Next week, we will officially release our Roadmap, an updated website and v.1.6.0 of the Bitcoin-sCrypt wallet client, which includes Komoto Gravity Well to fix the difficulty retargeting issue (and will be a mandatory update and hard-fork).
Updates in v.1.5.0
New logo and splash
Added Check/Repair wallet functionality
Added ZapWalletTxes functionality
Added Coin Control
Updates in v.1.6.0 (mandatory hard-fork)
Komoto Gravity Well difficulty retargeting algorithm
Important Upcoming Dates
Jan 15 – Pre-release of v.1.5.0 of BTCS Wallet
Jan 22 – Official release of Roadmap, v.1.6.0 of BTCS Wallet and revised website
Feb 19 – Mandatory hard-fork to fix difficulty retargeting issue (v.1.6.0) takes effect
Additional information regarding the upcoming move from pure Proof-of-Work to to a Proof-of-Stake hybrid and the addition of voting functionality to the wallet client will be discussed in the Roadmap released next week.
The latest Bitcoin-sCrypt wallet client can be downloaded from: http://bitcoinscrypt.co.
~Smokeasy
tegen de tijd dat dat er is zitten we allemaal al op de bahama'squote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:23 schreef unlimitedzxr het volgende:
Wanneer komt dat Universa nu eindelijk eens beschikbaar om te kopen?
Ja, eerst klikken int de whitespace op de pagina, ze willen dat je die URL controleert.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:55 schreef roislecxe het volgende:
Meer mensen het probleem dat je login-knop van Binance maar niet meewerkt?
quote:So to anyone who doesn't know. John McAffee leaked the XLM signal days ago. Our discord channel was approached by someone last night soliciting money for future McAffee calls and gave the XLM call as proof. Didn't think it would happen but it did.
https://www.reddit.com/r/(...)out_stellar/dsptrqj/
Thanksquote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, eerst klikken int de whitespace op de pagina, ze willen dat je die URL controleert.
Koop heb met je eigen bonus/winstdeling deze maandquote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:50 schreef Skv het volgende:
Ik wacht nog steeds op de enorme pump op de Cryptomarkt van de bonussen op wall street.
Dus.
Een coin die niet in een rechte lijn omhoog gaat zonder retraces? Ja dat moet wel een kloteteam en -concept zijn. Sterkte.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:54 schreef Skv het volgende:
Waarom gaat Req zo kut deze week? Al ruim 25 procent in de min. Ik had wel vertrouwen in het team en concept..
Zie je heel vaak.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:13 schreef defokkingfoker het volgende:
Wtf.. Selfie With Photo ID And Note.. wrm die note
1ste x dat ik dat zie
Heb atm een account bij bittrex, coinbase, GDAX en nu dus ook binancequote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zie je heel vaak.Ik heb het alleen bij Binance gedaan, tot nu toe, om naar lvl 2 verified te komen. Voor KuCoin was dat dan weer niet nodig.
Wat is een "note"quote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zie je heel vaak.Ik heb het alleen bij Binance gedaan, tot nu toe, om naar lvl 2 verified te komen. Voor KuCoin was dat dan weer niet nodig.
Selfie met ID + papiertje met datum en het woord binance eropquote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat is een "note"![]()
Selfie met ID ken ik.
Gewoon een papiertje met de tekst van de exchange er op + datum.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Wat is een "note"![]()
Selfie met ID ken ik.
Whale gespot.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:19 schreef kthxbye het volgende:
Een flinke zak WAVES weggedaan en extra VEN van gekochtfeelsgoodmen
Ah, ja extra papiertje met je user ID: Wordt steeds geavanceerder om je te registreren: Hie lang duurt het om bij Binance te registreren voor SEPA banktransacties? Pomp BTC/transacties liever naar Bitonic/Bl3p over, maar ervaring?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Selfie met ID + papiertje met datum en het woord binance erop
Zou het niet weten.. geen ervaring meequote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:27 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ah, ja extra papiertje met je user ID: Wordt steeds geavanceerder om je te registreren: Hie lang duurt het om bij Binance te registreren voor SEPA banktransacties? Pomp BTC/transacties liever naar Bitonic/Bl3p over, maar ervaring?
Misschien dat ik te weinig van XRP weet maar is het niet zo dat partijen die met Ripple willen werken helemaal geen belachelijke hoeveelheden XRP aan moeten houden? De standaardkosten per transactie is 0,00001 XRP. Ripplequote:Op maandag 15 januari 2018 20:03 schreef Vivi het volgende:
Zo, nu de Zuid Korea ban van de baan is hoop ik dat XRP ook weer eens lekker gaat stijgen.
Ripple geeft aan dat het netwerk kan opschalen naar 50.000 transacties per seconde (net als VISA nu). Als RIpple zo succesvol zou worden dan is er jaarlijks zo'n 15,8 miljoen XRP nodig. Ripple zet 55 miljard XRP in als onderpand voor toekomstig gebruik, elke maand 1 miljard XRP. Je kan met 55 miljard XRP 3.488 jaar volhouden op 50.000 transacties per seconde. Het netwerk kan nu 1.500 transacties per seconde aan dus die 55 miljard zal Ripple Labs nog wel een tijdje draaiende houden, zelfs als zou het naar 500.000 transacties per seconde gaan.quote:Current Transaction Cost
The current minimum transaction cost required by the network for a standard transaction is 0.00001 XRP (10 drops). It sometimes increases due to higher than usual load.
CMC loopt vaak net ietsje achter, maar wel geinteresseerd in de sheet: Je bent nooit te noob om te leren en info te delen, wie weet leren anderen/wij ervanquote:Op dinsdag 16 januari 2018 01:29 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Zou het niet weten.. geen ervaring mee![]()
Denk niet dat jullie dit nodig hebben maar voor de noobs zoals ik misschien wel handig![]()
Heb een handige google sheet online gevonden waarin je de aankoopprijs van de munt tegen de huidige marktwaarde kan zien welk automatisch veranderd a.d.h.v. coinmarketcap
Zit nog rondom de $6? Was toch altijd zo de laatste dagen (niet, dat ik er geen vertrouwen in heb, maar dit is weer fanboy gedrag)quote:Op dinsdag 16 januari 2018 02:00 schreef Kyran het volgende:
VEN gaf geen fuck en gaat gewoon doorAltijd fijn om te zien.
Uh, het zat vandaag nog een keer rond de 40k sat. Sinds 21:00 aan het stijgen en terwijl net bijna alles 10% naar beneden dook ging VEN vrolijk door en staat nu op 46k.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 02:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zit nog rondom de $6? Was toch altijd zo de laatste dagen (niet, dat ik er geen vertrouwen in heb, maar dit is weer fanboy gedrag)
Ook die gaat gaat z'n correctie krijgenquote:Op dinsdag 16 januari 2018 02:00 schreef Kyran het volgende:
VEN gaf geen fuck en gaat gewoon doorAltijd fijn om te zien.
Lange termijn vriend en niks slechts over VEN:quote:Op dinsdag 16 januari 2018 02:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Uh, het zat vandaag nog een keer rond de 40k sat. Sinds 21:00 aan het stijgen en terwijl net bijna alles 10% naar beneden dook ging VEN vrolijk door en staat nu op 46k.
Toen BTC net een duik nam ging bijna alles mee, waren nog maar 6 coins groen op Binance, waaronder VEN. Niks met fan boy zijn te maken, gewoon constatering.
ATH was rond 53k, terug gegaan naar 38, was genoegquote:Op dinsdag 16 januari 2018 02:15 schreef Basxt het volgende:
[..]
Ook die gaat gaat z'n correctie krijgenIn anderhalve maand van $0.6 naar $6 is niet niks. Ik zou hem zelf nu cashen en lager inkopen.
Jij haalt er fan boy zijn en lange termijn bij uit het niets.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 02:16 schreef edcetera het volgende:
[..]
Lange termijn vriend en niks slechts over VEN:
Nu lekker slapen
Ik zag mijn coins, die ik actief volg ook niet duiken, daarom mijn verbazing hoe je reageerde en het niet begreep. Ben eveneens geen shorter en moet gewoon morgen werken in andere business.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 02:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Jij haalt er fan boy zijn en lange termijn bij uit het niets.
Enige wat ik zeg dat het fijn is dat een coin niet direct een duik neemt alleen maar omdat BTC een duik neemt. 90% van markt ging mee, VEN en een paar anderen niet en dat is alleen maar fjin.
Wat dit met fan boy zijn en lange termijn heeft te maken ..... geen idee. Doei.
quote:Op dinsdag 16 januari 2018 02:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zag mijn coins, die ik actief volg ook niet duiken, daarom mijn verbazing hoe je reageerde en het niet begreep. Ben eveneens geen shorter en moet gewoon morgen werken in andere business.
Als "fanboy" zooo aanstootelijk voor je is, dan zal ik het niet meer gebruiken. Mijn reacties zijn niet offensief bedoeld
Pfft, morgen komt alles weer goed of zitten we nog met meer stress in onze coins de komende dage/weken. Leuke hobby en het levert uiteindelijk altijd wel wat op als je geen gekke fratsen uithaaldquote:Op dinsdag 16 januari 2018 02:31 schreef Kyran het volgende:
[..]kwam wat hatelijk over, zand er over
truste
Zonder enige twijfel optie 2 en dan in mat zwart of mat donkerblauw.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 03:12 schreef defokkingfoker het volgende:
Voor welke zouden jullie gaan?
https://www.lamborghini.com/en-en/models/urus
of
https://www.lamborghini.com/en-en/models/huracan/huracan-coupe
quote:Op maandag 15 januari 2018 23:59 schreef Zith het volgende:
De afgelopen weken waren er een aantal users die een gratis/niet-gratis Pump en Dump groepje aan het uitproberen waren.
Dit is wel een leuk artikel hierover:
https://bitfalls.com/2018/01/12/anatomy-pump-dump-group/
Gefeliciteerd. Heb je ze veilig opgeslagen?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 06:06 schreef ToT het volgende:
Net gisteravond m'n eerste bitcoins gekocht, yaaaay!En meteen krijgt de waarde ervan een aardige tik!
In een wallet? Nog niet nee, wilde ik vandaag naar gaan kijken.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 06:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Heb je ze veilig opgeslagen?
Nice. Waar heb je ze gekocht?quote:Op dinsdag 16 januari 2018 06:10 schreef ToT het volgende:
[..]
In een wallet? Nog niet nee, wilde ik vandaag naar gaan kijken.(Ik heb ze pas net binnen omdat mijn bankrekening eerst geverifieerd moest worden.)
Ik heb er nog allemaal de ballen verstand van maar heb wel een broer die er flink mee aan het handelen is.
Ik zat al langere tijd aan te denken hier mee te beginnen, maar hij heeft me over de streep getrokken en adviseert me hier en daar.
Bitonic.quote:
Cool.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 06:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Bitonic.
Litebit neemt ff geen nieuwe accounts meer aan.
Mijn broer adviseerde me om Etereums te kopen (wat meteen op Litebit kan).
Op Bitonic kun je alleen Bitcoins kopen, dus heb ik nu op Binance een order voor Ethereums open staan met mijn bitcoins.
Thx!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 06:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Cool.
Check ook: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #5 Voor al je kleine en grote vragen
Warmpjes, aangezien hij een miljoentje kan inzetten.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 07:16 schreef Wereldgozer het volgende:
http://fortune.com/2017/12/21/bitcoin-50000/
Hoe zou deze man erbij zitten?
Er was wat FUD over devs die het team hadden verlaten. En nu gaat hij met de rest mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:54 schreef Skv het volgende:
Waarom gaat Req zo kut deze week? Al ruim 25 procent in de min. Ik had wel vertrouwen in het team en concept..
Wat is dit toch voor hardnekkige kul... Crypto is een 24/7 markt.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 07:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Er was wat FUD over devs die het team hadden verlaten. En nu gaat hij met de rest mee natuurlijk.
Deze crash zag je van mijlenver aankomen als China wakker zou worden.Maar zoals mijn goede vriendjes zingen: The best thing to do is simply to hodl 🎵🎶
Uiteraard. Maar aangezien de berichtgeving voornamelijk Azië aangaat, zal het daar starten.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 07:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is dit toch voor hardnekkige kul... Crypto is een 24/7 markt.
Ik heb gisteren wat FUN bijgekocht, dus ik had jullie wel even kunnen waarschuwen dat het omlaag zou gaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 07:58 schreef Yozzz het volgende:
FUN keihard in de uitverkoop. Even NEO inruilen voor FUN
Oei, risky hoor om een falling knive te gaan vangen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 07:58 schreef Yozzz het volgende:
FUN keihard in de uitverkoop. Even NEO inruilen voor FUN
ow het moet minimaal 10 procent in de plus?quote:
Vaak bu'j te bangequote:Op dinsdag 16 januari 2018 08:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oei, risky hoor om een falling knive te gaan vangen.
Ik wacht wel.
Wil wel wat in FUN gaan stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |