abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176525632

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_176525639
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:15 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Hier al bijna een week. :')
_O- nice, maar wel kut

wil er zo graag op klikken
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176525642
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waves naar mijn binance waves wallet.
Getest, bij mij blijft de camera wel werken.
Nu is dat op iOS, weet niet wat je gebruikt?
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 19:22:59 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176525662
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Getest, bij mij blijft de camera wel werken.
Nu is dat op iOS, weet niet wat je gebruikt?
MiUI van Xiaomi.

Overigens 'werkt' de camera wel gewoon. Echter na het herkennen van de QR code schiet ie terug naar het transactiescherm maar wordt er niets ingevuld bij het adres.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176525703
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:14 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hmmmmm als je veel hebt is dat niet veel maar bij kleine beetjes hakt dat er wel in ja
Kun je bij kleine beetjes niet beter eerst bijv. alles naar ETH omwisselen en dan versturen?

---

Ik ben net begonnen en heb eens zitten kijken wat ik aan transactiekosten heb verspild.
28 ¤ transactiekosten voor 7x een euro-storting op Coinbase
60 ¤ transactiekosten voor 2x een ETH-storting bij GateHub ( :') )

Tja al doende leer je hè.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2018 19:25:49 ]
  maandag 15 januari 2018 @ 19:27:50 #6
286575 Roces18
Chef de party
pi_176525771
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:25 schreef Igen het volgende:

[..]

Kun je bij kleine beetjes niet beter eerst bijv. alles naar ETH omwisselen en dan versturen?

---

Ik ben net begonnen en heb eens zitten kijken wat ik aan transactiekosten heb verspild.
28 ¤ transactiekosten voor 7x een euro-storting op Coinbase
60 ¤ transactiekosten voor 2x een ETH-storting bij GateHub ( :') )

Tja al doende leer je hè.
Hij heeft het over transactiekosten om een coin naar zijn eigen wallet te sturen. Niet om zijn saldo op te nemen naar fiat.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176525788
Gaat inderdaad van Binance naar ledger. Ga eerst MEW eens bekijken.
Koning.
pi_176525830
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:27 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Hij heeft het over transactiekosten om een coin naar zijn eigen wallet te sturen. Niet om zijn saldo op te nemen naar fiat.
O ja. :@

- Is het dan überhaupt de moeite waard?
- Kun je dan niet alsnog beter e.e.a. omzetten in één currency en die eerst overmaken naar een plek waar het withdrawen minder kost en dan weer terug omzetten?
  maandag 15 januari 2018 @ 19:30:31 #9
286575 Roces18
Chef de party
pi_176525837
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:28 schreef tha_dark het volgende:
Gaat inderdaad van Binance naar ledger. Ga eerst MEW eens bekijken.
bij binance zijn ze dynamic, dus of je wacht tot de prijs stijgt en dan betaal je in verhouding minder coins, of je haalt ze er nu af en qua dollarwaarde betaal je hetzelfde.
pi_176525848
Meegedaan aan de INS Ecosystem ICO.

Vandaag is de coin op Binance, Kucoin en nog een paar exchanges gelist. Meteen natuurlijk een pump. Denk eraan om 50% te verkopen omdat je meestal ziet dat het daarna inzakt. Lastige keuze.
  maandag 15 januari 2018 @ 19:31:21 #11
286575 Roces18
Chef de party
pi_176525863
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:30 schreef Igen het volgende:

[..]

O ja. :@

- Is het dan überhaupt de moeite waard?
- Kun je dan niet alsnog beter e.e.a. omzetten in één currency en die eerst overmaken naar een plek waar het withdrawen minder kost en dan weer terug omzetten?
als je het naar een andere plek toestuurt is het ook een withdrawel, dus het moet binnen de exchange blijven wil je dat niet betalen.
pi_176525931
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:31 schreef Roces18 het volgende:

[..]

als je het naar een andere plek toestuurt is het ook een withdrawel, dus het moet binnen de exchange blijven wil je dat niet betalen.
Maar je kan beter één keer hoge kosten betalen dan meerdere keren.
pi_176525976
quote:
3s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:30 schreef BadVlad het volgende:
Meegedaan aan de INS Ecosystem ICO.

Vandaag is de coin op Binance, Kucoin en nog een paar exchanges gelist. Meteen natuurlijk een pump. Denk eraan om 50% te verkopen omdat je meestal ziet dat het daarna inzakt. Lastige keuze.
Wat was de ICO prijs?
pi_176526020
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:35 schreef Fred09 het volgende:

[..]

Wat was de ICO prijs?
Geen idee. Zelf volgens Delta gekocht voor precies 1 euro voor 1 INS. Nu dus al een stijging van meer dan 650%.
  maandag 15 januari 2018 @ 19:37:33 #15
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176526050
NEOOOOOOOOOOO
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  maandag 15 januari 2018 @ 19:37:43 #16
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176526053
THERE IS NO SPOON!!!!!!!!!
  maandag 15 januari 2018 @ 19:37:45 #17
131603 Afwazig
Serious business
pi_176526096
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:36 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Geen idee. Zelf volgens Delta gekocht voor precies 1 euro voor 1 INS. Nu dus al een stijging van meer dan 650%.
Dat is zeker een mooie aankoopprijs ja. :9
pi_176526241
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:36 schreef BadVlad het volgende:

[..]

delta?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176526274
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:47 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

delta?
Delta-app. ;) Net zoiets als Blockfolio, maar dan beter.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 19:49:02 #21
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176526296
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:48 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Delta-app. ;) Net zoiets als Blockfolio, maar dan beter.
Delta doet echt veel berekeningen fout kwam ik achter. Weet niet of het aan mij lag, maar ik heb het weer weggegooid, terwijl ik het mooier vond.
  Eindredactie Games maandag 15 januari 2018 @ 19:50:04 #22
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176526321
In Delta kun je geen europrijs opvoeren toch?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176526357
Hebben jullie ook alle orders in Excel staan? Zo ja, wat hebben jullie daar allemaal in staan?
  maandag 15 januari 2018 @ 19:53:06 #24
286575 Roces18
Chef de party
pi_176526397
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:51 schreef Jurian95 het volgende:
Hebben jullie ook alle orders in Excel staan? Zo ja, wat hebben jullie daar allemaal in staan?
gaat je niets aan wijsneus
pi_176526407
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:53 schreef Roces18 het volgende:

[..]

gaat je niets aan wijsneus
_O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 19:54:07 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176526420
quote:
4s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:50 schreef Oscar. het volgende:
Dat was het eerste wat ik uitgeschakeld heb :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176526475
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:33 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar je kan beter één keer hoge kosten betalen dan meerdere keren.
Ja maar ik test het liever even. Daardoor wel extra kosten helaas.
Koning.
pi_176526480
Zo eindelijk alles van Kraken af. *O* *O* *O*
pi_176526552
quote:
Soiso is europrijs onhandig als alle andere info in dollars is.
  maandag 15 januari 2018 @ 19:59:48 #30
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176526571
quote:
2s.gif Op maandag 15 januari 2018 14:20 schreef µ het volgende:

[..]

Yep
Bron? Niet de koers in ieder geval :')
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 20:02:56 #31
45833 crew  Fogel
pi_176526655
quote:
Lijkt me sterk, ding geeft zelfs Noorse kronen weer :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  maandag 15 januari 2018 @ 20:03:33 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_176526678
Zo, nu de Zuid Korea ban van de baan is hoop ik dat XRP ook weer eens lekker gaat stijgen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_176526692
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:03 schreef Vivi het volgende:
Zo, nu de Zuid Korea ban van de baan is hoop ik dat XRP ook weer eens lekker gaat stijgen.
:')
Lambo of Rekt
  maandag 15 januari 2018 @ 20:05:00 #34
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_176526712
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:04 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Bedankt voor deze duidelijke feedback.
pi_176526718
quote:
Toch wel één van m'n favoriete crypto channels op YouTube.
  maandag 15 januari 2018 @ 20:05:43 #36
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176526736
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:58 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Soiso
sowieso. ;)
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176526747
quote:
16s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Bedankt voor deze duidelijke feedback.
XRP hier beter niet noemen.
pi_176526765
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:05 schreef Basxt het volgende:

[..]

sowieso. ;)
Soberso. Ken je Fok! Klassiekers...

Alle mogelijke versies van sowieso gebruiken maar niet sowieso zelf.
pi_176526776
Zo waves heeft de Twitter machine ook weer eens aangetrapt. Het was ook wel redelijk stil te noemen na de kerst. Ja ik weet het, tot 8 januari hadden te vakantie.
  maandag 15 januari 2018 @ 20:07:18 #40
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_176526794
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:05 schreef Blue_note het volgende:

[..]

XRP hier beter niet noemen.
Ehm..waarom niet? Dit gaat toch over alle cryptocurrencies? Of lees ik ergens overheen?
  maandag 15 januari 2018 @ 20:07:39 #41
391391 Basxt
pi_176526805
Ik hou van rumors :D Iemand beweerd dat Facebook deze week Litecoin gaat aankondigen. Heeft al z'n eth verkocht voor ltc.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176526867
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:07 schreef Basxt het volgende:
Ik hou van rumors :D Iemand beweerd dat Facebook deze week Litecoin gaat aankondigen. Heeft al z'n eth verkocht voor ltc.
Das toch een oud gerucht?
pi_176526900
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ehm..waarom niet? Dit gaat toch over alle cryptocurrencies? Of lees ik ergens overheen?
Ripple is in de Kern geen 'echte' Crypto. Tevens is er een nauwe samenwerking met banken.

Crypto wil door zonder banken. Tenminste, dat is de gedachtegang.

Edit : Eindelijk trekt sub iets aan na al die FUD op Reddit.
pi_176526919
quote:
Facebook zal eerder z’n eigen coin lanceren :P
  maandag 15 januari 2018 @ 20:11:32 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_176526940
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ripple is in de Kern geen 'echte' Crypto. Tevens is er een nauwe samenwerking met banken.

Crypto wil door zonder banken. Tenminste, dat is de gedachtegang.
Nou zeg, wou ik ook even gezellig meepraten :'(
  maandag 15 januari 2018 @ 20:11:38 #46
391391 Basxt
pi_176526943
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:09 schreef descon het volgende:

[..]

Das toch een oud gerucht?
Niet dat het deze week zou gebeuren. :)
pi_176526960
quote:
Facebook zal gewoon zijn eigen coin lanceren als het iets met crypto wil doen. Meer Dollars voor Mark.
pi_176526999
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Daarom. Cryptocurrencies :D
pi_176527017
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou zeg, wou ik ook even gezellig meepraten :'(
Wees welkom.

De ripple discussie was best wel heftig hier. Die discussie is eigenlijk een beetje afgesloten. Sommigen werden het hier gewoon niet met elkaar eens :).
Ik adviseer daarom ook om veel terug te lezen. Beetje vanaf kerst tot nu.
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 20:14:40 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176527044
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Facebook zal eerder z’n eigen coin lanceren :P
Maar verstuurd via mijn chrome app. Die telefoon app krijg ik niet werkend -O-
4045
onlogisch
  maandag 15 januari 2018 @ 20:15:43 #51
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_176527084
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Wees welkom.

De ripple discussie was best wel heftig hier. Die discussie is eigenlijk een beetje afgesloten. Sommigen werden het hier gewoon niet met elkaar eens :).
Ik adviseer daarom ook om veel terug te lezen. Beetje vanaf kerst tot nu.
Oh jee, heb ik alle ophef gemist :P. Ik zal eens kijken.
pi_176527088
Jezus wat gaat REQ en FUN ook door het putje. Al -190 op REQ en FUN -81 dollar..
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176527112
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:15 schreef Patroon het volgende:
Jezus wat gaat REQ en FUN ook door het putje. Al -190 op REQ en FUN -81 dollar..
Inderdaad, ik heb ze ook allebei, maar ik weiger te verkopen, Geduld is een schone zaak :9
Lambo of Rekt
pi_176527125
quote:
Dikke sell wall ook bij FUN
pi_176527128
Xrb stabiliseert gelukkig.
Koning.
pi_176527147
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh jee, heb ik alle ophef gemist :P. Ik zal eens kijken.
Samenvatting; lose je ripple tegen wat anders... al is het Doge... al zijn het straatstenen.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 20:19:31 #57
416575 crew  Evenstar
pi_176527178
quote:
Ja, gaan niet echt lekker. Wel beiden rond break even nog steeds. FUN gaat heen en weer tussen 900 en 1000 sat.

REQ komt wel goed volgende paar weken. Begin wel te twijfelen over FUN, maar ik ga niet verkopen met verlies. Krijgt vast wel een keer een pump.

Het liefst zou ik ENJ en FUN nu verkopen en in VEN pompen, maar discipline enzow ....
pi_176527216
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Samenvatting; lose je ripple tegen wat anders... al is het Doge... al zijn het straatstenen.
Doge O+

Much cash. Such Bitcoin
pi_176527281
VEN en SUB houden Mn portfolio aardig heel maar verder... :+
pi_176527303
SUB MOON
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 20:24:30 #61
416575 crew  Evenstar
pi_176527304
SUB laat wat herstel zien in ieder geval. Het is een begin :P

Had deze nog niet gezien. Klinkt goed.
pi_176527338
Dat wall street geld moet nu ook komen he ...
  maandag 15 januari 2018 @ 20:26:19 #63
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_176527351
quote:
ik hoop eerder op reddcoin :Y
pi_176527358
Ven staat nu op mijn ledger. Fun en req laat ik nog even op binance..
Koning.
pi_176527362
Ach ik ben zo belachelijk veel geld verloren door Cann coin. Daar moet SUB nog heel wat voor doen (x2.5 ongeveer).
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 20:28:34 #66
18653 crew  D.
pi_176527404
quote:
Buy buy buy! :P
pi_176527440
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:28 schreef D. het volgende:

[..]

Buy buy buy! :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2018 @ 20:30:25 #68
163650 Greys
pi_176527452
Waaaaarom heb ik destijds maar 18 NEO gekocht. Potver _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176527464
quote:
12s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:30 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D maar zo gaat het wel...
  maandag 15 januari 2018 @ 20:31:04 #70
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176527469
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:30 schreef Greys het volgende:
Erg he.
pi_176527509
quote:
Ja en ik heb ze gedumpt :r maargoed
Lambo of Rekt
pi_176527512
FUN sell wall is weg, mooi moment om te kopen mensen
  maandag 15 januari 2018 @ 20:32:41 #73
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176527521
quote:
13s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

NEO dumpen :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2018 @ 20:32:48 #74
163650 Greys
pi_176527525
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:31 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Erg he.
En dan destijds ook nog denken 'jezus 18 x 15 eu wat veel'. :D ;(

Wel blij idd dat ik ze nooit weg heb gedaan. Toch nog profijt van moeilijk afscheid kunnen nemen. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176527540
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:32 schreef hmmmz het volgende:

[..]

NEO dumpen :')
Binance accounts verkopen :')
Lambo of Rekt
pi_176527543
quote:
Op REQ gelukkig nog dikke winst, op FUN helaas niet..
Beiden verkoop ik pas boven de $1,- :+
Koning.
  maandag 15 januari 2018 @ 20:33:37 #77
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176527549
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:32 schreef Greys het volgende:

[..]

En dan destijds ook nog denken 'jezus 18 x 15 eu wat veel'. :D ;(
Zelfde hier. Was mijn eerste crypto aankoop O+. Keihard hodl door de china fud en nu mooon.
pi_176527552
quote:
Ik heb een tijdje geleden 50% van mijn NEO gedumpt.
  maandag 15 januari 2018 @ 20:34:34 #79
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176527570
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:33 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Binance accounts verkopen :')
Vraag en aanbod.
pi_176527572
quote:
13s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb na x6 ze verkocht voor VEN. De tijd moet uitwijzen wat wijsheid was.
Koning.
pi_176527588
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:34 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Vraag en aanbod.
Dat maakt het niet minder triest :')
Lambo of Rekt
  maandag 15 januari 2018 @ 20:35:05 #82
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176527589
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:34 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Ik heb na x6 ze verkocht voor VEN. De tijd moet uitwijzen wat wijsheid was.
NEO = wijsheid!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2018 @ 20:36:42 #83
163650 Greys
pi_176527633
Nu Waves nog even hun berg BTC spenderen aan marketing. Yes yes. Toemaarrrrrrwaves. Doe het.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 20:37:00 #84
416575 crew  Evenstar
pi_176527639
En SUB gaat weer terug
pi_176527648
quote:
6s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:36 schreef Greys het volgende:
Nu Waves nog even hun berg BTC spenderen aan marketing. Yes yes. Toemaarrrrrrwaves. Doe het.
Stratis gaat er eerder vandoor.
Lambo of Rekt
pi_176527678
quote:
Lewis PR start met een wereldwijde PR-campagne op de 18de. Komt helemaal goed met onze Waves. *O* *O* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2018 @ 20:38:44 #87
163650 Greys
pi_176527680
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:37 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Stratis gaat er eerder vandoor.
Ja maar die heb ik niet. Kan niet alles kopen van m'n bescheiden budget :P

Dus voor jou hoop ik het, maar dan daarna ook Waves graag. 8-)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176527685
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:37 schreef Kyran het volgende:
En SUB gaat weer terug
kutzooi
pi_176527694
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja maar die heb ik niet. Kan niet alles kopen van m'n bescheiden budget :P

Dus voor jou hoop ik het, maar dan daarna ook Waves graag. 8-)
Waves zou godverredomme een keer tijd worden.
Lambo of Rekt
pi_176527705
quote:
Communications Strategy

In terms of communications strategy for 2018, we are starting to upscale from January. To date, we've built basic processes and identified our priorities, from Jan '18 activities will kick off on all the key markets, including US, Europe, South Korea and Japan. We are aiming global, with local focus, so in local markets like SK and Japan all communications will be run in local languages.

That will also entail our website and blog to have related country sections so media, investors and partners could tap into information that's relevant locally in a relevant national language.

Also, teams, represented by Lewis PR will be available for direct contact in US (with hub in NYC), Europe (with hubs in London and Munich), South Korea (Seoul) and Japan (Tokyo). We will provide relevant contacts once the hubs are up and running, which is from mid Jan '18.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2018 @ 20:41:10 #91
163650 Greys
pi_176527729
quote:
6s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:38 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Lewis PR start met een wereldwijde PR-campagne op de 18de. Komt helemaal goed met onze Waves. *O* *O* *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 januari 2018 @ 20:41:14 #92
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176527730
Waves = shitcoin
  Eindredactie Games maandag 15 januari 2018 @ 20:43:13 #93
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176527781
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 19:58 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Soiso is europrijs onhandig als alle andere info in dollars is.
ik heb 100en trades gedaan, en als ik die moet invoeren, dan moet ik weten hoeveel een bitcoin was in augustus 2016. Das geen doen
pi_176527817
En weer een dagje verder omlaag :X
pi_176527833
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:41 schreef hmmmz het volgende:
Waves = shitcoin
  Eindredactie Games maandag 15 januari 2018 @ 20:45:29 #96
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176527840
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:44 schreef ejfaar het volgende:
En weer een dagje verder omlaag :X
ik sta juist in de plus :')
  maandag 15 januari 2018 @ 20:45:46 #97
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176527848
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:45 schreef BadVlad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
NEO is the one.
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 20:46:11 #98
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176527860
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:33 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje geleden 50% van mijn NEO gedumpt.
Dat is bad, vlad :D
4045
onlogisch
pi_176527896
quote:
9s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat is bad, vlad :D
Ik weet alleen niet meer in welke shitcoin ik het gestopt hebt.
pi_176527913
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:40 schreef BadVlad het volgende:
Also, teams, represented by Lewis PR will be available for direct contact in US (with hub in NYC), Europe (with hubs in London and Munich), South Korea (Seoul) and Japan (Tokyo). We will provide relevant contacts once the hubs are up and running, which is from mid Jan '18.
Waar staat dat?
pi_176527935
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:45 schreef hmmmz het volgende:

[..]

NEO is the one.
Weet nog dat ik een buy order op antshares had staan die net niet werd aangetikt. Toen dacht ik: fuck it en niet meer naar om gekeken.

En toen werd het NEO.
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 20:48:42 #102
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176527938
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Hier op het forum, dat zie je toch :?
4045
onlogisch
pi_176527966
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Dat schreef Natasha op de Waves Telegram.

pi_176528000
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:49 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Dat schreef Natasha op de Waves Telegram.

[ afbeelding ]
anijs
pi_176528066
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

anijs
Ze moeten haar eigenlijk presentaties laten doen ipv Sasha. O+

pi_176528086
Man man wat een shitcoins heb ik momenteel, dacht een goeie portofolio te hebben met o.a. Icx, Ven en Zrx. Allemaal in de min laatste dagen.

Kan het bijna nog beter allemaal op neo zetten, aangezien die zo richting 300 knalt.

Maar ik houd me nog maar even in, trekt wellicht weer aan komende dagen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176528109
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:53 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ze moeten haar eigenlijk presentaties laten doen ipv Sasha. O+

[ afbeelding ]
Qua PR kunnen ze daar nog wel een stapje zetten ja.
Laat Sasha lekker die evenementen openen en laat daarna iemand de presentatie doen die er voor geschikt is.
pi_176528115
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Man man wat een shitcoins heb ik momenteel, dacht een goeie portofolio te hebben met o.a. Icx, Ven en Zrx. Allemaal in de min laatste dagen.

Kan het bijna nog beter allemaal op neo zetten, aangezien die zo richting 300 knalt.

Jonge... je kan niet elke trein hebben he.
Lambo of Rekt
pi_176528145
quote:

Koning.
pi_176528154
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Qua PR kunnen ze daar nog wel een stapje zetten ja.
Laat Sasha lekker die evenementen openen en laat daarna iemand de presentatie doen die er voor geschikt is.
Ze zijn ook nog niet gestart omdat ze eerste alles af willen hebben volgens mij. DEX heeft ook nog wel wat werk nodig.
pi_176528169
quote:

Haha, noob. Niet elke dag je portfolio + 20% realiseren... :')!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2018 @ 20:57:04 #112
163650 Greys
pi_176528183
Ik moet elke keer weer lachen om dit soort dingen wegens toch soms wel herkenbaar :') _O-

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176528200
Wat een topic ook, geen enkele opbeurende reactie, nare fokkers allemaal ;(
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 15 januari 2018 @ 20:57:50 #114
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176528204
quote:

Verkoop ze nu dan, en koop coins die wel goed zijn.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176528229
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Alles komt goed!!!
pi_176528235
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:56 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ze zijn ook nog niet gestart omdat ze eerste alles af willen hebben volgens mij. DEX heeft ook nog wel wat werk nodig.
Volgens mij komt de beta van de nieuwe DEX/wallet straks ook naar de desktop variant. Als die er is kunnen ze los.
pi_176528236
quote:
15s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:57 schreef t-8one het volgende:

[..]

Verkoop ze nu dan, en koop coins die wel goed zijn.
Ja dan verkoop ik het deels met verlies, maar ik denk er nog even over na.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 20:59:32 #118
416575 crew  Evenstar
pi_176528245
quote:

Ja alles met verlies kopen, lekker op NEO knallen tijdens ATH. What can possibly go wrong.
pi_176528248
Welke Fokker kost zojuist 0,008 LTC van mij op BL3P? :')
pi_176528251
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Koop gewoon coins waar je in gelooft, hoef je ook niet zo naar de korte termijn koers te kijken
pi_176528253
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Alles komt goed!!!
Dank je magneet ;(
٩๏̯͡๏)۶
pi_176528275
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Koop gewoon coins waar je in gelooft, hoef je ook niet zo naar de korte termijn koers te kijken
Ik geloof wel in zrx, ven en Icx, dus ik hodl ze nog even.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176528320
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Gooi je portfolio maand dicht. Het is momenteel toch weinig aan. Wordt je alleen maar chagrijnig van :)
pi_176528341
quote:

[..]

Wat is dan het probleem?
Die coins zijn alle drie gigantisch gestegen de afgelopen tijd.
pi_176528346
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gewoon coins kopen die nu onterecht laag staan.

TRX, XRP en XVG bijvoorbeeld.

Gaan allemaal moon binnenkort!!1
pi_176528356
quote:

[..]

Dat hodl is ook wel aan inflatie onderhevig he. Een week niks doen heet tegenwoordig al hodl.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koning.
pi_176528400
quote:
11s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 21:03:56 #128
416575 crew  Evenstar
pi_176528410
Die sell walls van VEN schuiven ook steeds lager op. Shit whales.
pi_176528468
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat is dan het probleem?
Die coins zijn alle drie gigantisch gestegen de afgelopen tijd.
Dat is waar, er is ook geen probleem, maar het is leuker als het blijft stijgen. Dit hoort er bij, dat zeker.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176528522
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:03 schreef Kyran het volgende:
Die sell walls van VEN schuiven ook steeds lager op. Shit whales.
pi_176528542
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:05 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat is waar, er is ook geen probleem, maar het is leuker als het blijft stijgen. Dit hoort er bij, dat zeker.
Joh, echt waar?
Koning.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 21:08:15 #132
416575 crew  Evenstar
pi_176528561
quote:
6s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
VEN =/= shitcoin

*O*
pi_176528573
Neo trein gaat lekker.
pi_176528602
Ik heb mijn VEN (41 :D) lekker verkocht na 120%, dus ik ben tevreden. Nu moet FUN even weer stijgen, dan heb ik daar ook +200% ofzo mee gepakt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 21:10:20 #135
416575 crew  Evenstar
pi_176528616
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:09 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb mijn VEN (41 :D) lekker verkocht na 120%, dus ik ben tevreden. Nu moet FUN even weer stijgen, dan heb ik daar ook +200% ofzo mee gepakt.
VEN ga je spijt van krijgen.
pi_176528622
Ach zonder dip is er ook geen piek jatoch.

Over paar dagen gaat t weer omhoog.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  maandag 15 januari 2018 @ 21:10:45 #137
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176528636
Zou NEO vandaag nog over de 200 dollar gaan?
pi_176528639
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

VEN ga je spijt van krijgen.
Nee hoor, zat daar niet in voor de lange termijn. Puur om wat te verdienen en weer in Waves te stoppen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 21:12:05 #139
416575 crew  Evenstar
pi_176528679
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee hoor, zat daar niet in voor de lange termijn. Puur om wat te verdienen en weer in Waves te stoppen.
Wel mooie instelling _O_ Gewoon duidelijke doelen en weer door.
pi_176528777
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Wel mooie instelling _O_ Gewoon duidelijke doelen en weer door.
Ja toch :). "had ik maar" telt niet, er zijn genoeg kansen om winst mee te maken. Lang leve crypto.
pi_176528849
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:10 schreef hmmmz het volgende:
Zou NEO vandaag nog over de 200 dollar gaan?
(VEN mode aan)2000 eind van het jaar (VEN mode uit)
pi_176528854
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja toch :). "had ik maar" telt niet, er zijn genoeg kansen om winst mee te maken. Lang leve crypto.
Toch zou ik in jou geval gewoon 10 VEN houden. Dat helpt enorm tegen de fomo later ;)
pi_176528913
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:17 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Toch zou ik in jou geval gewoon 10 VEN houden. Dat helpt enorm tegen de fomo later ;)
Yeah, ik pak er nog wel wat terug binnenkort :). Treintje is toch even stil gaan staan.
pi_176528916
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Prima instelling. Dat heb ik bij sommige coins ook. Verkopen, loslaten en niet meer naar kijken verder.
Koning.
pi_176528999
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:20 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Prima instelling. Dat heb ik bij sommige coins ook. Verkopen, loslaten en niet meer naar kijken verder.
Ik kwam laatst een mooie quote tegen op Twitter:

"If you win the lottery, don't spend all your money on more lottery tickets."
pi_176529104
quote:
11s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Zo jij durft, in dit topic 😉
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 21:27:05 #147
416575 crew  Evenstar
pi_176529111
P&D op VEN?
pi_176529191
Amount received: 0,083238BTC

Nou het begin is er hoor :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176529201
Crypto Ed is ven mega hard aan het schillen. Echt heel apart hard
pi_176529222
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:23 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik kwam laatst een mooie quote tegen op Twitter:

"If you win the lottery, don't spend all your money on more lottery tickets."
Aldus Carther Thomas :)
pi_176529311
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:30 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Aldus Carther Thomas :)
Ik kijk zijn video's niet meer (hij praat zo langzaam), maar Tweets zijn vaak wel leuk. :P
pi_176529339
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
pi_176529350
quote:
14s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:32 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik kijk zijn video's niet meer (hij praat zo langzaam), maar Tweets zijn vaak wel leuk. :P
:D Dacht dat ik de enige was die zijn filmpjes op 1,5 - 2x speed kijk.
pi_176529417
Persoonlijk vind ik de filmpjes van hem echt waardevol. 10x beter dan die “dit worden de coins van 2018” onzin
pi_176529475
CryptoCobain twitterde op zondag 14-01-2018 om 18:11:59 I am surprised tulips crashed to be honest. A censorship resistant way to quickly transfer value across the planet in the 1600s must've been super useful. Anybody know why it failed? reageer retweet
:D
pi_176529477
Status unconfirmed in electrum. Hoe lang duurt dat en kan ik die wallet eenvoudig over zetten naar een andere computer of is dat lastig of val op een hoop met je domme vragen en ga googlen idioot :@
pi_176529533
quote:
7s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:36 schreef Geralt het volgende:
Status unconfirmed in electrum. Hoe lang duurt dat en kan ik die wallet eenvoudig over zetten naar een andere computer of is dat lastig of val op een hoop met je domme vragen en ga googlen idioot :@
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #5 Voor al je kleine en grote vragen :)
pi_176529567
quote:
Owja die was er ook nog, vergeten, thanks, drop ik daar mijn vraag even :)
  maandag 15 januari 2018 @ 21:43:43 #159
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_176529711
Dacht vorige week even 'handig' de dip te kopen. Heb icx, lend, req en enj gekocht....

Ga niet zo goe..

Wel even NeoGas (die iedereen hier stom vond) op 100% deze week!
  maandag 15 januari 2018 @ 21:49:09 #160
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176529881
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:43 schreef maffemaniak het volgende:
Dacht vorige week even 'handig' de dip te kopen. Heb icx, lend, req en enj gekocht....

Ga niet zo goe..

Prijs jezelf gelukkig. Nu ben je wel verplicht te holden en niet van de ene in de andere coin te hoppen continu.
pi_176530097
ENJ ....bijna 40% eraf in een paar dagen :'( :'(
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 21:56:37 #162
416575 crew  Evenstar
pi_176530170
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:54 schreef Predator38 het volgende:
Hebben een werkend product, goed team, eigen wallet, komen straks met Minecraft Plugin, is eng. Liever investeren in luchtkastelen.
pi_176530193
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:49 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Prijs jezelf gelukkig. Nu ben je wel verplicht te holden en niet van de ene in de andere coin te hoppen continu.
Of je bent echt een mongool en stapt eruit naar fiat.

Het kan twee kanten op.
  maandag 15 januari 2018 @ 21:58:05 #164
391391 Basxt
pi_176530222
quote:
bijkopen, mediaan verlagen :Y
pi_176530244
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:58 schreef Basxt het volgende:

[..]

Hoe is het afgelopen met die pump en dump? Dat was jij toch? :)
pi_176530251
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:58 schreef Basxt het volgende:

[..]

ik had ze er al uit gedaan op die pump van de listing.....maar ik wil ze wel terug ja
  maandag 15 januari 2018 @ 21:58:59 #167
235465 maffemaniak
pi_176530256
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:57 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Of je bent echt een mongool en stapt eruit naar fiat.

Het kan twee kanten op.
HODL
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 22:00:27 #168
416575 crew  Evenstar
pi_176530300
Ben wel benieuwd wat Ed weet of waarom hij opeens zo hard aan het shillen is. Doet hij normaal niet echt toch?
pi_176530374
..

[ Bericht 99% gewijzigd door Predator38 op 15-01-2018 22:06:03 ]
  maandag 15 januari 2018 @ 22:08:59 #170
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176530561
quote:
Ik probeer me deze week niet meer zo druk te maken om de flinke dipjes die nog steeds gaande zijn. Lukt steeds beter. Gewoon veel dingen doen, bezig blijven en het hodlen gaat vanzelf.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  maandag 15 januari 2018 @ 22:10:04 #171
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176530596
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:43 schreef maffemaniak het volgende:

Ga niet zo goe..

Heb geduld en troost jezelf met de gedachte dat er vele anderen zijn die nog hoger zijn ingestapt.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176530608
Zit in de trein op weg naar het vliegveld. Hoor ik naast mij twee veertigers een discussie starten over bitcoins, blockchaintechnologie en altcoins of zoals ze het noemen allerlei muntjes :D Idem met tijdje terug in de supermarkt tussen twee/drie vakkenvullers _O-
mag het weten
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 22:10:39 #173
416575 crew  Evenstar
pi_176530620
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 22:08 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik probeer me deze week niet meer zo druk te maken om de flinke dipjes die nog steeds gaande zijn. Lukt steeds beter. Gewoon veel dingen doen, bezig blijven en het hodlen gaat vanzelf.
Vooral van te voren afspreken met je zelf dat je er niet uit gaat voordat het X% stijgt helpt bij mij goed. Eerste paar dagen wel paar keer heen en weer geschoven. Nu heb ik een lijst waar ik in vertrouw. Paar echt hodle coins en een paar short terms.
pi_176530641
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
Zit in de trein op weg naar het vliegveld. Hoor ik naast mij twee veertigers een discussie starten over bitcoins, blockchaintechnologie en altcoins of zoals ze het noemen allerlei muntjes :D Idem met tijdje terug in de supermarkt tussen twee/drie vakkenvullers _O-
ik zie ook steeds meer mensen in de trein en bus bezig met cryptoexchanges.
pi_176530658
quote:
je hoort iedereen er wel over maar hooguit 0.01% doet er ook echt wat mee.....
of ze haken af bij het verificatieproces en het geld daadwerkelijk overmaken
  maandag 15 januari 2018 @ 22:12:17 #176
235465 maffemaniak
pi_176530665
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 22:00 schreef Kyran het volgende:
Ben wel benieuwd wat Ed weet of waarom hij opeens zo hard aan het shillen is. Doet hij normaal niet echt toch?
Doet hij al even met ven hoor
pi_176530776
quote:
De trein nemen i.p.v. je Lambo. :') :') :')
pi_176530956
Estimated Confirmation Duration: ~ 7 hrs : 51 mins : 11 secs

ETH. :')
pi_176531025
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 22:20 schreef BadVlad het volgende:
Estimated Confirmation Duration: ~ 7 hrs : 51 mins : 11 secs

ETH. :')
SEPA is sneller ! :D :D :D
pi_176531047
quote:
12s.gif Op maandag 15 januari 2018 22:15 schreef BadVlad het volgende:

[..]

De trein nemen i.p.v. je Lambo. :') :') :')
Ryanair nemen ipv je eigen privéjet :')

Voor een tientje retour een weekje Rome vind ik een steal :7
mag het weten
pi_176531192
Hebben jullie BitCore gezien? BTX
eindelijk heeft coinmarketcap de juiste informatie erin gezet qua totaal aantal coins en circulating supply.. heeft maanden geduurd maar héhé eindelijk
Dit is de echte BitcoinCash, gemaakt in april 2017
https://coinmarketcap.com/currencies/bitcore/
  maandag 15 januari 2018 @ 22:41:28 #182
235465 maffemaniak
pi_176531524
quote:
wall street heeft zijn geld in lambo's gestopt en niet in de cryptomarkt.
was een aardig staaltje #fakenews pleuris media
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2018 @ 22:44:27 #184
163650 Greys
pi_176531542
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 22:10 schreef Kyran het volgende:

[..]

Vooral van te voren afspreken met je zelf dat je er niet uit gaat voordat het X% stijgt helpt bij mij goed. Eerste paar dagen wel paar keer heen en weer geschoven. Nu heb ik een lijst waar ik in vertrouw. Paar echt hodle coins en een paar short terms.
Ik heb met NEO dus mazzel gehad dat ik ze destijds op een andere computer die ik nooit gebruik verder heb gezet in een wallet. Had ik nooit even snel de neiging om te verkopen bij een dip.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176531884
Op binance zie je net voordat McAfee xlm coin of de week maakt ineens een dikke aankoop. Amper invloed op de prijs en zelfs gedaald daarna. Zelfs McAfee kan geen winst pakken deze week met zn pump en dumps :')
pi_176531925
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:29 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik denk zelf ook dat VEN iets bijzonders gaat laten zien komend half jaar.
Lambo of Rekt
  Moderator maandag 15 januari 2018 @ 23:01:54 #187
42184 crew  DaMart
pi_176531951
Hodl'en is voor mij soms makkelijk omdat ik periodes heb waarin ik amper tijd heb om met crypto bezig te zijn.

En door die ervaring kan ik met de dalende koersen van veel munten momenteel ook rustig niks doen. Alles stuitert toch wel weer een keer omhoog :D.
pi_176531986
de overheden gaan zich ermee bemoeien hoor......fuckers:

Dat heeft de Franse minister van Financiën Le Maire gemeld tijdens zijn nieuwjaarstoespraak.

Hij is de volgende ambtsdrager die de zeer volatiele munten aan banden wil leggen. Hoe hij dat op internet wil doen, waar aanbieders andere wegen kunnen kiezen, bleef onbekend.

Criminelen aanpakken
Le Maire wijst vooral op het misbruik van het vrij anonieme betaalsysteem door criminelen. Ook belastingontduiking en financiering van terrorisme wil hij voorkomen.

Volgens Le Maire is Frankrijk dankzij samenwerking met bitcoin-experts ver gevorderd in de maatregelen die hij binnenkort zegt af te kondigen.

De minister meldde tevens met dit pakket belastingontduiking door grote bedrijven te willen voorkomen.
pi_176532019
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 22:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb met NEO dus mazzel gehad dat ik ze destijds op een andere computer die ik nooit gebruik verder heb gezet in een wallet. Had ik nooit even snel de neiging om te verkopen bij een dip.
Dit! Of bij een stijging. Te snel verkopen. Blijft raar, al pak je >2000% winst, nog voelt het kut dat je te "vroeg" verkocht hebt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 23:04:54 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176532028
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:01 schreef DaMart het volgende:
Hodl'en is voor mij soms makkelijk omdat ik periodes heb waarin ik amper tijd heb om met crypto bezig te zijn.

En door die ervaring kan ik met de dalende koersen van veel munten momenteel ook rustig niks doen. Alles stuitert toch wel weer een keer omhoog :D.
Dit heb je van mij afgekeken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176532043
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 21:29 schreef ArnoldG0342 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)p_called_ven_10_eom/

Misschien door dit?
pi_176532088
quote:

Vind zelf hodlen makkelijk als je al vroeg in een goeie munt zit. Zit sinds 2.20 in ven en hodl is echt easy, zeker met al die mind belowing news van ven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2018 23:07:28 ]
  maandag 15 januari 2018 @ 23:08:30 #193
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176532123
Sinds 0.05 in TRX mja.. :') Die fopchinees blijft maar vuur spugen.
En altijd het laatste woord.
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 januari 2018 @ 23:09:39 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176532149
Les 1: China is koning der pump 'n dumps. Daarom blijf ik ook ver weg van NEO.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 januari 2018 @ 23:15:01 #195
163650 Greys
pi_176532303
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:04 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dit! Of bij een stijging. Te snel verkopen. Blijft raar, al pak je >2000% winst, nog voelt het kut dat je te "vroeg" verkocht hebt.
Ja die manier geeft echt rust met coins die je sowieso hebt besloten lang te houden vanaf het begin.

Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik nu bv bij NEO echt gewoon geen flauw benul heb wat dat eventueel ooit nog zou kunnen worden qua waarde. Maar ik ga ze sws nog heel 2018 houden (ook al zijn het er dus maar 18..)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176532636
quote:

Alles in een HW wallet gooien helpt ook.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176532717
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:02 schreef Predator38 het volgende:
de overheden gaan zich ermee bemoeien hoor......fuckers:
Ja hier ben ik ook bang voor ja.
Lambo of Rekt
pi_176532777
quote:
15s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:30 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja hier ben ik ook bang voor ja.
dat ze funding van terroristen via crypto willen tegengaan
en belasting over geld willen wat er een crypto staat oke

maar volgens mij hebben ze eerst nog wat andere zaken op te lossen van zeer rijke bedrijven en personen ( panama papers anyone ? )

voor de rest moeten ze gewoon opzouten met regulatie, bij de banken gaat het al 100 jaar fout
pi_176532833
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Met mijn NEO op 30 dollar per stuk gekocht kan ik nog wel iets verliezen ;)
  maandag 15 januari 2018 @ 23:44:45 #200
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176533012
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:09 schreef Nattekat het volgende:
pi_176533332
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:04 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ja maar dat laatste, dat kun je altijd blijven houden... als je ETHtje zometeen 10K waard is.... maar over 3 jaar 100K... dan heb je nog te vroeg verkocht, dat is een psychologische game waar je goed mee om moet kunnen gaan
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † maandag 15 januari 2018 @ 23:59:35 #202
230491 Zith
pls tip
pi_176533340
De afgelopen weken waren er een aantal users die een gratis/niet-gratis Pump en Dump groepje aan het uitproberen waren.

Dit is wel een leuk artikel hierover:

https://bitfalls.com/2018/01/12/anatomy-pump-dump-group/
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176533405
Muh sannie is verraderlijk
pi_176533423
Niet om er meteen op te duiken maar Bitcoin Scrypt heeft z'n eerste client update in 2,5 jaar nu het nieuwe team er mee bezig is:

http://theotherbitcoin.com

quote:
Community,

We are pre-releasing v.1.5.0 of the Bitcoin-sCrypt wallet client today. This release is not a fork and is not mandatory.

Next week, we will officially release our Roadmap, an updated website and v.1.6.0 of the Bitcoin-sCrypt wallet client, which includes Komoto Gravity Well to fix the difficulty retargeting issue (and will be a mandatory update and hard-fork).

Updates in v.1.5.0
New logo and splash
Added Check/Repair wallet functionality
Added ZapWalletTxes functionality
Added Coin Control

Updates in v.1.6.0 (mandatory hard-fork)
Komoto Gravity Well difficulty retargeting algorithm

Important Upcoming Dates
Jan 15 – Pre-release of v.1.5.0 of BTCS Wallet
Jan 22 – Official release of Roadmap, v.1.6.0 of BTCS Wallet and revised website
Feb 19 – Mandatory hard-fork to fix difficulty retargeting issue (v.1.6.0) takes effect

Additional information regarding the upcoming move from pure Proof-of-Work to to a Proof-of-Stake hybrid and the addition of voting functionality to the wallet client will be discussed in the Roadmap released next week.

The latest Bitcoin-sCrypt wallet client can be downloaded from: http://bitcoinscrypt.co.

~Smokeasy
Na jaren hodlen zit m'n wallet alweer boven de ¤10k :P
pi_176533546
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 00:02 schreef NoNickOne het volgende:
Dit
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_176533671
Hopelijk gaat stratis eerst een neo'tje doen, en daarna lisk.
Lambo of Rekt
pi_176533707
Wanneer komt dat Universa nu eindelijk eens beschikbaar om te kopen?
pi_176533721
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 00:23 schreef unlimitedzxr het volgende:
Wanneer komt dat Universa nu eindelijk eens beschikbaar om te kopen?
tegen de tijd dat dat er is zitten we allemaal al op de bahama's
Lambo of Rekt
pi_176533895
APEX ICO leek me wel interessant maar de whitelist registratie was binnen 15 minuten vol.
pi_176533925
Ik wacht nog steeds op de enorme pump op de Cryptomarkt van de bonussen op wall street.

Dus.

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176533946
Waarom gaat Req zo kut deze week? Al ruim 25 procent in de min. Ik had wel vertrouwen in het team en concept..
pi_176533949
Meer mensen het probleem dat je login-knop van Binance maar niet meewerkt? :')
Forcefield City Bewoner
pi_176533960
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 00:55 schreef roislecxe het volgende:
Meer mensen het probleem dat je login-knop van Binance maar niet meewerkt? :')
Ja, eerst klikken int de whitespace op de pagina, ze willen dat je die URL controleert.
Lambo of Rekt
pi_176533966
quote:
So to anyone who doesn't know. John McAffee leaked the XLM signal days ago. Our discord channel was approached by someone last night soliciting money for future McAffee calls and gave the XLM call as proof. Didn't think it would happen but it did.

https://www.reddit.com/r/(...)out_stellar/dsptrqj/
pi_176533982
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 00:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, eerst klikken int de whitespace op de pagina, ze willen dat je die URL controleert.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 16 januari 2018 @ 01:04:30 #216
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176533994
Yeey ook ff een account gemaakt op Binance :P
Ik ben geil
  dinsdag 16 januari 2018 @ 01:08:15 #217
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_176534013
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 00:50 schreef Skv het volgende:
Ik wacht nog steeds op de enorme pump op de Cryptomarkt van de bonussen op wall street.

Dus.

Koop heb met je eigen bonus/winstdeling deze maand ;( .Laat die SKY pump maar komen ;)
The best firms advertise the least...
pi_176534024
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 00:02 schreef NoNickOne het volgende:
Bruh.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 januari 2018 @ 01:11:19 #219
163650 Greys
pi_176534025
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 00:54 schreef Skv het volgende:
Waarom gaat Req zo kut deze week? Al ruim 25 procent in de min. Ik had wel vertrouwen in het team en concept..
Een coin die niet in een rechte lijn omhoog gaat zonder retraces? Ja dat moet wel een kloteteam en -concept zijn. Sterkte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 januari 2018 @ 01:13:29 #220
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176534031
Wtf.. Selfie With Photo ID And Note.. wrm die note :D

1ste x dat ik dat zie
Ik ben geil
pi_176534051
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 01:13 schreef defokkingfoker het volgende:
Wtf.. Selfie With Photo ID And Note.. wrm die note :D

1ste x dat ik dat zie
Zie je heel vaak. :Y Ik heb het alleen bij Binance gedaan, tot nu toe, om naar lvl 2 verified te komen. Voor KuCoin was dat dan weer niet nodig.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 01:18:53 #222
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176534056
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 01:17 schreef einschtein het volgende:

[..]

Zie je heel vaak. :Y Ik heb het alleen bij Binance gedaan, tot nu toe, om naar lvl 2 verified te komen. Voor KuCoin was dat dan weer niet nodig.
Heb atm een account bij bittrex, coinbase, GDAX en nu dus ook binance :B

Verbergen jullie ook je sofinummer? Heb dat steeds gedaan en ze hebben het ook steeds geaccepteerd
Ik ben geil
pi_176534060
Een flinke zak WAVES weggedaan en extra VEN van gekocht :D feelsgoodmen
  dinsdag 16 januari 2018 @ 01:19:43 #224
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_176534061
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 01:17 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wat is een "note" :?

Selfie met ID ken ik.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 01:20:17 #225
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176534064
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 01:19 schreef edcetera het volgende:

[..]

Selfie met ID ken ik.
Selfie met ID + papiertje met datum en het woord binance erop :P
Ik ben geil
pi_176534065
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 01:19 schreef edcetera het volgende:

[..]

Selfie met ID ken ik.
Gewoon een papiertje met de tekst van de exchange er op + datum.
pi_176534069
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 01:19 schreef kthxbye het volgende:
Een flinke zak WAVES weggedaan en extra VEN van gekocht :D feelsgoodmen
Whale gespot.
Lambo of Rekt
pi_176534073
Ik zit Dit Was Het Nieuws even terug te kijken en in 2 uitzendingen komen nu al cryptocoins voorbij. :') 1x BTC and 1x RPX.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 01:21:21 #229
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176534074
Wil mijn verlies maar niet nemen met TenX ;(
Ik ben geil
  dinsdag 16 januari 2018 @ 01:27:18 #230
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_176534094
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 01:20 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Selfie met ID + papiertje met datum en het woord binance erop :P
Ah, ja extra papiertje met je user ID: Wordt steeds geavanceerder om je te registreren: Hie lang duurt het om bij Binance te registreren voor SEPA banktransacties? Pomp BTC/transacties liever naar Bitonic/Bl3p over, maar ervaring?
  dinsdag 16 januari 2018 @ 01:29:16 #231
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176534107
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 01:27 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ah, ja extra papiertje met je user ID: Wordt steeds geavanceerder om je te registreren: Hie lang duurt het om bij Binance te registreren voor SEPA banktransacties? Pomp BTC/transacties liever naar Bitonic/Bl3p over, maar ervaring?
Zou het niet weten.. geen ervaring mee oO<

Denk niet dat jullie dit nodig hebben maar voor de noobs zoals ik misschien wel handig :P

Heb een handige google sheet online gevonden waarin je de aankoopprijs van de munt tegen de huidige marktwaarde kan zien welk automatisch veranderd a.d.h.v. coinmarketcap :@
Ik ben geil
pi_176534136
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 20:03 schreef Vivi het volgende:
Misschien dat ik te weinig van XRP weet maar is het niet zo dat partijen die met Ripple willen werken helemaal geen belachelijke hoeveelheden XRP aan moeten houden? De standaardkosten per transactie is 0,00001 XRP. Ripple

quote:
Current Transaction Cost
The current minimum transaction cost required by the network for a standard transaction is 0.00001 XRP (10 drops). It sometimes increases due to higher than usual load.
Ripple geeft aan dat het netwerk kan opschalen naar 50.000 transacties per seconde (net als VISA nu). Als RIpple zo succesvol zou worden dan is er jaarlijks zo'n 15,8 miljoen XRP nodig. Ripple zet 55 miljard XRP in als onderpand voor toekomstig gebruik, elke maand 1 miljard XRP. Je kan met 55 miljard XRP 3.488 jaar volhouden op 50.000 transacties per seconde. Het netwerk kan nu 1.500 transacties per seconde aan dus die 55 miljard zal Ripple Labs nog wel een tijdje draaiende houden, zelfs als zou het naar 500.000 transacties per seconde gaan.

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat binnen afzienbare tijd Ripple Labs XRP van anderen moeten opkopen om het netwerk draaiende te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door up7 op 16-01-2018 03:10:32 ]
  dinsdag 16 januari 2018 @ 01:37:26 #233
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_176534140
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 01:29 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Zou het niet weten.. geen ervaring mee oO<

Denk niet dat jullie dit nodig hebben maar voor de noobs zoals ik misschien wel handig :P

Heb een handige google sheet online gevonden waarin je de aankoopprijs van de munt tegen de huidige marktwaarde kan zien welk automatisch veranderd a.d.h.v. coinmarketcap :@
CMC loopt vaak net ietsje achter, maar wel geinteresseerd in de sheet: Je bent nooit te noob om te leren en info te delen, wie weet leren anderen/wij ervan ;)
  dinsdag 16 januari 2018 @ 01:41:13 #234
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176534154
CRAAAAAAAAASSSSSSHHH, marketcap richting de $650 miljard :N
015
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 01:41:59 #235
416575 crew  Evenstar
pi_176534157
Alles dondert opeens in elkaar.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 01:47:17 #236
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_176534172
Alweer ;(
pi_176534187
Zucht
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 02:00:22 #238
416575 crew  Evenstar
pi_176534194
VEN gaf geen fuck en gaat gewoon door _O_ Altijd fijn om te zien.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 02:10:03 #239
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_176534212
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 02:00 schreef Kyran het volgende:
Zit nog rondom de $6? Was toch altijd zo de laatste dagen (niet, dat ik er geen vertrouwen in heb, maar dit is weer fanboy gedrag) :?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 02:12:38 #240
416575 crew  Evenstar
pi_176534222
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 02:10 schreef edcetera het volgende:

[..]

Zit nog rondom de $6? Was toch altijd zo de laatste dagen (niet, dat ik er geen vertrouwen in heb, maar dit is weer fanboy gedrag) :?
Uh, het zat vandaag nog een keer rond de 40k sat. Sinds 21:00 aan het stijgen en terwijl net bijna alles 10% naar beneden dook ging VEN vrolijk door en staat nu op 46k.

Toen BTC net een duik nam ging bijna alles mee, waren nog maar 6 coins groen op Binance, waaronder VEN. Niks met fan boy zijn te maken, gewoon constatering.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 02:15:42 #241
391391 Basxt
pi_176534229
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 02:00 schreef Kyran het volgende:
Ook die gaat gaat z'n correctie krijgen :P In anderhalve maand van $0.6 naar $6 is niet niks. Ik zou hem zelf nu cashen en lager inkopen.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 02:16:50 #242
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_176534233
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 02:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Uh, het zat vandaag nog een keer rond de 40k sat. Sinds 21:00 aan het stijgen en terwijl net bijna alles 10% naar beneden dook ging VEN vrolijk door en staat nu op 46k.

Toen BTC net een duik nam ging bijna alles mee, waren nog maar 6 coins groen op Binance, waaronder VEN. Niks met fan boy zijn te maken, gewoon constatering.
Lange termijn vriend en niks slechts over VEN:

Nu lekker slapen ;)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 02:16:53 #243
416575 crew  Evenstar
pi_176534234
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 02:15 schreef Basxt het volgende:

[..]

Ook die gaat gaat z'n correctie krijgen :P In anderhalve maand van $0.6 naar $6 is niet niks. Ik zou hem zelf nu cashen en lager inkopen.
ATH was rond 53k, terug gegaan naar 38, was genoeg :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 02:18:18 #244
416575 crew  Evenstar
pi_176534237
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 02:16 schreef edcetera het volgende:

[..]

Lange termijn vriend en niks slechts over VEN:

Nu lekker slapen ;)
Jij haalt er fan boy zijn en lange termijn bij uit het niets.

Enige wat ik zeg dat het fijn is dat een coin niet direct een duik neemt alleen maar omdat BTC een duik neemt. 90% van markt ging mee, VEN en een paar anderen niet en dat is alleen maar fjin.

Wat dit met fan boy zijn en lange termijn heeft te maken ..... geen idee. Doei.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 02:26:21 #245
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_176534256
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 02:18 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jij haalt er fan boy zijn en lange termijn bij uit het niets.

Enige wat ik zeg dat het fijn is dat een coin niet direct een duik neemt alleen maar omdat BTC een duik neemt. 90% van markt ging mee, VEN en een paar anderen niet en dat is alleen maar fjin.

Wat dit met fan boy zijn en lange termijn heeft te maken ..... geen idee. Doei.
Ik zag mijn coins, die ik actief volg ook niet duiken, daarom mijn verbazing hoe je reageerde en het niet begreep. Ben eveneens geen shorter en moet gewoon morgen werken in andere business.

Als "fanboy" zooo aanstootelijk voor je is, dan zal ik het niet meer gebruiken. Mijn reacties zijn niet offensief bedoeld ;)
  dinsdag 16 januari 2018 @ 02:29:33 #246
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176534261
Welke coin kopen nu wowowow alles omlaag maar ben een noob so ik ga dom inkopen :') :')
Ik ben geil
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2018 @ 02:31:29 #247
416575 crew  Evenstar
pi_176534266
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 02:26 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ik zag mijn coins, die ik actief volg ook niet duiken, daarom mijn verbazing hoe je reageerde en het niet begreep. Ben eveneens geen shorter en moet gewoon morgen werken in andere business.

Als "fanboy" zooo aanstootelijk voor je is, dan zal ik het niet meer gebruiken. Mijn reacties zijn niet offensief bedoeld ;)
*; kwam wat hatelijk over, zand er over :P truste
  dinsdag 16 januari 2018 @ 02:39:49 #248
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_176534278
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 02:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

*; kwam wat hatelijk over, zand er over :P truste
Pfft, morgen komt alles weer goed of zitten we nog met meer stress in onze coins de komende dage/weken. Leuke hobby en het levert uiteindelijk altijd wel wat op als je geen gekke fratsen uithaald ^O^
pi_176534311
Jaaaa rood *O*

pi_176534318
de pleuris zeg :(
  dinsdag 16 januari 2018 @ 03:08:56 #251
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176534329
Srry maar krijg een boner van GDAX. BTC ging net onder de 13k :o
Ik ben geil
  dinsdag 16 januari 2018 @ 03:10:32 #252
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176534332
En enkele orders op bitrex die ik onrealistisch laag had gedaan zijn binnen :o :B
Ik ben geil
pi_176534334
Interessant artikel over de werking van P&D's:

dinsdag 16 januari 2018 @ 03:12:59 #254
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
  dinsdag 16 januari 2018 @ 03:17:03 #255
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176534345
HET ZIJN DE HAMSTERWEKEN
Ik ben geil
pi_176534350
quote:
Zonder enige twijfel optie 2 en dan in mat zwart of mat donkerblauw.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 03:24:42 #257
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176534357
Ik ben geil
  dinsdag 16 januari 2018 @ 03:25:48 #258
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176534361
Oke bedtijd genoeg onzin gekocht ;(

Wedden dat 90% van mijn coins gwn shit is ;( ;( ;( kut reddit met hun adviezen :P
Ik ben geil
  dinsdag 16 januari 2018 @ 03:51:48 #259
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176534394
WHOOO SINDS 02:29:33 2.43% GESTEGEN MET MN MUNTEN :')
Ik ben geil
pi_176534460
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 01:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Whale gespot.
Zwem je mee?
pi_176534793
Niet fijn wakker worden dit..

En dan ook nog geen centjes meer over hebben om gebruik te maken van deze crash..

We hodlen maar door..
pi_176534844
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 23:59 schreef Zith het volgende:
De afgelopen weken waren er een aantal users die een gratis/niet-gratis Pump en Dump groepje aan het uitproberen waren.

Dit is wel een leuk artikel hierover:

8)7

Toch wel zonde dat mensen die duidelijk creatief zijn hun talenten niet op een andere manier inzetten dan voor dit soort praktijken. Als je hier intrapt ben je natuurlijk ook wel een eersteklas mongool, maar ja, dat zijn meestal ook (niet geheel toevallig) de mensen die het geld juist niet kunnen missen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_176534853
Flopshow
pi_176534859
Pro-tip: blijf rustig zitten in de coins waar je in gelooft.

Nog een pro-tip: als je deze stres niet aankunt zou je kunnen overwegen een wat groter deel van je portfolio uit BTC te laten bestaan. :7
pi_176534962
Net gisteravond m'n eerste bitcoins gekocht, yaaaay! :P
_O- En meteen krijgt de waarde ervan een aardige tik! :')
pi_176534980
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 06:06 schreef ToT het volgende:
Net gisteravond m'n eerste bitcoins gekocht, yaaaay! :P
_O- En meteen krijgt de waarde ervan een aardige tik! :')
Gefeliciteerd. Heb je ze veilig opgeslagen?
pi_176535013
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 06:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Heb je ze veilig opgeslagen?
In een wallet? Nog niet nee, wilde ik vandaag naar gaan kijken. :) (Ik heb ze pas net binnen omdat mijn bankrekening eerst geverifieerd moest worden.)

Ik heb er nog allemaal de ballen verstand van maar heb wel een broer die er flink mee aan het handelen is.
Ik zat al langere tijd aan te denken hier mee te beginnen, maar hij heeft me over de streep getrokken en adviseert me hier en daar.
pi_176535014
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 06:10 schreef ToT het volgende:

[..]

In een wallet? Nog niet nee, wilde ik vandaag naar gaan kijken. :) (Ik heb ze pas net binnen omdat mijn bankrekening eerst geverifieerd moest worden.)

Ik heb er nog allemaal de ballen verstand van maar heb wel een broer die er flink mee aan het handelen is.
Ik zat al langere tijd aan te denken hier mee te beginnen, maar hij heeft me over de streep getrokken en adviseert me hier en daar.
Nice. Waar heb je ze gekocht?
pi_176535033
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 06:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nice. Waar heb je ze gekocht?
Bitonic.
Litebit neemt ff geen nieuwe accounts meer aan.
Mijn broer adviseerde me om Etereums te kopen (wat meteen op Litebit kan).
Op Bitonic kun je alleen Bitcoins kopen, dus heb ik nu op Binance een order voor Ethereums open staan met mijn bitcoins. :)
pi_176535049
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 06:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Bitonic.
Litebit neemt ff geen nieuwe accounts meer aan.
Mijn broer adviseerde me om Etereums te kopen (wat meteen op Litebit kan).
Op Bitonic kun je alleen Bitcoins kopen, dus heb ik nu op Binance een order voor Ethereums open staan met mijn bitcoins. :)
Cool.
Check ook: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #5 Voor al je kleine en grote vragen
pi_176535102
Alles weer even flink omlaag. Tering
Love is in the air!
  dinsdag 16 januari 2018 @ 06:45:23 #274
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176535170
Waar blijven die bankiers met hun bonussen??? :(
pi_176535256
Diep donkerrood

HODL *O*
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_176535264
Jeetje, elke dag lekker gaan slapen en kut wakker worden.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 07:13:00 #277
208890 June.
Seriously?
pi_176535295
Neo is juist de coin waar ik nog wat winst mee heb :')
Shine bright like a diamond.
pi_176535305
Zo nu is wel echt alles in het rood. Die bankiers zijn zeker aan t inkopen. :')
pi_176535307
pi_176535311
Forse daling again :N
pi_176535312
http://fortune.com/2017/12/21/bitcoin-50000/

Hoe zou deze man erbij zitten?
pi_176535320
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 07:16 schreef Wereldgozer het volgende:
http://fortune.com/2017/12/21/bitcoin-50000/

Hoe zou deze man erbij zitten?
Warmpjes, aangezien hij een miljoentje kan inzetten.
  Eindredactie Games dinsdag 16 januari 2018 @ 07:47:21 #283
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176535474
DRAGONCHAIN _O_
  dinsdag 16 januari 2018 @ 07:47:58 #284
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176535483
Whoa.... BLOEDrood.... -O-

En de enige die dik omhoog is, is Ardor, die nu bijna 3 weken gegijzeld wordt op Bittrex...
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 07:50:58 #285
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
  dinsdag 16 januari 2018 @ 07:51:49 #286
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_176535526
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 07:47 schreef Oscar. het volgende:
DRAGONCHAIN _O_
Doet het ook niet zo goed?
pi_176535548
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 00:54 schreef Skv het volgende:
Er was wat FUD over devs die het team hadden verlaten. En nu gaat hij met de rest mee natuurlijk.

Deze crash zag je van mijlenver aankomen als China wakker zou worden. :P Maar zoals mijn goede vriendjes zingen: The best thing to do is simply to hodl 🎵🎶

Uitvinder van de biersmiley.
pi_176535558
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 07:55 schreef dimmak het volgende:

[..]

Er was wat FUD over devs die het team hadden verlaten. En nu gaat hij met de rest mee natuurlijk.

Deze crash zag je van mijlenver aankomen als China wakker zou worden. :P Maar zoals mijn goede vriendjes zingen: The best thing to do is simply to hodl 🎵🎶

Wat is dit toch voor hardnekkige kul... Crypto is een 24/7 markt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2018 07:56:49 ]
  dinsdag 16 januari 2018 @ 07:58:12 #289
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176535574
FUN keihard in de uitverkoop. Even NEO inruilen voor FUN :D
pi_176535577
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 07:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat is dit toch voor hardnekkige kul... Crypto is een 24/7 markt.

Uiteraard. Maar aangezien de berichtgeving voornamelijk Azië aangaat, zal het daar starten.
  dinsdag 16 januari 2018 @ 08:00:03 #291
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_176535591
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 07:58 schreef Yozzz het volgende:
Ik heb gisteren wat FUN bijgekocht, dus ik had jullie wel even kunnen waarschuwen dat het omlaag zou gaan.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_176535601
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 07:58 schreef Yozzz het volgende:
Oei, risky hoor om een falling knive te gaan vangen.

Ik wacht wel.
Wil wel wat in FUN gaan stoppen.
  Eindredactie Games dinsdag 16 januari 2018 @ 08:05:06 #293
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176535627
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 07:51 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Doet het ook niet zo goed?
ow het moet minimaal 10 procent in de plus?
NEO _O_
  dinsdag 16 januari 2018 @ 08:08:56 #294
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176535642
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 08:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Oei, risky hoor om een falling knive te gaan vangen.

Ik wacht wel.
Wil wel wat in FUN gaan stoppen.
Vaak bu'j te bange
pi_176535760
Wat een bloedbad.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176535799
Au.
pi_176535846
Rip
  dinsdag 16 januari 2018 @ 08:35:53 #298
286575 Roces18
Chef de party
pi_176535860
_O-

How I Used Fake Reddit & Twitter Accounts to Mass Shill Crypto Currency Coins and Made my First Billion, by Arthur C Ridgway Jn. III.
pi_176535883
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176535984
Verdomme, weer keiharde rode cijfers toen ik wakker werd. HODL en bljiven zitten. Doet wel pijn :9
pi_176536008
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')