Weet nog dat ik een buy order op antshares had staan die net niet werd aangetikt. Toen dacht ik: fuck it en niet meer naar om gekeken.quote:
anijsquote:Op maandag 15 januari 2018 20:49 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Dat schreef Natasha op de Waves Telegram.
[ afbeelding ]
Qua PR kunnen ze daar nog wel een stapje zetten ja.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:53 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ze moeten haar eigenlijk presentaties laten doen ipv Sasha.![]()
[ afbeelding ]
Jonge... je kan niet elke trein hebben he.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Man man wat een shitcoins heb ik momenteel, dacht een goeie portofolio te hebben met o.a. Icx, Ven en Zrx. Allemaal in de min laatste dagen.
Kan het bijna nog beter allemaal op neo zetten, aangezien die zo richting 300 knalt.
Maar ik houd me nog maar even in, trekt wellicht weer aan komende dagen.
quote:Op maandag 15 januari 2018 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Man man wat een shitcoins heb ik momenteel, dacht een goeie portofolio te hebben met o.a. Icx, Ven en Zrx. Allemaal in de min laatste dagen.
Kan het bijna nog beter allemaal op neo zetten, aangezien die zo richting 300 knalt.
Ze zijn ook nog niet gestart omdat ze eerste alles af willen hebben volgens mij. DEX heeft ook nog wel wat werk nodig.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Qua PR kunnen ze daar nog wel een stapje zetten ja.
Laat Sasha lekker die evenementen openen en laat daarna iemand de presentatie doen die er voor geschikt is.
Haha, noob. Niet elke dag je portfolio + 20% realiseren...quote:Op maandag 15 januari 2018 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Verkoop ze nu dan, en koop coins die wel goed zijn.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Alles komt goed!!!quote:Op maandag 15 januari 2018 20:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een topic ook, geen enkele opbeurende reactie, nare fokkers allemaal
Volgens mij komt de beta van de nieuwe DEX/wallet straks ook naar de desktop variant. Als die er is kunnen ze los.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:56 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog niet gestart omdat ze eerste alles af willen hebben volgens mij. DEX heeft ook nog wel wat werk nodig.
Ja dan verkoop ik het deels met verlies, maar ik denk er nog even over na.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:57 schreef t-8one het volgende:
[..]
Verkoop ze nu dan, en koop coins die wel goed zijn.
Ja alles met verlies kopen, lekker op NEO knallen tijdens ATH. What can possibly go wrong.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Koop gewoon coins waar je in gelooft, hoef je ook niet zo naar de korte termijn koers te kijkenquote:Op maandag 15 januari 2018 20:57 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een topic ook, geen enkele opbeurende reactie, nare fokkers allemaal
Ik geloof wel in zrx, ven en Icx, dus ik hodl ze nog even.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Koop gewoon coins waar je in gelooft, hoef je ook niet zo naar de korte termijn koers te kijken
Gooi je portfolio maand dicht. Het is momenteel toch weinig aan. Wordt je alleen maar chagrijnig vanquote:Op maandag 15 januari 2018 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik geloof wel in zrx, ven en Icx, dus ik hodl ze nog even.
Wat is dan het probleem?quote:Op maandag 15 januari 2018 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik geloof wel in zrx, ven en Icx, dus ik hodl ze nog even.
Gewoon coins kopen die nu onterecht laag staan.quote:Op maandag 15 januari 2018 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Koop gewoon coins waar je in gelooft, hoef je ook niet zo naar de korte termijn koers te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |