Pashaquote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:37 schreef TheArt het volgende:
Die beat doet me denken aan
Maar dit gaat de finale wel halen, ondanks dat het in het genre niet echt heel goed is ofzo.
Dit heb ik inderdaad ook. Ik vind het in de studioversie een leuk nummer, maar het komt live niet helemaal over. Ik had het geheel toch wat vrolijker en zonniger verwacht.quote:Op zaterdag 24 februari 2018 23:37 schreef ato het volgende:
Op video vond ik het leuker klinken.
Het is goed uitgevoerd, klinkt vrolijk en toch mis ik iets.
Dat dacht ik vorig jaar ook van Moldavie, en uiteindelijk op het podium en samen met Belgie het enige commerciele succes. Kies maar al een leuk sausje voor op de hoed. Ik vrees dat ze het opnieuw verrassend goed gaan doen, en vooral uit armoede. Ik heb de indruk dat het niveau dit jaar echt wel opmerkelijk lager ligt tgo vorig jaarquote:Op zondag 25 februari 2018 11:18 schreef ijs_beer het volgende:
Irritante jengel, ouderwetse productie, slappe lyrics. man man man man man man
Dit gaat echt helemaal niks doen, en anders eet ik m n hoed op.
ja, het verschil dat dat liedje van vorig jaar heel wat minder gedateerd was. En een kneitergoeie act had.quote:Op zondag 25 februari 2018 11:21 schreef misteriks het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook van Moldavie, en uiteindelijk op het podium en samen met Belgie het enige commerciele succes. Kies maar al een leuk sausje voor op de hoed. Ik vrees dat ze het opnieuw verrassend goed gaan doen
Wat voor saus had u daarbij gewenst?quote:Op zondag 25 februari 2018 11:18 schreef ijs_beer het volgende:
Irritante jengel, ouderwetse productie, slappe lyrics. man man man man man man
Dit gaat echt helemaal niks doen, en anders eet ik m n hoed op.
Tis zo enorm ouderwetsigquote:
't lijkt wel zo'n deern uit de Pin Up Club van vroegâhquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |