Hoogtepunt komt nog in het Oosten.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:07 schreef Stefanovich het volgende:
Check deze beelden:
https://nos.nl/artikel/22(...)cht-en-den-haag.html
WTF! Mensen vliegen gewoon weg![]()
Best ernstig... hier in het oosten valt het volgens mij nog mee, maar ik ga dan ook niet naar buiten toe
twitter:NS_online twitterde op donderdag 18-01-2018 om 10:01:54Alphen a/d Rijn-Gouda: er rijden geen treinen vanwege een aanrijding met een trampoline. https://t.co/axyyfHaEPO #ApnGd reageer retweet
Gaat inderdaad behoorlijk tekeer op sommige plekken... Hier in Rolde valt het nog heel erg mee op dit moment, zo nu en dan een harde windvlaag maar verder niet noemenswaardig.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:04 schreef Greys het volgende:
Code Rood is iig niet overdreven vandaag.
Tering, die containers die omwaaien.
Ik ben ze ook direct gaan halen toen ze geleegd waren, bejaarde buurvrouw helemaal blij dat ik haar container gebracht had, andere buurman kwam gelijk helpen de containers van de straat halen toen hij mij met de eerste containers zag lopen.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:04 schreef Greys het volgende:
Code Rood is iig niet overdreven vandaag.
Tering, die containers die omwaaien.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:08 schreef ondeugend het volgende:
twitter:NS_online twitterde op donderdag 18-01-2018 om 10:01:54Alphen a/d Rijn-Gouda: er rijden geen treinen vanwege een aanrijding met een trampoline. https://t.co/axyyfHaEPO #ApnGd reageer retweet
hoogtepunt schuift nu het midden binnen, gaat echt hard hierquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoogtepunt komt nog in het Oosten.
Whehehequote:Op donderdag 18 januari 2018 11:08 schreef ondeugend het volgende:
Ik zit in regio Rdam en ik hou echt wel van stormachtig weer maar dit is net effe te. Dat het niet leuk meer is. Zit in een kantoor met plat dak en de dakramen zitten helemaal dicht maar toch klapperen ze steeds een millimeter of wat open en dicht, eng gezicht, ik zit alleen dus ben bang dat de hele bende er straks uit waaitquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat inderdaad behoorlijk tekeer op sommige plekken... Hier in Rolde valt het nog heel erg mee op dit moment, zo nu en dan een harde windvlaag maar verder niet noemenswaardig.
Ik bedoelde die filmpjes van de grote stalen havencontainersquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben ze ook direct gaan halen toen ze geleegd waren, bejaarde buurvrouw helemaal blij dat ik haar container gebracht had, andere buurman kwam gelijk helpen de containers van de straat halen toen hij mij met de eerste containers zag lopen.
Storm is bijna over hoogtepunt heen. Komt goed schatje!quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit in regio Rdam en ik hou echt wel van stormachtig weer maar dit is net effe te. Dat het niet leuk meer is. Zit in een kantoor met plat dak en de dakramen zitten helemaal dicht maar toch klapperen ze steeds een millimeter of wat open en dicht, eng gezicht, ik zit alleen dus ben bang dat de hele bende er straks uit waait![]()
En er kwam net tuinmeubilair van drie tuinen verder van de dijk af waaien hier op het dak. Je schrikt je echt elke keer de tering, gewoon niet tof meer.
Thuis de rolluiken dichtgedaan om te voorkomen dat er van alles door m'n raam waait terwijl ik op het werk ben en ik denk achteraf dat het niet overdreven was als ik zie wat er overal aan dakpannen ligt hier
Heel fijn ja. Waarom heb ik mijn afspraken niet afgezegd en ben gewoon met de trein naar m'n werk gegaan vanochtend?quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:12 schreef YourCaptor het volgende:
Al het treinverkeer plat trouwens in heel NL
straks gaan ze gewoon weer rijdenquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:12 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Heel fijn ja. Waarom heb ik mijn afspraken niet afgezegd en ben gewoon met de trein naar m'n werk gegaan vanochtend?
Omdat je schijt had aan de waarschuwingen, net zoals half NL in een vrachtwagen die nu op de kant liggen. Zijn we gewoon te nuchter voor joh.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:12 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Heel fijn ja. Waarom heb ik mijn afspraken niet afgezegd en ben gewoon met de trein naar m'n werk gegaan vanochtend?
twitter:FreddenHertog twitterde op donderdag 18-01-2018 om 10:44:42Niet te geloven. Staat een kerel met een bladblazer voor de gemeente Utrechtse Heuvelrug blad uit de gemeentetuinen te blazen. reageer retweet
twitter:KNMI twitterde op donderdag 18-01-2018 om 11:12:15Boven de Noordzee is de wind inmiddels afgenomen. De zeer zware windstoten verplaatsen zich naar het oosten. #Weeralarm voor zeer zware #windstoten. Code #rood. https://t.co/of7C02siGd reageer retweet
quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:13 schreef Slobeend het volgende:
twitter:FreddenHertog twitterde op donderdag 18-01-2018 om 10:44:42Niet te geloven. Staat een kerel met een bladblazer voor de gemeente Utrechtse Heuvelrug blad uit de gemeentetuinen te blazen. reageer retweet
Ja, er kwam hier net een veegwagen door de straatquote:Op donderdag 18 januari 2018 11:13 schreef Slobeend het volgende:
Ik kijk er stiekem best naar uit.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:12 schreef Leonos het volgende:
[..]
Storm is bijna over hoogtepunt heen. Komt goed schatje!
Hier net ineens stil en zon.... heel raar.quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoogtepunt schuift nu het midden binnen, gaat echt hard hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |