https://www.facebook.com/(...)712830790359/?type=3quote:So happy to announce #TalkToTheHand that I made with @jonasmcdonnellofficial for @aleksanderwalmann based on a guitar riff by @magnus_klausen 🙌🔝 this song is all about doing things your own way. And I believe that Aleksander will give the 🤚 to all the bad advice, and believe in his own way, and reach even a better position in Eurovision than we did last year!!! Link in bio!!
Yup, Talk to the hand vind ik nu toch wel enorm lekker klinken. You got me blijft te aanstekelijk om te negeren.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:37 schreef grazz het volgende:
Scandilove vind ik geweldigen gaat het denk ik ook wel goed doen bij de Noren zelf. Ik word er in ieder geval vrolijk van. Who we are vind ik ook een goed nummer. You got me vind ik aanstekelijk, maar heeft wat kinderlijks. Deze drie nummers springen er voor mij uit.
Andere nummers die ik wel aardig vind zijn:
Stop the music
Talk to the hand (dit is een grower)
I like, I like, I like
That's how you write a song (ik denk dat ik dit live meer ga waarderen)
Tengo Otra
Light me up
Inderdaad, daar hebben ze weinig vertrouwen in, aan de andere kant denk ik dat hij de Superfinale wel haaltquote:
Wat een enorm leuk persoon is het ook.quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:44 schreef Greys het volgende:
Wauw, dit is tof
Deelnemer Rybak speelt een overzicht van álle finalisten
Die man is zoooo goed!quote:Op donderdag 8 maart 2018 15:44 schreef Greys het volgende:
Wauw, dit is tof
Deelnemer Rybak speelt een overzicht van álle finalisten
Ik denk dat ik weet welk nummer je bedoeld, maar dat kan ik niet echt country noemen.quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:10 schreef Greys het volgende:
Hij heeft zichzelf met z'n eigen lied er niet eens bij gedaan in de video
En hier zit dus ook weer een countrylied bij, net als Zweden? Opbokken jongens, niet allemaal Nederland na gaan doen
We zijn trendsetterts!quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:10 schreef Greys het volgende:
En hier zit dus ook weer een countrylied bij, net als Zweden? Opbokken jongens, niet allemaal Nederland na gaan doen
Oh dan klinkt het door Alexander z'n viool meer country denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2018 20:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet welk nummer je bedoeld, maar dat kan ik niet echt country noemen.
Bedoel je dat Noors liedje?quote:Op donderdag 8 maart 2018 20:10 schreef Greys het volgende:
Noorwegenquote:
Ik hoop echt dat ie een Dana International pullt en gewoon floptquote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:21 schreef Greys het volgende:
Maar reken maar dat ie gewoon de finale haalt. Want Alexander.
Hij heeft een enorme gunfactor, bijna (quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:22 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ie een Dana International pullt en gewoon flopt
Volgens mij is het een beetje naar z'n hoofd gestegen, al doet hij het liedje wrs af als een grapje.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft een enorme gunfactor, bijna () iedereen houdt van hem voor mijn gevoel. Die krijgt bergen sympathy votes denk ik. Qua lied zou het niet terecht zijn. Maar toch..
Statements was een geweldig nummer jaquote:Op zaterdag 10 maart 2018 23:04 schreef Nexum het volgende:
Ok maar ik begrijp niet hoe Loreen niet eens de finale van Melfest heeft gehaald met een prachtig lied dat 100 x beter is als die shit van Alexander
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |