Dat is bij jou wel vertrouwd ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben er wel voor dat iedereen zijn eigen uitslagen bijhoudt.
Ik kan je vertellen dat ik nog steeds met veel plezier meedoe.quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja dat kost wel een uur voor een volle ronde en dan denk ik dat ik best een efficiente sheet heb
Dan ga jij daar keihard misbruik van maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 23:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben er wel voor dat iedereen zijn eigen uitslagen bijhoudt.
oh dat merk ik zelf ook wel hoor, de userbase die deelneemt bestaat inderdaad uit 6-7 users en dat is jammer, zeker omdat het toch wel wat tijd kostquote:Op woensdag 17 januari 2018 00:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat ik nog steeds met veel plezier meedoe.
Alleen ik zou volgend jaar toch kijken of er misschien wat meer animo is of dat je het anders kan organiseren. Het lijkt alsof je het nog maar voor een handjevol users doet.
Ik voorspel dat Gavazzi de Tour gaat winnen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is bij jou wel vertrouwd ja.
En wie wordt de meest waardevolle renner in dit spel?quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Gavazzi de Tour gaat winnen.
Dat zal een felle strijd worden met Mikhel Raim.quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Gavazzi de Tour gaat winnen.
Bjorg Lambrecht.quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wie wordt de meest waardevolle renner in dit spel?
Dat kan alleen maar de enige echte Sonny Colbrelli zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wie wordt de meest waardevolle renner in dit spel?
Die is nu alvast even een voorraadje aan het aanleggen in Colombia.quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal een felle strijd worden met Mikhel Raim.
Ik ga het in een apart documentje proberen bij te houden, haha.quote:Op woensdag 17 januari 2018 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar de enige echte Sonny Colbrelli zijn natuurlijk.
20-14 op het momentquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:00 schreef Chiappucci het volgende:
Nocentini held![]()
Dat gokje betaalt zich nu al uit.
Jasha heeft al aangegeven te gaan meesprinten de komende dagen.quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik moet maar hopen dat Sam Oomen een lekke band krijgt op Wilunga Hill
Gelukkig heeft Lulu ook besloten om mee te gaan sprintenquote:Op woensdag 17 januari 2018 19:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Jasha heeft al aangegeven te gaan meesprinten de komende dagen.
Ja sorry, die kans kon ik echt niet laten liggen. Helaas niet binnengehaald...quote:Op maandag 15 januari 2018 09:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zag trouwens dat iemand 0,24 had geboden op Jack Bauer. Ik snap hem.
Heel lekker ploegje. Ik ben in ronde 3 bij voorbaat al kansloos tegen je met Greipel, Arndt en Impey.quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:49 schreef baggerbaas het volgende:
Met trots presenteer ik u: Team Bitumineuze Voegvullingsmassa powered by Renaat
Andre Greipel De absolute topsprinter. Na een wat minder seizoen 2017 is de altijd sympathieke Gorilla helemaal klaar om te gaan schroeien. Wat heet, de eerste overwinning is zelfs al binnengeharkt. Dat er nog maar vele mogen volgen
Nikias Arndt Kon altijd aardig sprinten maar heeft dat vorig jaar nauwelijks laten zien. Bleek in de Tour wel ineens prima te kunnen tijdrijden.
Stephen Cummings Erkend hardrijder. Rijdt óf helemaal achteraan het peloton of helemaal vooraan. Kan op vele terreinen uit de voeten maar het is hopen dat de jaren nog niet te veel zijn gaan tellen.
Kristijan Durasek Alleskunner die vooral sterk voor de dag komt in de rondes van Turkije en Kroatië. Nu maar hopen dat hij daar dit jaar zal starten.
Ruben Guerreiro Werd vorig jaar knap 6e in de GP Plouay. Sprinttalent die zich in de schaduw van Degenkolb, Nizzolo en Stuyven kan ontwikkelen bij Trek.
Lucas Sebastian Haedo De jongste van de sprintende Haedo broers (en toch ook al 34) moet de punten binnen gaan harken in de kleinere rittenkoersen. Rijdt bij UnitedHealthcare waardoor hij een druk maar toch vrij makkelijk programma kan afwerken.
Daryl Impey Onbetwiste wegkapitein van de ploeg. Kan sprinten, kan klimmen, kan tijdrijden en kan de hekken in worden gereden (hoi Theo). Heeft net als Greipel zijn eerste punten al binnen.
Ryan Mullen Tijdrittalent uit Ierland. Leek qua ontwikkeling wat stil te staan maar in 2017 maar kwam er richting het einde van het seizoen toch doorheen.
Vincenzo Nibali Samen met Quintana de kopman voor het rondewerk. Naast de grote rondes wil Vincenzo dolgraag nog eens Luik winnen dus dat moet er dit jaar maar eens van komen. Iglinsky rijdt niet meer mee, dus dat scheelt.
Nairo Quintana Samen met Nibali de koman voor het rondewerk. Heeft binnen Movistar de nodige concurrentie van Piti en Landa. Zou het niet heel erg vinden mocht hij de Tour overslaan en voor de combo Giro Vuelta kiezen.
Jonas Rickaert De Dark Horse. Toonde zijn talent in de vlaamse klassiekers. Vorig jaar had ik Naesen in de ploeg en ik hoop dat Rickaert in zijn voetsporen kan treden.
Enrique Sanz Wat is een wielerploeg zonder een Bask (of nou ja, hij komt uit Pamplona)? Precies, dat is er geen. Sanz rijdt bij Euskadi en kan hopelijk wat puntjes vergaren in de kleinere Spaanse en Franse koersen.
Ivan Sosa Het toptalent dat onder de vleugels van Ome Gianni momenteel loopt te schroeien in de Vuelta al Tachira. Ivan won vorig jaar een etappe in de Tour de Bihor en onze Roemeense vriend is IvanSosaN1Fan. Dat kan niet meer fout.
Scott Thwaites Britse Wielergod. Thwaites houdt van lekker dokkeren over de kasseien. Kwam vorig jaar tot een 16e plaats in de Ronde dus hij zal dit jaar beten moeten doen om mij van wat puntjes te voorzien.
Je hebt ook al ~30 punten tegen van Reguigui en een paar van Minaliquote:Op woensdag 17 januari 2018 21:47 schreef Aguero het volgende:
Ik zie dat ik tegen Porte moet in ronde 1 met de TDU. Hoera.
Lekker ploegje hoorquote:Op woensdag 17 januari 2018 20:49 schreef baggerbaas het volgende:
Met trots presenteer ik u: Team Bitumineuze Voegvullingsmassa powered by Renaat
Andre Greipel De absolute topsprinter. Na een wat minder seizoen 2017 is de altijd sympathieke Gorilla helemaal klaar om te gaan schroeien. Wat heet, de eerste overwinning is zelfs al binnengeharkt. Dat er nog maar vele mogen volgen
Nikias Arndt Kon altijd aardig sprinten maar heeft dat vorig jaar nauwelijks laten zien. Bleek in de Tour wel ineens prima te kunnen tijdrijden.
Stephen Cummings Erkend hardrijder. Rijdt óf helemaal achteraan het peloton of helemaal vooraan. Kan op vele terreinen uit de voeten maar het is hopen dat de jaren nog niet te veel zijn gaan tellen.
Kristijan Durasek Alleskunner die vooral sterk voor de dag komt in de rondes van Turkije en Kroatië. Nu maar hopen dat hij daar dit jaar zal starten.
Ruben Guerreiro Werd vorig jaar knap 6e in de GP Plouay. Sprinttalent die zich in de schaduw van Degenkolb, Nizzolo en Stuyven kan ontwikkelen bij Trek.
Lucas Sebastian Haedo De jongste van de sprintende Haedo broers (en toch ook al 34) moet de punten binnen gaan harken in de kleinere rittenkoersen. Rijdt bij UnitedHealthcare waardoor hij een druk maar toch vrij makkelijk programma kan afwerken.
Daryl Impey Onbetwiste wegkapitein van de ploeg. Kan sprinten, kan klimmen, kan tijdrijden en kan de hekken in worden gereden (hoi Theo). Heeft net als Greipel zijn eerste punten al binnen.
Ryan Mullen Tijdrittalent uit Ierland. Leek qua ontwikkeling wat stil te staan maar in 2017 maar kwam er richting het einde van het seizoen toch doorheen.
Vincenzo Nibali Samen met Quintana de kopman voor het rondewerk. Naast de grote rondes wil Vincenzo dolgraag nog eens Luik winnen dus dat moet er dit jaar maar eens van komen. Iglinsky rijdt niet meer mee, dus dat scheelt.
Nairo Quintana Samen met Nibali de koman voor het rondewerk. Heeft binnen Movistar de nodige concurrentie van Piti en Landa. Zou het niet heel erg vinden mocht hij de Tour overslaan en voor de combo Giro Vuelta kiezen.
Jonas Rickaert De Dark Horse. Toonde zijn talent in de vlaamse klassiekers. Vorig jaar had ik Naesen in de ploeg en ik hoop dat Rickaert in zijn voetsporen kan treden.
Enrique Sanz Wat is een wielerploeg zonder een Bask (of nou ja, hij komt uit Pamplona)? Precies, dat is er geen. Sanz rijdt bij Euskadi en kan hopelijk wat puntjes vergaren in de kleinere Spaanse en Franse koersen.
Ivan Sosa Het toptalent dat onder de vleugels van Ome Gianni momenteel loopt te schroeien in de Vuelta al Tachira. Ivan won vorig jaar een etappe in de Tour de Bihor en onze Roemeense vriend is IvanSosaN1Fan. Dat kan niet meer fout.
Scott Thwaites Britse Wielergod. Thwaites houdt van lekker dokkeren over de kasseien. Kwam vorig jaar tot een 16e plaats in de Ronde dus hij zal dit jaar beten moeten doen om mij van wat puntjes te voorzien.
Mijn complimenten voor deze ploegpresentatiequote:Op woensdag 17 januari 2018 22:25 schreef Wuwwa het volgende:
Bij dezen stel ik team Hellepie Hullepie graag aan u voor.
quote:Op woensdag 17 januari 2018 19:02 schreef franklop het volgende:
Moreno moet inmiddels wel erg goed scoren Down Under
18-22quote:Op woensdag 17 januari 2018 20:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
22-14 zelfs. Ik heb Rohan Dennis ook nog
Maar wordt wel spannend ja!
Alleen goed wanneer ingekorte ritquote:Op donderdag 18 januari 2018 07:18 schreef Max23 het volgende:
Sow, Bauhaus 2e vandaag. Die gaat schroeien in de sprints dit jaar.
Ik heb vorig jaar veel plezier gehad van Bow Wowz. Die zal dit jaar als een komeet gaan.quote:Op donderdag 18 januari 2018 07:18 schreef Max23 het volgende:
Sow, Bauhaus 2e vandaag. Die gaat schroeien in de sprints dit jaar.
Je stond al op achterstand. Consonni was 5de in etappe 1.quote:Op donderdag 18 januari 2018 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
Meh, op achterstand omdat Selig zo nodig 14e moest worden. Ion en Jonas mogen wel eens punten gaat pakken.
Dat is me even ontgaan. Dan mogen ze helemaal wel gaan schroeien.quote:Op donderdag 18 januari 2018 10:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je stond al op achterstand. Consonni was 5de in etappe 1.
Mwah, ook al 5e in een normale ritquote:Op donderdag 18 januari 2018 08:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen goed wanneer ingekorte rit
Gaat gewoon om wie hoogste in klassement eindigt. Etappe levert niet zoveel opquote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:23 schreef Columbiafan het volgende:
LLS is me flink aan het naaien, Sam moet morgen dan maar solo winnen op Willunga Hill.
Wordt spannend ja, maar denk dat je wel gaat winnen met Ulissi en Gorka Izagirre. Rohan Dennis stelt me ietwat teleur hier. En Nocentini gaat niet genoeg punten halen in de rimboe.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:26 schreef Faraday01 het volgende:
Ik ben chiapucci weer net voorbij door Ulissi maar het is spannend
35-28
Sagan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:06 schreef Slobeend het volgende:
Prima Sagan maar Jay mag morgen een greppel in rijden.
Ik denk dat je gaat winnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sagan.Maar het wordt nog spannend.
Wat een prachtig tenue.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:32 schreef Faraday01 het volgende:
Tijd voor de officiële teampresentatie van de Squadra in memoria di Michele Scarponi
Met dank aan Wuwwa presenteer ik trots de historische outfit van het team voor 2018:
[ afbeelding ]
De kopmannen
1. Diego Ulissi: Diego staat zijn mannetje in veel verschillende wedstrijden. We verwachten resultaten van hem in heuvelachtige eendagskoersen, in rondes van een week en ook in tenminste 1 grote ronde. Zijn grote kracht voor het team is dat hij veel resultaten gaat rijden door het jaar heen.
2. Michael Matthews: Michael is de sprinter van het team en moet voor etappezeges gaan zorgen, maar Michael veel meer is dan dat. Hij gaat ook voor top 3 resultaten in de heuvelklassiekers en hoewel dat voor dit spel niet zo belangrijk is zien we graag een strijd om de groene trui tegen Peto in juli.
3. Louis Meintjes: Louis is de meest onzichtbare renner uit het peloton die aanklampen tot een kunst verheven heeft. Van Louis verwachten we gedegen resultaten in de verschillende rondewedstrijden dit jaar, top 10 in de kleinere rondes en top 15 in tenminste 1 grote ronde.
Verder, maar dat geheel terzijde, is Louis een draak van een renner die nooit aanvalt dus jullie gaan in beeld weinig last van hem krijgen dit jaar.
De tweede rij
4. Gorka Izagirre: Als manager word ik bij van renners als Gorka. Voor het grote publiek de broer van Ion maar op de achtergrond sprokkelt hij punten in de kleine rondjes en in 1.1 wedstrijdjes in Spanje. Gorka is een veel betere renner dan de meeste toeschouwers denken.
5. David Gaudu: David is het talent van de ploeg en was zo belachelijk goedkoop dat de manager hem wel moest kopen. David mag dit jaar verder leren en in 1.1 en 2.1 koersen puntjes sprokkelen in het Franse circuit.
6. Patrick Konrad: Patrick zal dit jaar veel moeten knechten voor Peto en voor Majka. Tussendoor gaat Patrick in de tweede lijn wat top 10 plaatsen halen in etappes en rondes van een week.
7. Wouter Wippert: Wouter moet sprintjes rijden in de tweede lijn. Niets meer en niets minder.
8. Sebastian Langeveld: Sebas heeft een matig seizoen achter de rug en mag dit jaar laten zien dat hij nog mee kan in het Vlaamse voorjaar. Dat is ook de enige reden dat hij gekocht is, het team had een kasseienman nodig.
11. Maciej Bodnar: Maciej gaat in een aantal tijdritten schroeien. Alles meer is een bonus.
Ploegvulling – de derde rij
9. Alessandro De Marchi: Alessandro gaat dit jaar als een tweede Thomas de Gendt in 300 ontsnappingen mee en de manager hoopt dat hij een paar keer in de punten rijdt.
10. Nicolas Edet: Nicolas mag proberen ereplaatsen te rijden in het Franse circuit.
12. Sergei Chernetckii: Van Sergei verwacht de manager een paar ereplaatsen in rondjes overal en nergens over de wereld.
14. Markus Hoelgaard: Onze talent van de Joker formatie. Gehaald voor de wedstrijden waar geen World tour team gezien wil worden.
13. Rasmus Guldhammer: Iets meer gearriveerd dan Markus maar ook van Rasmus geldt dat hij in het continentale circuit puntjes moet sprokkelen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dank! De eer komt volledig toe aan Wuwwa
12 puntjes voor Nocentini er bijquote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wordt spannend ja, maar denk dat je wel gaat winnen met Ulissi en Gorka Izagirre. Rohan Dennis stelt me ietwat teleur hier. En Nocentini gaat niet genoeg punten halen in de rimboe.
Gaat mooi op en neerquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
12 puntjes voor Nocentini er bij
35-40
Aangezien ik alleen wat puntjes heb met Ion kan dat niet mis nee. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 januari 2018 05:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Slagter 3de! Kan haast niet meer misgaan deze ronde zou je denken.
verkeerde broerquote:Op zaterdag 20 januari 2018 08:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aangezien ik alleen wat puntjes heb met Ion kan dat niet mis nee. Gefeliciteerd!
en de broers samen?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 08:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met Gorka had ik het ook niet gered.
gefeliciteerdquote:
Kan morgen nog wel iets gebeuren? Sam kan nog naar plaats 16 zakken afhankelijk van de posities waarin de jongens die in dezelfde tijd staat morgen eindigen?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat Columbiafan net wint dankzij Sam Oomen
21 puntjes erbij maakt 56-40 met P4 en P7 (+230) in het klassement zou dit binnen moeten zijn.quote:
Nocentini heeft vandaag weer gewonnenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
21 puntjes erbij maakt 56-40 met P4 en P7 (+230) in het klassement zou dit binnen moeten zijn.
Eigenlijk is dit erg zuur voor je als je deze ronde verliest want het was voor deze week wel een super goede keuze om Nocentini te nemen!quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:42 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nocentini heeft vandaag weer gewonnen, maar die klassementspunten tikken wel aan inderdaad.
Ja, was inderdaad niet de meest gelukkige loting.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit erg zuur voor je als je deze ronde verliest want het was voor deze week wel een super goede keuze om Nocentini te nemen!
stand is: 56-60
Wat voor vlees heb jij behalve Avila in de kuip in de volgende ronde?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:52 schreef hhh38 het volgende:
Een goed begin is het halve werk, ik sta virtueel al op meer dan 300 punten.
Voorlopig niemand. Misschien Reguigui in de woestijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor vlees heb jij behalve Avila in de kuip in de volgende ronde?
Max23.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Benoot, Gavazzi, Vandrame, Raim en Narvaez in San Juan. Wie durft?
ik heb niemand in San Juanquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Een paar knechten, een paar G-sprinters en Benoot. Daar maak je geen indruk mee.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:49 schreef Mani89 het volgende:
In een Z-rondje ga je daarmee maximaal scoren.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een paar knechten, een paar G-sprinters en Benoot. Daar maak je geen indruk mee.
ik heb in die 6 koersen ook maar 1 of 2 renners in totaal :’)quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik heb zelfs helemaal niemand voor de volgende speelronde.
Wat is Indonesië dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In een Z-rondje ga je daarmee maximaal scoren.
Hoe dan? Ze mogen zich allemaal gaan wegcijferen voor fucking Belletti of Sbaragli en Avila hahaha.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In een Z-rondje ga je daarmee maximaal scoren.
Ik zou me toch een beetje zorgen gaan maken over de keuzes die je gemaakt hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |