Gaat gewoon om wie hoogste in klassement eindigt. Etappe levert niet zoveel opquote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:23 schreef Columbiafan het volgende:
LLS is me flink aan het naaien, Sam moet morgen dan maar solo winnen op Willunga Hill.
Wordt spannend ja, maar denk dat je wel gaat winnen met Ulissi en Gorka Izagirre. Rohan Dennis stelt me ietwat teleur hier. En Nocentini gaat niet genoeg punten halen in de rimboe.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:26 schreef Faraday01 het volgende:
Ik ben chiapucci weer net voorbij door Ulissi maar het is spannend
35-28
Sagan.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 09:06 schreef Slobeend het volgende:
Prima Sagan maar Jay mag morgen een greppel in rijden.
Ik denk dat je gaat winnen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 13:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sagan.Maar het wordt nog spannend.
Wat een prachtig tenue.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:32 schreef Faraday01 het volgende:
Tijd voor de officiële teampresentatie van de Squadra in memoria di Michele Scarponi
Met dank aan Wuwwa presenteer ik trots de historische outfit van het team voor 2018:
[ afbeelding ]
De kopmannen
1. Diego Ulissi: Diego staat zijn mannetje in veel verschillende wedstrijden. We verwachten resultaten van hem in heuvelachtige eendagskoersen, in rondes van een week en ook in tenminste 1 grote ronde. Zijn grote kracht voor het team is dat hij veel resultaten gaat rijden door het jaar heen.
2. Michael Matthews: Michael is de sprinter van het team en moet voor etappezeges gaan zorgen, maar Michael veel meer is dan dat. Hij gaat ook voor top 3 resultaten in de heuvelklassiekers en hoewel dat voor dit spel niet zo belangrijk is zien we graag een strijd om de groene trui tegen Peto in juli.
3. Louis Meintjes: Louis is de meest onzichtbare renner uit het peloton die aanklampen tot een kunst verheven heeft. Van Louis verwachten we gedegen resultaten in de verschillende rondewedstrijden dit jaar, top 10 in de kleinere rondes en top 15 in tenminste 1 grote ronde.
Verder, maar dat geheel terzijde, is Louis een draak van een renner die nooit aanvalt dus jullie gaan in beeld weinig last van hem krijgen dit jaar.
De tweede rij
4. Gorka Izagirre: Als manager word ik bij van renners als Gorka. Voor het grote publiek de broer van Ion maar op de achtergrond sprokkelt hij punten in de kleine rondjes en in 1.1 wedstrijdjes in Spanje. Gorka is een veel betere renner dan de meeste toeschouwers denken.
5. David Gaudu: David is het talent van de ploeg en was zo belachelijk goedkoop dat de manager hem wel moest kopen. David mag dit jaar verder leren en in 1.1 en 2.1 koersen puntjes sprokkelen in het Franse circuit.
6. Patrick Konrad: Patrick zal dit jaar veel moeten knechten voor Peto en voor Majka. Tussendoor gaat Patrick in de tweede lijn wat top 10 plaatsen halen in etappes en rondes van een week.
7. Wouter Wippert: Wouter moet sprintjes rijden in de tweede lijn. Niets meer en niets minder.
8. Sebastian Langeveld: Sebas heeft een matig seizoen achter de rug en mag dit jaar laten zien dat hij nog mee kan in het Vlaamse voorjaar. Dat is ook de enige reden dat hij gekocht is, het team had een kasseienman nodig.
11. Maciej Bodnar: Maciej gaat in een aantal tijdritten schroeien. Alles meer is een bonus.
Ploegvulling – de derde rij
9. Alessandro De Marchi: Alessandro gaat dit jaar als een tweede Thomas de Gendt in 300 ontsnappingen mee en de manager hoopt dat hij een paar keer in de punten rijdt.
10. Nicolas Edet: Nicolas mag proberen ereplaatsen te rijden in het Franse circuit.
12. Sergei Chernetckii: Van Sergei verwacht de manager een paar ereplaatsen in rondjes overal en nergens over de wereld.
14. Markus Hoelgaard: Onze talent van de Joker formatie. Gehaald voor de wedstrijden waar geen World tour team gezien wil worden.
13. Rasmus Guldhammer: Iets meer gearriveerd dan Markus maar ook van Rasmus geldt dat hij in het continentale circuit puntjes moet sprokkelen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 15:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dank! De eer komt volledig toe aan Wuwwa
12 puntjes voor Nocentini er bijquote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:43 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wordt spannend ja, maar denk dat je wel gaat winnen met Ulissi en Gorka Izagirre. Rohan Dennis stelt me ietwat teleur hier. En Nocentini gaat niet genoeg punten halen in de rimboe.
Gaat mooi op en neerquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
12 puntjes voor Nocentini er bij
35-40
Aangezien ik alleen wat puntjes heb met Ion kan dat niet mis nee. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 januari 2018 05:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Slagter 3de! Kan haast niet meer misgaan deze ronde zou je denken.
verkeerde broerquote:Op zaterdag 20 januari 2018 08:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aangezien ik alleen wat puntjes heb met Ion kan dat niet mis nee. Gefeliciteerd!
en de broers samen?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 08:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met Gorka had ik het ook niet gered.
gefeliciteerdquote:
Kan morgen nog wel iets gebeuren? Sam kan nog naar plaats 16 zakken afhankelijk van de posities waarin de jongens die in dezelfde tijd staat morgen eindigen?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Denk dat Columbiafan net wint dankzij Sam Oomen
21 puntjes erbij maakt 56-40 met P4 en P7 (+230) in het klassement zou dit binnen moeten zijn.quote:
Nocentini heeft vandaag weer gewonnenquote:Op zaterdag 20 januari 2018 10:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
21 puntjes erbij maakt 56-40 met P4 en P7 (+230) in het klassement zou dit binnen moeten zijn.
Eigenlijk is dit erg zuur voor je als je deze ronde verliest want het was voor deze week wel een super goede keuze om Nocentini te nemen!quote:Op zaterdag 20 januari 2018 12:42 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nocentini heeft vandaag weer gewonnen, maar die klassementspunten tikken wel aan inderdaad.
Ja, was inderdaad niet de meest gelukkige loting.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit erg zuur voor je als je deze ronde verliest want het was voor deze week wel een super goede keuze om Nocentini te nemen!
stand is: 56-60
Wat voor vlees heb jij behalve Avila in de kuip in de volgende ronde?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:52 schreef hhh38 het volgende:
Een goed begin is het halve werk, ik sta virtueel al op meer dan 300 punten.
Voorlopig niemand. Misschien Reguigui in de woestijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor vlees heb jij behalve Avila in de kuip in de volgende ronde?
Max23.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Benoot, Gavazzi, Vandrame, Raim en Narvaez in San Juan. Wie durft?
ik heb niemand in San Juanquote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:49 schreef Mani89 het volgende:
Een paar knechten, een paar G-sprinters en Benoot. Daar maak je geen indruk mee.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:49 schreef Mani89 het volgende:
In een Z-rondje ga je daarmee maximaal scoren.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een paar knechten, een paar G-sprinters en Benoot. Daar maak je geen indruk mee.
ik heb in die 6 koersen ook maar 1 of 2 renners in totaal :’)quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:03 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik heb zelfs helemaal niemand voor de volgende speelronde.
Wat is Indonesië dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In een Z-rondje ga je daarmee maximaal scoren.
Hoe dan? Ze mogen zich allemaal gaan wegcijferen voor fucking Belletti of Sbaragli en Avila hahaha.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In een Z-rondje ga je daarmee maximaal scoren.
Ik zou me toch een beetje zorgen gaan maken over de keuzes die je gemaakt hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |