abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 januari 2018 @ 19:48:01 #226
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176573510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:46 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Jasha heeft al aangegeven te gaan meesprinten de komende dagen.
Gelukkig heeft Lulu ook besloten om mee te gaan sprinten
pi_176573940
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 09:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zag trouwens dat iemand 0,24 had geboden op Jack Bauer. Ik snap hem. :D
Ja sorry, die kans kon ik echt niet laten liggen. Helaas niet binnengehaald...
pi_176574370
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:42 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

20-14 op het moment :D
22-14 zelfs. Ik heb Rohan Dennis ook nog ;)
Maar wordt wel spannend ja!
pi_176575121
Met trots presenteer ik u: Team Bitumineuze Voegvullingsmassa powered by Renaat


Andre Greipel De absolute topsprinter. Na een wat minder seizoen 2017 is de altijd sympathieke Gorilla helemaal klaar om te gaan schroeien. Wat heet, de eerste overwinning is zelfs al binnengeharkt. Dat er nog maar vele mogen volgen
Nikias Arndt Kon altijd aardig sprinten maar heeft dat vorig jaar nauwelijks laten zien. Bleek in de Tour wel ineens prima te kunnen tijdrijden.
Stephen Cummings Erkend hardrijder. Rijdt óf helemaal achteraan het peloton of helemaal vooraan. Kan op vele terreinen uit de voeten maar het is hopen dat de jaren nog niet te veel zijn gaan tellen.
Kristijan Durasek Alleskunner die vooral sterk voor de dag komt in de rondes van Turkije en Kroatië. Nu maar hopen dat hij daar dit jaar zal starten.
Ruben Guerreiro Werd vorig jaar knap 6e in de GP Plouay. Sprinttalent die zich in de schaduw van Degenkolb, Nizzolo en Stuyven kan ontwikkelen bij Trek.
Lucas Sebastian Haedo De jongste van de sprintende Haedo broers (en toch ook al 34) moet de punten binnen gaan harken in de kleinere rittenkoersen. Rijdt bij UnitedHealthcare waardoor hij een druk maar toch vrij makkelijk programma kan afwerken.
Daryl Impey Onbetwiste wegkapitein van de ploeg. Kan sprinten, kan klimmen, kan tijdrijden en kan de hekken in worden gereden (hoi Theo). Heeft net als Greipel zijn eerste punten al binnen.
Ryan Mullen Tijdrittalent uit Ierland. Leek qua ontwikkeling wat stil te staan maar in 2017 maar kwam er richting het einde van het seizoen toch doorheen.
Vincenzo Nibali Samen met Quintana de kopman voor het rondewerk. Naast de grote rondes wil Vincenzo dolgraag nog eens Luik winnen dus dat moet er dit jaar maar eens van komen. Iglinsky rijdt niet meer mee, dus dat scheelt.
Nairo Quintana Samen met Nibali de koman voor het rondewerk. Heeft binnen Movistar de nodige concurrentie van Piti en Landa. Zou het niet heel erg vinden mocht hij de Tour overslaan en voor de combo Giro Vuelta kiezen.
Jonas Rickaert De Dark Horse. Toonde zijn talent in de vlaamse klassiekers. Vorig jaar had ik Naesen in de ploeg en ik hoop dat Rickaert in zijn voetsporen kan treden.
Enrique Sanz Wat is een wielerploeg zonder een Bask (of nou ja, hij komt uit Pamplona)? Precies, dat is er geen. Sanz rijdt bij Euskadi en kan hopelijk wat puntjes vergaren in de kleinere Spaanse en Franse koersen.
Ivan Sosa Het toptalent dat onder de vleugels van Ome Gianni momenteel loopt te schroeien in de Vuelta al Tachira. Ivan won vorig jaar een etappe in de Tour de Bihor en onze Roemeense vriend is IvanSosaN1Fan. Dat kan niet meer fout.
Scott Thwaites Britse Wielergod. Thwaites houdt van lekker dokkeren over de kasseien. Kwam vorig jaar tot een 16e plaats in de Ronde dus hij zal dit jaar beten moeten doen om mij van wat puntjes te voorzien.
pi_176575323
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:49 schreef baggerbaas het volgende:
Met trots presenteer ik u: Team Bitumineuze Voegvullingsmassa powered by Renaat


Andre Greipel De absolute topsprinter. Na een wat minder seizoen 2017 is de altijd sympathieke Gorilla helemaal klaar om te gaan schroeien. Wat heet, de eerste overwinning is zelfs al binnengeharkt. Dat er nog maar vele mogen volgen
Nikias Arndt Kon altijd aardig sprinten maar heeft dat vorig jaar nauwelijks laten zien. Bleek in de Tour wel ineens prima te kunnen tijdrijden.
Stephen Cummings Erkend hardrijder. Rijdt óf helemaal achteraan het peloton of helemaal vooraan. Kan op vele terreinen uit de voeten maar het is hopen dat de jaren nog niet te veel zijn gaan tellen.
Kristijan Durasek Alleskunner die vooral sterk voor de dag komt in de rondes van Turkije en Kroatië. Nu maar hopen dat hij daar dit jaar zal starten.
Ruben Guerreiro Werd vorig jaar knap 6e in de GP Plouay. Sprinttalent die zich in de schaduw van Degenkolb, Nizzolo en Stuyven kan ontwikkelen bij Trek.
Lucas Sebastian Haedo De jongste van de sprintende Haedo broers (en toch ook al 34) moet de punten binnen gaan harken in de kleinere rittenkoersen. Rijdt bij UnitedHealthcare waardoor hij een druk maar toch vrij makkelijk programma kan afwerken.
Daryl Impey Onbetwiste wegkapitein van de ploeg. Kan sprinten, kan klimmen, kan tijdrijden en kan de hekken in worden gereden (hoi Theo). Heeft net als Greipel zijn eerste punten al binnen.
Ryan Mullen Tijdrittalent uit Ierland. Leek qua ontwikkeling wat stil te staan maar in 2017 maar kwam er richting het einde van het seizoen toch doorheen.
Vincenzo Nibali Samen met Quintana de kopman voor het rondewerk. Naast de grote rondes wil Vincenzo dolgraag nog eens Luik winnen dus dat moet er dit jaar maar eens van komen. Iglinsky rijdt niet meer mee, dus dat scheelt.
Nairo Quintana Samen met Nibali de koman voor het rondewerk. Heeft binnen Movistar de nodige concurrentie van Piti en Landa. Zou het niet heel erg vinden mocht hij de Tour overslaan en voor de combo Giro Vuelta kiezen.
Jonas Rickaert De Dark Horse. Toonde zijn talent in de vlaamse klassiekers. Vorig jaar had ik Naesen in de ploeg en ik hoop dat Rickaert in zijn voetsporen kan treden.
Enrique Sanz Wat is een wielerploeg zonder een Bask (of nou ja, hij komt uit Pamplona)? Precies, dat is er geen. Sanz rijdt bij Euskadi en kan hopelijk wat puntjes vergaren in de kleinere Spaanse en Franse koersen.
Ivan Sosa Het toptalent dat onder de vleugels van Ome Gianni momenteel loopt te schroeien in de Vuelta al Tachira. Ivan won vorig jaar een etappe in de Tour de Bihor en onze Roemeense vriend is IvanSosaN1Fan. Dat kan niet meer fout.
Scott Thwaites Britse Wielergod. Thwaites houdt van lekker dokkeren over de kasseien. Kwam vorig jaar tot een 16e plaats in de Ronde dus hij zal dit jaar beten moeten doen om mij van wat puntjes te voorzien.
Heel lekker ploegje. Ik ben in ronde 3 bij voorbaat al kansloos tegen je met Greipel, Arndt en Impey. :D
pi_176576414
Ik zie dat ik tegen Porte moet in ronde 1 met de TDU. Hoera. -O-
Citius, Altius, Fortius.
  woensdag 17 januari 2018 @ 21:55:45 #232
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176576614
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 21:47 schreef Aguero het volgende:
Ik zie dat ik tegen Porte moet in ronde 1 met de TDU. Hoera. -O-
Je hebt ook al ~30 punten tegen van Reguigui en een paar van Minali *O*
pi_176576969
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:49 schreef baggerbaas het volgende:
Met trots presenteer ik u: Team Bitumineuze Voegvullingsmassa powered by Renaat


Andre Greipel De absolute topsprinter. Na een wat minder seizoen 2017 is de altijd sympathieke Gorilla helemaal klaar om te gaan schroeien. Wat heet, de eerste overwinning is zelfs al binnengeharkt. Dat er nog maar vele mogen volgen
Nikias Arndt Kon altijd aardig sprinten maar heeft dat vorig jaar nauwelijks laten zien. Bleek in de Tour wel ineens prima te kunnen tijdrijden.
Stephen Cummings Erkend hardrijder. Rijdt óf helemaal achteraan het peloton of helemaal vooraan. Kan op vele terreinen uit de voeten maar het is hopen dat de jaren nog niet te veel zijn gaan tellen.
Kristijan Durasek Alleskunner die vooral sterk voor de dag komt in de rondes van Turkije en Kroatië. Nu maar hopen dat hij daar dit jaar zal starten.
Ruben Guerreiro Werd vorig jaar knap 6e in de GP Plouay. Sprinttalent die zich in de schaduw van Degenkolb, Nizzolo en Stuyven kan ontwikkelen bij Trek.
Lucas Sebastian Haedo De jongste van de sprintende Haedo broers (en toch ook al 34) moet de punten binnen gaan harken in de kleinere rittenkoersen. Rijdt bij UnitedHealthcare waardoor hij een druk maar toch vrij makkelijk programma kan afwerken.
Daryl Impey Onbetwiste wegkapitein van de ploeg. Kan sprinten, kan klimmen, kan tijdrijden en kan de hekken in worden gereden (hoi Theo). Heeft net als Greipel zijn eerste punten al binnen.
Ryan Mullen Tijdrittalent uit Ierland. Leek qua ontwikkeling wat stil te staan maar in 2017 maar kwam er richting het einde van het seizoen toch doorheen.
Vincenzo Nibali Samen met Quintana de kopman voor het rondewerk. Naast de grote rondes wil Vincenzo dolgraag nog eens Luik winnen dus dat moet er dit jaar maar eens van komen. Iglinsky rijdt niet meer mee, dus dat scheelt.
Nairo Quintana Samen met Nibali de koman voor het rondewerk. Heeft binnen Movistar de nodige concurrentie van Piti en Landa. Zou het niet heel erg vinden mocht hij de Tour overslaan en voor de combo Giro Vuelta kiezen.
Jonas Rickaert De Dark Horse. Toonde zijn talent in de vlaamse klassiekers. Vorig jaar had ik Naesen in de ploeg en ik hoop dat Rickaert in zijn voetsporen kan treden.
Enrique Sanz Wat is een wielerploeg zonder een Bask (of nou ja, hij komt uit Pamplona)? Precies, dat is er geen. Sanz rijdt bij Euskadi en kan hopelijk wat puntjes vergaren in de kleinere Spaanse en Franse koersen.
Ivan Sosa Het toptalent dat onder de vleugels van Ome Gianni momenteel loopt te schroeien in de Vuelta al Tachira. Ivan won vorig jaar een etappe in de Tour de Bihor en onze Roemeense vriend is IvanSosaN1Fan. Dat kan niet meer fout.
Scott Thwaites Britse Wielergod. Thwaites houdt van lekker dokkeren over de kasseien. Kwam vorig jaar tot een 16e plaats in de Ronde dus hij zal dit jaar beten moeten doen om mij van wat puntjes te voorzien.
Lekker ploegje hoor
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_176577343
Bij dezen stel ik team Hellepie Hullepie graag aan u voor.

De Klassiekerrenners
Greg van Avermaet: Nu Boonen gestopt is, is hij het troetelkindje van Vlaanderen. Voorheen stond GVA bekend als eeuwige tweede, de laatste jaren ontpopt hij zich tot wereldster binnen het wielrennen. Nummer 1 op de wereldranglijst en o.a. de laatste winnaar van Parijs Roubaix. Hij is Olympisch kampioen en kopman van het team tijdens de voorjaarsklassiekers. Hij heeft in ieder geval de leeftijd om te oogsten en wil dit jaar eindelijk Vlaanderens mooiste op zijn palmares zetten.
Jens Keukeleire: Deze sprinter wil bij het team van Lotto-Soudal zijn potentie in overwinningen omzetten. De nummer 2 van Gent-Wevelgem ’17 wil de laatste stap zetten richting het klassiekerwerk, en zou best wel eens mooie koersen kunnen pakken dit jaar.
Zdenek Stybar: Deze voormalig veldrijder is een vaste waarde binnen Quickstep Floors, en dan met name in het voorjaar. Zo werd hij al tweemaal tweede in Parijs Roubaix. Met zijn 32 jaar beginnen zijn topjaren te tellen, dus is hij extra getergd om team HH een karrevracht aan punten te leveren in het voorjaar. Daarbij is het Tsjechisch kampioen, en uiteraard hebben wij als Hellepie Hullepie zijnde een futuristisch nationaal tricot ontworpen.


De Klimmers
Sergio Pardilla: Als je aan een ervaren Spaanse klimgeit denkt, dan schiet meteen Sergio Pardilla je te binnen. Dit mannetje van Caja Rural heeft al diverse bergklassementen in kleinere rondes gewonnen, en werd recent nog 15e in de Vuelta. Hij moet de pro-continentale puntjes gaan binnensprokkelen in de (Spaanse) bergen, en hij is dan ook bereid om dieper te gaan dan ooit, uiteraard met hulp van medicatie, geleverd door onze hoofdsponsor: het KNMP.
Wouter Poels: Als meesterknecht van astmapatient Froome, heeft hij al aangetoond dat hij menig topklimmer om de moeder kan laten roepen. Nu Froome met een klein imagoprobleempje en een mogelijke schorsing kampt, kan dit wel eens het jaar worden waar het bij de brave Britten van team Sky volledig om Poels draait. Hij heeft bewezen steeds beter te worden in het GTwerk, maar kan ook in koersen als LBL floreren. Hij zal HH wat big points moeten opleveren in het hooggebergte.
Emanuel Buchmann: Dit Bora-Hansgrohe talent wordt gezien als het beste wat de Duitsers in het klassementswerk gaan voortbrengen de komende jaren. Hij rijdt al top 10 in de Dauphiné en Romandië en werd 15e in de Tour. 2018 moet het jaar worden waarin hij zich namens Hellepie Hullepie mengt met de grote jongens van de wielerwereld.


De Rittenkapers
Thomas de Gendt: Zeg je strijdlust, dan zeg je Thomas de Gendt, deze Belg van Lotto-Soudal zit het liefst in elke kopgroep die je maar kan bedenken. En echt niet alles is bij voorbaat kansloos; hij wist in alle drie de grote rondes een etappe te winnen. De prijs van de Superstrijdlust ging vorig jaar echter aan zijn neus voorbij, reken maar dat hij het mooie schildpaddenshirt van HH graag van voren wil laten zien.
Matej Mohoric: Met zijn 23 is dit de jongste telg binnen Hellepie Hullepie, maar hij heeft nu al een etappe in de Vuelta achter zijn naam staan. Hij wordt gezien als een meesterdaler en deze Sloveen, die wereldkampioen beloften en junioren is geweest, zal namens Bahrain-Merida meerdere ritjes willen winnen dit jaar.
Nicolas Roche: Deze Ierse strijder kent de kneepjes van het vak, en is altijd aanwezig op het moment dat de heuvels zich aandoen. Op die manier heeft hij al vele top tien klasseringen in kleine rondes behaald, en deze taaie zoon van Stephen Roche zal dat dan ook in 2017 namens BMC blijven doen. Met zijn 33 jaar wordt dit wellicht het laatste jaar waarin hij zich van voren wil laten zien.


De Sprinters
Max Walscheid: Deze 24 jarige Duitse sprinter van Sunweb klopt steeds harder aan het firmament, en het is slechts een kwestie van tijd voordat hij een sprintetappe in een mooie ronde pakt. De boomlange kerel herpakte zichzelf weer na zijn beruchte trainingsongeluk waar 5 anderen ook bij betrokken waren en hij zal dit jaar bewijzen waarom Wuwwa zijn vertrouwen in hem heeft uitgesproken.
Ramon Sinkeldam: Onze nationale trots, die grote sprinters als Wippert en Groenewegen wist te kloppen. Bij zijn nieuwe ploeg FDJ zal hij toch meer van zijn schroeiende sprints willen laten zien, en wij van HH juichen dat ook van harte toe. In verband met de wensen en zichtbaarheid van de sponsor hebben we voor een nieuw en prachtig kampioenstruitje gekozen, waar Ramon ook zichtbaar gelukkig mee is.
Jean-Pierre Drucker: ‘Jempy’ heeft de overstap gemaakt van veldrijden naar de weg, en niet zonder succes. Zo wist deze sprinter/tijdrijder een etappe in de Ronde van Luxemburg te winnen. 2018 moet hij binnen BMC veel meer sprints in kleinere rondes gaan pakken. En daar vertrouwt Wuwwa dan ook op.


De Erkende Hardrijders
Roger Kluge: Kent zijn oorsprong in het baanwielrennen, en trapte daar regelmatig de splinters uit het hout. Hij wil dit jaar het asfalt doen smelten met wat splijtende demarrages. Deze Duitser van Mitchelton-Scott heeft bewezen om aankomsten in kopgroepen ook winnend af te kunnen sluiten in een sprint, zo won hij al eens een etappe in de Giro. Dit zal hij dit jaar vaker moeten doen.
Nelson Oliveira: Portugees tijdrijder van Movistar, en kan dus ook heuvels knoerthard opklappen. Geef hem geen meter in een heuvelrit, want hij is zomaar vertrokken. Won een etappe in de Vuelta en kan top 20 rijden in klassiekers. Werd tevens 4e op het WK tijdrijden. Een duizendpoot dus, die Hellepie Hullepie aan een dosis punten moet helpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wuwwa op 17-01-2018 23:29:16 ]
pi_176577623
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 22:25 schreef Wuwwa het volgende:
Bij dezen stel ik team Hellepie Hullepie graag aan u voor.

Mijn complimenten voor deze ploegpresentatie _O_
  woensdag 17 januari 2018 @ 23:15:20 #236
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176578602
Jezus Christ
pi_176580049
quote:
9s.gif Op woensdag 17 januari 2018 19:02 schreef franklop het volgende:
Moreno moet inmiddels wel erg goed scoren Down Under
  donderdag 18 januari 2018 @ 00:27:20 #238
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176580057
Goeie content jongens.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_176580872
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 20:23 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

22-14 zelfs. Ik heb Rohan Dennis ook nog ;)
Maar wordt wel spannend ja!
18-22
pi_176580967
Sow, Bauhaus 2e vandaag. Die gaat schroeien in de sprints dit jaar.
  donderdag 18 januari 2018 @ 08:05:30 #241
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176581282
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 07:18 schreef Max23 het volgende:
Sow, Bauhaus 2e vandaag. Die gaat schroeien in de sprints dit jaar.
Alleen goed wanneer ingekorte rit ;(
  donderdag 18 januari 2018 @ 09:29:13 #242
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_176582328
Dempster 8e, weer een paar puntjes erbij.
  donderdag 18 januari 2018 @ 09:49:45 #243
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176582664
Meh, op achterstand omdat Selig zo nodig 14e moest worden. Ion en Jonas mogen wel eens punten gaat pakken.
  donderdag 18 januari 2018 @ 09:52:05 #244
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_176582708
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 07:18 schreef Max23 het volgende:
Sow, Bauhaus 2e vandaag. Die gaat schroeien in de sprints dit jaar.
Ik heb vorig jaar veel plezier gehad van Bow Wowz. Die zal dit jaar als een komeet gaan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 18 januari 2018 @ 10:06:12 #245
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176582989
Ik denk niet dat Gonçalves de 4e, 6e en 1e plaatsen van Viviani nog gaat bedreigen wat punten betreft, dus die zege reken ik gewoon alvast.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 18 januari 2018 @ 10:11:35 #246
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_176583114
Puntjes met Simon Clarke. Prima.
  donderdag 18 januari 2018 @ 10:24:07 #247
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_176583392
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
Meh, op achterstand omdat Selig zo nodig 14e moest worden. Ion en Jonas mogen wel eens punten gaat pakken.
Je stond al op achterstand. Consonni was 5de in etappe 1.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 18 januari 2018 @ 10:24:42 #248
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176583401
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 10:24 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Je stond al op achterstand. Consonni was 5de in etappe 1.
Dat is me even ontgaan. Dan mogen ze helemaal wel gaan schroeien.
pi_176597214
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2018 08:05 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Alleen goed wanneer ingekorte rit ;(
Mwah, ook al 5e in een normale rit
  vrijdag 19 januari 2018 @ 05:15:09 #250
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_176603331
Egan de Grote. _O_
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')