abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 januari 2018 @ 10:02:26 #1
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_176493556
Wat zorgt ervoor dat sociaal minder ontwikkelde personen zich aangetrokken voelen tot het Forum voor Democratie? Mij valt het op dat afgelopen maanden veel sociaal minder ontwikkelde mensen op FOK! zich aangetrokken voelen tot het Forum voor Democratie. Dat terwijl het Forum voor Democratie in zijn plannen heeft opgenomen om te bezuinigingen op allerlei (sociale) voorzieningen. Voorzieningen waar sociaal minder ontwikkelde personen toch wel wat aan hebben. Dat snap ik niet.

Of voelen sociaal minder ontwikkelde personen zich aangetrokken door het goedkoop populisme (lagere belastingen, meer geld voor onderwijs, minder bureaucratie) van het FvD of juist door het anti-feminisme van het FvD?

Je zult toch juist denken dat sociaal minder ontwikkelde personen meer hebben aan een wat linksere partij die niet of minder wil bezuinigen op (sociale) voorzieningen waar sociaal minder ontwikkelde personen wat aan hebben. Ik stem daarom ook heel bewust op een linkse partij, omdat ik niet geloof dat iedereen zelfredzaam kan zijn en sommigen toch wel wat ondersteuning nodig hebben om te functioneren in de maatschappij. Het FvD gaat ut van zelfredzaamheid, wat dus minder geschikt is om als sociaal minder ontwikkeld persoon op te stemmen. Maar waarom stemmen deze mensen dan toch op het FvD?
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
pi_176493646
Te retarded, niet gelezen.
pi_176493668
Stemmen is voor domme mensen, denken dat je enige invloed hebt.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 14 januari 2018 @ 10:12:08 #4
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176493717
De linkse partijen staan open voor immigratie, iets wat de rechtse partijen bestrijden. Dat zo'n programma vervolgens dan negatief zou uitpakken voor die groep mensen nemen ze op de koop toe. Nou ja, of ze het bewust op de koop toe nemen vraag ik me soms nog wel eens af bij sommige van hen. Baudet komt vooral in het nieuws met zijn immigratiepunten en veel mensen kijken niet verder dan wat de tv hen voorschotelt.
pi_176493745
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Te retarded, niet gelezen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_176493778
Ik denk dat je jezelf schromelijk overschat. Alsof jij op basis van een paar forumposts kunt bepalen hoe sociaal ontwikkeld iemand is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 14 januari 2018 @ 10:17:12 #7
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_176493800
Goeie kloon weer ser cappucino.
And so is the past
  zondag 14 januari 2018 @ 10:20:43 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176493844
Het is inderdaad wel een interessante waarneming dat veel kerels hier in het ene topic Baudet en FvD aan het verheerlijken zijn en in andere topics zich steeds beklagen over hun waardeloze liefdesleven.

Maar wat vooral speelt is de slachtofferrol. Die FvD luitjes vinden dat er met henzelf niets mis is. Hun kutleventje komt vooral door het feminisme, het partijkartel, de media, de immigratie en nog meer van dat soort holle ongrijpbare dingen waaraan ze de schuld kunnen geven. Ze voelen zichzelf chronisch tekort gedaan en misgunnen anderen dan ook het geluk.

En FvD heeft de achterban van eenzame, gefrustreerde mannen die de schuld geven aan het feminisme als gat in de markt ontdekt.
pi_176493889
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:20 schreef Hexagon het volgende:
Het is inderdaad wel een interessante waarneming dat veel kerels hier in het ene topic Baudet en FvD aan het verheerlijken zijn en in andere topics zich steeds beklagen over hun waardeloze liefdesleven.

Maar wat vooral speelt is de slachtofferrol. Die FvD luitjes vinden dat er met henzelf niets mis is. Hun kutleventje komt vooral door het feminisme, het partijkartel, de media, de immigratie en nog meer van dat soort holle ongrijpbare dingen waaraan ze de schuld kunnen geven.

En FvD heeft de achterban van eenzame, gefrustreerde mannen die de schuld geven aan het feminisme als gat in de markt ontdekt.
Volgens mij is dit wishful thinking over een partij die zeteltjes van jouw partij afsnoept.

En eenzame gefrustreerde mannen hebben natuurlijk ook gewoon stemrecht en dus als kiezer net zo serieus te nemen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_176493902
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Volgens mij is dit wishful thinking over een partij die zeteltjes van jouw partij afsnoept.

En eenzame gefrustreerde mannen hebben natuurlijk ook gewoon stemrecht en dus als kiezer net zo serieus te nemen.
Je moet voor jezelf toch kunnen goedpraten als je rivaal wint?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 14 januari 2018 @ 10:31:57 #11
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176493993
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Volgens mij is dit wishful thinking over een partij die zeteltjes van jouw partij afsnoept.

En eenzame gefrustreerde mannen hebben natuurlijk ook gewoon stemrecht en dus als kiezer net zo serieus te nemen.
Beide partijen zitten nauwelijks in elkaars vaarwater dus dat speelt geen rol.

En FvD is gewoon slachtofferrol politiek. Alles is de schuld van iemand anders.
  zondag 14 januari 2018 @ 10:34:57 #12
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176494040
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik denk dat je jezelf schromelijk overschat. Alsof jij op basis van een paar forumposts kunt bepalen hoe sociaal ontwikkeld iemand is.
Eerlijk gezegd kan je vaak aan de hand van iemand zijn posts inschatten hoe ontwikkeld deze persoon is als je al een hele poos op dit forum zit en zij ook. Slechts enkelingen gedragen zich dommer dan ze in werkelijkheid zijn, maar meestal zijn dat de huistrollen.
  zondag 14 januari 2018 @ 10:42:03 #13
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176494145
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:02 schreef Pirtdator het volgende:
sociaal minder ontwikkelde sociaal minder ontwikkelde sociaal minder ontwikkelde sociaal minder ontwikkelde sociaal minder ontwikkelde sociaal minder ontwikkeld
:')
pi_176494316
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:20 schreef Hexagon het volgende:
Het is inderdaad wel een interessante waarneming dat veel kerels hier in het ene topic Baudet en FvD aan het verheerlijken zijn en in andere topics zich steeds beklagen over hun waardeloze liefdesleven.

Maar wat vooral speelt is de slachtofferrol. Die FvD luitjes vinden dat er met henzelf niets mis is. Hun kutleventje komt vooral door het feminisme, het partijkartel, de media, de immigratie en nog meer van dat soort holle ongrijpbare dingen waaraan ze de schuld kunnen geven. Ze voelen zichzelf chronisch tekort gedaan en misgunnen anderen dan ook het geluk.

En FvD heeft de achterban van eenzame, gefrustreerde mannen die de schuld geven aan het feminisme als gat in de markt ontdekt.
linksgekkie gespot
  zondag 14 januari 2018 @ 10:52:57 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176494363
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:50 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

linksgekkie gespot
Weer een typisch voorbeeld van verongelijkt en gefrustreerd gedrag waarover ik het heb.
pi_176494439
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Weer een typisch voorbeeld van verongelijkt en gefrustreerd gedrag waarover ik het heb.
Lol, lees je eigen pseudo-psychologische post eens terug :D gekkie
pi_176494573
Het zijn wel vaak de gepeste onzekere kneusjes, die vroeger nergens bij hoorden en nu massaal achter FvD staan. Typisch.
pi_176494582
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:20 schreef Hexagon het volgende:
Het is inderdaad wel een interessante waarneming dat veel kerels hier in het ene topic Baudet en FvD aan het verheerlijken zijn en in andere topics zich steeds beklagen over hun waardeloze liefdesleven.

Maar wat vooral speelt is de slachtofferrol. Die FvD luitjes vinden dat er met henzelf niets mis is. Hun kutleventje komt vooral door het feminisme, het partijkartel, de media, de immigratie en nog meer van dat soort holle ongrijpbare dingen waaraan ze de schuld kunnen geven. Ze voelen zichzelf chronisch tekort gedaan en misgunnen anderen dan ook het geluk.

En FvD heeft de achterban van eenzame, gefrustreerde mannen die de schuld geven aan het feminisme als gat in de markt ontdekt.
Dit dus.
pi_176494651
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:01 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Het zijn wel vaak de gepeste onzekere kneusjes, die vroeger nergens bij hoorden en nu massaal achter FvD staan. Typisch.
Ex Wilders-adepten?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 14 januari 2018 @ 11:04:26 #20
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_176494656
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Te retarded, niet gelezen.
Waarom vind je mijn openingspost retarded? Ik wil gewoon een serieuze discussie waarom sommige sociaal minder ontwikkelde personen zich aangetrokken voelen tot het FvD
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
  zondag 14 januari 2018 @ 11:06:42 #21
455816 Pirtdator
Nederland houdt van de Islam
pi_176494723
quote:
11s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:42 schreef Twiitch het volgende:

[..]

:')
Ik kan ook wel autisten of maagden schrijven, maar dat klinkt wel een heel stuk botter. Daarom gebruik ik een politiek correct eufemisme ervoor.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
  zondag 14 januari 2018 @ 11:07:46 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_176494750
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 10:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Lol, lees je eigen pseudo-psychologische post eens terug :D gekkie
Ik lees 0 argumenten in je post. Vrij duidelijk dus.
pi_176494864
Ze voelen zich continu achtergesteld en benadeeld. Een Baudet die dan dingen roept die ze aanspreekt is dan een prachtig geschenk. Heb je een mooi excuus om zo'n figuur als een soort voetbalfan door dik en dun te verdedigen tegen al die mensen die het wel in het leven getroffen hebben en met inhoudelijke argumenten komen. En dat voedt dan weer die fijne slachtofferrol die ze zo koesteren om maar niet naar hun eigen falen te hoeven kijken.
pi_176494905
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 11:04 schreef halfway het volgende:

[..]

Ex Wilders-adepten?
Voor een aanzienlijk deel zeker. Die had ook niet bepaald de maatschappelijk of sociaal succesvolle mensen achter zich.
pi_176495104
Mensen die "minder ontwikkeld" zijn hebben vaak de simpele baantjes.
Die baantjes verdienen niet zo veel, dus ze huren goedkope woningen in slechte wijken.
In die wijken wonen veel zwarte mensen die voor overlast zorgen, en daar willen ze wat aan doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')