Waarom is jouw SC weg?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Echte Die Hard vloggers doen het inderdaad gewoon voor de lol kan ik mij zo voorstellen, maar een hoop vloggers die net beginnen willen er wel een slaatje uit slaan d.m.v dat monetize gebeuren
Nu heb je geen podium meer om je kanaal te promoten. Zo ga je natuurlijk nooit 1000 subs krijgen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 16:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Doordat er teveel getrolled en gebashed werd.
Ik heb 150 van de 188 subs ook gekregen buiten FOK! dus zal wel los lopen, ik verwacht sowieso niet boven de 200 uit te komenquote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:09 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Nu heb je geen podium meer om je kanaal te promoten. Zo ga je natuurlijk nooit 1000 subs krijgen.
Met zo'n instelling kom je daar inderdaad niet, nee. Waar is de tijd van een Braddie die actief bezig was het aantal abonnees op te krikken door bij specifieke mijpalen iets speciaals te doen/beloven? Kom op, leve de VOC-mentaliteit!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
ik verwacht sowieso niet boven de 200 uit te komen
Moet je betalen als je geen seks wil?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:27 schreef Catkiller het volgende:
Meet en greet met Braddie bij 1000 subs. Seks optioneel.
Yep!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:29 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Moet je betalen als je geen seks wil?
Als je telkens kanalen en/of vlogs blijft verwijderen gaat het lastig worden ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:10 schreef Braddie het volgende:
ik verwacht sowieso niet boven de 200 uit te komen
Kan totaal niets aan mis gaan!quote:
Als je met interessante content komt krijg je vanzelf wel subs. Zoals de Zeurchauffeur, nachtelijke wandelingen en nieuwe plekken waar je de toerist ging uithangen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb 150 van de 188 subs ook gekregen buiten FOK! dus zal wel los lopen, ik verwacht sowieso niet boven de 200 uit te komen
quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Echte Die Hard vloggers doen het inderdaad gewoon voor de lol kan ik mij zo voorstellen, maar een hoop vloggers die net beginnen willen er wel een slaatje uit slaan d.m.v dat monetize gebeuren
quote:En ik had dit kanaal ook voornamelijk vanwege de extra monetizing, maar omdat ze dit hebben afgeschaft is dat nog een reden er mee te stoppen.
Nee!quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:36 schreef cofi het volgende:
[..]
Is er een nieuwe braad SC toegestaan?
Hij is er gewoon nog, hoor. Alleen de SC is er niet meer, en mag blijkbaar ook niet meer terugkomen.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:42 schreef 164836 het volgende:
Die komt volgend jaar wel weer vanuit het niets opzetten. Of wanneer ie een nieuwe auto koopt ofzo.
kloptquote:Op vrijdag 19 januari 2018 19:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hij is er gewoon nog, hoor. Alleen de SC is er niet meer, en mag blijkbaar ook niet meer terugkomen.
Die was vandaag.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 17:27 schreef Catkiller het volgende:
Meet en greet met Braddie bij 1000 subs. Seks optioneel.
Ja. Was wel leuk, heb nog een rondje in Corrie gereden.quote:
Met de nieuwe bougies!quote:Op zondag 21 januari 2018 19:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja. Was wel leuk, heb nog een rondje in Corrie gereden.
Hoe was het met de bananenschil?quote:Op zondag 21 januari 2018 19:37 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja. Was wel leuk, heb nog een rondje in Corrie gereden.
Bananenschil was niet meer aanwezig.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoe was het met de bananenschil?
Stream is GOD vanavond.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:32 schreef bamibij het volgende:
Alweer een meet gemistik heb een Braddie SC nodig, anders volg ik het allemaal niet meer, fuck dst youtube en discord geneuzel
Kan nooit ver van Braads huis geweest zijn, hij tankt alleen voor 5 euro per beurt.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:33 schreef cofi het volgende:
Waar was het nou? Ben nu wel benieuwd eigenlijk
Of misschien heeft de ANWB hem naar de meet gesleept. Konden de andere mensen die kwamen de kosten even aftikken.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:36 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Kan nooit ver van Braads huis geweest zijn, hij tankt alleen voor 5 euro per beurt.
Nope, auto reed gewoon.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:37 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Of misschien heeft de ANWB hem naar de meet gesleept. Konden de andere mensen die kwamen de kosten even aftikken.
Wat hebben jullie gedaan? Ging het echt om de auto's of nog gezellig een drankje gedaan of zo?quote:
Het was een automeet.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan? Ging het echt om de auto's of nog gezellig een drankje gedaan of zo?
Automeet, beetje geluld over auto's, en uiteraard wat randzaken.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:45 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan? Ging het echt om de auto's of nog gezellig een drankje gedaan of zo?
Heb je ook nog in de bak van iemand anders gereden?quote:Op zondag 21 januari 2018 22:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Automeet, beetje geluld over auto's, en uiteraard wat randzaken.
Volgende keer word het een wat grotere meet, en is't misschien inderdaad wel een idee om wat te gaan drinken, gewoon in een kroeg of zo?
Drink jij eigenlijk alcohol?quote:Op zondag 21 januari 2018 22:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Automeet, beetje geluld over auto's, en uiteraard wat randzaken.
Volgende keer word het een wat grotere meet, en is't misschien inderdaad wel een idee om wat te gaan drinken, gewoon in een kroeg of zo?
Nee, maar ik vind het ook wel prima om gewoon gezellig te ouwehoeren.quote:Op zondag 21 januari 2018 22:54 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Heb je ook nog in de bak van iemand anders gereden?
Ik ben een gezelligheidsdrinker, maar ik heb het afgelopen jaar 2 biertjes gedronken, dusseh... Dat valt te verwaarlozen.quote:
Je had wel een rondje mogen rijden in die wilde bak van mij...quote:Op zondag 21 januari 2018 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het ook wel prima om gewoon gezellig te ouwehoeren.
Ik leende mijn auto wel gewoon uit, Lompehork heeft er in gereden, Geelman, maar had zelf niet echt de behoefte om dat te doen, al zou het mij zijn aangeboden
Kan die ook in Klokje Rond mee doen?quote:Op zondag 21 januari 2018 23:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Je had wel een rondje mogen rijden in die wilde bak van mij...
Bij de volgende meet wil ik wel een rondje meequote:Op zondag 21 januari 2018 23:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Speciaalbierkroeg-meetquote:Op zondag 21 januari 2018 22:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben een gezelligheidsdrinker, maar ik heb het afgelopen jaar 2 biertjes gedronken, dusseh... Dat valt te verwaarlozen.
Voor jou altijd plek!quote:Op zondag 21 januari 2018 23:01 schreef Voszje het volgende:
[..]
Bij de volgende meet wil ik wel een rondje mee
GAAT FOUTquote:
quote:
It's time to go home now and I've got an aching headquote:Op zondag 21 januari 2018 23:04 schreef Voszje het volgende:
[..]![]()
Rij ik wel terug als het mis is gegaan bij het drinken van speciaalbier.
Ohquote:Op zondag 21 januari 2018 23:00 schreef Geelman het volgende:
[..]
Had die auto ook wel eens uitgeleend aan een meisje via Snapcar!quote:Op zondag 21 januari 2018 23:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh
Ja weet je wat het is, mensen hebben altijd zoveel aan te merken op mij/mijn rijstijl, dat ik het altijd ongemakkelijk vind of zo om in andersmans auto te rijden.
Terwijl ik wel "kan" rijdenIk zit niet onzeker in de auto en zelfs met die verlengde/verhoogde Crafter van m`n oude werk ging het goed, maar toch
Misschien zit het tussen m`n oren.
Ooooohquote:Op zondag 21 januari 2018 23:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
It's time to go home now and I've got an aching head
So I give her the car keys and she helps me to bed
And then I tell her, as I turn out the light
I say, "My darling, you were wonderful tonight
Oh my darling, you were wonderful tonight
Oohquote:Op zondag 21 januari 2018 23:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Had die auto ook wel eens uitgeleend aan een meisje via Snapcar!
Heb 1 keer m'n auto verhuurd. Vond het eerlijk gezegd een hoop gedoe voor weinig geld.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ooh![]()
Hoe werkt dat Snapcar? Is dat een beetje veilig en goed geregeld? (Ik ga het niet doen, maar ik hoor er goeie shit over, alleen nooit op dat gebied)
Je hebt zelf tientallen filmpjes geüpload waarin je laat zien dat je niet bepaald een goede bestuurder bent.quote:Op zondag 21 januari 2018 23:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Oh
Ja weet je wat het is, mensen hebben altijd zoveel aan te merken op mij/mijn rijstijl, dat ik het altijd ongemakkelijk vind of zo om in andersmans auto te rijden.
Terwijl ik wel "kan" rijdenIk zit niet onzeker in de auto en zelfs met die verlengde/verhoogde Crafter van m`n oude werk ging het goed, maar toch
Misschien zit het tussen m`n oren.
Je moet thuis zijn bij ophalen en terugbrengen, die auto controleren en allerlei formuliertjes invullen en zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |