quote:"Ja maar meester, hij begon."-argument. Wat iemand anders ook doet of laat ontslaat jou zelf niet van je eigen verantwoording m.b.t. wat je post en je gedrag.
Op donderdag 6 februari 2003 15:14 schreef Farzin het volgende:
Bescheiden kick.
quote:Dat is waar, maar ik had het idee dat er met twee maten werd gemeten. Vandaar mijn vragen, die niet bedoeld waren om eigen posts goed te praten.
Op donderdag 6 februari 2003 15:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
"Ja maar meester, hij begon."-argument. Wat iemand anders ook doet of laat ontslaat jou zelf niet van je eigen verantwoording m.b.t. wat je post en je gedrag.
quote:Dat idee heb ook weleens op Fok! But you learn to live with it.
Op donderdag 6 februari 2003 15:27 schreef Farzin het volgende:
maar ik had het idee dat er met twee maten werd gemeten.
Dank!
quote:De Arabisch Europese Liga en Abou Jahjah (deel 4)
Op vrijdag 7 februari 2003 20:18 schreef rroloff het volgende:
Eh, kan iemand mij vertellen waar topics blijven als ze 'vol' zijn? Ik zou graag nog wat nalezen in de topic over Abou JahJah (deel 4).Dank!
quote:Helemaal beneden.
Op vrijdag 7 februari 2003 20:18 schreef rroloff het volgende:
Eh, kan iemand mij vertellen waar topics blijven als ze 'vol' zijn? Ik zou graag nog wat nalezen in de topic over Abou JahJah (deel 4).Dank!
quote:Excuseer, ik had niet gezien dat het 2001 is. Ik open en verplaats het naar LIT.
Op woensdag 12 februari 2003 13:04 schreef mvt het volgende:
Metro VS Spits.
Robh, als je verwijst naar een topic, waarom naar een 2 jaar oud topic???
Verder dekt dat topic de lading niet helemaal meer, aangezien de Spits en de Metro ondertussen veel andere dingen hebben tov 2 jaar geleden en News.nl een zachte dood is gestorven.
quote:Dank
Op woensdag 12 februari 2003 13:09 schreef robh het volgende:[..]
Excuseer, ik had niet gezien dat het 2001 is. Ik open en verplaats het naar LIT.
Dus bij deze nog even de link en meteen het antwoord op de vraag van Robh:
quote:Ik spreek moderators op een nette manier aan dus het lijkt mij niet meer dan redelijk dat dat wederzijds gebeurd (en dan de voorbeeldfunctie van de moderators nog achterwege gelaten). Er wordt trouwens geen naam genoemd in die post maar aangezien er maar weinig mensen in het topic aanwezig waren voel ik mij wel aangesproken hierdoor (en ook al is het niet tegen mij gericht, zo ga je toch niet met elkaar om???)
Geplaatst door Jernau.Morat.Gurgeh (Moderator) op woensdag 12 februari 2003 20:37Kappen met dit geneuzel en gewoon on-topic reageren of optiefen.
puinruimen een ideetje?
Bijna 2 jaar cel voor expres aanrijden Turk
Met name de opmerkingen van Artfull-Devlin
kunnen niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Leonardo1504 op 12-02-2003 23:15]
quote:Dat topic was al een keer schoongeveegd door robh, maar was nu gewoon reddeloos verloren.
Op woensdag 12 februari 2003 23:09 schreef Leonardo1504 het volgende:
Misschien dat iemand hier even naar kan kijken?puinruimen een ideetje?
Bijna 2 jaar cel voor expres aanrijden Turk
Met name de opmerkingen van Artfull-Devlin
kunnen niet.
En zie MED .
quote:Als je geen reden hebt om je aangesproken te voelen, voel je dan aub niet aangesproken. Om een topic nog enigszins te redden en niet te laten vervallen in een flame-oorlog moet je af en toe gewoon op je strepen gaan staan. Het alternatief is het topic sluiten, en daar is, ongeacht het post-gedrag, iedereen de dupe van.
Op woensdag 12 februari 2003 21:58 schreef eNaSnI het volgende:Ik spreek moderators op een nette manier aan dus het lijkt mij niet meer dan redelijk dat dat wederzijds gebeurd (en dan de voorbeeldfunctie van de moderators nog achterwege gelaten). Er wordt trouwens geen naam genoemd in die post maar aangezien er maar weinig mensen in het topic aanwezig waren voel ik mij wel aangesproken hierdoor (en ook al is het niet tegen mij gericht, zo ga je toch niet met elkaar om???)
Wat zijn de gevolgen van GEEN oorlog in Irak??
Bij voorbaat dank.
quote:Ik snap die keuze voor LIT nog steeds niet hoor, zie ook dit topic
Op woensdag 12 februari 2003 13:09 schreef robh het volgende:
Excuseer, ik had niet gezien dat het 2001 is. Ik open en verplaats het naar LIT.
quote:Het topic kan gewoon in diverse fora en er is gewoon een keus gemaakt door de moderators om het in LIT onder te brengen.
Op donderdag 13 februari 2003 16:06 schreef Meiske78 het volgende:[..]
Ik snap die keuze voor LIT nog steeds niet hoor, zie ook dit topic
quote:Even een toelichting, er was al een oud topic over hetzelfde onderwerp. Dat topic staat dus ook in LIT. Vandaar mn keuze om het daar neer te zetten.
Op donderdag 13 februari 2003 16:06 schreef Meiske78 het volgende:Ik snap die keuze voor LIT nog steeds niet hoor, zie ook dit topic
quote:Die stond er al...........
Op zaterdag 15 februari 2003 02:25 schreef Loedertje het volgende:
Toch maar een écht FB topic in FB openen..
quote:en wat is het probleem?
Op zaterdag 15 februari 2003 02:21 schreef Loedertje het volgende:
Wethouder wil dat school 's avonds weer opengaat
quote:Q: Hoeveel Marokkaanse jongeren passen er in ... ?
Op zaterdag 15 februari 2003 03:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
en wat is het probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |