abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 januari 2018 @ 22:38:52 #151
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_176486553
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:35 schreef skysherrif het volgende:
]

[..]

Dit brengt me trouwens op iets, is dat al besproken.....

Want als Ron dan weer terug in het spel is, hoe kan dat? Want hij is dan toch bewezen geen mol meer, of kan hij dus nog wel mol zijn geweest. Huh???
Is wel vaker gebeurd en die kandidaten waren ook nooit de mol (al staat me in het geval van Paul nog iets bij dat minstens 1 van de dames in de finale alsnog de test op hem had ingevuld :') )
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_176486573
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Is wel vaker gebeurd en die kandidaten waren ook nooit de mol (al staat me in het geval van Paul nog iets bij dat minstens 1 van de dames in de finale alsnog de test op hem had ingevuld :') )
Ohh echt.

Nou dan ben ik dubbel blij dat hij niet terug is, dat zou zo saai zijn. Juist leuk als iedereen de mol nog kan zijn en dus verdacht is en niet dat je naar iemnad kijkt waarvan je weet dat hij het sowieso niet is.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 22:42:30 #153
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176486631
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:28 schreef Guanabana het volgende:
Ja hoi! Ik weet dat FOK! niet echt de plaats is voor veel empathie, maar ik weet hoe het is als je last hebt van slapeloosheid, en dan kun je dus gewoon niks. Laat staan als je 3 nachten niet slaapt, en meedoet aan een spel als Wie is de Mol. Erg sneu dus voor Jean-Marc, maar ik voelde vanaf het begin al wel aan dat dat gewoon een wat kwetsbare aparte man is ofzo. Mag toch.
Maar waarom dan mee doen aan widm?
Dan kun je de ervaring toch beter aan iemand anders gunnen?
  zaterdag 13 januari 2018 @ 22:49:52 #154
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_176486849
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:42 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Maar waarom dan mee doen aan widm?
Dan kun je de ervaring toch beter aan iemand anders gunnen?
Precies. Enorme inschattingsfout van zowel hemzelf als de Mol-regie.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_176486972
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:42 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Maar waarom dan mee doen aan widm?
Dan kun je de ervaring toch beter aan iemand anders gunnen?
Je weet vantevoren toch niet dat zoiets je gaat gebeuren.
Koel en donker bewaren
pi_176487097
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:49 schreef Perrin het volgende:

[..]

Precies. Enorme inschattingsfout van zowel hemzelf als de Mol-regie.
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Je weet vantevoren toch niet dat zoiets je gaat gebeuren.
En ook als ie het wel weet van zichzelf weet (bijv. ook geen verre vakantie ofzo), dan kan het nog zijn dat "meedoen aan Wie is de Mol" toch zwaar genoeg weegt dat ie het toch ging proberen :{
pi_176487299
Wat een vreemde uitzending ik was Paprika aan het snijden voor mijn baby's en BAM die tekenaar weg :') geen idee waarom ook
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_176487397
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een vreemde uitzending ik was Paprika aan het snijden voor mijn baby's en BAM die tekenaar weg :') geen idee waarom ook
Slecht geslapen.
pi_176487454
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:19 schreef _Hestia_ het volgende:
Ze mogen van mij trouwens wel vaker zo'n opdracht doen waarbij de mannen in pak moeten :9~
Jan :9
Art :9
Art is altijd O+ Met z'n Kuifje-look.
Ik zit nog steeds op Emilio (en een 3tal anderen). Hij was me iets te weinig in beeld vandaag.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:20:28 #160
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176487817
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Je weet vantevoren toch niet dat zoiets je gaat gebeuren.
Het lijkt me stug dat hij het spontaan heeft, en zoals ik al eerder zei kan hij heus wel iets van slaapmedicatie krijgen als de slaap problemen echt de oorzaak van weggaan is.

Maar dit is zeker een beetje offtopic?
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:21:25 #161
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176487847
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een vreemde uitzending ik was Paprika aan het snijden voor mijn baby's en BAM die tekenaar weg :') geen idee waarom ook
Het is dus levensgevaarlijk als jij paprika's gaat snijden. Wie weet wie er volgende keer verdwijnt :o
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_176487906
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:21 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het is dus levensgevaarlijk als jij paprika's gaat snijden. Wie weet wie er volgende keer verdwijnt :o
:D Ja en ik had 10 minuten daarvoor hem van mijn punten afgehaald en alles op Loes gezet
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:23:39 #163
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176487931
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

:D Ja en ik had 10 minuten daarvoor hem van mijn punten afgehaald en alles op Loes gezet
:o Dat is balen!
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:26:01 #164
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176488015
Dat het met Jean-Marc natuurlijk wel wat genuanceerder ligt dan: 'wat een lamzak zeg, beetje slecht geslapen en dan vanzelf weggaan,' is uiteraard wel zo. Maar erg typisch is het allemaal wel. Vooral door de manier waarop het naar voren werd gebracht (waar hij dan zelf niet veel aan kon doen). Na de opmerking van Art denk je toch aan iets ernstigs met familie thuis ofzo. Als je dan die uitleg van hem daarna erover hoort, dan klink het opeens wel heel erg suf.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_176488165
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:26 schreef Redefine het volgende:
Dat het met Jean-Marc natuurlijk wel wat genuanceerder ligt dan: 'wat een lamzak zeg, beetje slecht geslapen en dan vanzelf weggaan,' is uiteraard wel zo. Maar erg typisch is het allemaal wel. Vooral door de manier waarop het naar voren werd gebracht (waar hij dan zelf niet veel aan kon doen). Na de opmerking van Art denk je toch aan iets ernstigs met familie thuis ofzo. Als je dan die uitleg van hem daarna erover hoort, dan klink het opeens wel heel erg suf.
Tja. Dat is het probleem van zaken die niet lichamelijk zijn. Depressie, angst, zelfs slapeloosheid. Je ziet het niet, hoe erg kan het zijn, stel je niet aan. Daar mag wel wat meer begrip voor komen. Denk niet dat hij het leuk vond om weg te gaan, hij zegt nota bene nog hoe gaaf hij het vindt dat hij meedoet.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:32:56 #166
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176488254
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:29 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Tja. Dat is het probleem van zaken die niet lichamelijk zijn. Depressie, angst, zelfs slapeloosheid. Je ziet het niet, hoe erg kan het zijn, stel je niet aan. Daar mag wel wat meer begrip voor komen. Denk niet dat hij het leuk vond om weg te gaan, hij zegt nota bene nog hoe gaaf hij het vindt dat hij meedoet.
Volgens mij is er nooit een kandidaat geweest die bij zijn laatste talking head zei dat hij het een kut programma vond en de rest van de groep een stelletje stumpers..
Tuurlijk is het een geweldige ervaring maar het is heus niet zo dat hij ineens last kreeg dit is dan iets wat hij al langer heeft en dus had hij beter moeten nadenken over wel of niet meedoen, en dan tot de conclusie komen dat hij in zijn geval beter niet mee had kunnen doen.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:35:00 #167
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176488328
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:29 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Tja. Dat is het probleem van zaken die niet lichamelijk zijn. Depressie, angst, zelfs slapeloosheid. Je ziet het niet, hoe erg kan het zijn, stel je niet aan. Daar mag wel wat meer begrip voor komen. Denk niet dat hij het leuk vond om weg te gaan, hij zegt nota bene nog hoe gaaf hij het vindt dat hij meedoet.
Klopt. Niet lichamelijke klachten blijven altijd lastig om van buitenaf te zien. Voor dergelijke klachten blijft helaas in de regel al te weinig begrip. Maar de meeste reacties zijn natuurlijk nu ook net na de uitzending. Dan reageert iemand wat minder genuanceerd dan als je een dag later dat pas doet.

Het helpt daarbij ook niet echt dat zijn uitleg wat sullig leek. Hij wilde er waarschijnlijk niet teveel op ingaan, maar nu kwam het weker over dan het waarschijnlijk was. Plus dat zijn opmerking over dat rechts en links al niet zo sterk overkwamen. Waarbij ik overigens denk dat hij daar niet mee wilde doen, omdat hij dus zo'n slaapgebrek had.

Ik vind het overigens wel heel erg zuur voor Ron (niet dat ik die zo sympathiek vind). Die moet eruit tot twee keer toe, maar daarna stapt iemand zelf op.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_176488331
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:32 schreef Loserkid het volgende:
maar het is heus niet zo dat hij ineens last kreeg dit is dan iets wat hij al langer heeft en dus had hij beter moeten nadenken over wel of niet meedoen
Niemand die dit weet natuurlijk, jij ook niet.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:35:57 #169
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176488359
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:32 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Volgens mij is er nooit een kandidaat geweest die bij zijn laatste talking head zei dat hij het een kut programma vond en de rest van de groep een stelletje stumpers..
Tuurlijk is het een geweldige ervaring maar het is heus niet zo dat hij ineens last kreeg dit is dan iets wat hij al langer heeft en dus had hij beter moeten nadenken over wel of niet meedoen, en dan tot de conclusie komen dat hij in zijn geval beter niet mee had kunnen doen.
Ik heb geen idee of het iets is wat hij al vaker heeft gehad. Dat is nu een beetje teveel gissen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_176488400
Hij kon waarschijnlijk niet meer optimaal functioneren. In de eerdere opdracht zei hij al iets niet meer te kunnen.
SOONY
  One tough cookie zaterdag 13 januari 2018 @ 23:37:57 #171
169210 liesje1979
pi_176488417
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 22:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Is wel vaker gebeurd en die kandidaten waren ook nooit de mol (al staat me in het geval van Paul nog iets bij dat minstens 1 van de dames in de finale alsnog de test op hem had ingevuld :') )
Als je terugkomt door middel van de gunfactor heb je ook nog een voordeel. Je weet uiteraard net als de andere kandidaten dat jij het niet bent, maar je weet ook nog eens dat je van de in dit geval 4 mensen jij het minst goede antwoorden hebt gegeven in de test.
  One tough cookie zaterdag 13 januari 2018 @ 23:46:32 #172
169210 liesje1979
pi_176488643
Oh en ik snap Jean Marc heel goed hoor, zit zelf ook een beetje zo in elkaar dat het potje wat sneller vol is dan bij de gemiddelde mens, waarschijnlijk vergt alleen al het sociale gedeelte van veel in groepen doen al heel veel van hem. Ik vind het alleen jammer van de deelname plek zeg maar. En ik vind het jammer dat er kennelijk geen andere oplossing mogelijk was, er hebben wel eens eerder kandidaten opdrachten gemist door ziekte, had hem lekker een dagje rust gegund, een dagje bijkomen en bijslapen in een hotel, dan had hij achterstand gehad bij de test maar is er geen deelnemerplek verspild.

Overigens, ik vind het totaal niet laf dat hij gestopt is. Ik vind het enorm dapper!
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:54:30 #173
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_176488843
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Oh en ik snap Jean Marc heel goed hoor, zit zelf ook een beetje zo in elkaar dat het potje wat sneller vol is dan bij de gemiddelde mens, waarschijnlijk vergt alleen al het sociale gedeelte van veel in groepen doen al heel veel van hem. Ik vind het alleen jammer van de deelname plek zeg maar. En ik vind het jammer dat er kennelijk geen andere oplossing mogelijk was, er hebben wel eens eerder kandidaten opdrachten gemist door ziekte, had hem lekker een dagje rust gegund, een dagje bijkomen en bijslapen in een hotel, dan had hij achterstand gehad bij de test maar is er geen deelnemerplek verspild.

Overigens, ik vind het totaal niet laf dat hij gestopt is. Ik vind het enorm dapper!
Ik vind hem ook dapper!

En ook dit:

https://wieisdemol.avrotr(...)de-afvaller-afl-2-1/

DAGBOEK VAN DE AFVALLER - AFL. 2
quote:
...
Vantevoren had iemand me gezegd dat in het verleden sommige kandidaten wel drie dagen nodig hadden om bij te komen van drie weken opnamen. Bij mij was het andersom: ik heb wel drie weken moeten bijkomen van drie dagen Wie Is De Mol. Het was een intense en bijzondere ervaring.
:o ;(
Isn't it ironic, don't you think
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:56:38 #174
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176488886
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
En ik vind het jammer dat er kennelijk geen andere oplossing mogelijk was, er hebben wel eens eerder kandidaten opdrachten gemist door ziekte, had hem lekker een dagje rust gegund, een dagje bijkomen en bijslapen in een hotel, dan had hij achterstand gehad bij de test maar is er geen deelnemerplek verspild.

Overigens, ik vind het totaal niet laf dat hij gestopt is. Ik vind het enorm dapper!
We weten alleen niet hoe ze het hebben proberen op te lossen. Kan zijn dat hij het wel aangegeven heeft, maar dat hij door moest blijven spelen. Kan zijn dat hij helemaal niks gezegd heeft tegen de redactie tot hij definitief besloot weg te gaan. Kan zijn dat hij het wel gezegd heeft, dat de makers jouw suggestie voorstelden, maar dat hij het niet wilde. En zo zijn er nog wel wat mogelijkheden.

Dapper vind ik overigens weer wat overdreven. Niet dat hij zomaar van alles over zich heen hoor te krijgen, maar dapper vind ik weer het andere uiterste. Zeker niet omdat we niet weten hoe slecht hij zich daadwerkelijk voelde.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 23:59:01 #175
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176488943
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:54 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ik vind hem ook dapper!

En ook dit:

https://wieisdemol.avrotr(...)de-afvaller-afl-2-1/

DAGBOEK VAN DE AFVALLER - AFL. 2

[..]

:o ;(
Hij heeft er dus behoorlijk van moeten bijkomen, zodanig het inspannend voor hem was. Je zou dan bijna gaan denken dat hij of al (een vorm van) overspannen is/was of dat hij totaal niet gewend ben om met een grote groep mensen en een camera om te gaan. Sowieso is hij het zo'n beetje het minst gewend om voor de camera te verschijnen van allen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 14 januari 2018 @ 00:04:37 #176
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_176489106
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Oh en ik snap Jean Marc heel goed hoor, zit zelf ook een beetje zo in elkaar dat het potje wat sneller vol is dan bij de gemiddelde mens, waarschijnlijk vergt alleen al het sociale gedeelte van veel in groepen doen al heel veel van hem. Ik vind het alleen jammer van de deelname plek zeg maar. En ik vind het jammer dat er kennelijk geen andere oplossing mogelijk was, er hebben wel eens eerder kandidaten opdrachten gemist door ziekte, had hem lekker een dagje rust gegund, een dagje bijkomen en bijslapen in een hotel, dan had hij achterstand gehad bij de test maar is er geen deelnemerplek verspild.

Overigens, ik vind het totaal niet laf dat hij gestopt is. Ik vind het enorm dapper!
Helemaal eens met dit! Ik zit zelf ook zo in elkaar dat ik WIDM niet aan zou kunnen. Het verbaast me zelfs dat er in al die seizoenen vrijwel geen enkele kandidaat is geweest die het mentaal niet meer trok.
Koel en donker bewaren
  zondag 14 januari 2018 @ 00:10:16 #177
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176489289
quote:
2s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:04 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Helemaal eens met dit! Ik zit zelf ook zo in elkaar dat ik WIDM niet aan zou kunnen. Het verbaast me zelfs dat er in al die seizoenen vrijwel geen enkele kandidaat is geweest die het mentaal niet meer trok.
Omdat de meeste mensen doorgaan, ook als ze het eigenlijk al niet meer trekken. Dat ze zich dan na het programma tegenkomen. Bovendien is de kans er ook nog dat meeste mensen het mentaal wel voldoende aan konden.

Al denk ik dat er best weleens een kandidaat doorheen heeft gezeten. Zo was er ooit een kandidaat zij weg te gaan 'Dan gaat het programma maar door zonder Mol' zij diegene. Al had dat ook wel met wat anders te maken, maar dat zal toch ook wel een gevalletje van erdoorheen zitten zijn geweest.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 14 januari 2018 @ 00:19:33 #178
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_176489609
Ik wil nergens zeggen dat hij een mietje oid is, ik zeg alleen dat het vrij egoistisch is om mee te doen aan zoiets als je gevoelig bent voor prikkels.
Ik heb zelf bijvoorbeeld heel erge vliegangst, dan ga ik ook niet meedoen aan een quiz waar de hoofdprijs een vliegreis naar Amerika is, laat iemand anders de kans dan pakken wie er wel optimaal van kan genieten toch?

En ik denk dus serieus dat hij dit al wist, want als iemand anders in die situatie 3 dagen niet of nauwelijks slaapt denken ze vast gewoon dat het komt door de vreemde omgeving en mensen, die zouden niet zo snel opstappen lijkt me.
Maar als je een geschiedenis hebt van slaapproblematiek herken je het gelijk en heb je vast iets van oh jezus daar gaan we weer.. en dan gaat het ook doorwerken op je verdere functioneren omdat je constant die angst hebt.
pi_176489700
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ron.
  One tough cookie zondag 14 januari 2018 @ 00:28:35 #180
169210 liesje1979
pi_176489906
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:56 schreef Redefine het volgende:

[..]

We weten alleen niet hoe ze het hebben proberen op te lossen. Kan zijn dat hij het wel aangegeven heeft, maar dat hij door moest blijven spelen. Kan zijn dat hij helemaal niks gezegd heeft tegen de redactie tot hij definitief besloot weg te gaan. Kan zijn dat hij het wel gezegd heeft, dat de makers jouw suggestie voorstelden, maar dat hij het niet wilde. En zo zijn er nog wel wat mogelijkheden.

Dapper vind ik overigens weer wat overdreven. Niet dat hij zomaar van alles over zich heen hoor te krijgen, maar dapper vind ik weer het andere uiterste. Zeker niet omdat we niet weten hoe slecht hij zich daadwerkelijk voelde.
In goed overleg, lijkt me dat het uitvoerig besproken is, Ik vind het wel dapper, je geeft vrijwillig je deelname aan WIDM op, iedereen zal je voor gel verklaren! Publiekelijk toegeven aan je zwakte is niet makkelijk. l.
  zondag 14 januari 2018 @ 00:31:41 #181
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176489994
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:28 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

In goed overleg, lijkt me dat het uitvoerig besproken is, Ik vind het wel dapper, je geeft vrijwillig je deelname aan WIDM op, iedereen zal je voor gel verklaren! Publiekelijk toegeven aan je zwakte is niet makkelijk. l.
Het lijkt mij ook wel uitvoerig besproken. Maar het kan alsnog de keuze van JM zijn om niet een dag in het hotel te blijven, dat weten we niet.

Verder is publiekelijk toegeven aan je zwakte absoluut niet makkelijk. Je krijgt inderdaad dan heel erg veel over je heen. Maar ik vind het dan het uiterste om dat dapper te noemen, al is dat uiteraard dan weer mijn mening.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 14 januari 2018 @ 00:32:31 #182
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176490022
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:22 schreef Physsic het volgende:
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ron.
Inderdaad, waarom had die laffe Jean Marc niet tijdens de theater opdracht met Ron kunnen wisselen zodat Ron terug kon komen.?

Echt wat een droeftoeter :r
pi_176490051
Zou Ron niet alleen terugkomen als ze alle 9 bij hem kwamen zitten?
pi_176490074
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:32 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Inderdaad, waarom had die laffe Jean Marc niet tijdens de theater opdracht met Ron kunnen wisselen zodat Ron terug kon komen.?

Echt wat een droeftoeter :r
Ik kan dit zo slecht verdragen. Ik ben echt een mietje wat dat betreft. xD
  One tough cookie zondag 14 januari 2018 @ 00:35:54 #185
169210 liesje1979
pi_176490123
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:19 schreef Loserkid het volgende:
Ik wil nergens zeggen dat hij een mietje oid is, ik zeg alleen dat het vrij egoistisch is om mee te doen aan zoiets als je gevoelig bent voor prikkels.
Ik heb zelf bijvoorbeeld heel erge vliegangst, dan ga ik ook niet meedoen aan een quiz waar de hoofdprijs een vliegreis naar Amerika is, laat iemand anders de kans dan pakken wie er wel optimaal van kan genieten toch?

En ik denk dus serieus dat hij dit al wist, want als iemand anders in die situatie 3 dagen niet of nauwelijks slaapt denken ze vast gewoon dat het komt door de vreemde omgeving en mensen, die zouden niet zo snel opstappen lijkt me.
Maar als je een geschiedenis hebt van slaapproblematiek herken je het gelijk en heb je vast iets van oh jezus daar gaan we weer.. en dan gaat het ook doorwerken op je verdere functioneren omdat je constant die angst hebt.
Maar 3 nachten niet slapen calculeer je niet in, Ik vind het ook oprecht jammer hoor. Echt. maar ik neem het hem niet kwalijk
  zondag 14 januari 2018 @ 00:37:16 #186
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176490167
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:33 schreef Maartel het volgende:
Zou Ron niet alleen terugkomen als ze alle 9 bij hem kwamen zitten?
Ja. Alleen als ze alleen bij hem waren gaan zitten. Al was er natuurlijk maar één iemand nodig die bij hem was gaan zitten, waardoor de opdracht niet zou slagen. In dat geval zouden ze denk ik allemaal wel bij hem gaan zitten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_176490210
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:37 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja. Alleen als ze alleen bij hem waren gaan zitten. Al was er natuurlijk maar één iemand nodig die bij hem was gaan zitten, waardoor de opdracht niet zou slagen. In dat geval zouden ze denk ik allemaal wel bij hem gaan zitten.
Maar als iedereen bij hem was komen zitten was die extra info voor de test ook weer geen zak waard omdat iedereen 'm kreeg.
Wat dat betreft, in combinatie met het verrader-stuk in het toneelstuk denk ik dat de insteek al was dat niemand bij 'm kwam zitten. Wat Bella die Emilio(?) tegenhield dan weer verdachter maakt.
  zondag 14 januari 2018 @ 00:42:13 #188
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176490284
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:39 schreef Maartel het volgende:

[..]

Maar als iedereen bij hem was komen zitten was die extra info voor de test ook weer geen zak waard omdat iedereen 'm kreeg.
Wat dat betreft, in combinatie met het verrader-stuk in het toneelstuk denk ik dat de insteek al was dat niemand bij 'm kwam zitten. Wat Bella die Emilio(?) tegenhield dan weer verdachter maakt.
Per persoon was die info inderdaad natuurlijk steeds minder waard geworden. Maar dat het juist des te waarschijnlijk maken dat als er een schaap over de dam was er meer waren gevolgd. Want dan wil je ook nog eens voorkomen dat je buiten de boot valt wat betreft die info.

Overigens is die info die ze dan zouden krijgen zelden of nooit interessant. Ik kan mij niet herinneren dat een kandidaat ooit wat heeft gehad aan extra of speciale info over de mol.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 14 januari 2018 @ 00:42:41 #189
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176490302
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:33 schreef Maartel het volgende:
Zou Ron niet alleen terugkomen als ze alle 9 bij hem kwamen zitten?
Aha! Dan nog vind ik echt jammer voor Ron dat hij naar huis moet en JM naar huis mag.....

Dow dan niet mee aan WidM of bedenk iets emt de regie om Ron terug te laten komen ten koste van jou (JM)
pi_176490325
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:42 schreef Redefine het volgende:

[..]

Per persoon was die info inderdaad natuurlijk steeds minder waard geworden. Maar dat het juist des te waarschijnlijk maken dat als er een schaap over de dam was er meer waren gevolgd. Want dan wil je ook nog eens voorkomen dat je buiten de boot valt wat betreft die info.

Overigens is die info die ze dan zouden krijgen zelden of nooit interessant. Ik kan mij niet herinneren dat een kandidaat ooit wat heeft gehad aan extra of speciale info over de mol.
Hmm, in seizoen van Milouschka verdiende Karel wel de hint 'de mol veranderde nooit van kleur' wat hem naar Milouschka leidde vanwege haar huidskleur, terwijl de echte clue was dat iedereen behalve de mol dat seizoen een keer een afwijkende kleur helm/molboekje oid gehad had.
pi_176490368
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 23:59 schreef Redefine het volgende:

[..]

Hij heeft er dus behoorlijk van moeten bijkomen, zodanig het inspannend voor hem was. Je zou dan bijna gaan denken dat hij of al (een vorm van) overspannen is/was of dat hij totaal niet gewend ben om met een grote groep mensen en een camera om te gaan. Sowieso is hij het zo'n beetje het minst gewend om voor de camera te verschijnen van allen.
Ik las in zijn voorstelrondje dat de opnames in de tijd waren dat het bij hem het drukst was qua werk. Deadlines voor onder andere de Fokke En Sukke kalenders. Dus als je dat nog als een bezetene af moet maken, stap je ook niet heel relaxed de opnames/het spel in. Misschien dat een beetje onderschat.
  zondag 14 januari 2018 @ 00:44:56 #192
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176490373
Ik denk dat Ron in dit geval heel erg pech heeft gehad dat de opdracht al heel erg vergevorderd was, toen ze die keuze moesten maken. Daardoor zaten ze toch teveel in de opdracht laten slagen modus. Plus dat hem helpen direct betekende dat de opdracht zou mislukken. Een heel verschil met bijvoorbeeld Tim in Zuid-Afrika. Die konden ze toen gewoon bevrijden zonder dat de hele opdracht gelijk mislukte.

Ik denk dat als ze van te voren de keuze hadden gehad en/of als de opdracht alsnog had kunnen slagen met het redden van Ron, ze hem wel gered hadden. Zeker omdat ze het nu extra zuur vonden, hoe die in eerste instantie was afgevallen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_176490387
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:42 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Aha! Dan nog vind ik echt jammer voor Ron dat hij naar huis moet en JM naar huis mag.....

Dow dan niet mee aan WidM of bedenk iets emt de regie om Ron terug te laten komen ten koste van jou (JM)
Ik schat niet in dat JM de macht of mogelijkheden had om echt te onderhandelen 'ik wil wel weg maar breng Ron dan terug!'. 't was ook al een dag later dus mogelijk was Ron alweer het land uit.
De vlaamse Mol had vorig jaar al voor het aan boord gaan van het vliegtuig een opdracht waar iemand direct afviel. Die kreeg uiteindelijk wel de kans terug te komen, wat ook werkte, maar dat had net zo goed ook niet kunnen gebeuren.
  zondag 14 januari 2018 @ 00:47:13 #194
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176490445
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:43 schreef Maartel het volgende:

[..]

Hmm, in seizoen van Milouschka verdiende Karel wel de hint 'de mol veranderde nooit van kleur' wat hem naar Milouschka leidde vanwege haar huidskleur, terwijl de echte clue was dat iedereen behalve de mol dat seizoen een keer een afwijkende kleur helm/molboekje oid gehad had.
Ah ok. Al zijn er natuurlijk altijd wel uitzonderingen op de regel. De laatste jaren stelde het in ieder geval niet zoveel voor.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_176490450
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:44 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat Ron in dit geval heel erg pech heeft gehad dat de opdracht al heel erg vergevorderd was, toen ze die keuze moesten maken. Daardoor zaten ze toch teveel in de opdracht laten slagen modus. Plus dat hem helpen direct betekende dat de opdracht zou mislukken. Een heel verschil met bijvoorbeeld Tim in Zuid-Afrika. Die konden ze toen gewoon bevrijden zonder dat de hele opdracht gelijk mislukte.

Ik denk dat als ze van te voren de keuze hadden gehad en/of als de opdracht alsnog had kunnen slagen met het redden van Ron, ze hem wel gered hadden. Zeker omdat ze het nu extra zuur vonden, hoe die in eerste instantie was afgevallen.
Ik vond ze hier ergens nog mild tov de Vlaamse Mol vorig jaar. Daar kreeg degene die terug kwam alleen maar haat van 'oh, komt hij aanzetten terwijl wij al allerlei opdrachten hebben gedaan?? Weg ermee!'
Opzich wel interessant hoe zo'n groepsdynamiek werkt.
pi_176490457
quote:
1s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:42 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Aha! Dan nog vind ik echt jammer voor Ron dat hij naar huis moet en JM naar huis mag.....

Dow dan niet mee aan WidM of bedenk iets emt de regie om Ron terug te laten komen ten koste van jou (JM)
Het “doe dan niet mee” is zo makkelijk. Jean Marc had dit ook niet ingecalculeerd natuurlijk. Waarschijnlijk vond hij deelname oprecht leuk. Misschien heeft hij de impact onderschat, alles kan. Moet hij dan maar nooit meer wat doen?

Het is zoals het is. Het is sneu voor Jean Marc dat hij zich zo voelt, sneu voor Ron, en jammer voor het programma. Maar over 2 afleveringen is iedereen dit ook weer vergeten hoor
pi_176490470
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:47 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ah ok. Al zijn er natuurlijk altijd wel uitzonderingen op de regel. De laatste jaren stelde het in ieder geval niet zoveel voor.
Dat was ook al in de finale, zoiets prijsgeven in week 2 zou ook wat ver gaan natuurlijk.
(ik ben ergens na afgelopen jaren al lang blij dat er tot nu toe in de eerste weken geen enorm duidelijke hint zit (of ontdekt is))
  zondag 14 januari 2018 @ 00:48:46 #198
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176490481
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:44 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Ik las in zijn voorstelrondje dat de opnames in de tijd waren dat het bij hem het drukst was qua werk. Deadlines voor onder andere de Fokke En Sukke kalenders. Dus als je dat nog als een bezetene af moet maken, stap je ook niet heel relaxed de opnames/het spel in. Misschien dat een beetje onderschat.
Dat zou wel wat meer aansluiten bij mijn opmerking dat hij al een beetje overspannen was. Het verklaard in ieder geval wel wat meer. Als iemand overwerkt aan WIDM begint wordt het lastig.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Redactie Sport zondag 14 januari 2018 @ 00:48:53 #199
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176490487
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:37 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja. Alleen als ze alleen bij hem waren gaan zitten. Al was er natuurlijk maar één iemand nodig die bij hem was gaan zitten, waardoor de opdracht niet zou slagen. In dat geval zouden ze denk ik allemaal wel bij hem gaan zitten.
Moesten ze dat collectief doen ja? Matig, dan was dat kansloos.

Een persoon had nog wel gekund.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 14 januari 2018 @ 00:51:11 #200
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_176490539
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2018 00:47 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik vond ze hier ergens nog mild tov de Vlaamse Mol vorig jaar. Daar kreeg degene die terug kwam alleen maar haat van 'oh, komt hij aanzetten terwijl wij al allerlei opdrachten hebben gedaan?? Weg ermee!'
Opzich wel interessant hoe zo'n groepsdynamiek werkt.
Dat is ook niet zo heel vreemd natuurlijk, want er zat maar een opdracht tussen (die op de markt). Dus zo heel veel had hij niet gemist.

En ja groepsdynamiek is altijd zeer interessant. Juist ook in WIDM. Als je altijd zag hoe blij iedereen was als er niemand hoefde af te vallen, terwijl dat eigenlijk juist ongunstig is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')