Den Haag - Groningen doe je net zo lang over.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:43 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hij zal toch voor zijn zoon ook op en vliegen of hij laat hem komen, denk ik. Volgens mij is Michael vaak in NL en/of komt er genoeg familie en vrienden naar Spanje. Met 2 uurtjes ben je daar, valt prima te doen.
Michael heeft er ook aan mee gewerkt. Zet drie kinderen op de wereld, en dan gaat hij ineens naar Spanje.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ze brengt ze in gevaar. En daarnaast al die media-aandacht en hoererij..vol op beeld. Dat noem ik geen goede moeder. Sorry.
Ja, ik dacht het ook; met de trein door NL doe je er langer over.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Den Haag - Groningen doe je net zo lang over.
Ze gingen samen hè.... maar zij bleef niet, en nam de kinderen ook weer mee naar NL.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Michael heeft er ook aan mee gewerkt. Zet drie kinderen op de wereld, en dan gaat hij ineens naar Spanje.
Met de auto is Scheveningen - Groningen ook 2 uur en 20 minuten.... zonder file.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja, ik dacht het ook; met de trein door NL doe je er langer over.
Aan meegewerkt en erin geluisd. En geef hem eens ongelijk dat hij in Spanje blijft. Elk weldenkend mens zou hetzelfde doen in zijn plaats.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:46 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Michael heeft er ook aan mee gewerkt. Zet drie kinderen op de wereld, en dan gaat hij ineens naar Spanje.
Nee, maar dat kon je toch van kilometers ver aan zien komen? Ik ga ook niet in zo een kakkerlakkenhuis zitten met mijn kinderen. Niemand hoeft dat verder ook van mij.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gingen samen hè.... maar zij bleef niet, en nam de kinderen ook weer mee naar NL.
Okay, en dus is het zijn schuld ofzo?quote:Op zondag 14 januari 2018 22:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, maar dat kon je toch van kilometers ver aan zien komen? Ik ga ook niet in zo een kakkerlakkenhuis zitten met mijn kinderen.
Ik zeg gewoon, ik ga zelf niet tussen de kakkerlakken zitten met mijn kinderen.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, en dus is het zijn schuld ofzo?
Nee prima, maar dat betekent niet dat hij hen in de steek gelaten heeft om naar Spanje te gaan, ze ging in eerste instantie net zo hard mee.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon, ik ga zelf niet tussen de kakkerlakken zitten met mijn kinderen.
Daarom doen ze er ook goed aan om niks naar buiten te brengen.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:20 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, zou ze wel mogen oppassen voor de kinderbescherming.
Jeugdzorg plaatst ten eerste kinderen in een crisispleeggezin totdat het onderzoek gedaan is en een behandelplan is opgesteld.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat als er in deze sprake is van geweld of een zelfmoordpoging (al dan niet door een (on)bedoelde OD) dat er dan sowieso wel een gesprekje met jeugdzorg gaat volgen.
Michael kan wel roepen dat hij de kinderen dan wel meeneemt naar Spanje, maar Angelina is leerplichtig, je kunt zo'n kind niet voor een tijdje meenemen naar Spanje.
Jeugdzorg is allang ingelicht door het ziekenhuis want die hebben een meldplicht.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom doen ze er ook goed aan om niks naar buiten te brengen.
Dat kan. Maar dan is het wel zo wijs als men niet haar privé situatie en gebeurtenissen op de buis gooit.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:18 schreef quirina het volgende:
[..]
Jeugdzorg is allang ingelicht door het ziekenhuis want die hebben een meldplicht.
Haar ouders zijn nou ook niet echt stabiele mensen.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:20 schreef capricia het volgende:
Heb helaas ook niet zo’n goed gevoel bij jeugdzorg.
Kinderen zouden beter af zijn bij oma of zo.
hoeft niet perse. Kan zijn dat ze bij opa en oma mogen blijven.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:17 schreef quirina het volgende:
[..]
Jeugdzorg plaatst ten eerste kinderen in een crisispleeggezin totdat het onderzoek gedaan is en een behandelplan is opgesteld.
Het is namelijk totaal niet wenselijk dat kinderen uit hun vertrouwde omgeving worden gehaald dus gaan ze helemaal niet naar Spanje.
Thuis is het ook niet veilig omdat Samantha de zorg nu niet kan dragen. Ze zal wel in het weekend bijvoorbeeld haar kinderen een paar uur mogen zien onder toezicht.
Een ander verhaal zou het worden als Michael weer in Nederland zou blijven wonen maar ook dan blijft er pleegzorg ter ondersteuning en toezicht van jeugdzorg. Vaak een jarenlang proces. Maar alles in het belang van de veiligheid van de kinderen.
weinig tot niksquote:
De situatie van Barbie, twee jaar terug?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:26 schreef JaneDoe het volgende:
ok, ik ga t gewoon zeggen
afgaande op wat ik zelf heb gezien en ook heb gehoord hier in t haagse een aantal jaar geleden, zou t mij niet verbazen als ze nu idd een psychose heeft gehad, al dan niet onder invloed van drugsgebruik
maar zoals gezegd, dat was de situatie zo'n 2 jaar geleden, weet niet hoe dat nu is
Als er drugs en suïcidaal gedrag in het spel is kiezen ze juist niet voor opa en oma die aan de overkant wonen.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
hoeft niet perse. Kan zijn dat ze bij opa en oma mogen blijven.
dit is waarom ik twijfelde om mijn eerdere post te plaatsen veel meer kan ik niet zeggenquote:Op zondag 14 januari 2018 23:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
De situatie van Barbie, twee jaar terug?
Vertel!
Duidelijk en terecht.quote:Op zondag 14 januari 2018 23:52 schreef JaneDoe het volgende:
dit is waarom ik twijfelde om mijn eerdere post te plaatsen veel meer kan ik niet zeggen![]()
tis trouwens iets langer geleden waar ik t over had bedenk ik me nu, zo'n 4 jaar terug
over jordi weet ik niets, ik had t over samanthaquote:Op zondag 14 januari 2018 23:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Duidelijk en terecht.
Maar dus wel mbt Samantha en niet die Jordi?
Dat ze op die camping instortte?quote:Op zondag 14 januari 2018 23:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit is waarom ik twijfelde om mijn eerdere post te plaatsen veel meer kan ik niet zeggen![]()
tis trouwens iets langer geleden waar ik t over had bedenk ik me nu, zo'n 4 jaar terug
Lijkt mij ook, als zoiets nodig zou zijn. Dat verandert er in ieder geval op korte termijn voor de kinderen weinig. Dat is in de meeste gevallen de beste oplossing.quote:Op zondag 14 januari 2018 22:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik gok erop dat ze naar Cora en Ron gaan.
Vind ik ook. Tegenwoordig wordt alles meteen uitvergroot en privacy is hier wel op zijn plaats.quote:Op maandag 15 januari 2018 08:07 schreef DKUp het volgende:
Eigenlijk is het alleen maar beter dat de familie van Samantha niks zegt tegen de media. Misschien wel een mooi begin voor een stabieler leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |