abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 januari 2018 @ 18:53:13 #1
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176458369


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_176458372
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:51 schreef betyar het volgende:

[..]

En jij wetpussy van mij...... :( :( :( :(
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 14:02 schreef alilami het volgende:

[..]

Al bijna vijf jaar in de top 2/3, en wetpussy (© betyar) heeft er nog steeds niet van gehoord, jaja.
Ik gaf je credits
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 18:53:54 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176458385
Begin de tijd van dagelijks een ATH nu wel te missen. Stabilisatie :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 18:54:35 #4
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176458395
Ik sta gewoon stabiel. Wel btc ath :D

Mijn topcoins allemaal in het groen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 12 januari 2018 @ 18:54:38 #5
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176458396
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:53 schreef alilami het volgende:

[..]

[..]

Ik gaf je credits
Aha, oke.
pi_176458397
:O

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2018 18:54:45 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 18:55:25 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176458412
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:53 schreef alilami het volgende:

[..]


[..]

Ik gaf je credits
Uiteindelijk gaat die grap terug naar 2012. Jullie zijn niet erg origineel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 18:55:34 #8
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176458415
Jammer dat ven een beetje dipt.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 12 januari 2018 @ 18:56:02 #9
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176458422
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat die grap terug naar 2012. Jullie zijn niet erg origineel.
-O- -O- -O- kut. -O- -O-
  vrijdag 12 januari 2018 @ 18:56:03 #10
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176458424
Portfolio zit nu al bijna twee weken op dezelfde waarde, met enkele stijgingen en dalingen. Toch jammer
pi_176458434
  vrijdag 12 januari 2018 @ 18:56:59 #12
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176458438
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:55 schreef hmmmz het volgende:
Jammer dat ven een beetje dipt.
Een beetje? _O- _O- _O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 18:57:22 #13
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176458445
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:55 schreef hmmmz het volgende:
Jammer dat ven een beetje dipt.
Mja, was wel te verwachten op zich. Mega groei gehad. Week geleden stond die nog op 20k sat, dus dik verdubbeld. Als die dat nu als nieuwe "floor" heeft ben ik goed tevreden hoor _O_

Komt nog veel aan voor VEN, dus die gaat straks weer lekker verder.
pi_176458469
Ik heb een buy order geplaatst voor VEN op 0.0030 eth maar schatten jullie in dat ik hem lager kan plaatsen?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 18:59:36 #15
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176458493
FUN heeft wel wat gaps die nog moeten worden gevuld.......
  vrijdag 12 januari 2018 @ 18:59:52 #16
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176458497
Ik kon trouwens mobiel geen nieuw topic aanmaken.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 19:02:46 #17
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176458559
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:58 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik heb een buy order geplaatst voor VEN op 0.0030 eth maar schatten jullie in dat ik hem lager kan plaatsen?
Zie het niet zo ver dippen om eerlijk te zijn.
pi_176458602
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:53 schreef alilami het volgende:

[..]


[..]

Ik gaf je credits
Wie krijgt credits voor de ripple grap? Die tokens zijn natuurlijk 1 grote grap en staan compleet los van de tech
pi_176458616
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:59 schreef betyar het volgende:
FUN heeft wel wat gaps die nog moeten worden gevuld.......
Gaps?
pi_176458641
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:04 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Die tokens zijn natuurlijk 1 grote grap en staan compleet los van de tech
Wie weet het beter, MoneyGram of 7Eleven?

MoneyGram will pilot the use of XRP
http://ir.moneygram.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=1054088

use digital asset XRP to lower costs and increase payment speed

m.a.w. use case
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176458702
Ok, de baas in huis is het steeds niet eens met mij handelsinzicht, hij gaat ook proberen :D

Ik was zo lief om wat eth te doneren. I wish him luck. All in op wax.


Ik moet zeggen, eth van de ene naar de andere exchange, nog geen 5 minuten. Best nice.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176458705
Gaat weer waardeloos vandaag :')
pi_176458750
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:09 schreef Ticootje het volgende:
Ok, de baas in huis is het steeds niet eens met mij handelsinzicht, hij gaat ook proberen :D

Ik was zo lief om wat eth te doneren. I wish him luck. All in op wax.

Ik moet zeggen, eth van de ene naar de andere exchange, nog geen 5 minuten. Best nice.
wij zijn het thuis ook niet eens, maar eerst wilde partner niet meedoen, vond het helemaal niks. Toen werd er meegekeken, toen werden er tips en kritiek gegeven, toen werd er gevraagd of ik even ¤500 euro in digibyte wilde steken die vervolgens flink zakte..en nu is het stil:)
pi_176458774
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:06 schreef alilami het volgende:

[..]

Wie weet het beter, MoneyGram of 7Eleven?

MoneyGram will pilot the use of XRP
http://ir.moneygram.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=1054088

use digital asset XRP to lower costs and increase payment speed

m.a.w. use case
Gaan we weer met dat geshill. Maar als MG zijnde zou ik ook mooi lullen, koers gezien van de afgelopen 10 jaar? 📉📉

Zullen we het eerst even afwachten allemaal, is slechts een pilot he. Al die door jou benoemde shitcoins ook veelal pilots etc. Groetjes

Edit: zal het nog duidelijker maken. Pilot the use, er is dus nog weinig/geen use.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 19:14:04 #25
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176458776
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:05 schreef Leonos het volgende:

[..]

Gaps?
Van 0.000000600 naar 0.00001125, daarna is er nog geen snelle daler geweest die efkes weer de 600/700 aantikt.Dat wordt nog wel efkes gecorrigeerd.Van 0.00000459 naar 0.00000704 zie je daarna een flits correctie terug naar 0.00000490. Daarna is het niet meer voorgekomen.
pi_176458827
De dagen waarop de grootste groei +/- 25% is op binance, en dat het nog BNB is ook :') :')

Ik begin me bijna te vervelen.
pi_176458864
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:12 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

wij zijn het thuis ook niet eens, maar eerst wilde partner niet meedoen, vond het helemaal niks. Toen werd er meegekeken, toen werden er tips en kritiek gegeven, toen werd er gevraagd of ik even ¤500 euro in digibyte wilde steken die vervolgens flink zakte..en nu is het stil:)
Ik vind het wel leuk dat hij zelf toch ook toch weer wil meedoen. Ik ben benieuwd, misschien doet hij het wel beter.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176458869
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 18:58 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik heb een buy order geplaatst voor VEN op 0.0030 eth maar schatten jullie in dat ik hem lager kan plaatsen?
Dat is wel laag, ik denk persoonlijk dat VEN daar niet meer terecht gaat komen..
pi_176458880
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:13 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Gaan we weer met dat geshill.
Gewoon niet slap lullen zonder kennis van zaken.

quote:
Maar als MG zijnde zou ik ook mooi lullen, koers gezien van de afgelopen 10 jaar? 📉📉
De enige reden waarom jij op de hoogte bent van hun koers is omdat ik het gisteren heb gepost:

quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 17:53 schreef alilami het volgende:
Je zult maar op 5 mei 2006 ingestapt zijn. FOREVER HODL

quote:
Al die door jou benoemde shitcoins ook veelal pilots etc.
welke?

quote:
Groetjes
:')
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176459011
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:09 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet zeggen, eth van de ene naar de andere exchange, nog geen 5 minuten. Best nice.
Try XRP nog geen 5 seconde. Dat is pas netjes.

Voor eth wel snel overigens. ethstats geeft avg block time 0.00s aan?
https://ethstats.net/
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176459049
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:28 schreef ITrade het volgende:

[..]

Try XRP nog geen 5 seconde. Dat is pas netjes.

Voor eth wel snel overigens. ethstats geeft avg block time 0.00s aan?
https://ethstats.net/
Ik was dus ook verbaast, normaal is het wel een half uurtje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176459051
TRX ingeruild voor FUN en POLL gekocht van mijn LTC die ik nog over had.

VEN 38%
ETH 14%
POLL 11%
ETN 10%
BTC 9%
FUN 8%
WAVES 7%
BNB 3%

Twijfel wat ik met VEN doe, wil er eigenlijk wat winst uit afromen maar nu lijkt me nog niet het geschikte moment. Hoop dat dit daarna een redelijk stabiel groeiende HODL portfolio wordt, en stop er binnenkort nog wat fiat in voor de wat kortere termijn trades.

Jullie gedachtes hierover?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 19:32:42 #33
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176459084
zelfstandigheid is een bitch
pi_176459105
Zie trouwens dat er bij VEN weer 2 sellwalls zijn geplaatst van 92 BTC en 106 BTC.
pi_176459119
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:32 schreef SugeLucky het volgende:
zelfstandigheid is een bitch
O+
Bitches ain't shit but holes and tricks.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 19:35:37 #36
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176459132
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:30 schreef Jurian95 het volgende:
TRX ingeruild voor FUN en POLL gekocht van mijn LTC die ik nog over had.

VEN 38%
ETH 14%
POLL 11%
ETN 10%
BTC 9%
FUN 8%
WAVES 7%
BNB 3%

Twijfel wat ik met VEN doe, wil er eigenlijk wat winst uit afromen maar nu lijkt me nog niet het geschikte moment. Hoop dat dit daarna een redelijk stabiel groeiende HODL portfolio wordt, en stop er binnenkort nog wat fiat in voor de wat kortere termijn trades.

Jullie gedachtes hierover?
Waarom nu al afromen. Laat gewoon eens een paar maanden staan.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  vrijdag 12 januari 2018 @ 19:35:47 #37
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176459136
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:30 schreef Jurian95 het volgende:
TRX ingeruild voor FUN en POLL gekocht van mijn LTC die ik nog over had.

VEN 38%
ETH 14%
POLL 11%
ETN 10%
BTC 9%
FUN 8%
WAVES 7%
BNB 3%

Twijfel wat ik met VEN doe, wil er eigenlijk wat winst uit afromen maar nu lijkt me nog niet het geschikte moment. Hoop dat dit daarna een redelijk stabiel groeiende HODL portfolio wordt, en stop er binnenkort nog wat fiat in voor de wat kortere termijn trades.

Jullie gedachtes hierover?
Heb nog een buyorder op FUN staan op 750
pi_176459151
Wat heb ik gedaan?
“HET STIJGT! KIJK NOU!!!”
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 19:38:09 #39
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176459185
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:36 schreef Ticootje het volgende:
Wat heb ik gedaan?
“HET STIJGT! KIJK NOU!!!”
:D
pi_176459235
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:35 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Waarom nu al afromen. Laat gewoon eens een paar maanden staan.
Omdat ik 40% ook prima terug kan brengen naar bijvoorbeeld 30% en dan 5% bij FUN erbij doen en 5% bij WAVES. Denk dat mijn portfolio dan nog iets stabieler is en ik zie net zoveel groeipotentie bij die 2.
pi_176459255
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:33 schreef Jurian95 het volgende:
Zie trouwens dat er bij VEN weer 2 sellwalls zijn geplaatst van 92 BTC en 106 BTC.
Het dump feest gaat weer verder. *O*
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176459268
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:41 schreef ITrade het volgende:

[..]

Het dump feest gaat weer verder. *O*
Waarom zou je dumpen door middel van een sellwall?
pi_176459269
Ik wijzig mijn portfolio zo min mogelijk.
pi_176459283
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:41 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik wijzig mijn portfolio zo min mogelijk.
Maar hoe lang ben je al bezig?
pi_176459297
Is dit het Korea effect? Enorme FUD daar natuurlijk.
pi_176459301
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:42 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Maar hoe lang ben je al bezig?
Waarom zou ik dat moeten vertellen? :P
pi_176459337
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:41 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Waarom zou je dumpen door middel van een sellwall?
Goeie vraag, ik snap die sell walls ook niet en wat voor invloed het op mij zou moeten hebben.
pi_176459377
Over twee weken is de dip vast weer wat voorbij.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176459395
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:43 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat moeten vertellen? :P
Nouja omdat een beginnende portfolio vaker wijzigt dan een portfolio die langer staat. In het begin moet je toch een beetje onder de knie krijgen welke koersen veel van elkaar afhangen en welke bijna niet.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 19:47:14 #50
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176459406
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:44 schreef TwztId het volgende:

[..]

Goeie vraag, ik snap die sell walls ook niet en wat voor invloed het op mij zou moeten hebben.
Sell walls worden geplaatst om de waarde van de coin kunstmatig laag te houden. Zo kunnen de whales relatief laag in blijven kopen en de sell walls gaan weg zodra ze genoeg binnen hebben geharkt :D
pi_176459413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:46 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Nouja omdat een beginnende portfolio vaker wijzigt dan een portfolio die langer staat. In het begin moet je toch een beetje onder de knie krijgen welke koersen veel van elkaar afhangen en welke bijna niet.
Oh op die manier. Al dik meer dan een jaar iig, dus je punt klopt wel.
pi_176459474
die koers van VEN moet nog iets verder omlaag dan kan ik het aanvullen tot 500 stuks .....
en dan ga ik het op een wallet zetten en er 6 maanden niet meer naar kijken
pi_176459535
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:50 schreef Predator38 het volgende:
die koers van VEN moet nog iets verder omlaag dan kan ik het aanvullen tot 500 stuks .....
en dan ga ik het op een wallet zetten en er 6 maanden niet meer naar kijken
Iemand is in ieder geval bezig om de koers nu omlaag te krijgen door muren te verschuiven.
pi_176459723
:O
pi_176459806
Ik hoop dat die Ven whales niet te lang door blijven gaan, dit is niet grappig. Maar ik zal mijn stack voorlopig maar geduldig bewaren.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176459870
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:50 schreef Predator38 het volgende:
die koers van VEN moet nog iets verder omlaag dan kan ik het aanvullen tot 500 stuks .....
en dan ga ik het op een wallet zetten en er 6 maanden niet meer naar kijken
Over 6 maanden ben je een rijk man dan.
Lambo of Rekt
pi_176459886
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:06 schreef alilami het volgende:

[..]

Wie weet het beter, MoneyGram of 7Eleven?

MoneyGram will pilot the use of XRP
http://ir.moneygram.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=1054088

use digital asset XRP to lower costs and increase payment speed

m.a.w. use case
ah jij was dat die wat xtra RippleShit had gekocht van de week.... :D
pi_176459902
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:07 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ah jij was dat die wat xtra RippleShit had gekocht van de week.... :D
ik sta nu wel op winst, dus bepaald geen slechte move
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176459911
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Over 6 maanden ben je een rijk man dan.
nou.....met mijn "geluk" in dit soort dingen reken ik daar echt niet op.
er zal vast wel weer iets geks gebeuren met de cryptomarkt ( of met VEN )
  vrijdag 12 januari 2018 @ 20:15:32 #60
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176460117
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:08 schreef Predator38 het volgende:

[..]

nou.....met mijn "geluk" in dit soort dingen reken ik daar echt niet op.
er zal vast wel weer iets geks gebeuren met de cryptomarkt ( of met VEN )
Als je er in ieder geval maar meer aan overhoudt dan je er in investeer dan.
pi_176460348
Er worden nog wel flinke aantallen Ven ingeslagen, dus het zal vast niet eeuwig door gaan met die whale walls.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176460421

Volgens John van den Heuvel stappen wiethandelaren over op bitcoin mining :')
  vrijdag 12 januari 2018 @ 20:28:34 #63
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176460446
Ik sta zowaar in de plus vandaag zeg, godverpiellekes
pi_176460449
volumes van VEN zakken nu wel weg, we kunnen nog wel wat lager
pi_176460480
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:27 schreef Gehrman het volgende:

Volgens John van den Heuvel stappen wiethandelaren over op bitcoin mining :')
prima toch.....niks mis mee :D
pi_176460515
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:27 schreef Gehrman het volgende:

Volgens John van den Heuvel stappen wiethandelaren over op bitcoin mining :')
Volgens mij is het nauwelijks rendabel te krijgen qua stroomverbruik in Nederland.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176460533
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:28 schreef SugeLucky het volgende:
Ik sta zowaar in de plus vandaag zeg, godverpiellekes
Ik was vanmiddag in de Plus om boodschappen te doen _O-
pi_176460546
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:30 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Volgens mij is het nauwelijks rendabel te krijgen qua stroomverbruik in Nederland.
ETH nog wel.....maarja schaf eens 10 serieuze miners aan.....ben je ook ff 50k lichter
stroom gewoon omleggen of aftappen _O- _O- _O-
  vrijdag 12 januari 2018 @ 20:32:01 #69
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176460550
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:31 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

Ik was vanmiddag in de Plus om boodschappen te doen _O-
Komt wel heel dichtbij zeau!
pi_176460565
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:30 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Volgens mij is het nauwelijks rendabel te krijgen qua stroomverbruik in Nederland.
Voor een wietplantage hebben ze ook zo hun trucjes.
sig verwijderd door FA
pi_176460619
VEN kruipt alweer omhoog......bleh
pi_176460644
Minen met Nvidia kaarten, verbruiken een stuk minder stroom. Hier een ROI van 130 dagen.
pi_176460708
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:35 schreef Roellie80 het volgende:
Minen met Nvidia kaarten, verbruiken een stuk minder stroom. Hier een ROI van 130 dagen.
1070 ??? en hoeveel stuks ???
pi_176460732
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:34 schreef Predator38 het volgende:
VEN kruipt alweer omhoog......bleh
Kijk eerst maar ns wat hij over de komende 2 weken gaat doen.
Lambo of Rekt
pi_176460740
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:37 schreef Predator38 het volgende:

1070 ??? en hoeveel stuks ???
1080. Nu een maandje bezig. Er zijn nog 4 kaarten onderweg
pi_176460807
wanneer gaan we nou eens geudverdeumme weer eens moonen, ik sta al een week droog hier.. :')
  vrijdag 12 januari 2018 @ 20:42:37 #77
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176460840
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:41 schreef RobinaHoed het volgende:
wanneer gaan we nou eens geudverdeumme weer eens moonen, ik sta al een week droog hier.. :')
We kunnen wel een afspraakje maken hoor.
pi_176460869
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:42 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

We kunnen wel een afspraakje maken hoor.
:{w jij gaat ervoor zorgen dat mn blockfolio naar de maan gaat :9
  vrijdag 12 januari 2018 @ 20:45:01 #79
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176460921
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:43 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

:{w jij gaat ervoor zorgen dat mn blockfolio naar de maan gaat :9
Je mag wel voor mij moonen anders.
pi_176460943
Kijk die grote speler werken hier _O_
pi_176460950
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:43 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

:{w jij gaat ervoor zorgen dat mn blockfolio naar de maan gaat :9
niet alleen je blockfolio :P :D
pi_176460992
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:45 schreef Predator38 het volgende:

[..]

niet alleen je blockfolio :P :D
:')
pi_176461109
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:14 schreef BadVlad het volgende:
* BadVlad opent Blockfolio.

[ afbeelding ]
je link werkt niet :{
pi_176461218
wat een kutcoin dat VEN :'( :'( :'(
pi_176461288
Ben blij dat ik gisteren niet naar jullie advies geluisterd heb om alsnog op de VEN trein te stappen. :P
pi_176461336
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:55 schreef Thieske het volgende:
Ben blij dat ik gisteren niet naar jullie advies geluisterd heb om alsnog op de VEN trein te stappen. :P
op 5.20 had je nu alsnog al 15% winst gehad :D
het is een kutcoin omdat die niet verder wil zakken :P
pi_176461364
WTC dendert ook aardig door de laatste dagen :+ ik heb ze helaas niet meer :(
pi_176461369
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:57 schreef Predator38 het volgende:

[..]

op 5.20 had je nu alsnog al 15% winst gehad :D
het is een kutcoin omdat die niet verder wil zakken :P
Als ik gisteren was ingestapt had ik precies op de top ingekocht. Maargoed, in the long run hebben jullie vast gelijk. ;)
  vrijdag 12 januari 2018 @ 20:58:09 #89
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176461373
Misschien stijgt ie verder nog alleen maar. Als je wil kopen, zou ik het gewoon doen.
pi_176461403
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:58 schreef Thieske het volgende:

[..]

Als ik gisteren was ingestapt had ik precies op de top ingekocht. Maargoed, in the long run hebben jullie vast gelijk. ;)
het is ook geen coin om te daytraden, vooral niet met die whales die erbij zitten en de koersen beinvloeden
pi_176461469
Wat een gejank om VEN zeg.

Plus 30 procent de afgelopen 3 dagen. En zat potentie voor de lange termijn. Geen probleem toch?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176461496
Correctie nog steeds in volle gang.......even uitzitten:

https://coinmarketcap.com/charts/
pi_176461520
cardano _O_
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176461709
sell walls zijn weg @ VEN......
pi_176461904
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:09 schreef Predator38 het volgende:
sell walls zijn weg @ VEN......
Ik zie nog wel 155K staan op 460 (60K netto)
edit: en 170k op 480 (dus 15K netto, die is niet zo bijzonder)

[ Bericht 2% gewijzigd door ArnoldG0342 op 12-01-2018 21:26:16 ]
pi_176461931
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:14 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik zie nog wel 155K staan op 460
waar zie je dat staan?
pi_176462046
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:14 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Ik zie nog wel 155K staan op 460
edit: en 170k op 480
Je snapt dat die grafiek cumulatief is?
pi_176462060


Ja ik snap dat die grafiek cumulatief is, anders valt de functie weg van zo'n grafiek.
Maar misschien is het wel een leuke discussie, want ik ben eigenlijk nog vrij noob.
Wat zie jij in bovenstaande grafiek?

Ik zie op het linkse rode gedeelte een normale(!) gang van zaken. Hoe verder ik recht kijk hoe meer ik kijk naar iets raars
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 21:21:10 #99
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176462150
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:02 schreef Skv het volgende:
Wat een gejank om VEN zeg.

Plus 30 procent de afgelopen 3 dagen. En zat potentie voor de lange termijn. Geen probleem toch?
Dit :D
pi_176462173
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:18 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[ link | afbeelding ]

Ja ik snap dat die grafiek cumulatief is, anders valt de functie weg van zo'n grafiek.
Maar misschien is het wel een leuke discussie, want ik ben eigenlijk nog vrij noob.
Wat zie jij in bovenstaande grafiek?
soort tetris?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 21:22:20 #101
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176462186
Misschien dit linkje over sell walls even in OP zetten?

https://www.reddit.com/r/(...)_they_do_and_how_to/
pi_176462255
zit er sterk aan te denken om FUN uit te breiden.......dat is echt zo ondergewaardeerd
en eind januari en half feb nieuws
pi_176462293
Welke crypto-agenda met nieuws, geplande conferenties en releases volgen jullie?
  Moderator vrijdag 12 januari 2018 @ 21:34:38 #105
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176462508
quote:
:D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176462519
quote:
volume 15k..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Eindredactie Games vrijdag 12 januari 2018 @ 21:44:07 #107
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176462804
kraken nog steeds niet online :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176462876


[ Bericht 50% gewijzigd door BadVlad op 12-01-2018 21:46:18 (werkt niet) ]
  vrijdag 12 januari 2018 @ 21:47:42 #109
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176462952
quote:
Ha, had ik 50 euro opgezet
pi_176462984
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:44 schreef Oscar. het volgende:
kraken nog steeds niet online :')
MtGox
pi_176462992
.
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:47 schreef betyar het volgende:

[..]

Ha, had ik 50 euro opgezet
en er ook afgehaald op de ATH ? :P
pi_176463032
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:48 schreef xaban06 het volgende:

[..]

MtGox
Bij MtGox ging het volgens mij ook op zo'n manier. :'(
  vrijdag 12 januari 2018 @ 21:50:15 #113
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176463040
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:48 schreef Predator38 het volgende:
.

[..]

en er ook afgehaald op de ATH ? :P
Helaas was een droom........
  Moderator vrijdag 12 januari 2018 @ 21:51:02 #114
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176463060
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:44 schreef Oscar. het volgende:
kraken nog steeds niet online :')
sinds wanneer is dat offline?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176463064
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:44 schreef TwztId het volgende:

[..]

Goeie vraag, ik snap die sell walls ook niet en wat voor invloed het op mij zou moeten hebben.
https://www.reddit.com/r/(...)_they_do_and_how_to/

Lees dit maar eens.
  Eindredactie Games vrijdag 12 januari 2018 @ 21:51:27 #116
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176463081
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:51 schreef onlogisch het volgende:

[..]

sinds wanneer is dat offline?
gisterochtend
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176463088


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  Moderator vrijdag 12 januari 2018 @ 21:52:09 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176463105
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:51 schreef Oscar. het volgende:

[..]

gisterochtend
Geen reden van opgaaf?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 12 januari 2018 @ 21:52:24 #119
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176463113
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:51 schreef alilami het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176463120
zit eens te kijken naar dat binance maar die krijgen er elke 10 dagen 2 miljoen registraties bij.....
28 dec: 3 miljoen
10 januari: 5 miljoen

als je dat even doorrekent naar eind van het jaar........ _O- _O_
  Eindredactie Games vrijdag 12 januari 2018 @ 21:52:32 #121
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176463123
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Geen reden van opgaaf?
dat wel
https://status.kraken.com/
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176463166
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:51 schreef alilami het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O_ _O_
pi_176463218
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:51 schreef alilami het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_176463284
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:51 schreef alilami het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heeft volgens mij iemand in 1 uur heel veel geld verloren door een 0 te vergeten bij de aankoop.
pi_176463607
Tijd voor een Ledger denk ik, stukken makkelijk voor mij. Dan ga ik ook niet zo snel de boel verkopen. Out of Stock. :')
pi_176463664
ik ben ook klaar met aankopen doen......wil ook graag een Ledger
pi_176463724
CryptoCohen twitterde op vrijdag 12-01-2018 om 18:58:31 #kraken be like:Our maintenance will take just 2 hours.Sorry, 4 hours.Sorry, 8 hours. Sorry, 15 hours.Sorry,… https://t.co/GVExue4iMn reageer retweet
_O-

Gelukkig heb ik er zelf slechts 7K staan.
pi_176463776
MtGox 2 ......en de hele cryptomarkt morgen fucked
pi_176463780
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:13 schreef BadVlad het volgende:
CryptoCohen twitterde op vrijdag 12-01-2018 om 18:58:31 #kraken be like:Our maintenance will take just 2 hours.Sorry, 4 hours.Sorry, 8 hours. Sorry, 15 hours.Sorry,… https://t.co/GVExue4iMn reageer retweet
_O-

Gelukkig heb ik er zelf slechts 7K staan.
7k online zetten :')
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176463824
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:15 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

7k online zetten :')
Hoe kan ik anders ETHjes kopen dan? :')
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2018 @ 22:19:01 #131
230491 Zith
pls tip
pi_176463903
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:15 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

7k online zetten :')
Heb 6 cijfer bedrag op de veilige site bitfinex staan 👌🏿
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176463925
pi_176463952
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Heb 6 cijfer bedrag op de veilige site bitfinex staan 👌🏿
want?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176463990
maarja kraken was de hele tijd toch al stuk ?????
kut exchange
pi_176464011
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:22 schreef Predator38 het volgende:
maarja kraken was de hele tijd toch al stuk ?????
kut exchange
Ja, dat wilde ze nu dus gaan fixen.
pi_176464170
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:19 schreef Zith het volgende:

[..]

Heb 6 cijfer bedrag op de veilige site bitfinex staan 👌🏿
Wat maakt Bitfinex veilig?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 22:28:42 #137
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176464179
Overgeleverd zijn aan zo'n kut exchange is juist niet de bedoeling van crypto's.
pi_176464208
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:28 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Wat maakt Bitfinex veilig?
Sarcasme
pi_176464221
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:28 schreef SugeLucky het volgende:
Overgeleverd zijn aan zo'n kut exchange is juist niet de bedoeling van crypto's.
Dat ben je ook niet toch.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 22:29:57 #140
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176464232
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dat ben je ook niet toch.
Als je coins er op staan wel lijkt me
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2018 @ 22:30:15 #141
230491 Zith
pls tip
pi_176464245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:20 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

want?
Leen het uit voor keiharde knaken.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176464292
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:29 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Als je coins er op staan wel lijkt me
Ja maar crypto is niet afhankelijk van 1 exchange.
pi_176464320
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:30 schreef Zith het volgende:

[..]

Leen het uit voor keiharde knaken.
je vindt t geen risico dan dat ze online staan?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176464333
ik heb net wat van binance gelezen maar die kopen er gewoon duizend(en) servers per week bij.
1 dedicated iemand alleen om met amazon te communiceren
pi_176464353
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:30 schreef Zith het volgende:

[..]

Leen het uit voor keiharde knaken.
Zijn de rates een beetje goed? Heb er ooit wel eens naar gekeken maar vond het toen niet super veel rente.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176464416
nieuws van Substratum:
Alpha II (or Private Beta) is Private - Video coming soon followed by PUBLIC Beta

duurt n beetje lang die beta
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176464444
quote:
Geschreven door Koert Westerman?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 22:37:12 #149
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176464447
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:31 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ja maar crypto is niet afhankelijk van 1 exchange.
En wat wil je daarmee zeggen?
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2018 @ 22:38:32 #150
230491 Zith
pls tip
pi_176464487
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:34 schreef ITrade het volgende:

[..]

Zijn de rates een beetje goed? Heb er ooit wel eens naar gekeken maar vond het toen niet super veel rente.
Nu wat minder, afgelopen maand was wel genieten met sommige dagen 0.2% voor EUR en 0.3% voor BTC.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176464496
quote:
:')

Het is al maanden bekend dat deze upgrade eraan zat te komen.
pi_176464517
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:03 schreef crpytoshill het volgende:
cardano _O_
die coin heb ik nou volledig gemist.. jammer
hoi
pi_176464529
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:38 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

:')

Het is al maanden bekend dat deze upgrade eraan zat te komen.
Maanden? Slechts een paar uur van tevoren. :{
pi_176464579
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:38 schreef Zith het volgende:

[..]

Nu wat minder, afgelopen maand was wel genieten met sommige dagen 0.2% voor EUR en 0.3% voor BTC.
hoe leen je dat uit dan ?? hebben jullie wat meer info ?
pi_176464588
quote:
Post deze onzin gewoon niet. Het is altijd drama bij de gewone media.

"Het zou niet voor het eerst zijn dat een groot handelsplatform voor bitcoins of andere cryptovaluta's door criminelen wordt gekraakt."

Spannend zou kraken er vandoor zijn met al onze centjes, of zou kraken uiteindelijk gerkaakt zijn? :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176464642
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:41 schreef ITrade het volgende:

[..]

Post deze onzin gewoon niet. Het is altijd drama bij de gewone media.

"Het zou niet voor het eerst zijn dat een groot handelsplatform voor bitcoins of andere cryptovaluta's door criminelen wordt gekraakt."

Spannend zou kraken er vandoor zijn met al onze centjes, of zou kraken uiteindelijk gerkaakt zijn? :')
ik weet uit eigen ervaring ( over een ander onderwerp ) dat de media maar wat lult in de ruimte zonder enige specifieke kennis en/of onderzoek, en zo komt er dus een hoop onzin bij henk en ingrid die de media natuurlijk direct geloven.

fuckers
pi_176464643
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:38 schreef Zith het volgende:

[..]

Nu wat minder, afgelopen maand was wel genieten met sommige dagen 0.2% voor EUR en 0.3% voor BTC.
Ok dat klinkt wel interessant. Als de volatiliteit stijgt stijgen de rates zeker?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176464676
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:39 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Maanden? Slechts een paar uur van tevoren. :{
Wellicht niet de precieze datum dat deze uitgerold zou worden, maar ze zijn al geruime tijd bezig om deze te ontwikkelen.
pi_176464688
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:43 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ok dat klinkt wel interessant. Als de volatiliteit stijgt stijgen de rates zeker?
waar kan ik dat doen ?
pi_176464755
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:44 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Wellicht niet de precieze datum dat deze uitgerold zou worden, maar ze zijn al geruime tijd bezig om deze te ontwikkelen.
Dat wel ja. Maar dit is wel een shitshow. Als ik het eerder had geweten had ik mijn funds weggehaald.
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2018 @ 22:48:10 #161
230491 Zith
pls tip
pi_176464771
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:41 schreef Predator38 het volgende:

[..]

hoe leen je dat uit dan ?? hebben jullie wat meer info ?
Je stuurt BTC/ETH/USDT/EUR naar poloniex of bitfinex. Dan ga je naar margin funding/lending, en leen je het uit voor wat de markt ervoor wil geven en hoeveel dagen je het uit wil lenen. Gangbaar is iets van 0.05% per dag (USD/EUR wat meer dan BTC, en deze twee veel meer dan de andere cryptos). Dat is dus 5 cent voor elke 100 EUR die je uitleent per dag. Dik verdienen dus (lijkt weinig maar is wel ~20% per jaar).

https://cryptolend.net/rates-Bitfinex-USD-30.html#Hist Hier kan je voor alle lending pairs de geschiedenis van de lending rates zien onderaan de pagina. Zo zie je dat USD en BTC soms op 0.8% per dag stonden vorige maand :7

Ik gebruik zelf cryptolend.net (niet geaffilieerd) die het via een API (die alleen mag margin funden, dus niet withdrawen of coins kopen) automatisch doet en bij hoge rentes ook voor langere periode vast zet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 12-01-2018 22:54:12 ]
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176464860
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 21:03 schreef crpytoshill het volgende:
cardano _O_
Wat doet ie? Sta nog steeds op verlies ermee...
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176464939
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:50 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wat doet ie? Sta nog steeds op verlies ermee...
de prijs? +20%
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176464998
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:52 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

de prijs? +20%
Mocht ook wel weer eens...
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176465001
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:48 schreef Zith het volgende:
chiedenis van de lending rates zien onderaan de pagina. Zo zie je dat USD en BTC soms op 0.8% per dag stonden vorige maand
de bitfinex - USD pair staat op 30% per jaar nu en dat is nog laag......
maar ...welke garanties zitten eraan vast als ik ze bijvoorbeeld 20k leen ???
pi_176465043
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:54 schreef Patroon het volgende:

[..]

Mocht ook wel weer eens...
idd, meer dan 50% gedaald vanaf de top
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176465094
bijna 110 miljard aan correctie deze week, prima toch.
word de markt een klein beetje gezonder van, en nog heeeeel veel nieuw geld incoming !

hopen dat de overheden zich er niet teveel mee gaan bemoeien
pi_176465177
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:33 schreef Predator38 het volgende:
ik heb net wat van binance gelezen maar die kopen er gewoon duizend(en) servers per week bij.
1 dedicated iemand alleen om met amazon te communiceren
Bron? Ongeloofwaardig, of ze bedoelen mini vms met servers.
pi_176465229
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Bron? Ongeloofwaardig, of ze bedoelen mini vms met servers.
servers zijn servers of het nou vm's zijn of niet.....en als je 240.000 nieuwe gebruikers in 1 uur registeerd ( !!! ) niet echt ongeloofwaardig. ze werken iig samen met Amazon en zitten elke dag aan hun limiet.
pi_176465290
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:02 schreef Predator38 het volgende:

[..]

servers zijn servers of het nou vm's zijn of niet.....en als je 240.000 nieuwe gebruikers in 1 uur registeerd ( !!! ) niet echt ongeloofwaardig. ze werken iig samen met Amazon en zitten elke dag aan hun limiet.
Met zo een hoog aantal gebruikers draai je je database in je geheugen, daar heb je geen duizenden servers voor nodig.

Waarom post je de link gewoon niet, ben benieuwd.
pi_176465324
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:04 schreef xaban06 het volgende:
Met zo een hoog aantal gebruikers draai je je database in je geheugen, daar heb je geen duizenden servers voor nodig.

Waarom post je de link gewoon niet, ben benieuwd.
Ja precies, het zal wel niet kloppen.

Of wel, daarom is kraken al zolang bezig met het updaten van hun servers *)
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176465326
Duizenden servers is wat overdreven ja, maar met 240k gebruikers groeien in 1 uur is ook niet misselijk.
Lambo of Rekt
pi_176465331
Hopelijk nu weer steady groei met groene cijfers
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176465336
🔥$VEN REBRAND🔥

We mentioned earlier today that VEN expects to complete a rebrand by January 15th.

When looking at the documents VEN shared, you’ll see that VeChain didn’t specify and exact date for an event stating “mid January”. The rebranding will be a shift in technology and not a specific date for a name change.

The rebrand is VEN moving from a private blockchain, to a public one.

We’ve recently learned that due to overwhelming demand, VEN is intending on hosting the rebranding event towards the end of February.

VEN is up over 2000% from our first coverage of the technology. People ask if we’re still holding and the answer is a strong YES. We’re not looking for VEN to overtake NEOs marketcap, we’re looking for it to overtake Ethereum’s🌋

Bron: telegram group bitcoin bravado
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176465339
En kraken, wtf is daarmee?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176465371
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:06 schreef Patroon het volgende:
we’re looking for it to overtake Ethereum’s
Good luck, ik teken ervoor.
Lambo of Rekt
pi_176465380
https://cryptovest.com/ne(...)trations-every-week/

maar vooral niet geloven natuurlijk met 240.000 nieuwe gebruikers in 1 uur.....
pi_176465393
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:06 schreef Patroon het volgende:
🔥$VEN REBRAND🔥

We mentioned earlier today that VEN expects to complete a rebrand by January 15th.

When looking at the documents VEN shared, you’ll see that VeChain didn’t specify and exact date for an event stating “mid January”. The rebranding will be a shift in technology and not a specific date for a name change.

The rebrand is VEN moving from a private blockchain, to a public one.

We’ve recently learned that due to overwhelming demand, VEN is intending on hosting the rebranding event towards the end of February.

VEN is up over 2000% from our first coverage of the technology. People ask if we’re still holding and the answer is a strong YES. We’re not looking for VEN to overtake NEOs marketcap, we’re looking for it to overtake Ethereum’s🌋

Bron: telegram group bitcoin bravado
VEN _O_ HODL TILL WE DIE
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176465431
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

VEN _O_ HODL TILL WE DIE
:') Rebranding heeft dus geen enkel belang. Een naamverandering zorgt niet voor 50% omhoog _O-
pi_176465436
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:10 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:') Rebranding heeft dus geen enkel belang. Een naamverandering zorgt niet voor 50% omhoog _O-
Bij NEO hebben we anders gezien.
Lambo of Rekt
pi_176465440
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
En kraken, wtf is daarmee?
Gepland onderhoud loopt "iets" uit. :P
pi_176465445
VEN gaat mij trots maken. Komende dagen ga ik bij dips steeds VEN bijkopen. Vanavond op 5.70 nog 15 bijgekocht. De andere helft van de order ging helaas niet mee want toen steeg het alweer.
Maar ik kan 't mis hebben...
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2018 @ 23:12:11 #183
230491 Zith
pls tip
pi_176465455
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 22:54 schreef Predator38 het volgende:

[..]

de bitfinex - USD pair staat op 30% per jaar nu en dat is nog laag......
maar ...welke garanties zitten eraan vast als ik ze bijvoorbeeld 20k leen ???
3 dingen:

1) Als je USD gaat uitlenen had je er ook bitcorn/etherectum van kunnen kopen, wellicht zou je dan meer dan 30% hebben na een jaar (wellicht ook niet).

2) "Het systeem" zorgt ervoor dat je je geld+rente krijgt, dus de margin trader die bij je leent wordt geliquideerd op het moment dat hij nog net de rente+lening kan terugbetalen. Als de trader niet geliquideerd wordt en hij stapt uit zijn margin positie dan gaat natuurlijk automatisch lening+fee terug. Er bestaat theoretisch een risico dat er bij een flash crash geen kopers zijn voor zijn positie die geliquideerd wordt. Dan zou je je lening kwijt zijn.

Dit is echter bij Bitfinex in de laatste 4 jaar ofzo maar een bij een handje vol users gebeurd en bitfinex heeft elke keer uit eigen zak de lenders het geld teruggegeven. Als extra maatregel splits ik mijn leningen op in honderden kleinere leningen zodat ik het risico spreid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3) Bitfinex kan er met je geld vandoor gaan.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176465477
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:11 schreef Patroon het volgende:
VEN gaat mij trots maken. Komende dagen ga ik bij dips steeds VEN bijkopen. Vanavond op 5.70 nog 15 bijgekocht. De andere helft van de order ging helaas niet mee want toen steeg het alweer.
Op hoeveel zit je nu.. bij is het een beetje uit de hand gelopen (67%) ;)
hoi
pi_176465488
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:11 schreef Patroon het volgende:
VEN gaat mij trots maken. Komende dagen ga ik bij dips steeds VEN bijkopen. Vanavond op 5.70 nog 15 bijgekocht. De andere helft van de order ging helaas niet mee want toen steeg het alweer.
113 stuks op 5.60 *O* *O* *O*
en pas daarna kwam mijn extra ETH aan en was ik te laat
pi_176465490
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:12 schreef ryannboy het volgende:

[..]

Op hoeveel zit je nu.. bij is het een beetje uit de hand gelopen (67%) ;)
331. Zal zo'n 40% zijn.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176465513
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:12 schreef Zith het volgende:

[..]

Als extra maatregel splits ik mijn leningen op in honderden kleinere leningen zodat ik het risico spreid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100en van dit soort leningen? dikke whale
pi_176465516
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:08 schreef Predator38 het volgende:
https://cryptovest.com/ne(...)trations-every-week/

maar vooral niet geloven natuurlijk met 240.000 nieuwe gebruikers in 1 uur.....
En waar in je link staat dat ze wekelijks duizend(en) servers bijkopen?
pi_176465528
iemand enig idee waarom bijna alles rond 23:00 gaat dippen de hele week al ?
en in de ochtend gaan we weer omhoog
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2018 @ 23:15:41 #190
230491 Zith
pls tip
pi_176465538
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:14 schreef 16meter het volgende:

[..]

100en van dit soort leningen? dikke whale
Groot deel kwijt aan Danny toen ik het modschap moest kopen, maar het is aardig wat ja.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_176465544
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:14 schreef xaban06 het volgende:

[..]

En waar in je link staat dat ze wekelijks duizend(en) servers bijkopen?
“We have a guy whose full-time job is just requesting servers. Every day they say, ‘OK, here are 200 more,’ but we just ask for more.”
pi_176465588
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Bij NEO hebben we anders gezien.
Nee.
pi_176465632
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee.
als het allemaal gaat lukken met Thor en de partners etc dan kan dit echt nog een hele mooie top10 crypto gaan worden
pi_176465640
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee.
Jawel. Neo veranderde ook van token, dan is het orderbook leeg zonder allerlei walls overal, en dan kan het ineens heel hard gaan. Het kan beide kanten op, ik zeg niet dat we een 5x gaan zien.. maar ik vverwacht wel dat het omhoog gaat met die tokenswap.
Lambo of Rekt
pi_176465656
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:19 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Jawel. Neo veranderde ook van token, dan is het orderbook leeg zonder allerlei walls overal, en dan kan het ineens heel hard gaan. Het kan beide kanten op, ik zeg niet dat we een 5x gaan zien.. maar ik vverwacht wel dat het omhoog gaat met die tokenswap.
en iedereen is gek op gratis gegeneerde cryptocurrency de nieuwe gebruikers ( 1 miljoen per week ? ) gaan er ook inzitten
pi_176465673
Ik heb het idee dat de markt een beetje aan het herstellen is, ik zit nu alweer bijna op een ATH.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_176465678
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:04 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Met zo een hoog aantal gebruikers draai je je database in je geheugen, daar heb je geen duizenden servers voor nodig.

Waarom post je de link gewoon niet, ben benieuwd.
Misschien maar even solliciteren bij Binance dan! En oh, vergeet ook niet even een nieuwe cpu en betaalbaar dram te introduceren!
pi_176465684
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:21 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Misschien maar even solliciteren bij Binance dan! En oh, vergeet ook niet even een nieuwe cpu en betaalbaar dram te introduceren!
hahahaha ik dacht precies hetzelfde :D
pi_176465685
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:20 schreef Predator38 het volgende:

[..]

en iedereen is gek op gratis gegeneerde cryptocurrency de nieuwe gebruikers ( 1 miljoen per week ? ) gaan er ook inzitten
Ja, ben wel benieuwd wanneer we dat effect gaan zien dan, want 1 miljoen meer gebruikers, zou héél duidelijk naar voren moeten komen ind e grafieken.
Lambo of Rekt
pi_176465711
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:17 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee.
Gast :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176465712
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja, ben wel benieuwd wanneer we dat effect gaan zien dan, want 1 miljoen meer gebruikers, zou héél duidelijk naar voren moeten komen ind e grafieken.
95% stort 100 euro......
pi_176465728
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:13 schreef Patroon het volgende:

[..]

331. Zal zo'n 40% zijn.
Rookie numbers
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176465746
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:20 schreef Predator38 het volgende:

[..]

en iedereen is gek op gratis gegeneerde cryptocurrency de nieuwe gebruikers ( 1 miljoen per week ? ) gaan er ook inzitten
gratis crypto?
pi_176465759
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:25 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

gratis crypto?
VET gaat Thor genereren
net zoals NEO GAS genereerd

https://thorcalculator.com/
pi_176465770
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:15 schreef Predator38 het volgende:

[..]

“We have a guy whose full-time job is just requesting servers. Every day they say, ‘OK, here are 200 more,’ but we just ask for more.”
Als Amazon AWS niet kan leveren praten we wel echt over een grote Whale.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176465782
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:25 schreef Predator38 het volgende:

[..]

VET gaat Thor genereren
net zoals NEO GAS genereerd

https://thorcalculator.com/
Ja maar dat is niet gunstig qua wetgevingen enzo, dus daar ben ik wel wat huiverig voor.
Lambo of Rekt
pi_176465785
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:26 schreef ITrade het volgende:

[..]

Als Amazon AWS niet kan leveren praten we wel echt over een grote Whale.
misschien moeten ze xaban maar even bellen
pi_176465813
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:27 schreef Predator38 het volgende:

[..]

misschien moeten ze xaban maar even bellen
“Pleur alles in het geheugen gr gr en ene poot van de hont”
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176465821
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Rookie numbers
Hoor deze stoere boy!

We zijn natuurlijk niet allemaal al zoveel jaren als jij bezig, met gigantische profit cijfers..
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 12 januari 2018 @ 23:34:46 #211
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176465937
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja maar dat is niet gunstig qua wetgevingen enzo, dus daar ben ik wel wat huiverig voor.
Wetgeving :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_176465949
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:29 schreef Patroon het volgende:

[..]

Hoor deze stoere boy!

We zijn natuurlijk niet allemaal al zoveel jaren als jij bezig, met gigantische profit cijfers..
Mad
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176465956
Tis wel saai momenteel...
pi_176465972
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:35 schreef Toto69 het volgende:
Tis wel saai momenteel...
Waar is Tico met dr tieten als je dr nodig hebt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176465989
heel veel snappen het ook niet dat er een correctie nodig was en dat er nieuwe "bodems" gemaakt moeten worden voordat we weer omhoog kunnen ?
pi_176466001
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waar is Tico met dr tieten als je dr nodig hebt.
pics?
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176466170
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waar is Tico met dr tieten als je dr nodig hebt.
????????
pi_176466238
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:05 schreef EggsTC het volgende:
Duizenden servers is wat overdreven ja, maar met 240k gebruikers groeien in 1 uur is ook niet misselijk.
Ik geloof best dat het aantal Binance servers in de duizenden loopt, 4 miljoen gebruikers met constant zware tot extreme zware load, en nauwelijks problemen.

Wat Binance heel goed heeft gedaan (in tegenstelling tot o.a. Kraken), is dat ze super schaalbaar zijn blijkbaar. Maar die CEO is ook wel een briljante topper.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176466245
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gast :')
Ja ik begin hem ook wat minder serieus te nemen de laatste dagen :P

Weet niet wat hij rookt...
Lambo of Rekt
pi_176466270
Substratum knalt ook weer aardig
pi_176466301
Valt me op dat TRX ook lekker laag staat, gokje wagen? of gaat dit nog verder zakken?
pi_176466303
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:48 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik geloof best dat het aantal Binance servers in de duizenden loopt, 4 miljoen gebruikers met constant zware tot extreme zware load, en nauwelijks problemen.

Wat Binance heel goed heeft gedaan (in tegenstelling tot o.a. Kraken), is dat ze super schaalbaar zijn blijkbaar. Maar die CEO is ook wel een briljante topper.
ze zitten inmiddels al op of over de 6 miljoen 28 dec nog 3 miljoen, als alles stabiel blijft gaan ze eind deze maand makkelijk de 10 miljoen halen.
pi_176466334
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:50 schreef Toto69 het volgende:
Substratum knalt ook weer aardig
gelukkig wel. veel FUD de afgelopen dagen. ze mogen nu toch weleens met bewijs komen, vooral veel marketing en beloftes.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176466340
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:51 schreef chuleton het volgende:
Valt me op dat TRX ook lekker laag staat, gokje wagen? of gaat dit nog verder zakken?
Allemaal announcements de afgelopen dagen en alsnog door het putje. Nuff said.
pi_176466350
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:51 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ze zitten inmiddels al op of over de 6 miljoen 28 dec nog 3 miljoen, als alles stabiel blijft gaan ze eind deze maand makkelijk de 10 miljoen halen.
Dan geloof ik best dat er honderden servers bij komen maandelijks.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176466356
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:35 schreef Toto69 het volgende:
Tis wel saai momenteel...
ik ben er!
pi_176466366
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:06 schreef Patroon het volgende:
🔥$VEN REBRAND🔥

We mentioned earlier today that VEN expects to complete a rebrand by January 15th.

When looking at the documents VEN shared, you’ll see that VeChain didn’t specify and exact date for an event stating “mid January”. The rebranding will be a shift in technology and not a specific date for a name change.

The rebrand is VEN moving from a private blockchain, to a public one.

We’ve recently learned that due to overwhelming demand, VEN is intending on hosting the rebranding event towards the end of February.

VEN is up over 2000% from our first coverage of the technology. People ask if we’re still holding and the answer is a strong YES. We’re not looking for VEN to overtake NEOs marketcap, we’re looking for it to overtake Ethereum’s🌋

Bron: telegram group bitcoin bravado
als dit waar is is dit wel poep
pi_176466381
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:51 schreef chuleton het volgende:
Valt me op dat TRX ook lekker laag staat, gokje wagen? of gaat dit nog verder zakken?
TRX had even een moment vorige week met die mega bullrun, had er zelf ook een redelijk groot aantal gekocht op 4 cent, maar al lang gedumpt op 1550 satoshi ofzoiets. Geen spijt van.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176466437
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:54 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

ik ben er!
hallo maatje
pi_176466479
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:54 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

als dit waar is is dit wel poep
het ging alleen maar om een naamsverandering, niks meer niks minder
pi_176466584
Zrx begint ook weer te bewegen, dat is ook een topper binnenkort. Nu nog redelijk goedkoop.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176466665
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Zrx
ff shillen hier :D
pi_176466685
Is er nieuws over Ada of zo? Flink volume en stijging
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 00:09:04 #234
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176466698
Aantal VEN verdubbeld in portfolio, Nu bijna 40% en ben ik echt klaar. Heb zo veel vertrouwen hierin.
pi_176466705
Ga nog maar eens 200 euro investeren. Zit momenteel in VEN, REQ en PRL, wil eigenlijk ook bij XLM en ICX instappen.
pi_176466711
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:09 schreef Kyran het volgende:
Aantal VEN verdubbeld in portfolio, Nu bijna 40% en ben ik echt klaar. Heb zo veel vertrouwen hierin.
ik ga met je mee kerel .....hodl voorlopig !!!!
426 stuks
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 00:11:08 #237
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176466740
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:09 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik ga met je mee kerel .....hodl voorlopig !!!!
426 stuks
Lekker man :D Zo veel haal ik niet, net 2 weken bezig haha, long way to the top if you wanna be a whale enzow :D
pi_176466754
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:09 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik ga met je mee kerel .....hodl voorlopig !!!!
426 stuks
Wat zijn je verwachtingen? heb er nu een bescheiden 12 :+
pi_176466783
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:08 schreef Toto69 het volgende:
Is er nieuws over Ada of zo? Flink volume en stijging
https://theusacommerce.co(...)heading-toward-1-00/

weet niet of dit echt de reden is, denk dat de invloed van finder.com niet zoo groot is.
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176466788
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:51 schreef chuleton het volgende:
Valt me op dat TRX ook lekker laag staat, gokje wagen? of gaat dit nog verder zakken?
https://twitter.com/justi(...)%5E7046%7Ctwterm%5E0
Geen idee, maar keep clam and carry on
pi_176466798
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:07 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ff shillen hier :D
Dat ding wordt echt snel 10$, top coin met goed team. O.a. wat voormalige coinbase mensen.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 00:14:16 #242
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176466824
Die Coca Cola Kid op Twitter is ook hilarisch, dikke cryptische omschrijvingen steeds. Steekt hij veel tijd in, maar schijnt wel steeds gelijk te hebben :P
pi_176466875
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:12 schreef crpytoshill het volgende:

[..]

https://theusacommerce.co(...)heading-toward-1-00/

weet niet of dit echt de reden is, denk dat de invloed van finder.com niet zoo groot is.
hmm okee, apart dan
pi_176466897
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:11 schreef Kyran het volgende:

[..]

Lekker man :D Zo veel haal ik niet, net 2 weken bezig haha, long way to the top if you wanna be a whale enzow :D
nog geen week bezig maar veel eigen fiat ingestoken ( wat ik overigens kan missen )
pi_176466945
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:11 schreef chuleton het volgende:

[..]

Wat zijn je verwachtingen? heb er nu een bescheiden 12 :+
goed team, goede roadmap, duidelijk product.
kan nog wel eens een top 10 crypto gaan worden mits alles lukt.

ik ga verder geen uitspraken doen over koersen...ik stap voorlopig ook niet uit.
ik hoop alleen dat ik mijn inleg eruit kan halen over 6 maanden en dat ik met de winst verder mag spelen.

volgens mij zijn er veel hodlers
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 00:20:59 #246
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176466988
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:17 schreef Predator38 het volgende:

[..]

nog geen week bezig maar veel eigen fiat ingestoken ( wat ik overigens kan missen )
Nice _O_ Als je het kan missen is het lekker.

Ik deed vooral veel aan sports betting. Nu heb ik een deel hierin gestoken, dus ook geld dat ik kan missen, maar geen mega bedrag. Groeit vanzelf :D
pi_176467009
VEN gaat een ETH doen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176467015
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:20 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nice _O_ Als je het kan missen is het lekker.

Ik deed vooral veel aan sports betting. Nu heb ik een deel hierin gestoken, dus ook geld dat ik kan missen, maar geen mega bedrag. Groeit vanzelf :D
tja wil je een beetje winst kunnen maken moet je op dit moment ook wel wat inleggen.
pi_176467028
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
VEN gaat een ETH doen.
Aeternity gaat dat doen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_176467031
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
VEN gaat een ETH doen.
denk je dat ??????
binnen 1 jaar op 300-500 ?

ik zie VEN eerder een NEO doen:

VET koers 100
Thor koers: 20

niet slecht als je +/- 5 Thor per maand krijgt
pi_176467039
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:00 schreef Predator38 het volgende:

[..]

het ging alleen maar om een naamsverandering, niks meer niks minder
Ehh... de rebrand gaat juist om veel meer dan een naamswijziging.

Er staat ook duidelijk dat de rebrand in januari zou plaatsvinden.

https://medium.com/@vecha(...)ginning-d9f0fdbdc910
pi_176467053
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ehh... de rebrand gaat juist om veel meer dan een naamswijziging.

Er staat ook duidelijk dat de rebrand in januari zou plaatsvinden.

https://medium.com/@vecha(...)ginning-d9f0fdbdc910
mooi dat niet de hele koers in elkaar flikkert na dit bericht, dat zegt genoeg
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 00:25:57 #253
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176467078
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:23 schreef Predator38 het volgende:

[..]

denk je dat ??????
binnen 1 jaar op 300-500 ?

ik zie VEN eerder een NEO doen
Hangt echt af van de partnerships en hoe snel ze dingen voor elkaar krijgen. Team is goed, product is goed, nu al sterke partners, maar nu moet er doorgepakt worden. Lastige is dat de verwachtingen al ziek hoog zijn, dus ze moeten wel echt deliveren om die waar te maken of te overtreffen en dat is lastig.

Als ze echt samenwerking aangaan met PBoC dan gaat het hard moonen in ieder geval.
pi_176467114
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hangt echt af van de partnerships en hoe snel ze dingen voor elkaar krijgen. Team is goed, product is goed, nu al sterke partners, maar nu moet er doorgepakt worden. Lastige is dat de verwachtingen al ziek hoog zijn, dus ze moeten wel echt deliveren om die waar te maken of te overtreffen en dat is lastig.

Als ze echt samenwerking aangaan met PBoC dan gaat het hard moonen in ieder geval.
ik las geruchten dat PBoC eind deze maand zou zijn ????
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 00:28:09 #255
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176467139
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:27 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ik las geruchten dat PBoC eind deze maand zou zijn ????
Man zijn zoveel geruchten :P Ik lees PBoC, BMW en tig andere dingen :P
pi_176467156
Even een snelle vraag; ik heb wat coins naar mijn wallet gestuurd en deze staan nu in de wallet vernoemd bij 'transacties'. Echter is mijn wallet nog niet gesynced en derhalve staat het bedrag dus nog niet op de balans in de wallet. Kan er wat gebeuren als ik nu de PC uitschakel of is het ook prima als ik morgen even sync?
pi_176467204
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Man zijn zoveel geruchten :P Ik lees PBoC, BMW en tig andere dingen :P
late januari announcement event partner DNV-GL:

DNV GL is an international accredited registrar and classification society headquartered near Oslo, Norway.[2] The company currently has about 13,550 employees and 350 offices operating in more than 100 countries, and provides services for several industries including maritime, renewable energy, oil & gas, electrification, food & beverage and healthcare. It was created in 2013 as a result of a merger between two leading organizations in the field - Det Norske Veritas (Norway) and Germanischer Lloyd (Germany).

DNV GL is the world's largest classification society, providing services for 13,175 vessels and mobile offshore units (MOUs) amounting to 265.4 mill gt, which represents a global market share of 21%.[3] It is also the largest technical consultancy and supervisory to the global renewable energy (particularly wind, wave, tidal and solar) and oil & gas industry - 65% of the world's offshore pipelines are designed and installed to DNV GL's technical standards.


dat is ook even geen kleintje
pi_176467315
Bitfinex is weer open voor nieuwe registraties.

https://www.bitfinex.com/posts/registrations-reopen

Voor nieuwe accounts geldt wel dat je minimaal het equivalent van 10.000 USD aan fiat/coins moet storten om te kunnen beginnen met handelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tourniquet op 13-01-2018 00:41:10 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 00:36:16 #259
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176467337
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:31 schreef Predator38 het volgende:

[..]

DNV GL is renault dacht ik....dat was idd voor eind januari
Ja weet ik, maar las ook BMW en AliBaba (zou leuk zijn als niet TRX maar VEN met AliBaba gaat samenwerken _O-)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 januari 2018 @ 00:38:58 #260
163650 Greys
pi_176467399
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:35 schreef Tourniquet het volgende:
Bitfinex is weer open voor nieuwe registraties.

https://www.bitfinex.com/posts/registrations-reopen

Voor nieuwe accounts geldt wel dat je minimaal het equivalant van 10.000 USD aan fiat/coins moet storten om te kunnen beginnen met handelen.
Ik dacht dat je een grap maakte. Maar wauw.. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176467424
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een grap maakte. Maar wauw.. :D
logisch ook, al die leden met 20 of 30 dollar die instappen kosten alleen maar capaciteit
pi_176467426
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik dacht dat je een grap maakte. Maar wauw.. :D
Ze willen geen n00bs :P

quote:
We suggest that traders who are new to cryptocurrency trading try another, more straightforward platform first and return to Bitfinex later.
pi_176467456
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:40 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ze willen geen n00bs :P

[..]

moet binance ook gaan doen.
alleen nog maar hedge funds en institutionele beleggers toelaten :B
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 januari 2018 @ 00:44:43 #264
163650 Greys
pi_176467534
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:41 schreef Predator38 het volgende:

[..]

moet binance ook gaan doen.
alleen nog maar hedge funds en institutionele beleggers toelaten :B
Geen nieuwelingen toelaten? Ik denk zomaar dat je daar al snel op terug zou komen. :P Het nieuwe geld moet toch echt óók bij de massa vandaan komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176467579
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen nieuwelingen toelaten? Ik denk zomaar dat je daar al snel op terug zou komen. :P Het nieuwe geld moet toch echt óók bij de massa vandaan komen.
het is nu nog te moeilijk voor de echte massa, maar daar zijn verschillende cryptos al mee bezig, en net na de golf of in de golf van de echte massa moeten wij eruit ......dan word de ballon heel snel groter vermoed ik.
pi_176467600
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:44 schreef Greys het volgende:
Het nieuwe geld moet toch echt óók bij de massa vandaan komen.
Dit riep Madoff ook altijd _O-
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176467649
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:28 schreef nickhguitar het volgende:
Even een snelle vraag; ik heb wat coins naar mijn wallet gestuurd en deze staan nu in de wallet vernoemd bij 'transacties'. Echter is mijn wallet nog niet gesynced en derhalve staat het bedrag dus nog niet op de balans in de wallet. Kan er wat gebeuren als ik nu de PC uitschakel of is het ook prima als ik morgen even sync?
pi_176467655
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:47 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dit riep Madoff ook altijd _O-
juist, en iedereen stapte in......en toen was het kaboem
pas nog de docu/film gezien
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 januari 2018 @ 00:50:12 #269
163650 Greys
pi_176467674
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:46 schreef Predator38 het volgende:

[..]

het is nu nog te moeilijk voor de echte massa, maar daar zijn verschillende cryptos al mee bezig
Maar dan moeten ze die alsnog wel ergens kunnen kopen.

Ik vond BTC toch een stuk lekkerder gaan in m'n Blockfolio toen de exchanges nog voor iedereen open stonden en precies vanaf het moment dat de grote beursmannen mee gingen doen kakte het in. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176467691
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dan moeten ze die alsnog wel ergens kunnen kopen.

Ik vond BTC toch een stuk lekkerder gaan in m'n Blockfolio toen de exchanges nog voor iedereen open stonden en precies vanaf het moment dat de grote beursmannen mee gingen doen kakte het in. :+
de grote beursmannen en hedge funds staan nog steeds klaar om in te stappen
ik hoorde rond de 70 hedge funds dit jaar
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 januari 2018 @ 00:51:29 #271
163650 Greys
pi_176467709
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:47 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dit riep Madoff ook altijd _O-
Toch denk ik het in het geval van crypto echt.

Maar ik kan het mis hebben hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176467757
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Toch denk ik het in het geval van crypto echt.

Maar ik kan het mis hebben hoor.
komt goed, als je nu al ziet dat binance binnen 1 uur 240.000 nieuwe leden verwelkomt
dan hebben ze er eind dit jaar minimaal 50 miljoen terwijl ze 28 dec op 3 miljoen stonden
pi_176467764
VEN gaat binnen een maand sws in de top 10 komen
hoi
pi_176467770
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:54 schreef ryannboy het volgende:
VEN gaat binnen een maand sws in de top 10 komen
en waarop is dat gebaseerd ?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 januari 2018 @ 00:54:59 #275
163650 Greys
pi_176467775
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:53 schreef Predator38 het volgende:

[..]

komt goed, als je nu al ziet dat binance binnen 1 uur 240.000 nieuwe leden verwelkomt
dan hebben ze er eind dit jaar minimaal 50 miljoen terwijl ze 28 dec op 3 miljoen stonden
Da's ook weer waar. En nieuwe exchanges.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176467833
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Da's ook weer waar. En nieuwe exchanges.
juist........maarja ik denk dat overheden zich ermee gaan bemoeien wat de groei gaat tegenhouden
gaat natuurlijk teveel geld in om en dat kunnen ze niet hebben
pi_176467860
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:50 schreef Predator38 het volgende:
de grote beursmannen en hedge funds staan nog steeds klaar om in te stappen
ik hoorde rond de 70 hedge funds dit jaar
Klopt, als ze maar wel in de "real deal" gaan investeren dan. Want volgens mij wil NYSE nu ook al een soort bitcoin future introduceren.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176467879
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:58 schreef ITrade het volgende:

[..]

Klopt, als ze maar wel in de "real deal" gaan investeren dan. Want volgens mij wil NYSE nu ook al een soort bitcoin future introduceren.
is er al.....
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 01:02:35 #279
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176467958
VEN walls zijn weer groots opgezet zeg, loopt vast rond 45k
  zaterdag 13 januari 2018 @ 01:03:26 #280
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176467979
Het is wachten tot ETH de $2000 gaat passeren. Zal vast geen maand duren.
pi_176468024
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:59 schreef Predator38 het volgende:

[..]

is er al.....
Ja? Las een paar dagen terug dat ze dit aangevraagd hadden bij SEC. Ze werken snel daar.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zaterdag 13 januari 2018 @ 01:06:01 #282
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176468051
Als ik een tip mag geven...HST! Afgelopen dagen gedipt dus mooi instapmoment.
pi_176468175
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 01:06 schreef leolinedance het volgende:
Als ik een tip mag geven...HST! Afgelopen dagen gedipt dus mooi instapmoment.
Welke exchange(s)?
pi_176468470
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 01:10 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Welke exchange(s)?
staat op kucoin zag ik net.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 01:26:19 #285
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_176468559
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_176468576
Thanks
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 13 januari 2018 @ 01:38:25 #287
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176468759
Zit er zelf niet in, omdat ik nou eenmaal niet alles kan hebben, maar wel eens met HST.
pi_176468770
WTC :') Had daar ook iets van 1000 van 1 week terug :')

REQ ga eens moonen man :(

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2018 01:39:47 ]
  zaterdag 13 januari 2018 @ 01:41:46 #289
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176468802
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 01:10 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Welke exchange(s)?
Kucoin
pi_176468834
Cryptopia accepteert weer registraties btw :P Dus wie geïnteresseerd is, nu doen! :P
  zaterdag 13 januari 2018 @ 01:55:54 #291
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176468970
Nou Kraken, kom op... Begin nu een klein beetje zenuwachtig te worden.
  zaterdag 13 januari 2018 @ 01:56:54 #292
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176468984
https://coinmarketcap.com/currencies/janus/

Je zou hier maar wat tientjes in hebben gelegd...
pi_176469014
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 01:56 schreef Chaes het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/janus/

Je zou hier maar wat tientjes in hebben gelegd...
WTF _O-

16k volume, oh nvm. pure shit dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2018 02:00:52 ]
pi_176469083
Zrx _O_
٩๏̯͡๏)۶
pi_176469117
Was uit WTC gestapt maar had vorige week toch maar weer een grote voorraad gehaald. Blijkt toch een goede beslissing ^O^
  zaterdag 13 januari 2018 @ 02:32:50 #296
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176469236
Heb m'n WTC al een maand of 4. Was af en toe af zien om een hele hoop andere coins te zien stijgen en WTC niet, maar het wachten lijkt toch beloond te gaan worden nu.
pi_176469271
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:57 schreef Predator38 het volgende:

[..]

juist........maarja ik denk dat overheden zich ermee gaan bemoeien wat de groei gaat tegenhouden
gaat natuurlijk teveel geld in om en dat kunnen ze niet hebben
Die paar miljard? Ja, daar zullen de wereldmogendheden wel van wakker liggen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176469516
Nog meer FUD.

Het is niet de eerste keer dat Buffett en Munger zich negatief uitlaten over bitcoin. Buffett noemde bitcoin eerder al een "fata morgana" en Munger vergeleek het met "rattengif".
https://www.nu.nl/iexnl/5(...)pen-met-bitcoin.html
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176469536
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 03:09 schreef alilami het volgende:
Nog meer FUD.

Het is niet de eerste keer dat Buffett en Munger zich negatief uitlaten over bitcoin. Buffett noemde bitcoin eerder al een "fata morgana" en Munger vergeleek het met "rattengif".
https://www.nu.nl/iexnl/5(...)pen-met-bitcoin.html
Volgens mij snapt Buffett crypto echt helemaal niet.
pi_176469542
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 03:13 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Volgens mij snapt Buffett crypto echt helemaal niet.
Gelukkig geeft hij het zelf toe.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  zaterdag 13 januari 2018 @ 03:20:27 #301
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176469592
dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')