Binnenkort niet, maar er komt wel meer dan die Mini Direct dit jaarquote:Op zondag 14 januari 2018 10:27 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Oké true, toen moesten ze ook echt mensen gaan overtuigen. Toch verwacht ik wel een grote aankondiging binnenkort.

Even tellen:quote:Op zondag 14 januari 2018 11:10 schreef tailfox het volgende:
Ik snap niet wat mensen hebben tegen deze direct.
Best veel top titels

hyrule wariors is een port collectie. Dus ja best tevreden.quote:Op zondag 14 januari 2018 11:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even tellen:
- Mario Tennis Ace
- Kirbie Star Allies
- SNK Heroines
Drie nieuwe titels. Om ze nu top te noemen gaat me wat verDe rest zijn (on)betaalde content-patches en ports. Hyrule Warriors is heel tof, maar om nu de triple-dippen gaat me wat ver.

Dan zou ik iets minder fictie gaan lezenquote:Op zondag 14 januari 2018 11:28 schreef Joene het volgende:
as ergens dat Metroid komt in april bijvoorbeeld

Hyrule Warriors: checkquote:Op zondag 14 januari 2018 11:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
hyrule wariors is een port collectie. Dus ja best tevreden.
Zeg nu eerlijk wie heeft die ports allemaal gespeeld?

Ik heb nog genoeg liggen,dus geen probleem hoor. Xenoblade 2 moet er nog aan, zit nu op 70 uur. Geen idee hoe ver ik nog moet, ik lees geen spoilersquote:Op zondag 14 januari 2018 11:28 schreef Joene het volgende:
sowieso niet haten er komen vanzelf meer en meer games. De Switch is 1 van de beste consoles die ze sinds lange tijd hebben uitgebracht . las ergens dat Metroid komt in april bijvoorbeeld vind ik persoonlijk wel een top game althans op andere nintendo apparaten wel

is the World ends leuk? Kreeg die nooit werkend op de dsquote:Op zondag 14 januari 2018 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hyrule Warriors: check
Donkey Kong Tropical Freeze: check
Ys VII: nope, staat in backlog
Dark Souls: check
The World Ends With You: check
Ik kom best ver

Gespeeld op iPad, geen idee waarom het niet op een DS zou werken. Een goede RPG met toffe tekenstijl. Dus voor mensen die het nog niet hebben: zeker even in de gaten houden.quote:Op zondag 14 januari 2018 11:44 schreef tailfox het volgende:
[..]
is the World ends leuk? Kreeg die nooit werkend op de ds

Kans is groot dat er binnenkort een 'grote' Nintendo Direct komt.quote:Op zondag 14 januari 2018 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Binnenkort niet, maar er komt wel meer dan die Mini Direct dit jaar

Ik.quote:Op zondag 14 januari 2018 11:27 schreef tailfox het volgende:
[..]
hyrule wariors is een port collectie. Dus ja best tevreden.
Zeg nu eerlijk wie heeft die ports allemaal gespeeld?

Klinkt als een kapotte joycon, of heb je er geen last van bij andere games?quote:Op zondag 14 januari 2018 12:44 schreef KingRadler het volgende:
Heb met Mario O een issue. Als ik met linker motion stick vooruit loop, blijft hij soms hangen.
Dan blijft ie vooruit lopen zonder dat ik stick aanraak.
En ook soms sync issues...

Defecte Joycon, gebruik hem ook nooit.quote:Op zondag 14 januari 2018 12:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt als een kapotte joycon, of heb je er geen last van bij andere games?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |