abonnement Unibet Coolblue
pi_176445988


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_176445998
Die gekke gulden blijft maar stijgen :P
  vrijdag 12 januari 2018 @ 01:17:25 #3
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176446009
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 01:16 schreef patrick_1980 het volgende:
Die gekke gulden blijft maar stijgen :P
Wordt waarschijnlijk gepumpt door een neger.
pi_176446027
pi_176446040
FUN, VEN en LSK gaan moon deze, en volgende maand.

Dat raiblocks is overigens ook maar een vaag iets he.. dat blijft nu hangen, zoals waves dat al weken doet... hopelijk gaan ze nog even moon voordat de Nucleus ICO start, dan ruil ik ze daar tegen in :)
Lambo of Rekt
  vrijdag 12 januari 2018 @ 01:27:31 #6
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176446068
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 01:22 schreef EggsTC het volgende:
FUN, VEN en LSK gaan moon deze, en volgende maand.

Dat raiblocks is overigens ook maar een vaag iets he.. dat blijft nu hangen, zoals waves dat al weken doet... hopelijk gaan ze nog even moon voordat de Nucleus ICO start, dan ruil ik ze daar tegen in :)
HST gaat ook moon. Dit is het moment om in te kopen :Y
pi_176446076
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 01:22 schreef EggsTC het volgende:
FUN, VEN en LSK gaan moon deze, en volgende maand.

Dat raiblocks is overigens ook maar een vaag iets he.. dat blijft nu hangen, zoals waves dat al weken doet... hopelijk gaan ze nog even moon voordat de Nucleus ICO start, dan ruil ik ze daar tegen in :)
Ja dit. Twijfel ook wat ik met xrb ga doen. Denk gewoon lekker laten staan. :+
Koning.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 01:29:58 #8
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176446080
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 01:22 schreef EggsTC het volgende:
FUN, VEN en LSK gaan moon deze, en volgende maand.

Dat raiblocks is overigens ook maar een vaag iets he.. dat blijft nu hangen, zoals waves dat al weken doet... hopelijk gaan ze nog even moon voordat de Nucleus ICO start, dan ruil ik ze daar tegen in :)
Waarom LSK? Staat niet heel veel op de planning toch in Januari?
015
  vrijdag 12 januari 2018 @ 01:30:27 #9
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176446084
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 01:29 schreef Joris5a het volgende:

[..]

Waarom LSK? Staat niet heel veel op de planning toch in Januari?
hodl denk ik
  vrijdag 12 januari 2018 @ 01:30:51 #10
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176446088
De daling mag nu wel stoppen :X
pi_176446142
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 01:30 schreef leolinedance het volgende:
De daling mag nu wel stoppen :X
Azië moet nog wakker worden toch.. :P
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 01:45:27 #12
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176446151
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 01:43 schreef patrick_1980 het volgende:

[..]

Azië moet nog wakker worden toch.. :P
Dit keer hebben ze pech. Normaal deden EU en USA de prijzen boosten en zat Azië te cashen, nu mogen zij een keer :P
pi_176446155
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 01:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit keer hebben ze pech. Normaal deden EU en USA de prijzen boosten en zat Azië te cashen, nu mogen zij een keer :P
Ja das wel fair haha
  vrijdag 12 januari 2018 @ 02:12:21 #14
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176446227
Ff 1500 aan bitcoins gehaald

Voelt aan als monopolygeld :')
Ik ben geil
pi_176446286
Laatste beetje fiat in extra fun gestoken en een aantal lsk.
Koning.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 02:47:53 #16
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176446295
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 02:39 schreef tha_dark het volgende:
Laatste beetje fiat in extra fun gestoken en een aantal lsk.
Mooi!
pi_176446310
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 02:12 schreef defokkingfoker het volgende:
Ff 1500 aan bitcoins gehaald

Voelt aan als monopolygeld :')
Welkom in de club :+

Of zat je al bij de club?
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 12 januari 2018 @ 04:36:37 #18
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176446461
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Laat je ons weten hoe het is gegaan? Ben wel benieuwd.
Goed, heb dus zojuist voor het eerst een pump en dump meegemaakt. Laat ik een ding voorop stellen, je moet je koppie d'r héél goed bij houden. Orders vliegen met mach 6 voorbij en en elk klein tikfoutje kan je je centen kosten. Het hele geintje duurt ook max 3 minuten.

Klokslag 04:00 kreeg iedereen te horen dat de coin APX was. 0.0250000 BTC ingezet op een prijs van 0.02700000. Hierna sell orders geplaatst onder de pieken welke gemiddeld rond de 0.080000 zaten, met een maximale uitschieter van 0.29999998.

1.5 LTC ingezet, geëindigd met 3.36 LTC.

Ja, het werkt, maar man ik zou dit niet veel vaker doen. Alleen al de stress en chaos die d'r bij komt kijken. _O- :')

Oh, en de late uren die de Amerikanen voor ons uitkiezen natuurlijk.
:Z
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176446488
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 04:36 schreef Basxt het volgende:

[..]

Goed, heb dus zojuist voor het eerst een pump en dump meegemaakt. Laat ik een ding voorop stellen, je moet je koppie d'r héél goed bij houden. Orders vliegen met mach 6 voorbij en en elk klein tikfoutje kan je je centen kosten. Het hele geintje duurt ook max 3 minuten.

Klokslag 04:00 kreeg iedereen te horen dat de coin APX was. 0.0250000 BTC ingezet op een prijs van 0.02700000. Hierna sell orders geplaatst onder de pieken welke gemiddeld rond de 0.080000 zaten, met een maximale uitschieter van 0.29999998.

1.5 LTC ingezet, geëindigd met 3.36 LTC.

Ja, het werkt, maar man ik zou dit niet veel vaker doen. Alleen al de stress en chaos die d'r bij komt kijken. _O- :')

Oh, en de late uren die de Amerikanen voor ons uitkiezen natuurlijk.
:Z
Good report :D

Niets voor mij dit nee...
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 12 januari 2018 @ 06:36:29 #20
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176446629
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 01:30 schreef leolinedance het volgende:
De daling mag nu wel stoppen :X
We gaan weer omhoog.

Laten we een minuut stilte houden voor deze 2 dagen. Dit nooit weer! :(
  vrijdag 12 januari 2018 @ 07:01:34 #21
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176446691
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 01:22 schreef EggsTC het volgende:
FUN, VEN en LSK gaan moon deze, en volgende maand.

Dat raiblocks is overigens ook maar een vaag iets he.. dat blijft nu hangen, zoals waves dat al weken doet... hopelijk gaan ze nog even moon voordat de Nucleus ICO start, dan ruil ik ze daar tegen in :)
FunFair bedoel je?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176446698
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 04:36 schreef Basxt het volgende:

[..]

Goed, heb dus zojuist voor het eerst een pump en dump meegemaakt. Laat ik een ding voorop stellen, je moet je koppie d'r héél goed bij houden. Orders vliegen met mach 6 voorbij en en elk klein tikfoutje kan je je centen kosten. Het hele geintje duurt ook max 3 minuten.

Klokslag 04:00 kreeg iedereen te horen dat de coin APX was. 0.0250000 BTC ingezet op een prijs van 0.02700000. Hierna sell orders geplaatst onder de pieken welke gemiddeld rond de 0.080000 zaten, met een maximale uitschieter van 0.29999998.

1.5 LTC ingezet, geëindigd met 3.36 LTC.

Ja, het werkt, maar man ik zou dit niet veel vaker doen. Alleen al de stress en chaos die d'r bij komt kijken. _O- :')

Oh, en de late uren die de Amerikanen voor ons uitkiezen natuurlijk.
:Z
Dank voor je terugkoppeling. Goed om te horen dat je er winst op hebt kunnen maken. :)
pi_176446713
Groene morgen
pi_176446718
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 07:08 schreef Jed1Gam het volgende:
Groene morgen
Dat hoop ik maar. Het is nu vooral rood. _O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176446741
Kijk dit is lekkerder wakker worden dan gisteren
pi_176446904
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 07:08 schreef Jed1Gam het volgende:
Groene morgen
Op m'n 24 uur chart wel. Maar dat is ook niet lastig na gisteren. Sta nog steeds vrij veel in de min tov een paar dagen terug.

Trekt wel weer bij :)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176446914
Hoe kunnen Fun en Req nou nog steeds lager staan dan gisterenochtend? Kwaliteitscoins! ;)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176446954
Ik ben vanmorgen wakker worden met dezelfde waarde in mijn portfolio als voordat ik ging slapen :+ Dat is ook redelijk uniek 8)7
pi_176447056
Hmm Kraken gaat lekker al meer dan een dag maintenance. Had net daarvoor opdracht gegeven tot wat fiat uitkeren, hopelijk gaat dat goed.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_176447063
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 07:51 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ben vanmorgen wakker worden met dezelfde waarde in mijn portfolio als voordat ik ging slapen :+ Dat is ook redelijk uniek 8)7
stilstand is achteruitgang!
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_176447109
Eindelijk doet XLM een keer wat.
pi_176447169
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:06 schreef Mand het volgende:

[..]

stilstand is achteruitgang!
Mijn portfolio schommelt al sinds zaterdag tussen een bepaald bedrag en komt daar gewoon nog niet voorbij :+
Dat kan sneller!! o|O
pi_176447179
Goedemorgen,

Eindelijk eens XLM, hup ga eens door.
Dan kan die eindelijk de deur uit en ben ik geen bagholder meer :)
pi_176447195
Hoppaaaaa, wordt een mooie dag vandaag, heb ik het gevoel haha. In ieder geval een goed begin. Veel groene cijfers in mijn porto
pi_176447250
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:26 schreef ColeJ het volgende:
Hoppaaaaa, wordt een mooie dag vandaag, heb ik het gevoel haha. In ieder geval een goed begin. Veel groene cijfers in mijn porto
Maar ik kan 't mis hebben...
  vrijdag 12 januari 2018 @ 08:33:37 #36
62913 Blik
The one and Only!
pi_176447259
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:22 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Goedemorgen,

Eindelijk eens XLM, hup ga eens door.
Dan kan die eindelijk de deur uit en ben ik geen bagholder meer :)
Same
Same
  vrijdag 12 januari 2018 @ 08:33:57 #37
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176447265
Kraken. :(
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 08:37:08 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176447295
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 00:48 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ik mis elke vorm van logica. Uitstappen om het vervolgens in Tethers te stoppen en dan daarna weer hopen o in te kunnen stappen.
Uitstappen op een piek om wat winst veilig te stellen, instappen in een dal om lekker laag in te kopen. Ook zie het als twee afzonderlijke gebeurtenissen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 08:38:48 #39
177108 lf2
Iedereen liegt behalve ik
pi_176447313
Hehe leuk dat mensen nog actief bezig zijn met fok forum crypto.

Nog wat oude rotten hier over ?
pi_176447329
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:38 schreef lf2 het volgende:
Hehe leuk dat mensen nog actief bezig zijn met fok forum crypto.

Nog wat oude rotten hier over ?
Genoeg. :D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176447340
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:38 schreef lf2 het volgende:
Hehe leuk dat mensen nog actief bezig zijn met fok forum crypto.

Nog wat oude rotten hier over ?
Genoeg oude rotten haha. Ook een oude rot welke al "helemaal" binnen is (ik niet).
  vrijdag 12 januari 2018 @ 08:54:26 #42
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176447472
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 01:22 schreef EggsTC het volgende:
FUN, VEN en LSK gaan moon deze, en volgende maand.

Dat raiblocks is overigens ook maar een vaag iets he.. dat blijft nu hangen, zoals waves dat al weken doet... hopelijk gaan ze nog even moon voordat de Nucleus ICO start, dan ruil ik ze daar tegen in :)
Wanneer start de ico van nucleus?
PSN-ID: SoliD_S
  vrijdag 12 januari 2018 @ 08:55:00 #43
131603 Afwazig
Serious business
pi_176447479
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:33 schreef Zwansen het volgende:
Kraken. :(
Wees blij dat ze eindelijk een keer die pentium 2 server van hun upgraden man
  vrijdag 12 januari 2018 @ 08:55:25 #44
177108 lf2
Iedereen liegt behalve ik
pi_176447484
De memes waren vroeger het forum bezoek vooral waard. Gezien ik het gevoel heb dat er weer een mindere tijd aan komt kom ik lekker gezellig langs memes bekijken.

Tip voor komende tijd:
Verdeel je coins over 3 exchanges. Ik weet klinkt als gedoe. Besef ben 13 bitcoins verloren aan verdwenen exchanges. Die net zo groot waren. In roerige tijden worden Exchanges de zakken pas echt onder het loep gehaald. Zie het als een bank run.

Ten tweede als het blijkt dat Korea toch shit gaat bannen zet alles om naar USD of coins in de top 10 munten als je liefst toch munten wil houden. De rest gaat wss tegen de vlakte v
pi_176447488
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:54 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Wanneer start de ico van nucleus?
Deze maand. Datum nog onbekend.
Lambo of Rekt
pi_176447529
Stellar moon?
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_176447537
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:33 schreef Zwansen het volgende:
Kraken. :(
Zodra die weer online komt ga ik mijn crypto's daar maar eens weghalen. Dit slaat nergens op.
Dan maar alleen gebruiken om van en naar fiat te gaan.

quote:
We are still working on the upgrade and may be offline for several more hours. Will provide another update when we get closer to coming back online.

This means the Site will not be up after 9:00AM UTC (1:00AM PT).
pi_176447539
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:59 schreef DeLoet het volgende:
Stellar moon?
Naja hij komt vanaf heel laag. Hij is eigenlijk al dik moon maar heeft wel hoger gestaan
pi_176447569
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Deze maand. Datum nog onbekend.
Whitelist is al voorbij. Kan ik zonder whitelist ook evengoed nog meedoen?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176447571
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:00 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Naja hij komt vanaf heel laag. Hij is eigenlijk al dik moon maar heeft wel hoger gestaan
Ik heb hem boven de 5k sat gekocht :@
pi_176447573
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:03 schreef dimmak het volgende:

[..]

Whitelist is al voorbij. Kan ik zonder whitelist ook evengoed nog meedoen?
Nee, sterker nog; zelfs als je op de whitelist staat is het geen garantie dat je mee kunt doen.
Lambo of Rekt
pi_176447585
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:03 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, sterker nog; zelfs als je op de whitelist staat is het geen garantie dat je mee kunt doen.
Jammer.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176447735
Soms denk ik wel eens: ik verkoop gewoon alles en als er dan 1 coin flink dipt stap ik in (het stijgt toch wel weer)...
pi_176447752
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:17 schreef ColeJ het volgende:
Soms denk ik wel eens: ik verkoop gewoon alles en als er dan 1 coin flink dipt stap ik in (het stijgt toch wel weer)...
Denk ik ook wel eens, maar ben een te groot watje om dat te doen :'(
PSN: Metal_Akilla
pi_176447763
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:19 schreef Akilla het volgende:

[..]

Denk ik ook wel eens, maar ben een te groot watje om dat te doen :'(
Same here
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:22:46 #56
262778 BaasJ04
Ajax Amsterdam [L]
pi_176447777
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:17 schreef ColeJ het volgende:
Soms denk ik wel eens: ik verkoop gewoon alles en als er dan 1 coin flink dipt stap ik in (het stijgt toch wel weer)...
Ik heb er afgelopen dagen ook echt aan zitten denken - Alles weg doen en dan alles op FUN inzetten. Die coin zakt nu zo lekker weg, dat het alleen nog maar veel winst kan brengen aankomende maanden. Zeker met de plannen die ze hebben.
pi_176447811
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:22 schreef BaasJ04 het volgende:

[..]

Ik heb er afgelopen dagen ook echt aan zitten denken - Alles weg doen en dan alles op FUN inzetten. Die coin zakt nu zo lekker weg, dat het alleen nog maar veel winst kan brengen aankomende maanden. Zeker met de plannen die ze hebben.
Ik ben er "rijk" van geworden 95% in te zetten op IOTA mid november. Maar wat zien jullie toch in die shitcoin FUN? Als je daar 100% voor gaat verdien je het te verliezen imo
pi_176447815
Ik ga zo voor het eerst wat doen op een exhange en daar wat VEN kopen.
Raden jullie Req en dragonchain op dit moment ook aan?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:26:45 #59
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176447820
Zo, VEN moon is voorbij, nu weer naar beneden maar zal daarna wel weer rustig omhoog kruipen.
pi_176447835
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik ben er "rijk" van geworden 95% in te zetten op IOTA mid november. Maar wat zien jullie toch in die shitcoin FUN? Als je daar 100% voor gaat verdien je het te verliezen imo
Mijn drang daartoe wordt steeds groter........ ik word greedy van cryptoland
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:27:48 #61
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176447836
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:17 schreef ColeJ het volgende:
Soms denk ik wel eens: ik verkoop gewoon alles en als er dan 1 coin flink dipt stap ik in (het stijgt toch wel weer)...
Dat is dé manier om om snel van je geld af te komen.

Je denkt: ik verkoop op een piek en ik koop in een dal.

Je doet: verkopen in een dal, FOMO vanwege stijging net na verkoop, duurder bijkopen hopend je verlies goed te maken, vervolgens word je zenuwachtig omdat de stijging niet hard genoeg gaat en je verlies alleen maar groeit, na deze rollercoaster lijkt een verlies van -10% niet eens zo erg meer en neem je daar genoegen mee.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_176447850
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:27 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is dé manier om om snel van je geld af te komen.

Je denkt: ik verkoop op een piek en ik koop in een dal.

Je doet: verkopen in een dal, FOMO vanwege stijging net na verkoop, duurder bijkopen hopend je verlies goed te maken, vervolgens word je zenuwachtig omdat de stijging niet hard genoeg gaat en je verlies alleen maar groeit, na deze rollercoaster lijkt een verlies van -10% niet eens zo erg meer en neem je daar genoegen mee.
Hmm, denk wel dat ik lang genoeg meeloop om dat niet te overkomen haha. Maar je hebt wel gelijk, dat is een veelvoorkomende situatie :)
pi_176447883
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik ben er "rijk" van geworden 95% in te zetten op IOTA mid november. Maar wat zien jullie toch in die shitcoin FUN? Als je daar 100% voor gaat verdien je het te verliezen imo
FUN een shitcoin wat hoor ik hier allemaal
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176447904
Omdat m'n ven waarde best aardig aan t worden is(voor mij :D) wil ik t bij binance weg hebben. Welke Wallet raden jullie aan?
pi_176447912
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:33 schreef Makrolon het volgende:
Omdat m'n ven waarde best aardig aan t worden is(voor mij :D) wil ik t bij binance weg hebben. Welke Wallet raden jullie aan?
MyEtherWallet.com
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:33:56 #66
286575 Roces18
Chef de party
pi_176447915
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:33 schreef Makrolon het volgende:
Omdat m'n ven waarde best aardig aan t worden is(voor mij :D) wil ik t bij binance weg hebben. Welke Wallet raden jullie aan?
ik raad mijn wallet aan
(kost 1 ven per week) maar is wel secure, nuclear bunker type secure
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_176447918
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:33 schreef Makrolon het volgende:
Omdat m'n ven waarde best aardig aan t worden is(voor mij :D) wil ik t bij binance weg hebben. Welke Wallet raden jullie aan?
Zal je zo een adres doorgeven waar het veilig staat :D
pi_176447919
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:17 schreef ColeJ het volgende:
k ik wel eens: ik verkoop gewoon alles en als er dan 1 coin flink dipt stap ik in (het stijgt toch wel weer)...
Ik liep gister ook met dat plan. Waarom niet alles omzetten naar USDT en wachten tot de boel ff goed gecorrigeerd is. Maar ja, als het dan gelijk erna weer een paar dagen omhoog schiet, sta ik langs de zijlijn...Ik zou dan nu ook coins weg moeten doen waarmee ik op verlies sta (ADA, FUN, REQ) al is dat wel weer geld wat ik met andere coins heb verdiend, dus zoveel maakt mij dat ook niet uit, meer een soort principe.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176447979
Net mijn ledger binnengekregen. Nu nog uitzoeken hoe dat ding werkt en met welke coins allemaal. :+
Koning.
pi_176447981
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:34 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ik liep gister ook met dat plan. Waarom niet alles omzetten naar USDT en wachten tot de boel ff goed gecorrigeerd is. Maar ja, als het dan gelijk erna weer een paar dagen omhoog schiet, sta ik langs de zijlijn...Ik zou dan nu ook coins weg moeten doen waarmee ik op verlies sta (ADA, FUN, REQ) al is dat wel weer geld wat ik met andere coins heb verdiend, dus zoveel maakt mij dat ook niet uit, meer een soort principe.
Toen ik net begon met Crypto heb ik op aardig verlies gestaan Door dingen zoals hierboven.. kopen op het hoogste punt en dan toch bij verlies verkopen. In achterlijke pump&dump groepen zitten op Telegram :')

Sinds november hodl ik een aantal munten en eigenlijk alleen nog maar mijn posities uitbreid heb ik op dit moment een rendement van zo'n 400%.. en dat terwijl ik van ruim 60% verlies kom :+

Sommige mensen zijn goed in 'daytrayden' of op de juiste momenten hun stack vergroten door op de koers in te springen maar voor mij is dat niet weggelegd.
Dan gaat het misschien maar iets minder snel voor mij maar ik heb er vrede mee.

De grootste 3 bij mij zijn SUB, VEN en REQ :)
pi_176447985
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

FUN een shitcoin wat hoor ik hier allemaal
FUN lijkt hier op Fok de nieuwe WAVES. lekker allemaal blindelings de hype volgen. Maar als ik dit lees
quote:
An exciting 2018

We have ambitious plans and we believe that we are in a unique position to deliver disruptive technology to the Gambling industry. To do this we need to scale our team, whilst keeping our end-users’ needs at the forefront of product development.

We are making good progress with this and look forward to sharing with you how we intend to structure and run the product teams in the new year.

Our primary goal for the start of 2018 is the public release of the first FunFair blockchain casino. This will entail a new lobby, updates to our proprietary Fate Channels, new gaming content and a brand new design interface. We are already engaging with operators and affiliates, who have demonstrated significant interest in our technology, and will be working towards on-boarding a partner for a Q2 release. Our ideal partner will work alongside our teams to iterate and enhance the technology, in order to allow us to establish a rollout plan for H2. In return, we will offer access to innovative blockchain technology and a growing cryptocurrency community.

High level 2018 Outlook:

Q1:

In January we will be submitting to the UK Gambling Commission our application for a Remote Gambling Software License.
In February we will be attending ICE Gaming, an international B2B conferencing event, where we will be introducing the FunFair brand to the gaming industry.
By the end of March V1 of the FunFair blockchain casino nears completion. This release will allow for real FUN to be used on the Main Ethereum Network for the first time.

Q2:

Operator On-Boarding: Deploying the FunFair casino in partnership with a friendly operator; objective: learn, adapt & iterate the technology as part of a soft launch.
Further product enhancements and features will continue to be worked on and, as we scale, we expect to introduce more regular product releases.
Engaging with 3rd party game developers, publishing API documentation and sample games and contracts.

Q3-4:

Product feature enhancements and further operator on-boarding.
Comprehensive operator reporting and administration tools.
Dan krijg ik nergens een harde plasser van. Maar ga vooral 100% in FUN. wie weet...
pi_176447994
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik ben er "rijk" van geworden 95% in te zetten op IOTA mid november. Maar wat zien jullie toch in die shitcoin FUN? Als je daar 100% voor gaat verdien je het te verliezen imo
Waarom is FUN een shitcoin?
Lambo of Rekt
pi_176447997
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:38 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

FUN lijkt hier op Fok de nieuwe WAVES. lekker allemaal blindelings de hype volgen. Maar als ik dit lees

[..]

Dan krijg ik nergens een harde plasser van. Maar ga vooral 100% in FUN. wie weet...
Je verpest alle fun ;(
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:40:19 #74
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176448016
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:38 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Toen ik net begon met Crypto heb ik aardige verliezen gehad. Door dingen zoals hierboven.. kopen op het hoogste punt en dan toch bij verlies verkopen.

Sinds november hodl ik een aantal munten en eigenlijk alleen nog maar mijn posities uitbreid heb ik op dit moment een rendement van zo'n 400%.. en dat terwijl ik van ruim 60% verlies kom :+

Sommige mensen zijn goed in 'daytrayden' of op de juiste momenten hun stack vergroten door op de koers in te springen maar voor mij is dat niet weggelegd.
Dan gaat het misschien maar iets minder snel voor mij maar ik heb er vrede mee.

De grootste 3 bij mij zijn SUB, VEN en REQ :)
Ik kom uit zo'n zelfde situatie, begonnen in augustus, heb op den duur toen ik 50% verlies had bijna besloten om uit te stappen. Nu ook een goede 300% met hodlen en bijkopen en soms wat week traden. Geen stress meer iig.
PSN-ID: SoliD_S
  vrijdag 12 januari 2018 @ 09:40:57 #75
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_176448021
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:39 schreef Leonos het volgende:

[..]

Je verpest alle fun ;(
It's not fair ;(
pi_176448030
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:38 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

FUN lijkt hier op Fok de nieuwe WAVES. lekker allemaal blindelings de hype volgen. Maar als ik dit lees

[..]

Dan krijg ik nergens een harde plasser van. Maar ga vooral 100% in FUN. wie weet...
Goede redenen om iets een shitcoin te noemen.

Overigens: WAVES _O_
pi_176448040
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:38 schreef tha_dark het volgende:
Net mijn ledger binnengekregen. Nu nog uitzoeken hoe dat ding werkt en met welke coins allemaal. :+
Heb hem ook deze week binnen gekregen. Mijn VIA staat er inmiddels op. Nu nog wachten op de applicatie van Lisk. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176448058
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:33 schreef Makrolon het volgende:
Omdat m'n ven waarde best aardig aan t worden is(voor mij :D) wil ik t bij binance weg hebben. Welke Wallet raden jullie aan?
MyEtherWallet.

Withdrawal kost wel 5 VEN. :r

Maar ik heb het ook weggehaald van Binance.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176448084
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:38 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

FUN lijkt hier op Fok de nieuwe WAVES. lekker allemaal blindelings de hype volgen. Maar als ik dit lees

[..]

Dan krijg ik nergens een harde plasser van. Maar ga vooral 100% in FUN. wie weet...
Mwoah, ik heb de whitepaper gelezen en die vond ik wel oke in elkaar zitten. De roadmap is nog niet gedetailleerd genoeg om er echt een waardeoordeel aan te hangen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176448115
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:38 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

FUN lijkt hier op Fok de nieuwe WAVES. lekker allemaal blindelings de hype volgen. Maar als ik dit lees

[..]

Dan krijg ik nergens een harde plasser van. Maar ga vooral 100% in FUN. wie weet...
Ze zijn de leading casino-software voor op de blockchain. Dat is geen kleine business, gokken online.
Lambo of Rekt
pi_176448119
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:47 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ze zijn de leading casino-software voor op de blockchain. Dat is geen kleine business, gokken online.
Ik hoop dat ze dat vast kunnen houden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176448175
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Mwoah, ik heb de whitepaper gelezen en die vond ik wel oke in elkaar zitten. De roadmap is nog niet gedetailleerd genoeg om er echt een waardeoordeel aan te hangen.
Dus je kan er nog niet een waardeoordeel aan hangen, maar we zijn er wel van overtuigd dat FUN naar de maan zal gaan? Ik pas graag mijn oordeel aan, maar dan wel graag op basis van fundamentals ipv geshill om niks
pi_176448190
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:52 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dus je kan er nog niet een waardeoordeel aan hangen, maar we zijn er wel van overtuigd dat FUN naar de maan zal gaan? Ik pas graag mijn oordeel aan, maar dan wel graag op basis van fundamentals ipv geshill om niks
Lezen is niet je sterkste kant? Als je de whitepaper een waardeoordeel toekent en je kan dat nog niet op de roadmap wil dat niet zeggen dat je geen waardeoordeel kan hebben.

En laten we wel wezen; jouw IOTA call is ook gewoon een puur gelukje ipv fundamentals volgen, want IOTA had nog veel minder een roadmap en whitepapers.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176448208
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:26 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik ben er "rijk" van geworden 95% in te zetten op IOTA mid november. Maar wat zien jullie toch in die shitcoin FUN? Als je daar 100% voor gaat verdien je het te verliezen imo
Op welke coin zou jij inzetten dan ;)? Alles in 1
Love is in the air!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 09:54:51 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176448226
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:38 schreef lf2 het volgende:
Hehe leuk dat mensen nog actief bezig zijn met fok forum crypto.

Nog wat oude rotten hier over ?
Ik herinner me je niet, maar :W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176448245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:53 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Op welke coin zou jij inzetten dan ;)? Alles in 1
Ik zit nog steeds vuistdiep in IOTA. Maar waarschijnlijk zijn BTC en ETH prima voor de long-term. Misschien niet de rendamenten die sommige alts zullen halen. Maar wel een redelijke zekerheid dat deze coins er nog zullen zijn over 2 jaar
pi_176448254
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:27 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is dé manier om om snel van je geld af te komen.

Je denkt: ik verkoop op een piek en ik koop in een dal.

Je doet: verkopen in een dal, FOMO vanwege stijging net na verkoop, duurder bijkopen hopend je verlies goed te maken, vervolgens word je zenuwachtig omdat de stijging niet hard genoeg gaat en je verlies alleen maar groeit, na deze rollercoaster lijkt een verlies van -10% niet eens zo erg meer en neem je daar genoegen mee.
hey zo waren mijn eerste dagen in Crypto land.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_176448263
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:52 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dus je kan er nog niet een waardeoordeel aan hangen, maar we zijn er wel van overtuigd dat FUN naar de maan zal gaan? Ik pas graag mijn oordeel aan, maar dan wel graag op basis van fundamentals ipv geshill om niks
Nouja, geshill om niks.

Ik heb de argumenten al eerder gegeven in een lijstje een paar topics terug waarom ik er in zit. En dat is dus wat ik net zeg;
Het is casino softwrae voor de blockchain, en zij zijjn leading daarin op het moment.
Het team wat erachter zit is niet misselijk, een designer van o.a. Nintendo's Starfox, welke meerdere awards heeft gekregen voor zijn bijdrage in de gamingwereld zit hierachter. Zij hebben ook de directeur van william hill aan boord en een grote jongen van pokerstars.

Dit is geen team universiteits studenten die wat op de blockchain probeert. En ook ziet die showcase er erg goed uit. Ik zou dus niet weten waarom dit geen goede coin is om in te investeren. Als meerdere casino's hiermee gaan werken, wat de bedoeling is, zal de waarde dus flink gaan stijgen.
Lambo of Rekt
pi_176448271
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:43 schreef Skv het volgende:

[..]

MyEtherWallet.

Withdrawal kost wel 5 VEN. :r

Maar ik heb het ook weggehaald van Binance.
Zo veel ja :/ en dan maakt het niet uit welk aantal VEN je verstuurd?!

Op die myetherwallet kan je nog meer coins zetten toch dacht ik eens gezien te hebben?
pi_176448284
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:34 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Zal je zo een adres doorgeven waar het veilig staat :D
Ik wacht op de dm, bedankt!

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:33 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ik raad mijn wallet aan
(kost 1 ven per week) maar is wel secure, nuclear bunker type secure
Thanks, maar jupilerXL doet het voor niks. ;)
pi_176448309
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:56 schreef spierbal het volgende:

[..]

hey zo waren mijn eerste dagen in Crypto land.
Ik ben in het begin best vaak in bulltraps getrapt. Dan stapte ik uit omdat ik dacht dat we nog verder gingen dalen en winst zeker wilde stellen, maar daarna ging het weer wat omhoog...dus ik snel weer instappen en daarna vloog het nog een keer zo hard naar beneden :D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176448310
Net even wat Ven en REQ gekocht via kucoin.
pi_176448322
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:57 schreef EggsTC het volgende:
Als meerdere casino's hiermee gaan werken, wat de bedoeling is, zal de waarde dus flink gaan stijgen.
Dit inderdaad. Als casino's hiermee gaan werken, dan gaat het helemaal goed komen. Maar tot die tijd is het slechts een idee. Dat is natuurlijk iets waar veel blockchain startups tegenaan lopen. Maar dan nog zijn er tal van gebieden waar minstens zoveel geld in omgaat als in de gokindustrie.

Ik zou me ook nog wel kunnen voorstellen dat Pokerstars met z'n eigen blockchain komt. In tegenstelling tot veel andere sectoren hebben deze bedrijven wel IT kennis
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 10:03:26 #94
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176448324
Ik blijf het leuk vinden om in de gaten te houden: een paar maanden terug voor in totaal 500 euro aan NLG gekocht, dat bleef een paar maanden redelijk gelijk en in de laatste twee maanden ging dat langzaam richting 700, 800, 900 euro en in de afgelopen twaalf uur ofzo ineens van 1400 naar bijna 2000 :+ :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176448334
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:03 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Als casino's hiermee gaan werken, dan gaat het helemaal goed komen. Maar tot die tijd is het slechts een idee. Dat is natuurlijk iets waar veel blockchain startups tegenaan lopen. Maar dan nog zijn er tal van gebieden waar minstens zoveel geld in omgaat als in de gokindustrie.

Ik zou me ook nog wel kunnen voorstellen dat Pokerstars met z'n eigen blockchain komt. In tegenstelling tot veel andere sectoren hebben deze bedrijven wel IT kennis
Vrijwel elke coin is op dit moment nog "maar een idee".
Lambo of Rekt
pi_176448361
Misschien een onwijze noob vraag, maar gister werd mij geadviseerd om bnb te kopen voor de VEN fee. Nu wil ik er wat bij kopen, maar zie die optie niet verschijnen om de fee met bnb te betalen? Is er een bepaald aantal dat je minimaal nodig hebt om hier gebruik van te maken? (of is het aanzetten in je settings al genoeg? Aangezien ik het bij m'n sell order niet zie ofzo)
PSN: Metal_Akilla
pi_176448373
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik blijf het leuk vinden om in de gaten te houden: een paar maanden terug voor in totaal 500 euro aan NLG gekocht, dat bleef een paar maanden redelijk gelijk en in de laatste twee maanden ging dat langzaam richting 700, 800, 900 euro en in de afgelopen twaalf uur ofzo ineens van 1400 naar bijna 2000 :+ :o
Las een artikel in een krant daarover van de week. Wellicht veel mensen toen bij gekocht ;)
pi_176448374
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:04 schreef EggsTC het volgende:
Vrijwel elke coin is op dit moment nog "maar een idee".
Waarbij sommige al wel samenwerkingen hebben ondertekend met de "echte wereld". Dus normaals, waarom zou FUN hier het verschil maken?

Ik snap dat mijn kritische toon niet populair is, maar we hebben er toch meer aan kritisch te blijven in plaats van alles maar de hemel in te prijzen?
pi_176448389
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:05 schreef Akilla het volgende:
Misschien een onwijze noob vraag, maar gister werd mij geadviseerd om bnb te kopen voor de VEN fee. Nu wil ik er wat bij kopen, maar zie die optie niet verschijnen om de fee met bnb te betalen? Is er een bepaald aantal dat je minimaal nodig hebt om hier gebruik van te maken?
Bij settings even de 50% discount fee aanzetten. Daarna doet Binance het automatisch.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176448403
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:07 schreef Patroon het volgende:

[..]

Bij settings even de 50% discount fee aanzetten. Daarna doet Binance het automatisch.
Aah bedankt! ik dacht dat je misschien nog wat moest invoeren bij je sell ofzo
PSN: Metal_Akilla
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:08:44 #101
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176448410
Gezien de laatste 2 weken is de hele crypto wereld een wazige zooi.
En altijd het laatste woord.
pi_176448419
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Waarbij sommige al wel samenwerkingen hebben ondertekend met de "echte wereld". Dus normaals, waarom zou FUN hier het verschil maken?

Ik snap dat mijn kritische toon niet populair is, maar we hebben er toch meer aan kritisch te blijven in plaats van alles maar de hemel in te prijzen?
Er is niet echt concurrentie die even ver is als zij, DAO.casino heeft een poging gewaagd maar zijn vrij hard gefaald, en staat FUN fysiek ook op de vloer bij IRL casino's om user experience te testen. Dat + lagere fee's op een blockchain + een goed snel werkend platform wat ze demonstreren, met een behoorlijk serieus team wat daarachter zit vind ik de coin op dit moment erg ondergewaardeerd.
Lambo of Rekt
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:11:07 #103
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176448442
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 01:22 schreef EggsTC het volgende:
FUN, VEN en LSK gaan moon deze, en volgende maand.

Dat raiblocks is overigens ook maar een vaag iets he.. dat blijft nu hangen, zoals waves dat al weken doet... hopelijk gaan ze nog even moon voordat de Nucleus ICO start, dan ruil ik ze daar tegen in :)
Dat ding is vanuit het niks de top20 binnen geknald. Moet ie nog een keer over de kop?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176448456
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:11 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat ding is vanuit het niks de top20 binnen geknald. Moet ie nog een keer over de kop?
Nee je begrijpt mn post verkeerd denk ik. Eerst is het helemaal de next big thing en overal hype hype hype, en nu hoor je niets meer erover... dat is toch vaag, onnie?
Lambo of Rekt
pi_176448468
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:09 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Er is niet echt concurrentie die even ver is als zij, DAO.casino heeft een poging gewaagd maar zijn vrij hard gefaald, en staat FUN fysiek ook op de vloer bij IRL casino's om user experience te testen. Dat + lagere fee's op een blockchain + een goed snel werkend platform wat ze demonstreren, met een behoorlijk serieus team wat daarachter zit vind ik de coin op dit moment erg ondergewaardeerd.
We gaan het zien, Ik hoop voor de FUN holders dat ze mooie samenwerkingen kunnen binnenhalen dit jaar. ik voel zelf nog geen fomo voor FUN ;)
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:15:18 #106
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_176448506
Beetje FUD verspreiden over FUN.
pi_176448508
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee je begrijpt mn post verkeerd denk ik. Eerst is het helemaal de next big thing en overal hype hype hype, en nu hoor je niets meer erover... dat is toch vaag, onnie?
Ik denk dat Raiblocks z'n plekje voorlopig wel heeft gevonden in de top20. Het product is briljant. De cryptowereld is overtuigd van z'n kunnen. Nu is het ook hier wachten op de echte toepassingen
pi_176448516
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:13 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

We gaan het zien, Ik hoop voor de FUN holders dat ze mooie samenwerkingen kunnen binnenhalen dit jaar. ik voel zelf nog geen fomo voor FUN ;)
Ze zouden deze maand met de release gaan komen van hun shit, dus ik ben benieuwd. Daarmee zouden veel potentiele hosters van de software aangetrokken moeten worden, dat is voornamelijk waarom ik er ver in zit, in deze maand.
Lambo of Rekt
pi_176448522
FUN gekocht!
pi_176448535
Hier 2960 FUN en die hodl ik tot in mijn graf *O*
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176448537
Car Vertical tokens in myetherwallet ^O^
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:18:24 #112
62913 Blik
The one and Only!
pi_176448565
Ik wacht nog even of XLM verder gaat stijgen, en als die weer break-even loopt ga ik die verkopen en dat gaat dan richting FUN
pi_176448571
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:16 schreef ColeJ het volgende:
Car Vertical tokens in myetherwallet ^O^
Nice! Hoeveel heb je gehaald van de ICO? Ik ben ook enthousiast :D
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:19:35 #114
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176448584
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee je begrijpt mn post verkeerd denk ik. Eerst is het helemaal de next big thing en overal hype hype hype, en nu hoor je niets meer erover... dat is toch vaag, onnie?
Oh zo ja.

En alleen maar op dodgy exchanges te krijgen volgens mij, dat helpt niet echt mee. En er was laatst toch een flinke bug ergens gevonden waardoor heel de boel in de soep liep?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 10:19:59 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176448595
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:03 schreef heywoodu het volgende:
Ik blijf het leuk vinden om in de gaten te houden: een paar maanden terug voor in totaal 500 euro aan NLG gekocht, dat bleef een paar maanden redelijk gelijk en in de laatste twee maanden ging dat langzaam richting 700, 800, 900 euro en in de afgelopen twaalf uur ofzo ineens van 1400 naar bijna 2000 :+ :o
Jij ook hier
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176448600
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Waarbij sommige al wel samenwerkingen hebben ondertekend met de "echte wereld". Dus normaals, waarom zou FUN hier het verschil maken?

Ik snap dat mijn kritische toon niet populair is, maar we hebben er toch meer aan kritisch te blijven in plaats van alles maar de hemel in te prijzen?
Waarom zou je alleen willen investeringen in bedrijven die al samenwerkingen hebben? Dan ben je logischerwijs net te laat. Het komt er allemaal op neer wat je wilt zijn; een conventionele investeerder of een venture capitalist type.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:20:58 #117
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176448613
Gebruiken jullie walletinvestor ?
En altijd het laatste woord.
pi_176448645
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee je begrijpt mn post verkeerd denk ik. Eerst is het helemaal de next big thing en overal hype hype hype, en nu hoor je niets meer erover... dat is toch vaag, onnie?
Ik denk dat hij doelt op:

hopelijk gaan ze nog even moon
pi_176448659
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:16 schreef ColeJ het volgende:
Car Vertical tokens in myetherwallet ^O^
Ik ook, mijjn eerste ICO, eens kijken of het wat wordt..

Van het weekend kijken naar Selfkey ICO,
pi_176448706
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:18 schreef Kerol het volgende:

[..]

Nice! Hoeveel heb je gehaald van de ICO? Ik ben ook enthousiast :D
Het minimum aantal, 0,1 Ether :) Doe nooit zoveel ICO's, laatste keer was NAGA. Dat was een goede keuze.

Weet iemand hoelaat Utrust op HitBTC wordt gelist vandaag?
pi_176448735
Oke laat de venraket maar weer vertrekken! Ik heb m'n 0.01 erbij waardoor ik niet meer met een nutteloze .99 zit *O*
PSN: Metal_Akilla
pi_176448738
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:22 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Ik denk dat hij doelt op:

hopelijk gaan ze nog even moon
Ja dat hoop ik ook wel, niet dat ik er veel heb, maar het was een quick gain, sta per coin nog zo'n 10usd winst dus ik klaag verder niet. Maar het is opmerkelijk te noemen dat je de ene week extreme hype overal hebt en iedereen er over hoort, en de andere week hoor je er totaal 0 meer over.
Lambo of Rekt
pi_176448751
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waarom zou je alleen willen investeringen in bedrijven die al samenwerkingen hebben? Dan ben je logischerwijs net te laat. Het komt er allemaal op neer wat je wilt zijn; een conventionele investeerder of een venture capitalist type.
Ja, ieder z'n ding. Ik investeer liever in een coin die al een stap verder is. Ik houd ook wel van high-risk, high reward. Maar hier kan je ook makkelijk verkeerd gokken
pi_176448774
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nouja, geshill om niks.

Ik heb de argumenten al eerder gegeven in een lijstje een paar topics terug waarom ik er in zit. En dat is dus wat ik net zeg;
Het is casino softwrae voor de blockchain, en zij zijjn leading daarin op het moment.
Het team wat erachter zit is niet misselijk, een designer van o.a. Nintendo's Starfox, welke meerdere awards heeft gekregen voor zijn bijdrage in de gamingwereld zit hierachter. Zij hebben ook de directeur van william hill aan boord en een grote jongen van pokerstars.

Dit is geen team universiteits studenten die wat op de blockchain probeert. En ook ziet die showcase er erg goed uit. Ik zou dus niet weten waarom dit geen goede coin is om in te investeren. Als meerdere casino's hiermee gaan werken, wat de bedoeling is, zal de waarde dus flink gaan stijgen.
Ik weet (nog) niet zoveel van crypto's, maar wel vrolijk meegedaan met de FUN hype hier.
Maar weet wel weer veel van poker en bookies.
Wat ik niet terug kan vinden in de whitepaper, is of het 1 munt voor alle platformen wordt, of elk casino een eigen token krijgt (zoals waves).

Dit zal naar mijn mening veel uitmaken wie zich aansluit bij dit platform. Bookies/casino's doen veel aan marketing om deposits op hun site te krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat pokerstars er blij mee is, als zij via een referral een grote deposit (vaak met bonusgeld) binnenhalen, en deze al z'n coins vergokt in een ander casino op hetzelfde platform.

Iemand hier iets over gelezen?
pi_176448804
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:29 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ja, ieder z'n ding. Ik investeer liever in een coin die al een stap verder is. Ik houd ook wel van high-risk, high reward. Maar hier kan je ook makkelijk verkeerd gokken
Klopt, maar als je bijvoorbeeld naar SIA kijkt, of TRON... die zijn nog niet eens in de buurt van hoever FUN is met hun product, als daar al een marketcap van miljarden in zit..... Dat hele TRON vind ik maar vaag dat er dik geld in gepompt wordt met hun gekopieerde whitepapers.
Lambo of Rekt
pi_176448830
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:30 schreef Dassen123 het volgende:

[..]

Ik weet (nog) niet zoveel van crypto's, maar wel vrolijk meegedaan met de FUN hype hier.
Maar weet wel weer veel van poker en bookies.
Wat ik niet terug kan vinden in de whitepaper, is of het 1 munt voor alle platformen wordt, of elk casino een eigen token krijgt (zoals waves).

Dit zal naar mijn mening veel uitmaken wie zich aansluit bij dit platform. Bookies/casino's doen veel aan marketing om deposits op hun site te krijgen. Ik kan me niet voorstellen dat pokerstars er blij mee is, als zij via een referral een grote deposit (vaak met bonusgeld) binnenhalen, en deze al z'n coins vergokt in een ander casino op hetzelfde platform.

Iemand hier iets over gelezen?
Lambo of Rekt
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:33:56 #127
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176448846
Gisteren mijn eerste daytrade gedaan :') _O-

Dacht: VEN staat nu hoog ((6,90), dus als ik die nu omzet in Ether en dan weer terugkoop als ie lager staat, heb ik er meer. En toen ging hij vet boven de 7.

Toen weer teruggekocht toen hij iets lager stond dan toen ik verkocht... 2 VEN extra _O-

En nu staat ie net boven de 6. Ik moet meer geduld hebben.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176448848
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:32 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Klopt, maar als je bijvoorbeeld naar SIA kijkt, of TRON... die zijn nog niet eens in de buurt van hoever FUN is met hun product, als daar al een marketcap van miljarden in zit..... Dat hele TRON vind ik maar vaag dat er dik geld in gepompt wordt met hun gekopieerde whitepapers.
True, in mijn beleving zijn SIA en TRON ook nóg grotere shitcoins :P. De verhoudingen in de markt zijn ook een beetje zoek. Ik denk dat er veel munten dan wel overgewaardeerd of ondergewaardeerd zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 januari 2018 @ 10:34:29 #129
163650 Greys
pi_176448860
Dit weekend Blockfolio maar weer even dicht laten zo te zien :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176448869
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:34 schreef Greys het volgende:
Dit weekend Blockfolio maar weer even dicht laten zo te zien :X
Janken he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176448873
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:33 schreef V. het volgende:
Gisteren mijn eerste daytrade gedaan :') _O-

Dacht: VEN staat nu hoog ((6,90), dus als ik die nu omzet in Ether en dan weer terugkoop als ie lager staat, heb ik er meer. En toen ging hij vet boven de 7.

Toen weer teruggekocht toen hij iets lager stond dan toen ik verkocht... 2 VEN extra _O-

En nu staat ie net boven de 6. Ik moet meer geduld hebben.
Voor daytraden moet je stalen ballen hebben, anders gewoon niet doen, gaat altijd verkeerd.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:35:20 #132
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176448884
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:34 schreef Greys het volgende:
Dit weekend Blockfolio maar weer even dicht laten zo te zien :X
Skere tijden
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_176448891
wanneer instappen dat is de grote vraag......dipt het ( meestal ) nog verder in het weekend ????
pi_176448895
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:35 schreef Predator38 het volgende:
wanneer instappen dat is de grote vraag......dipt het ( meestal ) nog verder in het weekend ????
Laatste weken dipt hij juist niet in het weekend. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176448902
Als XLM nog even doorstijgt snel eruit stappen en FUN stack vergroten. _O_
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 januari 2018 @ 10:36:36 #136
163650 Greys
pi_176448904
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Janken he?
Tis de laatste tijd voor m'n gevoel echt één stap vooruit twee stappen terug. Met m'n hodl zooi zit ik gewoon weer onder m'n (weken geleden bereikte) magische grens. Potver :D Maar ach. Geduld. Geduld. Al mag dat Lightning Network er van mij nu wel rap komen..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:36:42 #137
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176448907
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:34 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Voor daytraden moet je stalen ballen hebben, anders gewoon niet doen, gaat altijd verkeerd.
DIt was eigenlijk meer een testcase. Echt daytraden ga ik denk ik niet doen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176448948
Veel XLM bagholders hier. Zit zelf ook naar een goed uitstap moment te kijken.
pi_176449019
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:38 schreef Gehrman het volgende:
Veel XLM bagholders hier. Zit zelf ook naar een goed uitstap moment te kijken.
XLM ging door het putje ongeveer gelijk met XRP.

Vorige week beiden uit mn portfolio gedaan... Maar goed, nu heb ik ander shitcoins die dalen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:43:34 #140
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176449023
Waar ik mij wel over verbaas is het uitblijven van reacties in de waarde van een paar van mijn muntjes. Mooie berichtgeving over WeTrust en DGB en er worden schouders opgehaald kwa waarde -O-
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176449029
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:43 schreef V. het volgende:
Waar ik mij wel over verbaas is het uitblijven van reacties in de waarde van een paar van mijn muntjes. Mooie berichtgeving over WeTrust en DGB en er worden schouders opgehaald kwa waarde -O-
DGB -> ik heb ze.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:44:08 #142
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176449030
Iemand al eens naar DBC gekeken en zo ja wat vind je daarvan?
PSN-ID: SoliD_S
pi_176449035
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:28 schreef Akilla het volgende:
Oke laat de venraket maar weer vertrekken! Ik heb m'n 0.01 erbij waardoor ik niet meer met een nutteloze .99 zit *O*
Hoe kom je aan 0.01?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:44:40 #144
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176449037
Niet al je geld in THC hebben :')
En altijd het laatste woord.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:46:18 #145
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176449058
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:43 schreef V. het volgende:
Waar ik mij wel over verbaas is het uitblijven van reacties in de waarde van een paar van mijn muntjes. Mooie berichtgeving over WeTrust en DGB en er worden schouders opgehaald kwa waarde -O-
Jep, de markt is moeilijker te voorspellen. Grote aankondigingen of releases staan helemaal niet meer garant voor een waardestijging de laatste tijd. Het zijn meer de hypes van de dag blijkbaar
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176449059
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet al je geld in THC hebben :')
Geen Geertcoin bezitten. :')
pi_176449065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:33 schreef V. het volgende:
Gisteren mijn eerste daytrade gedaan :') _O-

Dacht: VEN staat nu hoog ((6,90), dus als ik die nu omzet in Ether en dan weer terugkoop als ie lager staat, heb ik er meer. En toen ging hij vet boven de 7.

Toen weer teruggekocht toen hij iets lager stond dan toen ik verkocht... 2 VEN extra _O-

En nu staat ie net boven de 6. Ik moet meer geduld hebben.
Ik vind het met een technische analyse al een soort van gokken. Zonder technische analyse is het al helemaal een gok.

pi_176449072
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:43 schreef V. het volgende:
Waar ik mij wel over verbaas is het uitblijven van reacties in de waarde van een paar van mijn muntjes. Mooie berichtgeving over WeTrust en DGB en er worden schouders opgehaald kwa waarde -O-
momentum is momenteel belangrijker dan echt nieuws
pi_176449088
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:46 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Ik vind het met een technische analyse al een soort van gokken. Zonder technische analyse is het al helemaal een gok.

[ afbeelding ]
Behalve als zijn favoriete coin Verge is :')
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:48:28 #150
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176449096
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:46 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Ik vind het met een technische analyse al een soort van gokken. Zonder technische analyse is het al helemaal een gok.

[ afbeelding ]
Dat was het ook. Maar in zoverre: ik had al 2x, dus als hij verder was gestegen had ik het bewaard voor een van de ico's die ik op het oog heb. Dus verlies was het sowieso niet, hooguit minder winst.
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator vrijdag 12 januari 2018 @ 10:49:05 #151
18653 crew  D.
pi_176449104
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:34 schreef Greys het volgende:
Dit weekend Blockfolio maar weer even dicht laten zo te zien :X
Doe mij zo'n dip als afgelopen weekend! *O*
pi_176449107
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:44 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Hoe kom je aan 0.01?
Ik heb niet exact 0.01 gekocht, maar een beetje een omweg.
Blijkbaar kan je BNB wel voor VEN achter de komma ruilen. Dus heb 3.99 ven verkocht voor BNB en 4 VEN terug gekocht van die BNB + wat extra.
Het kost je wat transactie kosten, maar anders zat ik (nu dan) met iets minder dan 6 dollar waar ik gewoon niks mee kon...
PSN: Metal_Akilla
pi_176449108
XLM is zeker lekker, ooit met een BTC airdrop blijkbaar dik 9k van gekregen. Gelukkig had ik die wallet nog.
pi_176449121
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:29 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ja, ieder z'n ding. Ik investeer liever in een coin die al een stap verder is. Ik houd ook wel van high-risk, high reward. Maar hier kan je ook makkelijk verkeerd gokken
Natuurlijk, maar per definitie iets een shitcoin noemen omdat je zelf geen durfkapitalist bent is niet netjes :*
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:50:13 #155
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176449125
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:46 schreef 16meter het volgende:

[..]

Geen Geertcoin bezitten. :')
_O-
En altijd het laatste woord.
pi_176449144
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar per definitie iets een shitcoin noemen omdat je zelf geen durfkapitalist bent is niet netjes :*
In cryptoland is iedereen eigenlijk een durfkapitalist :+
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:51:52 #157
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176449149
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:46 schreef 16meter het volgende:

[..]

Geen Geertcoin bezitten. :')
Al 20 keer over de kop de afgelopen 3 weken :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:53:17 #158
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176449162
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176449171
zo.......fiat is onderweg, wat VEN en REQ erbij kopen.
pi_176449175
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:49 schreef Akilla het volgende:

[..]

Ik heb niet exact 0.01 gekocht, maar een beetje een omweg.
Blijkbaar kan je BNB wel voor VEN achter de komma ruilen. Dus heb 3.99 ven verkocht voor BNB en 4 VEN terug gekocht van die BNB + wat extra.
Het kost je wat transactie kosten, maar anders zat ik (nu dan) met iets minder dan 6 dollar waar ik gewoon niks mee kon...
Dat je achter de komma kan kopen met BNB is het antwoord op mijn vraag ;)
pi_176449192
FUNgenot

pi_176449227
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:55 schreef 16meter het volgende:
FUNgenot

[ afbeelding ]
Ik wil je niet uit je droom halen, maar dit klopt echt niet.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:57:26 #163
262778 BaasJ04
Ajax Amsterdam [L]
pi_176449229
Maar even serieus. Ik heb wat Ardor - maar die hele prijs klapt als een zoutzak in elkaar doordat er niets mee gedaan kan worden op bittrex. Wat een bende
pi_176449233
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:57 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Ik wil je niet uit je droom halen, maar dit klopt echt niet.
Zie PI
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:58:14 #165
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176449238
Hoppa! Dood aan bietconneeeeeect aub

https://www.coindesk.com/(...)&utm_campaign=buffer
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176449244
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 08:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Uitstappen op een piek om wat winst veilig te stellen, instappen in een dal om lekker laag in te kopen. Ook zie het als twee afzonderlijke gebeurtenissen.
Maar je was toch uitgestapt ergens op 1000$ oid?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 10:58:52 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176449249
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:58 schreef ITrade het volgende:

[..]

Maar je was toch uitgestapt ergens op 1000$ oid?
Klopt. Voor een deel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:00:03 #168
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176449274
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:57 schreef BaasJ04 het volgende:
Maar even serieus. Ik heb wat Ardor - maar die hele prijs klapt als een zoutzak in elkaar doordat er niets mee gedaan kan worden op bittrex. Wat een bende
Ja, dat is al zo sinds de jaarwisseling. Dikke bagger. Drukt de prijs enorm, want hij is echt al rond de 2 dollar geweest, en dat was voor de airdrop en het opengooien van het netwerk. Prijs had echt al een stuk hoger moeten zijn. Klootzakken.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176449280
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Klopt. Voor een deel.
Dus een gevalletje verkoop hoog, koop nog hoger?

Kan gebeuren natuurlijk. ETH ging wel hard omhoog onverwachts.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 11:02:15 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176449305
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:00 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dus een gevalletje verkoop hoog, koop nog hoger?

Kan gebeuren natuurlijk. ETH ging wel hard omhoog onverwachts.
Ik wilde na een belachelijke stijging een beetje winst veilig stellen :P
Gisteravond had ik veel meer vertrouwen in een 1200 dan toen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:02:20 #171
262778 BaasJ04
Ajax Amsterdam [L]
pi_176449308
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:00 schreef V. het volgende:

[..]

Ja, dat is al zo sinds de jaarwisseling. Dikke bagger. Drukt de prijs enorm, want hij is echt al rond de 2 dollar geweest, en dat was voor de airdrop en het opengooien van het netwerk. Prijs had echt al een stuk hoger moeten zijn. Klootzakken.
Ja, maar ze laten er ook niets over los. Geen idee wanneer het opgelost gaat worden
pi_176449331
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:58 schreef Rossdale het volgende:
Hoppa! Dood aan bietconneeeeeect aub

https://www.coindesk.com/(...)&utm_campaign=buffer
Ik heb zo het idee dat dit de laatste scam is die ze pullen. Nog even miljoenen binnenharken met een nepICO en dan exit scam.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:04:53 #173
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176449350
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:02 schreef BaasJ04 het volgende:

[..]

Ja, maar ze laten er ook niets over los. Geen idee wanneer het opgelost gaat worden
Klopt ook. Incommunicado. Echt belachelijk.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176449355
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:57 schreef BaasJ04 het volgende:
Maar even serieus. Ik heb wat Ardor - maar die hele prijs klapt als een zoutzak in elkaar doordat er niets mee gedaan kan worden op bittrex. Wat een bende
Was er niet net voor de jaarwisseling een hardfork?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:11:52 #175
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176449442
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Was er niet net voor de jaarwisseling een hardfork?
Yep. En een airdrop.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176449472
Goede pump bij Viacoin. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176449536
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar per definitie iets een shitcoin noemen omdat je zelf geen durfkapitalist bent is niet netjes :*
Ach, niet te zwaar tillen aan het woord "shitcoin". Ik ben nog steeds niet overtuigd waarom dit een topcoin zou zijn
pi_176449577
Bijbelse namen zijn zogenaamd in trek in Nederland: in 2017 kregen jongens 635 keer de naam Noah. Fake Niels (111x) natuurlijk. Iedereen weet dat Mohammed (221x), Mohamed (211x), Muhammed (110x), Mohammad (51x) en Muhammad (43x) al jaren de populairste naam van Nederland is. Alleen tezamen kwamen er afgelopen jaar 636 kleine Mootjes bij, precies eentje meer dan Noah. Movolking!

Vond ik wel een leuke _O-
pi_176449593
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:18 schreef ColeJ het volgende:
Bijbelse namen zijn zogenaamd in trek in Nederland: in 2017 kregen jongens 635 keer de naam Noah. Fake Niels (111x) natuurlijk. Iedereen weet dat Mohammed (221x), Mohamed (211x), Muhammed (110x), Mohammad (51x) en Muhammad (43x) al jaren de populairste naam van Nederland is. Alleen tezamen kwamen er afgelopen jaar 636 kleine Mootjes bij, precies eentje meer dan Noah. Movolking!

Vond ik wel een leuke _O-
Verkeerde topic? :P
pi_176449611
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:18 schreef ColeJ het volgende:
Bijbelse namen zijn zogenaamd in trek in Nederland: in 2017 kregen jongens 635 keer de naam Noah. Fake Niels (111x) natuurlijk. Iedereen weet dat Mohammed (221x), Mohamed (211x), Muhammed (110x), Mohammad (51x) en Muhammad (43x) al jaren de populairste naam van Nederland is. Alleen tezamen kwamen er afgelopen jaar 636 kleine Mootjes bij, precies eentje meer dan Noah. Movolking!

Vond ik wel een leuke _O-
Je bedoelt dat het tijd is voor een Mo-coin ICO? Genoeg longterm hodler investeerders gegarandeerd haha.
/a>
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:21:24 #181
262778 BaasJ04
Ajax Amsterdam [L]
pi_176449622
Wie zit er hier in Gulden en kan mij vertellen waarom deze de laatste weken zo goed bezig is? Ik heb em zelf niet - maar vind de verhalen achter zulke coins wel mooi altijd.
pi_176449624
Kan mij iemand uitleggen waarom Numus (NMS) op Coinmarketcap 70% op ¤ 22.00 staat en op Worldcoinindex op slechts 15,25? Ze hebben immers ook dezelfde bron.

https://coinmarketcap.com/currencies/numus/#markets

https://www.worldcoinindex.com/nl/munt/numus
pi_176449625
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:19 schreef Leonos het volgende:

[..]

Verkeerde topic? :P
Haha nee gewoon ff wat anders :D
pi_176449640
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:21 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Haha nee gewoon ff wat anders :D
Top man, ik ben gisteren uit eten geweest, best lekker! O+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 januari 2018 @ 11:23:59 #185
163650 Greys
pi_176449677
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:57 schreef BaasJ04 het volgende:
Maar even serieus. Ik heb wat Ardor - maar die hele prijs klapt als een zoutzak in elkaar doordat er niets mee gedaan kan worden op bittrex. Wat een bende
Dit is echt zwaar kut inderdaad. Sinds 28 december staat het al op slot, belachelijk. En het meest belachelijke vind ik nog de NUL communicatie erover, het interesseert Bittrex geen ene ruk dat ze het geld van mensen al heel lang gijzelen :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176449694
quote:
4s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:22 schreef Leonos het volgende:

[..]

Top man, ik ben gisteren uit eten geweest, best lekker! O+
Maak het nou niet belachelijk :9

Oke we gaan weer verder met de crypto's....
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:25:01 #187
474735 BenGekkeHenkieNie
Stay high all the time
pi_176449700
Stellar 😍
pi_176449791
ENJ gelist op Kucoin vandaar 8% erbij in een uurtje tijd
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:33:06 #189
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_176449831
Hier mensen die VIP lid zijn van Meester Bitcoin? Zo ja, is het een aanrader?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_176449848
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:33 schreef satecl het volgende:
Hier mensen die VIP lid zijn van Meester Bitcoin? Zo ja, is het een aanrader?
Meester Bitcoin :')
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:35:42 #191
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176449871
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:33 schreef satecl het volgende:
Hier mensen die VIP lid zijn van Meester Bitcoin? Zo ja, is het een aanrader?
Nooit van gehoord, maar sites die er zo uitzien en gratis handleidingen aanbieden vertrouw ik nooit.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176449874
Lisk doet iets. O+
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176449902
ENJ moont! Een van mn favo coins :)

Deze kan alleen maar doorknallen zodra 'early q1' de Minecraft plugin komt!!
/a>
pi_176449903
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:35 schreef Skv het volgende:
Lisk doet iets. O+
ja klotezooi, net te vroeg...
pi_176449904


meteen mn portfolio aangepast op basis van dit plaatje van meester bitcoin
echt fantastisch
pi_176449930
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:35 schreef t-8one het volgende:

[..]

Nooit van gehoord, maar sites die er zo uitzien en gratis handleidingen aanbieden vertrouw ik nooit.
Dat mensen op die manier geld willen verdienen :')

Als je zo'n God bent dat je de markt doorhebt en structureel goede calls maakt, hark dan gewoon die miljoenen binnen ipv geld over de rug van noobs binnen te halen. Wat een schooiers.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:38:25 #197
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176449931
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:37 schreef TripleZ het volgende:
ENJ moont! Een van mn favo coins :)

Deze kan alleen maar doorknallen zodra 'early q1' de Minecraft plugin komt!!
ik hodl hem ook lekker
En altijd het laatste woord.
pi_176449950
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:37 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]

meteen mn portfolio aangepast op basis van dit plaatje van meester bitcoin
echt fantastisch
Waves hoger dan VEN. Meteen al mijn VEN ingewisseld voor Waves.

Laat het geld maar komen :7
pi_176449970
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waves hoger dan VEN. Meteen al mijn VEN ingewisseld voor Waves.

Laat het geld maar komen :7
jij spoort niet _O-
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:41:00 #200
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176449990
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waves hoger dan VEN. Meteen al mijn VEN ingewisseld voor Waves.

Laat het geld maar komen :7
:')
En altijd het laatste woord.
pi_176450040
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:37 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]

meteen mn portfolio aangepast op basis van dit plaatje van meester bitcoin
echt fantastisch
Succes. :D!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176450083
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat mensen op die manier geld willen verdienen :')

Als je zo'n God bent dat je de markt doorhebt en structureel goede calls maakt, hark dan gewoon die miljoenen binnen ipv geld over de rug van noobs binnen te halen. Wat een schooiers.
Tjah beetje hetzelfde als op Wallstreet waar de man in een Rolls Royce zich laat adviseren door een man die elke dag met de metro naar zijn werk gaat.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176450113
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:44 schreef ITrade het volgende:

[..]

Tjah beetje hetzelfde als op Wallstreet waar de man in een Rolls Royce zich laat adviseren door een man die elke dag met de metro naar zijn werk gaat.
Precies hetzelfde, ik lees dat een vermogens beheerder van het koninklijk huis zelfs de zooi heeft belazerd, het gebeurd overal
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:47:15 #204
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176450135
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:21 schreef BaasJ04 het volgende:
Wie zit er hier in Gulden en kan mij vertellen waarom deze de laatste weken zo goed bezig is? Ik heb em zelf niet - maar vind de verhalen achter zulke coins wel mooi altijd.
Coin is makkelijk te kopen, en goedkoop. Met de blockchain hype nu gaande pakken ze Henk&Ingrid die een paar Gulden kopen op aanraden van hun kleine neefje.

Iban-integratie in hun wallet maakt het makkelijk om weer uit te cashen ipv dat het allemaal via exchanges moet enzulks. Noob-vriendelijk. Maar brengt niks nieuws, behalve monnies voor de op(l)(r)ichter.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176450179
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:44 schreef ITrade het volgende:

[..]

Tjah beetje hetzelfde als op Wallstreet waar de man in een Rolls Royce zich laat adviseren door een man die elke dag met de metro naar zijn werk gaat.
Dat is niet echt te vergelijken op die manier. Crypto is wat dat betreft een eenvoudige markt.
pi_176450184
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:46 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Precies hetzelfde, ik lees dat een vermogens beheerder van het koninklijk huis zelfs de zooi heeft belazerd, het gebeurd overal
Sowieso ouderwets vermogensbeheer :') Als het slecht gaat dan zeggen ze: "ja de markt deed het ook slecht" _O-
pi_176450214
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:16 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ach, niet te zwaar tillen aan het woord "shitcoin". Ik ben nog steeds niet overtuigd waarom dit een topcoin zou zijn
Vooruit :*
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176450219
Wat zijn de verwachtingen hier van Raiblocks? Vind ze de laatste week een beetje stil staan. Misschien ben ik verwend door VEN :7
pi_176450245
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Crypto is wat dat betreft een eenvoudige markt.
Een eenvoudige markt? Buy low, sell high?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176450282
Ik krijg een error bij het aanvragen van een FUN wallet bij Bittrex, iemand ervaring mee? Ik wil mijn ETH inwisselen voor FUN. ;(
Welkom op FOK!
pi_176450304
Crypto_Ed_NL twitterde op vrijdag 12-01-2018 om 11:13:20 Something brewing for $VIA? Big spike up.If you are a C&H trader, you'd buy the shit out of VIA right now reageer retweet
TradingWhaIe twitterde op vrijdag 12-01-2018 om 11:05:16 This + all of the upcoming $VIA releases = Lambos in every available color. https://t.co/nxaucwH4bU reageer retweet
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-het-internet-209206 _O_ _O-
pi_176450306
Zit er aan te denken om alles te verkopen en in USDT te stappen. Is al een lange tijd stabiel.. Als die opgemerkt wordt door Henk&Ingrid gaat ie vast moon
  vrijdag 12 januari 2018 @ 11:56:59 #213
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176450324
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:51 schreef ColeJ het volgende:
Wat zijn de verwachtingen hier van Raiblocks? Vind ze de laatste week een beetje stil staan. Misschien ben ik verwend door VEN :7
Langzaam zakken, die is vorige maand van 20 cent naar 30 dollar gegaan. Die stijging is wel klaar voorlopig.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176450341
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:55 schreef Majkool het volgende:
Crypto_Ed_NL twitterde op vrijdag 12-01-2018 om 11:13:20 Something brewing for $VIA? Big spike up.If you are a C&H trader, you'd buy the shit out of VIA right now reageer retweet
TradingWhaIe twitterde op vrijdag 12-01-2018 om 11:05:16 This + all of the upcoming $VIA releases = Lambos in every available color. https://t.co/nxaucwH4bU reageer retweet
VIA _O_
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176450381
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Langzaam zakken, die is vorige maand van 20 cent naar 30 dollar gegaan. Die stijging is wel klaar voorlopig.
Wel een mooie winst op gemaakt. Zit eraan te denken om ze te verkopen en meer FUN te kopen. Keuzes keuzes
pi_176450393
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:55 schreef Majkool het volgende:
Crypto_Ed_NL twitterde op vrijdag 12-01-2018 om 11:13:20 Something brewing for $VIA? Big spike up.If you are a C&H trader, you'd buy the shit out of VIA right now reageer retweet
TradingWhaIe twitterde op vrijdag 12-01-2018 om 11:05:16 This + all of the upcoming $VIA releases = Lambos in every available color. https://t.co/nxaucwH4bU reageer retweet
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-het-internet-209206 _O_ _O-
Ed :')

Zijn er echt mensen die zijn advies opvolgen?
pi_176450394
de markt moet even wachten.........alles gaat opeens als een raket
pi_176450408
BTC & dollar ATH momenteel!
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:02:07 #219
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176450414
Wtf VIA, ik kocht net wat coins, ik kijk 5 min later, 10.000 sat omhoog
PSN-ID: SoliD_S
pi_176450415
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ed :')

Zijn er echt mensen die zijn advies opvolgen?
Yes, door hem ben ik me gaan verdiepen in VEN en heb ik die gekocht op 0,70USD.
Je moet zijn shills natuurlijk niet voor zoete koek slikken, maar kan voor mij wel een reden zijn om me in een coin te verdiepen. :)
/a>
pi_176450424
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ed :')

Zijn er echt mensen die zijn advies opvolgen?
Ik zat sowieso in VIA. Mooie coin.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:03:05 #222
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176450433
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Langzaam zakken, die is vorige maand van 20 cent naar 30 dollar gegaan. Die stijging is wel klaar voorlopig.
Ja ik heb hem pas gekocht toen die op KuCoin werd gelist. Niet heel lekker instappen op $27 :')
015
pi_176450434
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:02 schreef TripleZ het volgende:

[..]

Yes, door hem ben ik me gaan verdiepen in VEN en heb ik die gekocht op 0,70USD.
Je moet zijn shills natuurlijk niet voor zoete koek slikken, maar kan voor mij wel een reden zijn om me in een coin te verdiepen. :)
Zijn blue box voorspellingen. :')

9/10 zit hij er compleet naast.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:03:31 #224
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176450442
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ed :')

Zijn er echt mensen die zijn advies opvolgen?
Ja in veel gevallen wel, bijna altijd met succes
PSN-ID: SoliD_S
pi_176450450
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ed :')

Zijn er echt mensen die zijn advies opvolgen?
Ik zit ook al vanaf augustus in Viacoin. Echt een hele goede coin, die ik lekker blijf holden. Volgens mij dankzij Ed toen hij hier nog postte. Dankzij VIA ben ik van een xxxx bedrag naar een xxxxx bedrag gegaan.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:04:07 #226
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176450459
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:37 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]

meteen mn portfolio aangepast op basis van dit plaatje van meester bitcoin
echt fantastisch
Alles lange termijn, ja dan kun je 10 random coins uitzoeken. Alle coins zullen op lange termijn wel meer waarde worden :')
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:05:06 #227
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176450482
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:01 schreef dimmak het volgende:
BTC & dollar ATH momenteel!
HEHH???
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176450508
VIA kopen? FOMO is hard
pi_176450525
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Langzaam zakken, die is vorige maand van 20 cent naar 30 dollar gegaan. Die stijging is wel klaar voorlopig.
Ik houd ze voorlopig nog. Sowieso totdat ze op een grote exchange komen. Zie nog wel wat groei maar wel lange termijn.
Koning.
pi_176450533
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:06 schreef ColeJ het volgende:
VIA kopen? FOMO is hard
Mja, zit niet op een exchange die ik heb dus ik sla deze ff over.
/a>
pi_176450548
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:05 schreef t-8one het volgende:

[..]

HEHH???
Yes. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176450564
VIA lead dev is een Nederlander. Degelijk project dus :7
pi_176450661
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:07 schreef TripleZ het volgende:

[..]

Mja, zit niet op een exchange die ik heb dus ik sla deze ff over.
Soms heel fijn voor je gemoedsrust.
Koning.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:14:54 #234
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_176450677
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:08 schreef dimmak het volgende:

[..]

Yes. :)
in je blockfolio denk ik? ik dacht ff dat je BTC an sigh bedoelde.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_176450683
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:09 schreef Gehrman het volgende:
VIA lead dev is een Nederlander. Degelijk project dus :7
RNR_0 twitterde op donderdag 11-01-2018 om 19:03:31 When she claims she's a better trader because she owns Ripple. https://t.co/yIme9dmcUc reageer retweet
_O_
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 12:16:17 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176450703
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:15 schreef Majkool het volgende:

[..]

RNR_0 twitterde op donderdag 11-01-2018 om 19:03:31 When she claims she's a better trader because she owns Ripple. https://t.co/yIme9dmcUc reageer retweet
_O_
Gelijk alle geloofwaardigheid en betrouwbaarheid kwijt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_176450725
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gelijk alle geloofwaardigheid en betrouwbaarheid kwijt.
Hij is een koning in shitposten. Maar Zijn developer kwaliteiten zijn uitstekend. Doet in zijn eentje meer dan vele teams bij elkaar.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176450727
Vannacht een paar LSK gekocht en gaat meteen lekker.
Koning.
pi_176450744
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:17 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hij is een koning in shitposten. Maar Zijn developer kwaliteiten zijn uitstekend. Doet in zijn eentje meer dan vele teams bij elkaar.
investeer niet zo graag in eenmanszaken

heb ze wel gehad, met geluk, verkocht rond de BTC piek
pi_176450745
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gelijk alle geloofwaardigheid en betrouwbaarheid kwijt.
Oh ben jij er zo een :') Kun je toch wel doorheen prikken man...

pi_176450775
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

investeer niet zo graag in eenmanszaken

heb ze wel gehad, met geluk, verkocht rond de BTC piek
Doet het samen met nog een part time dev en dit jaar komt er waarschijnlijk nog een dev bij.
Uitvinder van de biersmiley.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 januari 2018 @ 12:23:10 #242
163650 Greys
pi_176450821
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:17 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hij is een koning in shitposten. Maar Zijn developer kwaliteiten zijn uitstekend. Doet in zijn eentje meer dan vele teams bij elkaar.
Ik word alleen vaak nogal ongemakkelijk van de bérgen privé shit die hij over z'n ouders etc tweet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:23:27 #243
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176450826
Zolang de dikke sellwalls bij VEN blijven staan hou ik alle coins nog even vast, daarna ga ik die langzaam wat omromen. VEN heeft ondertussen een veel te groot aandeel in mijn portfolio :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_176450881
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik word alleen vaak nogal ongemakkelijk van de bérgen privé shit die hij over z'n ouders etc tweet.
Dat is wel een beetje vreemd idd. Hij heeft geen blad voor de mond. Maar goed, hij is ook nog niet heel oud. En eerlijk is eerlijk, hij geeft ook vaak genoeg inzicht waar hij op dat moment mee bezig is om te ontwikkelen. Ik ben fan.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:30:24 #245
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176450946
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Zolang de dikke sellwalls bij VEN blijven staan hou ik alle coins nog even vast, daarna ga ik die langzaam wat omromen. VEN heeft ondertussen een veel te groot aandeel in mijn portfolio :X
Volgens hun telegrammods komt VEN eind Q1 op $100 dus ik snap niet waarom je VEN eruit zou doen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176450967
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Volgens hun telegrammods komt VEN eind Q1 op $100 dus ik snap niet waarom je VEN eruit zou doen
Inderdaad! Je moet die stack juist vergroten, hoppaaaa *O* *O*
pi_176450973
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Volgens hun telegrammods komt VEN eind Q1 op $100 dus ik snap niet waarom je VEN eruit zou doen
Dat is nogal een uitspraak. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176450990
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Volgens hun telegrammods komt VEN eind Q1 op $100 dus ik snap niet waarom je VEN eruit zou doen
Dat is toch godverdomme geil of niet. Ik teken ervoor.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:33:59 #249
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176450993
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:32 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dat is nogal een uitspraak. :P
Ik neem genoegen met $50.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176450996
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Volgens hun telegrammods komt VEN eind Q1 op $100 dus ik snap niet waarom je VEN eruit zou doen
Ohja, dat lijkt me betrouwbaar. :+
Koning.
pi_176451004
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik neem genoegen met $50.
Ik ook. Maar ga pas uitcashen bij 300$
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:36:44 #252
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176451040
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik ook. Maar ga pas uitcashen bij 300$
Ik bij ¤280.

Eind 2019 it is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176451042
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik neem genoegen met $50.
Hier met $25 al, zit er vanaf 50 cent best diep in! o|O
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:38:20 #254
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176451071
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:36 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Hier met $25 al, zit er vanaf 50 cent best diep in! o|O
Held!
PSN-ID: SoliD_S
pi_176451073
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Zolang de dikke sellwalls bij VEN blijven staan hou ik alle coins nog even vast, daarna ga ik die langzaam wat omromen. VEN heeft ondertussen een veel te groot aandeel in mijn portfolio :X
Sellwalls vallen wel mee toch?
pi_176451191
pi_176451201
Op Bitgrail even gekeken naar de exchangerate van XRB/LSK. Krijg je voor 1 XRB 0.1 LSK. Wtf :')
Koning.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:50:31 #258
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176451215
Hoeveel coins hebben jullie eigenlijk in totaal? Ik heb er nu 18 inclusief BTC en Ripple die ik niet meer van Gatehub afkrijg. Heb wel het idee dat het wat versplinterd. Houden jullie een vast aantal aan?
015
  vrijdag 12 januari 2018 @ 12:51:01 #259
262778 BaasJ04
Ajax Amsterdam [L]
pi_176451225
Dit kwam net ook even voorbij op LinkedIn (Bitcoin crasht 70 procent dit jaar en is eind december pakweg $1.800 waard, betoogt Wall Street-consultant in analyse van 156 pagina's)

https://www.businessinsid(...)yse-van-156-paginas/
pi_176451276
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:51 schreef BaasJ04 het volgende:
Dit kwam net ook even voorbij op LinkedIn (Bitcoin crasht 70 procent dit jaar en is eind december pakweg $1.800 waard, betoogt Wall Street-consultant in analyse van 156 pagina's)

https://www.businessinsid(...)yse-van-156-paginas/
Ik ga direct alles verkopen.
pi_176451280
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:51 schreef BaasJ04 het volgende:
Dit kwam net ook even voorbij op LinkedIn (Bitcoin crasht 70 procent dit jaar en is eind december pakweg $1.800 waard, betoogt Wall Street-consultant in analyse van 156 pagina's)

https://www.businessinsid(...)yse-van-156-paginas/
WTF !! SELL SELL !!!
  vrijdag 12 januari 2018 @ 13:00:13 #262
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_176451378
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:51 schreef BaasJ04 het volgende:
Dit kwam net ook even voorbij op LinkedIn (Bitcoin crasht 70 procent dit jaar en is eind december pakweg $1.800 waard, betoogt Wall Street-consultant in analyse van 156 pagina's)

https://www.businessinsid(...)yse-van-156-paginas/
"analyse"
Ten percent faster with a sturdier frame
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 12 januari 2018 @ 13:02:10 #263
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_176451408
Mijn NLG die gisteravond 1500 euro waard waren en vanmorgen op 1950 stonden zijn inmiddels naar totaal 2120 euro gegaan. Als het in dit tempo blijft stijgen ben ik op 31 januari miljonair *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_176451416
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:51 schreef BaasJ04 het volgende:
Dit kwam net ook even voorbij op LinkedIn (Bitcoin crasht 70 procent dit jaar en is eind december pakweg $1.800 waard, betoogt Wall Street-consultant in analyse van 156 pagina's)

https://www.businessinsid(...)yse-van-156-paginas/
net alles verkocht nu het nog kan

bedankt voor de waarschuwing

gr gr
pi_176451504
Heb nog een halve ether welke ik ergens in wil doen. Heeft iemand suggesties?
pi_176451539
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:07 schreef ColeJ het volgende:
Heb nog een halve ether welke ik ergens in wil doen. Heeft iemand suggesties?
Ik weet nog wel een adres waar het heen mag. :Y Zou een 40% stijging van mijn portfolio zijn. :@
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 13:09:39 #267
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176451551
ENJ gaat lekker. Als een listing op KuCoin dit kan doen met een relatief kleine coin dan ben ik wel erg benieuwd naar wat XRB gaat doen als die op Binance komt.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 13:12:37 #268
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176451598
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik neem genoegen met $50.
Ik met $49,99
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176451607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 11:33 schreef satecl het volgende:
Hier mensen die VIP lid zijn van Meester Bitcoin? Zo ja, is het een aanrader?
quote:
In 2018 zullen sommige munten dalen, andere nieuwe munten zullen spectaculair stijgen.
http://meesterbitcoin.nl/gemengde-gevoelens-2018-nabije-toekomst/

Joh :')
  vrijdag 12 januari 2018 @ 13:13:33 #270
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176451609
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 12:48 schreef Majkool het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een optie, een nieuw crypto 2FA noemen.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176451625
quote:
Haha je kan veel zeggen, maar hij heeft waarschijnlijk wel gelijk
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 januari 2018 @ 13:16:10 #272
163650 Greys
pi_176451668
Die knakker van Jelurida/Ardor in een update. Zo te horen kan het nog wel even duren :')

https://medium.com/@lyaffe/ardor-launch-update-2-f6d07b581b0c

quote:
Exchanges Exchanges Exchanges

Sigh … well, we made some progress this week but obviously not enough.

AEX has already enabled trading and deposits of both ARDR and IGNIS (withdrawals probably next week)

Bitcoin Indonesia are operating with an IGNIS/IDR pair without problems

Our developers answered questions from Bittrex developers until 04:25 am tonight

We are working with two new exchanges on Nxt/Ardor/Ignis integration
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 januari 2018 @ 13:19:19 #273
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176451734
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:16 schreef Greys het volgende:
Die knakker van Jelurida/Ardor in een update. Zo te horen kan het nog wel even duren :')

https://medium.com/@lyaffe/ardor-launch-update-2-f6d07b581b0c

[..]

Ik versta iets heel anders onder 'Ardorgate' :{w
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176451741
Zoheej alles op groen!
pi_176451782
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176451787
Powr ^O^

quote:
Power ledger (POWR) heeft een plek veroverd in de finale van de extreme tech challenge. 1 van de 3 start-ups die in de finale hun product mogen presenteren aan Richard Branson.

http://www.extremetechchallenge.com/
pi_176451828
Enjin god :D
pi_176451834
Stel dat coinmarketcap ineens een tot nog toe onbekende exchange wil toevoegen aan hun site, en op die site staat 1 miljard dollar aan waarde (in cryptos). Schiet dan de totale marketcap ineens omhoog? Ik vraag me namelijk af hoe nauwkeurig de waardes zijn die je ziet. Iedereen gaat blind uit van coinmarketcap maar misschien zijn er nog wel 10 tallen exchanges in het buitenland die helemaal niet gekoppeld zijn aan CMC waardoor wij een heel verkeerd beeld hebben van de totale omvang en waarde.
pi_176451843
Nu zakt alleen VEN wat weg:p.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_176451851
Had ik al gezegd dat ik van mn ENJ schatje houd?

:7 :7 :7 :7
/a>
pi_176451856
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:25 schreef saviola9 het volgende:
Enjin god :D
Zit t twijfelen om ook te kopen. FOMO
pi_176451860
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:25 schreef metallicelmo het volgende:
Stel dat coinmarketcap ineens een tot nog toe onbekende exchange wil toevoegen aan hun site, en op die site staat 1 miljard dollar aan waarde (in cryptos). Schiet dan de totale marketcap ineens omhoog? Ik vraag me namelijk af hoe nauwkeurig de waardes zijn die je ziet. Iedereen gaat blind uit van coinmarketcap maar misschien zijn er nog wel 10 tallen exchanges in het buitenland die helemaal niet gekoppeld zijn aan CMC waardoor wij een heel verkeerd beeld hebben van de totale omvang en waarde.
Marketcap is niet daarop gebaseerd toch? Gaat om prijs en supply.
pi_176451886
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:26 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Zit t twijfelen om ook te kopen. FOMO
Persoonlijk verwacht ik hier nog heel veel van. Dus spring nog op de trein.. nu is het nog mogelijk.
pi_176451915
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:28 schreef saviola9 het volgende:

[..]

Persoonlijk verwacht ik hier nog heel veel van. Dus spring nog op de trein.. nu is het nog mogelijk.
Ja twijfel om me XRB te verkopen (komt wel een listing op Binance aan) of om Enjin te kopen
pi_176451916
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:26 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Zit t twijfelen om ook te kopen. FOMO
Er komt nog een Minecraft plugin in q1, dat zal toch ook wel een moon moeten betekenen??
https://www.coinmarketcal(...)D=&form%5Bsubmit%5D=
/a>
pi_176451934
VEN gisteren weer op het piekmoment gekocht natuurlijk :')
pi_176451958
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:31 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
VEN gisteren weer op het piekmoment gekocht natuurlijk :')
Nee joh, VEN bounced wel weer terug. Eind q1 100 USD! :D :o :o
/a>
  vrijdag 12 januari 2018 @ 13:34:39 #288
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176451979
Eindelijk een beetje winst op ENJ. Sta daar nu +/- ¤50 mee in de plus terwijl dat gister nog ¤200 in de min was.

Gelukkig stijgt XLM ook weer een beetje. Jammer dat VEN inkakt.
pi_176452000
FOMO is real. Enjin gekocht. Gelukkig wel wat mooie eventjes aankomende tijd :)
pi_176452005
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:22 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Powr ^O^

[..]

Die wil ik ook nog toevoegen aan mijn portfolio. En dan ben ik voorlopig wel even klaar voor de hodl.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_176452011
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:36 schreef ColeJ het volgende:
FOMO is real. Enjin gekocht. Gelukkig wel wat mooie eventjes aankomende tijd :)
-O- -O-

ORDER THAT LAMBO IN ADVANCE! :D
/a>
  vrijdag 12 januari 2018 @ 13:38:01 #292
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_176452022

Na paar dagen mogen we weer! 😂
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_176452031
RPX is ook ineens aan het moonen! Is de afgelopen dagen uitsluitend gedaald, maar ook nu ineens weer 20% erbij in een uur.
/a>
pi_176452076
up we go... eindelijk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_176452083
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:36 schreef ColeJ het volgende:
FOMO is real. Enjin gekocht. Gelukkig wel wat mooie eventjes aankomende tijd :)
moont ENJ niet gewoon omdat die over een uur en kwartier wordt toegelaten op Kucoin?
ik zelf verwacht wel iets een daling om een uurtje op 15.00-16.00
  vrijdag 12 januari 2018 @ 13:43:05 #296
62913 Blik
The one and Only!
pi_176452084
ADA stijgt ook eindelijk weer eens
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 13:43:19 #297
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176452089
Persoonlijk ATH in BTC en ¤ _O_

Jammer van VEN, anders was het helemaal lekker geweest, maar mogen niet klagen over VEN na afgelope dagen.
pi_176452093
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:25 schreef saviola9 het volgende:
Enjin god :D
ik heb ze heeeel even van de hand gedaan, 40% in waarde gestegen en meestal dipt het dan een beetje erna net nadat ze gelist zijn op een nieuwe exchange.
ik koop ze vanavond wel weer terug
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 12 januari 2018 @ 13:44:18 #299
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176452098
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:43 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

moont ENJ niet gewoon omdat die over een uur en kwartier wordt toegelaten op Kucoin?
ik zelf verwacht wel iets een daling om een uurtje op 15.00-16.00
Ben benieuwd wat het gaat doen ja. Misschien trade ik die nog wel even als die gaat dippen.
pi_176452132
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 13:42 schreef Ticootje het volgende:
up we go... eindelijk.
Lekker voor het weekend
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176452135
dicht
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')