Het verbaast mij niets, de slachtofferrol is erg natuurlijk voor deze mensen.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat Kuit nog durft de slachtoffer uit te hangen.. Walgelijk
Bij de laatste peilingen was de PVV de populairste partij onder de Surinaamse Nederlanders en de tweede bij de Antilliaanse.quote:Op woensdag 10 januari 2018 22:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Al die stadsyuppen stemmen niet op zo'n stelletje losers.
De enige kans die Sylvana heeft is dat ze haar zwarte achterban volledig weet te mobiliseren. Maar ik denk dat ook dat niet gaat meevallen.
Ze heeft niet gejokt. Het is allemaal de schuld van die boze Geen Stijl.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 01:34 schreef Ridocar het volgende:
Dus Kuit is voor de campagnebus gegooid maar blijft wel volhouden als psychiater te hebben gewerkt. Oh, wacht, maar "heel even"? Oh, dan is het goed.
Ergens snap ik niet dat "Sorry, ik heb gejokt" nog steeds niet is uitgesproken. Het is zo overduidelijk dat het zowat in neonletters boven hun hoofden staat te lezen.
Die waaruit Sylvana is ontsnapt?quote:
Het valt me nog alles mee dat mijn grote Twittervriendin Anne Fleur niet op de lijst staat.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 00:40 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het verbaast mij niets, de slachtofferrol is erg natuurlijk voor deze mensen.
Kan gewoon met een LOI cursusquote:Titel psycholoog niet beschermd
In Nederland is de titel psycholoog niet beschermd. Om de universitair opgeleide psycholoog te beschermen heeft het Nederlands Instituut Psychologen (NIP) hiervoor een speciale titel aangesteld; Psycholoog NIP. Dat betekent dat deze psychologen een universitaire master in de psychologie moeten hebben afgerond én minimaal 1 jaar praktijkervaring hebben.
Dan moet ze dat toch kunnen aantonen, en anders vrees ik dat ze zich toch nog steeds schuldig maakt aan titelmisbruik.quote:Op donderdag 11 januari 2018 22:40 schreef CrashO het volgende:
Aaaaaand. She's gone.
http://www.bij1.org/news/(...)en-en-campagne-17359
https://www.geenstijl.nl/5140239/zal-wel/
Kuit kon niet langer de boel BIJ1 houden en stapt de partij uitBlijft wel volhouden dat ze een psychiater is/was.
Quote van dat bericht op de bij1 site:
[..]
Mogelijk heeft ze ‘als psychiater gewerkt’ terwijl ze dat niet was, dan zou het nog titelmisbruik zijn, maar klopt het taalkundig wel wat ze zegt.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 06:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dan moet ze dat toch kunnen aantonen, en anders vrees ik dat ze zich toch nog steeds schuldig maakt aan titelmisbruik.
Deze affaire is nog niet klaar.
Daar schat ik haar wel toe in staat hoor. Je hebt ook dokters die borstkanker kunnen genezen door borsten te masseren of die hun patienten wijsmaken dat hun penis geneeskrachtig is of zo. En ze heeft tenslotte Sylvana ook weten te overtuigen van haar capaciteiten terwijl ze op mij overkomt als een labiele klaploper.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 07:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Mogelijk heeft ze ‘als psychiater gewerkt’ terwijl ze dat niet was, dan zou het nog titelmisbruik zijn, maar klopt het taalkundig wel wat ze zegt.
Zoals er laatst in het nieuws was dat iemand haar artsendiploma niet had, maar het was wel gelukt om binnen te komen bij de opleiding voor arts voor verstandelijk gehandicapten en die opleiding ook enige tijd deed.
Al schat ik deze mevrouw niet in alsof ze anderen kan laten denken psychiater te zijn.
Dat is wel een redelijk accurate samenvatting ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 08:33 schreef Sodeknetters het volgende:
Dit gaat ook niet om politiek. Dit is een clubje nietsnutten dat nergens goed voor is, op zoek naar wat aandacht en een makkelijk inkomen.
Ikzelf heb sinds tijdje plastisch chirug op mn CV staan. Door handoplegging al veel goede resultaten geboekt.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 08:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je hebt ook dokters die borstkanker kunnen genezen door borsten te masseren
Zelfs zij ziet dat deze partij toch echt een beetje te mal is.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 02:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het valt me nog alles mee dat mijn grote Twittervriendin Anne Fleur niet op de lijst staat.
Ze komen hier echt niet mee weg. Die verklaring van gisteren rammelt aan alle kanten en ik ga er vanuit dat die vandaag regel voor regel gefileerd gaat worden. Gevolgd door het fileren van Simons, Kuit, Lima en Schouten. In die volgorde.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 09:16 schreef Coritchando het volgende:
Het is toch schandalig dat een Sylvana hier maar mee weg komt?
Op het moment dat we er wat van zeggen is het eerste wat ze roept "racisme" en is elke discussie per definitie zinloos.
Ik hoop dat ze snel verhuisd naar Noorwegen of India. Zijn wij er maar vanaf.
Ik mag het hopen. Ben geen groot fan van Geenstijl, maar heb er wel bewondering voor hoeveel energie ze gestoken hebben in het uitvogelen van dit mysterie.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 09:26 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ze komen hier echt niet mee weg. Die verklaring van gisteren rammelt aan alle kanten en ik ga er vanuit dat die vandaag regel voor regel gefileerd gaat worden. Gevolgd door het fileren van Simons, Kuit, Lima en Schouten. In die volgorde.
En wij zullen genoegelijk toekijkenquote:Op vrijdag 12 januari 2018 09:26 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ze komen hier echt niet mee weg. Die verklaring van gisteren rammelt aan alle kanten en ik ga er vanuit dat die vandaag regel voor regel gefileerd gaat worden. Gevolgd door het fileren van Simons, Kuit, Lima en Schouten. In die volgorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |