Hij is niet nederlands? Komt hij bij jou wonen?quote:Op donderdag 11 januari 2018 14:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, hij kwam met dat idee. Ik zei prima, maar wacht eerst uitslag van mijn tweede gesprek af. Had niet verwacht dat ik het zou worden. Dag later gebeld met dat ik het baantje heb. Het is een leuke en zeer goedbetaalde baan die ik niet opzij ga zetten.![]()
Dus het is nu allemaal lekker chaotisch. Daar waar ik heel erg bezig ben met dingen regelen, concreet zijn op alle mogelijke gebieden... is hij meer van het aanmodderen.
quote:Op donderdag 11 januari 2018 14:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij is niet nederlands? Komt hij bij jou wonen?
quote:Hij heeft de Spaanse nationaliteit, maar woont momenteel in Rome. Daar woont hij ook vaak. Heel chaotisch zijn leven. De bedoeling is inderdaad dat hij naar Nederland komt.
quote:
Ik wil dat. Ik wil werken en niet afhankelijk zijn van hem. Hij werkt voor zichzelf.quote:Op donderdag 11 januari 2018 14:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam Spanje of Italie verlaten voor koud Nederland?
Denk je dat hij makkelijk een baan gaat vinden hier? Of werkt hij bij een international dat hij ook vanuit Nederland kan blijven werken ofzo?
Ja, zo voelt mijn leven ook. En dan heb ik nog geeneens alles vermeld, bij lange na niet. Ben het ook wel beu. Kan niet wachten tot we gewoon definitief samenwonen.quote:
Ja precies; is ook helemaal zoquote:Op donderdag 11 januari 2018 12:56 schreef aapieannie het volgende:
Ik zou zeker niet nu al dingen gaan laten omdat je dan misschien zwanger bent.
Sommige dingen zijn best te doen ook als je wel zwanger bent. Nu is dit wel voor iedereen anders natuurlijk maargoed..
Is het al zondag
Ik gnorktequote:
En een goede man heeft wel gewoon te luisteren natuurlijk.quote:Op donderdag 11 januari 2018 14:25 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik wil dat. Ik wil werken en niet afhankelijk zijn van hem. Hij werkt voor zichzelf.
Een goede man houdt rekening met zijn vrouw. Doet jouw man toch ook?quote:Op donderdag 11 januari 2018 14:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En een goede man heeft wel gewoon te luisteren natuurlijk.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat jullie al getrouwd zijn toch?
Ik denk idd ook dat jullie eerst beter voor stabiliteit kunnen zorgen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 14:37 schreef zeefje het volgende:
Deze verhalen.
Waarom aan kinderen willen denken als je leven zo chaotisch is... En je nog niet eens weet waar je eigenlijk wilt leven..
Ja ik ook. Het wurm weegt nu bijna 2 kg.quote:Op donderdag 11 januari 2018 14:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Fijn. Hoop dat je snel samen bent met de kleine.
Ja eerst moet die rode vloed eens stoppen. Wat een ellende is dat toch.quote:Op donderdag 11 januari 2018 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, zo kan ie wel weer met de slowchat. Nu weer over tweede streepjes.
Dat zou wel een heel mooi cadeau zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2018 15:08 schreef Camac het volgende:
[..]
Ja eerst moet die rode vloed eens stoppen. Wat een ellende is dat toch.
Als komende ronde nou eens raak zou zijn kan ikeen positieve zwangerschapstest voor zijn verjaardag geven. Dat zou wel tof zijn.
Doe nog eens wat bedragen dan? Want daar draait het toch om, in jouw leven bij The Bold?quote:Op donderdag 11 januari 2018 14:26 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, zo voelt mijn leven ook. En dan heb ik nog geeneens alles vermeld, bij lange na niet. Ben het ook wel beu. Kan niet wachten tot we gewoon definitief samenwonen.
Oh sorry!quote:Op donderdag 11 januari 2018 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, zo kan ie wel weer met de slowchat. Nu weer over tweede streepjes.
Ik hoop het nog even voor de komende ronde. Al is het alleen al omdat ik inspiratieloos aan cadeautjes ben.quote:Op donderdag 11 januari 2018 15:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat zou wel een heel mooi cadeau zijn.
Ik durf niet meer zo goed te "mocht het dan zover zijn dan.."![]()
zegt degene die zijn dochter 'm'n jong' noemtquote:
Haha cadeautjes zijn ook echt een drama he.quote:Op donderdag 11 januari 2018 15:55 schreef Camac het volgende:
[..]
Ik hoop het nog even voor de komende ronde. Al is het alleen al omdat ik inspiratieloos aan cadeautjes ben.
Geen ervaring. Maar heb door tips van hier de testen ovulatie en zwangerschaps van Klackstar. Dat is te bestellen via Ebay was hier met een paar dagen binnen.quote:Op donderdag 11 januari 2018 16:27 schreef aapieannie het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring met de testen van sensitest? Zat even op internet te speuren voor goedkope testjes en vond deze.
Net zo nauwkeurig als de kruidvat 2v5? En hoelang na bestellen heb je ze binnen?
Ga ik daar eens naar kijken! Heb nu die van kruidvat al liggen dus wacht nog wel even met bestellen maar een beetje research kan nooit kwaad!quote:Op donderdag 11 januari 2018 16:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Geen ervaring. Maar heb door tips van hier de testen ovulatie en zwangerschaps van Klackstar. Dat is te bestellen via Ebay was hier met een paar dagen binnen.
ik noem mijn man ook meneer hier onlinequote:Op donderdag 11 januari 2018 14:04 schreef Mekamotut het volgende:
[..]
Sorry dat ik even inbreek hoor, maar waarom noem jij je man meneer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |