Nee geen van beide niet dik of dunquote:Op woensdag 10 januari 2018 10:05 schreef AnanYaw het volgende:
Trui 1 met broek 2, maar ik ben sowieso niet echt een fan van de selectie moet ik zeggen. Broek 2 verkies ik, omdat ik een hekel aan gescheurde broeken heb, maar het is op het moment wel hip, dus misschien kan je beter broek 1 dragen.
Waarom trouwens geen t-shirt? Kan behoorlijk warm worden bij het uitgaan. Of ben je zo dun of dik dat je het wil verbergen?
Dan doe je een jas aan?quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:10 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
Nee geen van beide niet dik of dun
Maar het lijkt mij nogal koud als ik buiten sta te wachten totdat je naar binnen mag.
vest 2 kun je best in de wachtrij aantrekken, maar binnen gewoon een shirt of hemd..quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:10 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
Nee geen van beide niet dik of dun
Maar het lijkt mij nogal koud als ik buiten sta te wachten totdat je naar binnen mag.
Waar laat je dan je vest die ga je niet bij je houden en waar ik heen ga hebben geen garderobe.quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vest 2 kun je best in de wachtrij aantrekken, maar binnen gewoon een shirt of hemd..
uhm, ja, ik weet niet waar jij heen gaat..quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:24 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
Waar laat je dan je vest die ga je niet bij je houden en waar ik heen ga hebben geen garderobe.
Als ik dat vest kwijtraak ben ik 200+ euro kwijt
kroeg/club ga ik heenquote:Op woensdag 10 januari 2018 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, ja, ik weet niet waar jij heen gaat..
maar ja, een goedkoper vest meepakken dan. of even kou lijden als je in de rij staat
okequote:Op woensdag 10 januari 2018 10:29 schreef Goudenvis het volgende:
Trui 2 is echt gay manen die broeken ook
en die schoenen ook
tsja...quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
200 euro voor een trui.
Had je beter 20 keer kunnen laten aftrekken.
Niet zo'n duur vest kopen als je het eigenlijk niet kan betalen..quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:24 schreef tijdjes1234 het volgende:
Als ik dat vest kwijtraak ben ik 200+ euro kwijt
Wel lastig om zo'n topic te lezen dat één pagina beslaat. Je zegt niks nieuws, maar weet wel te zeggen dat hij niet naar de rest moet luisteren (in tegenstelling tot jou natuurlijk).quote:Op woensdag 10 januari 2018 11:49 schreef Stabiel het volgende:
Die truien zijn echt verschrikkelijk. Dodelijk saai en niets van warmte.
Met broek 1 is niets mis. Broek 2 daarentegen wordt enkel doorgekregen door fashionloze provinciale boeren die 1 keer in de maand na de grote stad gaan om daar van die karakterloze G-star meuk aan te schaffen.
Niet luisteren naar de rest hier. Hier reageert de smaak van de zolderkamerautisten die uberhaupt nooit blitz maken op feestjes, als ze er uberhaupt al heen gaan.
Wat meer moet ik zeggen?quote:Op woensdag 10 januari 2018 11:53 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Wel lastig om zo'n topic te lezen dat één pagina beslaat. Je zegt niks nieuws, maar weet wel te zeggen dat hij niet naar de rest moet luisteren (in tegenstelling tot jou natuurlijk).
als ik het niet kon betalen zou ik het niet kopenquote:Op woensdag 10 januari 2018 11:50 schreef ITrade het volgende:
[..]
Niet zo'n duur vest kopen als je het eigenlijk niet kan betalen..
wat zou jij dan aanraden voor trui ?quote:Op woensdag 10 januari 2018 11:49 schreef Stabiel het volgende:
Die truien zijn echt verschrikkelijk. Dodelijk saai en niets van warmte.
Met broek 1 is niets mis. Broek 2 daarentegen wordt enkel doorgekregen door fashionloze provinciale boeren die 1 keer in de maand na de grote stad gaan om daar van die karakterloze G-Star meuk aan te schaffen.
Niet luisteren naar de rest hier. Hier reageert de smaak van de zolderkamerautisten die uberhaupt nooit de blitz zijn op feestjes, als ze er uberhaupt al heen gaan.
Nou dankjewel miss J.quote:Op woensdag 10 januari 2018 11:56 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wat meer moet ik zeggen?
De beste combinatie is trui 1 + broek 1.
Ik weet waar ik het over heb.
Wat voorbeelden:quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:09 schreef tijdjes1234 het volgende:
wat zou jij dan aanraden voor trui ?
Morgen is studentenstapavond.quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:46 schreef Allures het volgende:
Waarom ben je zo onzeker dat je op woensdag al outfitjes op de grond aan het leggen bent voor het weekend?
klopt ik ga morgen en zaterdag,quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:47 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Morgen is studentenstapavond.
Verder vermoed ik dat TS niet vaak uitgaat. Zowel vanwege het topic, als de kledingopties.
Op die CK na, allemaal nette outfits, maar met een trui over je witte overhemd uitgaan kan ook echt niet hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:45 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wat voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou trui 4 met broek 1 doen (nou ja, ik zou broek 2 doen, want ik haat gescheurde broeken, maar dat is persoonlijk en daar denkt de gemiddelde dame anders over).quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:48 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
klopt ik ga morgen en zaterdag,
En ja ik ga niet vaak uit.
Doe het zelf ook nooit, maar met een goede combo niets mis mee lijkt me.quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:50 schreef AnanYaw het volgende:
Op die CK na, allemaal nette outfits, maar met een trui over je witte overhemd uitgaan kan ook echt niet hoor.
dan nog vind ik het euhm apart dat je dan ruim 30 uur van te voren je kleding opties op de grond gaat leggen, gaat fotograferen en op een forum gaat overwegenquote:Op woensdag 10 januari 2018 12:47 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Morgen is studentenstapavond.
Verder vermoed ik dat TS niet vaak uitgaat. Zowel vanwege het topic, als de kledingopties.
Hij vraagt gewoon om advies. Niet iedereen weet hoe ze zich moeten kleden, of zijn daar zeker van.quote:Op woensdag 10 januari 2018 13:04 schreef Allures het volgende:
[..]
dan nog vind ik het euhm apart dat je dan ruim 30 uur van te voren je kleding opties op de grond gaat leggen, gaat fotograferen en op een forum gaat overwegen
Is koud broer.quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan doe je een jas aan?
Ga voor een T-shirt, jeans, sneakers, of een wit overhemd kan altijd. Maar geen fucking trui
Dat iedereen wel even weet welk merk je draagt.quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:26 schreef tijdjes1234 het volgende:
aangezien ik niet weet wat voor weer het wordt en ik misschien toch met lange mouwen ga
Alleen dan in polo vorm:
Trui4
[ afbeelding ]
^^ is die alleen dan met lange mouwen
Hoe was en wat had je aan? Nog geneukt?quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:48 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
klopt ik ga morgen en zaterdag,
En ja ik ga niet vaak uit.
Broer, daar heb je een jas voor.quote:
met zo'n broek????quote:Op vrijdag 12 januari 2018 09:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoe was en wat had je aan? Nog geneukt?
de vierde Trui!quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:45 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wat voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alleen trui 3, die andere shirts zijn lelijk strakquote:Op woensdag 10 januari 2018 12:45 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wat voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap ergens wel dat ze duurder zijn, het is immers een extra stap in het productieproces om een paar jeans te fabriceren en daarna weer te slopen.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 17:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Broek met gaten snap ik écht niet. Daar dan ook de hoofdprijs voor betalen. Doe gewoon normaal.
ik hou ook totaal niet van gescheurde broeken. Je zit eigenlijk saver met een broek zonder scheuren.quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:50 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Op die CK na, allemaal nette outfits, maar met een trui over je witte overhemd uitgaan kan ook echt niet hoor.
[..]
Ik zou trui 4 met broek 1 doen (nou ja, ik zou broek 2 doen, want ik haat gescheurde broeken, maar dat is persoonlijk en daar denkt de gemiddelde dame anders over).
Jij woont boven een club?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 09:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Broer, daar heb je een jas voor.
Als ik in een jurk + hakken naar buiten kan, dan kan ts ook wel in een shirt + jeans naar een club.
Gaan mensen hier nooit uit
Dat noemen ze goed getailleerd, waardoor de contouren van je lichaam zichtbaarder naar voren komen. Bovendien, vanuit mijn eigen ervaring, preferen de meeste vrouwen een dergelijke trui boven een te wijde, sloppy trui. Zeker met de trends die we vandaag de dag zien.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 07:41 schreef Marrije het volgende:
alleen trui 3, die andere shirts zijn lelijk strak
Skinny jeans bij een manquote:Op woensdag 10 januari 2018 12:45 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wat voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch niet mee eens. Ja er zijn meer vrouwen die gescheurde broeken lelijk vinden dan vrouwen die denken "ieuw, jouw broek heeft niet één scheur". Alleen juist op save spelen kan een outfit wat 'karakterloos' doen overkomen, zoals Stabiel al zo mooi verwoordde.quote:Op zondag 14 januari 2018 21:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hou ook totaal niet van gescheurde broeken. Je zit eigenlijk saver met een broek zonder scheuren.
Gescheurde broeken zijn niet per se duurder. Het is maar net welk merk broek je koopt, zoals dat ook het geval is bij normale broeken.quote:Op zaterdag 13 januari 2018 12:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik snap ergens wel dat ze duurder zijn, het is immers een extra stap in het productieproces om een paar jeans te fabriceren en daarna weer te slopen.
Een trui met een merknaam er op kopenquote:Op woensdag 10 januari 2018 12:45 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wat voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Betere kwaliteit, mooiere afwerking en klasse.quote:Op maandag 15 januari 2018 09:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een trui met een merknaam er op kopen
Belachelijk veel geld betalen om een lopend reclamebord te zijn
Leuk, maar met een fucking groot logo van een bedrijf (zie afbeelding 2) op je borst lopen is echt wel iets voor sjappies hoor.quote:Op maandag 15 januari 2018 09:48 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Betere kwaliteit, mooiere afwerking en klasse.
Bovendien is 'veel' geld relatief naargelang je verdient.
Karakterloze gierigaards zullen dat nooit begrijpen.
Zo groot is dat logo helemaal niet man. In ieder geval niet storend imo.quote:Op maandag 15 januari 2018 09:52 schreef Ludachrist het volgende:
Leuk, maar met een fucking groot logo van een bedrijf (zie afbeelding 2) op je borst lopen is echt wel iets voor sjappies hoor.
Koop dan gewoon kleding van datzelfde merk met een normaal formaat logo, zoals die laatste foto.
Nou, dan moet je dat lekker aantrekken. Zelf zou ik meer iets van dit formaat pakken qua logo:quote:Op maandag 15 januari 2018 09:54 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zo groot is dat logo helemaal niet man.
Die trui heb ik niet. Wel deze:quote:Op maandag 15 januari 2018 09:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dat lekker aantrekken. Zelf zou ik meer iets van dit formaat pakken qua logo:
[ afbeelding ]
Of gewoon hetzelfde shirt voor 20 euro bij H&M, of nog beter voor 3 euro bij kringloopquote:Op maandag 15 januari 2018 09:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dat lekker aantrekken. Zelf zou ik meer iets van dit formaat pakken qua logo:
[ afbeelding ]
Dat verschil merk je qua kwaliteit wel.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Of gewoon hetzelfde shirt voor 20 euro bij H&M, of nog beter voor 3 euro bij kringloop
Ik begrijp niet waar je je zo druk over maakt. Als jij krenterig door het leven wilt gaan m.b.t. kleding dan is dat allemaal fantastisch, maar als mensen ¤200 voor een broek willen neerleggen dan is dat hun goed recht.quote:Op maandag 15 januari 2018 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Of gewoon hetzelfde shirt voor 20 euro bij H&M, of nog beter voor 3 euro bij kringloop
Hoeveel kost zo'n trui van Calvin Klein dan?quote:Op maandag 15 januari 2018 12:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat verschil merk je qua kwaliteit wel.
Hangt van de trui af, maar ik zou rekenen op minimaal ¤ 70,-.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:36 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n trui van Calvin Klein dan?
Kasthomo die niet doorheeft dat ie voor lul staatquote:Op maandag 15 januari 2018 06:51 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Zolderkamerautist zonder een gevoel voor mode.
Dat valt mee. Wat jij zegt over het merken van verschil kan ik beamen. Met name bij jeans merk ik (veel) verschil qua kwaliteit. Zo veel dat ik niet meer 'terug' kan/wil.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hangt van de trui af, maar ik zou rekenen op minimaal ¤ 70,-.
Klopt, je kan het duidelijk merken.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:48 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Dat valt mee. Wat jij zegt over het merken van verschil kan ik beamen. Met name bij jeans merk ik (veel) verschil qua kwaliteit. Zo veel dat ik niet meer 'terug' kan/wil.
Phillip Plein is dan ook wel echt de meest verschrikkelijke kleding die er bestaat en uitsluitend geschikt voor kinderen van 16 en kampers.quote:Laatst zag ik in de stad kleding van Philip Plein, daar wil ik niet dood in gevonden worden, al kreeg ik het gratis. Ik denk dat dat merk een goed voorbeeld is van kopen om het 'merkje' i.p.v. kwaliteit.
In de alternatieve realiteit van smakeloze zolderkamerautisten allicht. In real life daarentegen krijg ik louter complimentjes en aandacht van hitsige vrouwen.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:39 schreef Puntenjager het volgende:
Kasthomo die niet doorheeft dat ie voor lul staat
zo een scheur is zo ordinair waardoor 'saai' tig keer beter is lol. Maar save is niet gelijk aan saai he. ordinaire mensen zijn vaak bang voor saai en slaan dan de plank mis. ( Ik wil hiermee btw niet zeggen dat jij daaronder valt voordat je het zo opvat ). Die willen kleding met glitters, scheuren en zo veel mogelijk merknaampjes erop, inkijk waar maar kanquote:Op maandag 15 januari 2018 09:26 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Toch niet mee eens. Ja er zijn meer vrouwen die gescheurde broeken lelijk vinden dan vrouwen die denken "ieuw, jouw broek heeft niet één scheur". Alleen juist op save spelen kan een outfit wat 'karakterloos' doen overkomen, zoals Stabiel al zo mooi verwoordde.
Dat komt omdat ze je 30 cm goed kunnen zien in je leggingquote:Op maandag 15 januari 2018 15:19 schreef Stabiel het volgende:
[..]
In de alternatieve realiteit van smakeloze zolderkamerautisten allicht. In real life daarentegen krijg ik louter complimentjes en aandacht van hitsige vrouwen.
De praktijk wijst uit dat de gemiddelde FOK!er niet de gemiddelde jongere is. Vooral op dit soort vlakken, die betrekking hebben tot de omgang met en profilering jegens anderen, wijken de leden hier gewoon af.quote:Op maandag 15 januari 2018 16:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zo een scheur is zo ordinair waardoor 'saai' tig keer beter is lol. Maar save is niet gelijk aan saai he. ordinaire mensen zijn vaak bang voor saai en slaan dan de plank mis. ( Ik wil hiermee btw niet zeggen dat jij daaronder valt voordat je het zo opvat ). Die willen kleding met glitters, scheuren en zo veel mogelijk merknaampjes erop, inkijk waar maar kanik hoop dat TS daar niet bij wil horen en voor klasse gaat.
Hear, hear.quote:Op maandag 15 januari 2018 17:14 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
De praktijk wijst uit dat de gemiddelde FOK!er niet de gemiddelde jongere is. Vooral op dit soort vlakken, die betrekking hebben tot de omgang met en profilering jegens anderen, wijken de leden hier gewoon af.
Hoe je het ook wendt of keert, gescheurde broeken zijn op het moment in. Dat jij en ik daar niks mee hebben kan best, maar dat maakt niet dat onze persoonlijke smaak een goede basis is voor advies over hoe iemand leuk kan overkomen bij anderen.
Daarnaast is deze broek al een onderdeel van zijn garderobe. Dus TS doet al mee aan de trend. Waarom zou je hem dan adviseren om, juist bij het uitgaan, dé plek waar mensen bij uitstek een beetje trendy voor willen komen, per se niet te dragen wat in is?
Wat je zegt over ordinaire mensen klopt, maar hetzelfde kan andersom gezegd worden over mensen met een saaier voorkomen. Die zijn te snel bang dat het ordinair of overdreven opvallend is en dragen dan iets nietszeggends. Als ik zo kijk naar de opties die TS ons voorlegt, dan ben ik nou niet echt bang dat hij te uitbundig gekleed zal gaan.
niet te uitbundig maar wel ordinair bedoel jequote:Op maandag 15 januari 2018 17:14 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
De praktijk wijst uit dat de gemiddelde FOK!er niet de gemiddelde jongere is. Vooral op dit soort vlakken, die betrekking hebben tot de omgang met en profilering jegens anderen, wijken de leden hier gewoon af.
Hoe je het ook wendt of keert, gescheurde broeken zijn op het moment in. Dat jij en ik daar niks mee hebben kan best, maar dat maakt niet dat onze persoonlijke smaak een goede basis is voor advies over hoe iemand leuk kan overkomen bij anderen.
Daarnaast is deze broek al een onderdeel van zijn garderobe. Dus TS doet al mee aan de trend. Waarom zou je hem dan adviseren om, juist bij het uitgaan, dé plek waar mensen bij uitstek een beetje trendy voor willen komen, per se niet te dragen wat in is?
Wat je zegt over ordinaire mensen klopt, maar hetzelfde kan andersom gezegd worden over mensen met een saaier voorkomen. Die zijn te snel bang dat het ordinair of overdreven opvallend is en dragen dan iets nietszeggends. Als ik zo kijk naar de opties die TS ons voorlegt, dan ben ik nou niet echt bang dat hij te uitbundig gekleed zal gaan.
Hoeveel zou dat zonder moeten kosten zoiets, maar dan zonder logo?quote:Op maandag 15 januari 2018 09:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal wel twee tientjes schelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 00:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel zou dat zonder moeten kosten zoiets, maar dan zonder logo?
Voor de rest prima trui
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |