Nee geen van beide niet dik of dunquote:Op woensdag 10 januari 2018 10:05 schreef AnanYaw het volgende:
Trui 1 met broek 2, maar ik ben sowieso niet echt een fan van de selectie moet ik zeggen. Broek 2 verkies ik, omdat ik een hekel aan gescheurde broeken heb, maar het is op het moment wel hip, dus misschien kan je beter broek 1 dragen.
Waarom trouwens geen t-shirt? Kan behoorlijk warm worden bij het uitgaan. Of ben je zo dun of dik dat je het wil verbergen?
Dan doe je een jas aan?quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:10 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
Nee geen van beide niet dik of dun
Maar het lijkt mij nogal koud als ik buiten sta te wachten totdat je naar binnen mag.
vest 2 kun je best in de wachtrij aantrekken, maar binnen gewoon een shirt of hemd..quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:10 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
Nee geen van beide niet dik of dun
Maar het lijkt mij nogal koud als ik buiten sta te wachten totdat je naar binnen mag.
Waar laat je dan je vest die ga je niet bij je houden en waar ik heen ga hebben geen garderobe.quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vest 2 kun je best in de wachtrij aantrekken, maar binnen gewoon een shirt of hemd..
uhm, ja, ik weet niet waar jij heen gaat..quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:24 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
Waar laat je dan je vest die ga je niet bij je houden en waar ik heen ga hebben geen garderobe.
Als ik dat vest kwijtraak ben ik 200+ euro kwijt
kroeg/club ga ik heenquote:Op woensdag 10 januari 2018 10:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, ja, ik weet niet waar jij heen gaat..
maar ja, een goedkoper vest meepakken dan. of even kou lijden als je in de rij staat
okequote:Op woensdag 10 januari 2018 10:29 schreef Goudenvis het volgende:
Trui 2 is echt gay manen die broeken ook
en die schoenen ook
tsja...quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
200 euro voor een trui.
Had je beter 20 keer kunnen laten aftrekken.
Niet zo'n duur vest kopen als je het eigenlijk niet kan betalen..quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:24 schreef tijdjes1234 het volgende:
Als ik dat vest kwijtraak ben ik 200+ euro kwijt
Wel lastig om zo'n topic te lezen dat één pagina beslaat. Je zegt niks nieuws, maar weet wel te zeggen dat hij niet naar de rest moet luisteren (in tegenstelling tot jou natuurlijk).quote:Op woensdag 10 januari 2018 11:49 schreef Stabiel het volgende:
Die truien zijn echt verschrikkelijk. Dodelijk saai en niets van warmte.
Met broek 1 is niets mis. Broek 2 daarentegen wordt enkel doorgekregen door fashionloze provinciale boeren die 1 keer in de maand na de grote stad gaan om daar van die karakterloze G-star meuk aan te schaffen.
Niet luisteren naar de rest hier. Hier reageert de smaak van de zolderkamerautisten die uberhaupt nooit blitz maken op feestjes, als ze er uberhaupt al heen gaan.
Wat meer moet ik zeggen?quote:Op woensdag 10 januari 2018 11:53 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Wel lastig om zo'n topic te lezen dat één pagina beslaat. Je zegt niks nieuws, maar weet wel te zeggen dat hij niet naar de rest moet luisteren (in tegenstelling tot jou natuurlijk).
als ik het niet kon betalen zou ik het niet kopenquote:Op woensdag 10 januari 2018 11:50 schreef ITrade het volgende:
[..]
Niet zo'n duur vest kopen als je het eigenlijk niet kan betalen..
wat zou jij dan aanraden voor trui ?quote:Op woensdag 10 januari 2018 11:49 schreef Stabiel het volgende:
Die truien zijn echt verschrikkelijk. Dodelijk saai en niets van warmte.
Met broek 1 is niets mis. Broek 2 daarentegen wordt enkel doorgekregen door fashionloze provinciale boeren die 1 keer in de maand na de grote stad gaan om daar van die karakterloze G-Star meuk aan te schaffen.
Niet luisteren naar de rest hier. Hier reageert de smaak van de zolderkamerautisten die uberhaupt nooit de blitz zijn op feestjes, als ze er uberhaupt al heen gaan.
Nou dankjewel miss J.quote:Op woensdag 10 januari 2018 11:56 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wat meer moet ik zeggen?
De beste combinatie is trui 1 + broek 1.
Ik weet waar ik het over heb.
Wat voorbeelden:quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:09 schreef tijdjes1234 het volgende:
wat zou jij dan aanraden voor trui ?
Morgen is studentenstapavond.quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:46 schreef Allures het volgende:
Waarom ben je zo onzeker dat je op woensdag al outfitjes op de grond aan het leggen bent voor het weekend?
klopt ik ga morgen en zaterdag,quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:47 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Morgen is studentenstapavond.
Verder vermoed ik dat TS niet vaak uitgaat. Zowel vanwege het topic, als de kledingopties.
Op die CK na, allemaal nette outfits, maar met een trui over je witte overhemd uitgaan kan ook echt niet hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:45 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wat voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou trui 4 met broek 1 doen (nou ja, ik zou broek 2 doen, want ik haat gescheurde broeken, maar dat is persoonlijk en daar denkt de gemiddelde dame anders over).quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:48 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
klopt ik ga morgen en zaterdag,
En ja ik ga niet vaak uit.
Doe het zelf ook nooit, maar met een goede combo niets mis mee lijkt me.quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:50 schreef AnanYaw het volgende:
Op die CK na, allemaal nette outfits, maar met een trui over je witte overhemd uitgaan kan ook echt niet hoor.
dan nog vind ik het euhm apart dat je dan ruim 30 uur van te voren je kleding opties op de grond gaat leggen, gaat fotograferen en op een forum gaat overwegenquote:Op woensdag 10 januari 2018 12:47 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Morgen is studentenstapavond.
Verder vermoed ik dat TS niet vaak uitgaat. Zowel vanwege het topic, als de kledingopties.
Hij vraagt gewoon om advies. Niet iedereen weet hoe ze zich moeten kleden, of zijn daar zeker van.quote:Op woensdag 10 januari 2018 13:04 schreef Allures het volgende:
[..]
dan nog vind ik het euhm apart dat je dan ruim 30 uur van te voren je kleding opties op de grond gaat leggen, gaat fotograferen en op een forum gaat overwegen
Is koud broer.quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan doe je een jas aan?
Ga voor een T-shirt, jeans, sneakers, of een wit overhemd kan altijd. Maar geen fucking trui
Dat iedereen wel even weet welk merk je draagt.quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:26 schreef tijdjes1234 het volgende:
aangezien ik niet weet wat voor weer het wordt en ik misschien toch met lange mouwen ga
Alleen dan in polo vorm:
Trui4
[ afbeelding ]
^^ is die alleen dan met lange mouwen
Hoe was en wat had je aan? Nog geneukt?quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:48 schreef tijdjes1234 het volgende:
[..]
klopt ik ga morgen en zaterdag,
En ja ik ga niet vaak uit.
Broer, daar heb je een jas voor.quote:
met zo'n broek????quote:Op vrijdag 12 januari 2018 09:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoe was en wat had je aan? Nog geneukt?
de vierde Trui!quote:Op woensdag 10 januari 2018 12:45 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Wat voorbeelden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |